Dawniej temu co piszecie służyły poc. zbiorowe. One szły między stacjami rozrządowymi i ze stacji pośrednich zabierały/odstawiały grupy, czy pojedyncze wagony na tory bocznicowe, pod magazyny itp. W numeracji były to poc. XXX70 do XXX79 lub XX70 do XX79.
Teraz czy dziś to jest realne tu? Owszem tak, jak mechanik nie będzie sztywno przypięty do RJ, bowiem on może je mieć wystawione, a to że ów RJ nie przewiduje pracy manewrowej na danej stacji nie znaczy, że nie może odejśc z niej +40, czy z trzeciej, