To trudne. Z jednej strony, wiele scenariuszy jest świetnych, aby umożliwić dodatkową przepustowość w czasach dużego ruchu.
Korzystna jest też możliwość otwarcia wielu tras dla diesli, bo tam zazwyczaj i tak nie ma prawie żadnego ruchu, a jak ktoś się tam zgubi, to i tak zazwyczaj jest z tego zadowolony.
Fajnie jest też mieć kilka scenerii konkretnie razem. Lisków i Lisków Miasto. Zgierz i Zgierz Kontrowersje. Pillichowice i każda inna sceneria SBL. I tak dalej.
Z drugiej strony aż za dobrze rozumiem, że kogoś denerwuje fakt, że w Stacjowniku wszystkie duże scenerie są zajęte przez jedną czy dwie miena (często występuje w godzinach porannych), zwłaszcza jeśli chce się samemu coś ugrać, a pozostały "tylko" jednotorowe koleje lokalne. Kiedy stoję i pozostaje "nic ekscytującego", gracze, którzy mają dużo otwartych spraw, jawią mi się jako wielcy egoiści. A "rezerwistów", tych którzy o 6, 7, 8 rano włączają 4, 5, 6 scenerii, by w ciągu dnia/poranka rozdać je znajomym, nienawidzę najbardziej.
Jednak nadal nie wiem, czy jest sens tworzyć o tym regułę. Sytuacja jest zbyt skomplikowana, aby napisać proste "if else" w SWDR. Moim zdaniem oko admina jest potrzebne, ale nie zawsze mają czas. Więc nie mam pojęcia. Osobiście nie chcę wracać do posiadania limitu scenerii jak to było rok czy dwa lata temu. To było jeszcze bardziej denerwujące.