Autor Wątek: Issue/Problem: Pomoc od administracji  (Przeczytany 1733 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline SzpakuGUGU

  • User
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 17
  • Siła reputacji: 22
  • SzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowy
    • https://td2.info.pl
Pomoc od administracji
« dnia: 21 Stycznia 2022, 22:40:27 »
Dobry wieczór chciałbym sie troche pożalić od 18 lipca nie moge grać w train drivera z powodu bugu w launcherze o treści:you are banned pisałem do lostfake7 czy mógłby pomóc w zrobieniu tego przez team viewier, kolega odpisał że dopiero  za tydzień może, i co ? od 22 sierpnia nie  odpisał mi do tej pory,a nawet jeśli byłem nie miły to nie ma co sie dziwić.
Żal mam o to że po prostu  ten pan jest w stosunku do mnie nie miły i chamski,rozumiem nie mieć czasu, mógł napisać że za pare tygodnii lub za miesiąc ale olewać użytkownika który prosi o pomoc,moim zdaniem jest żałosne i to bardzo

Dodano: 21 Stycznia 2022, 22:41:19


Ale i tak dzięki że chociaż raz że kiedys mi pomógł w tym samym problemie ale za drugim razem to już troche sie zawiodłem.
Będzie przelot?

Offline kierownik_z_ulicy

  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Siła reputacji: 357
  • kierownik_z_ulicy prezeskierownik_z_ulicy prezeskierownik_z_ulicy prezeskierownik_z_ulicy prezeskierownik_z_ulicy prezeskierownik_z_ulicy prezeskierownik_z_ulicy prezeskierownik_z_ulicy prezeskierownik_z_ulicy prezeskierownik_z_ulicy prezeskierownik_z_ulicy prezeskierownik_z_ulicy prezes
Odp: Pomoc od administracji
« Odpowiedź #1 dnia: 21 Stycznia 2022, 22:45:45 »
w mniej niż 2 minuty znalazłem odpowiedz na twój problem wystarczy poszukać tutaj                      https://td2.info.pl/pomoc-techniczna/(watek-zbiorczy)-najczestsze-bledy-zwiazane-z-launcherem-rozwiazania/

Offline SzpakuGUGU

  • User
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 17
  • Siła reputacji: 22
  • SzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowy
    • https://td2.info.pl
Odp: Pomoc od administracji
« Odpowiedź #2 dnia: 21 Stycznia 2022, 22:48:34 »
Super robiłem tak jak tam pisze, a nie wiem po co mam pisać  na email do odwołaniatd2 skoro ja pare razy naruszyłem regulamin,ale to było na przełomie lipca lub maja,a po za tym kolega l0stfake7 tłumaczył mi że to błąd w ich systemie

Dodano: 21 Stycznia 2022, 22:49:29


cytuje  wiadomość od kolegi "mały błąd w systemie banowania, już poprawiony" więc obstawiam że znowu to samo ale nikt nie sie tym zająć
Będzie przelot?

Offline Rendzi20

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa IV
  • *
  • Wiadomości: 116
  • Siła reputacji: 261
  • Rendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezes
  • Naczelny Prowokator TD2
Odp: Pomoc od administracji
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Stycznia 2022, 23:27:35 »
Osoby które są w tym projekcie adminami mają też inne zajęcia i swoje prywatne życie i raczej nie będą rzucać wszystkiego bo jakiś użyszkodników tupnął nóżką że chce już teraz natychmiast pomocy i nie zada sobie trudu użycie opcji szukaj.

Ps. jak coś ci nie pasuje to zawsze możesz opuścić społeczność nawet chętnie dam ci link do filmiku jak usunąć konto
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2022, 23:58:09 wysłana przez Rendzi20 »

Offline xoorbes

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Weteran
  • Naczelnik administratorów
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 695
  • Siła reputacji: 397
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
Odp: Pomoc od administracji
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Stycznia 2022, 23:35:18 »
@Rendzi, l0st nie wspominał, że ma rzecznika prasowego. Porady o usuwaniu konta zachowaj dla siebie, kolega ma problem, to pomóż mu go rozwiązać.

@SzpakuGUGU, czekanie pół roku na odpowiedź mija się z celem, skoro nie odpisał w jakimś rozsądnym terminie to po prostu zapomniał, zdarza się najlepszym. Najskuteczniej możesz się z nami skontaktować przez Mattermost, albo przez wiadomość prywatną na forum.


Offline SzpakuGUGU

  • User
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 17
  • Siła reputacji: 22
  • SzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowy
    • https://td2.info.pl
Odp: Pomoc od administracji
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Stycznia 2022, 23:39:50 »
przecież rozumiem ale pisałem do niego pare razy nawet o to,napisze do ciebie na mattermost

Dodano: 21 Stycznia 2022, 23:41:04


Osoby które są w tym projekcie adminami mają też inne zajęcia i swoje prywatne życie i raczej nie będą rzucać wszystkiego bo jakiś użyszkodników tupnął nóżką że chce już teraz natychmiast pomocy i nie zada sobie trudu użycie opcji szukaj.

Ps. jak coś ci nie pasuje to zawsze możesz opuścić społeczność nawet chętnie dam ci link do filmiku jak usunąć konto
umiesz czytać? napisałem ze ja to rozumiem że ktoś nie ma czasu bo jest zajety i ma swoje zycie prywatne,a skoro polecasz usunac konto, to sam to zrób
Będzie przelot?

Offline Rendzi20

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa IV
  • *
  • Wiadomości: 116
  • Siła reputacji: 261
  • Rendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezesRendzi20 prezes
  • Naczelny Prowokator TD2
Odp: Pomoc od administracji
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Stycznia 2022, 23:47:33 »
No dobrze Xoorbes skoro tak ładnie prosisz to mam 1 radę bez gwarancji że na 100% pomoże

1.Odinstaluje Train Driver 2 i Launcher
2. Usuń wszystkie inne pliki i foldery powiązane z TD2 (Moje dokumenty) oraz również te w %AppData%\
edit.
Jeśli ci zależy na zachowaniu zainstalowanych sceneriach to zrób sobie kopie SavedStations i zastąp nim folder który się utworzy po ponownej instalacji
3. Zainstaluj ponownie TD2

Jeśli problem dalej będzie pojawiał to:
1.Moja rada w tym przypadku była chybiona
2. Konieczny kontakt z Administracją 
« Ostatnia zmiana: 21 Stycznia 2022, 23:50:22 wysłana przez Rendzi20 »

Offline Rivio

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 111
  • Siła reputacji: 425
  • Rivio prezesRivio prezesRivio prezesRivio prezesRivio prezesRivio prezesRivio prezesRivio prezesRivio prezesRivio prezesRivio prezesRivio prezes
  • Taki Pan z doświadczeniem dyżurnego..
    • Facebook mój <3
Odp: Pomoc od administracji
« Odpowiedź #7 dnia: 22 Stycznia 2022, 03:53:54 »
1. usuń wszystko związane z td2.
2. wyszukaj: edytor rejestru -> kliknij w edycja i znajdz wpisz td2, train driver 2, train driver. jesli znajdzie usuwaj klikając Delete(Del) aż pokaże ze nic nie znalazł.
3. zresetuj komputer.
4. na nowo zainstaluj td2.

"Szanuj dyżurnego swego i cierpliwość jego, bo możesz mieć gorszego."
PROJEKTY: DARK MODE SWDR4 & FORUM

Offline SzpakuGUGU

  • User
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 17
  • Siła reputacji: 22
  • SzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowySzpakuGUGU dróżnik przejazdowy
    • https://td2.info.pl
Odp: Pomoc od administracji
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Stycznia 2022, 14:43:51 »
to i tak nic nie da :)
Będzie przelot?

Offline Kuba6396

  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 57
  • Siła reputacji: 667
  • Kuba6396 prezesKuba6396 prezesKuba6396 prezesKuba6396 prezesKuba6396 prezesKuba6396 prezesKuba6396 prezesKuba6396 prezesKuba6396 prezesKuba6396 prezesKuba6396 prezesKuba6396 prezes
  • W życiu ma się tylko jedną szansę.
    • Train Driver 2
Odp: Pomoc od administracji
« Odpowiedź #9 dnia: 25 Stycznia 2022, 15:01:36 »
Resety, instalowanie na nowo nic nie da. Dlaczego? System wykrywa powiązanie z innym kontem, które jest zbanowane. Co jest tego przyczyną? Kiedyś musiałeś się zalogować w Luncherze na inne konto niż swoje, a drugie konto zostało zbanowane. Jedynym sposobem na usunięcie tego błędu jest usunięcie powiązania kont przez administratora(Global Moderator, Administrator). Polecam skontaktować się z odpowiednią osobą przez forum(PW), mattermost lub TeamSpeak3. Innego sposobu nie ma.
« Ostatnia zmiana: 25 Stycznia 2022, 15:05:40 wysłana przez Kuba6396 »

Offline peter0133

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 71
  • Siła reputacji: 579
  • peter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezes
Odp: Pomoc od administracji
« Odpowiedź #10 dnia: 25 Stycznia 2022, 22:00:19 »
Jeżeli problem dalej będzie występował po zastosowaniu w/w porad, prosimy skontaktowac się z nami poprzez wiadomość prywatną bądź przez mattermost.

Wątek zamykam.
Projekty: HETMANICE-wydane; WIJEWO-wydane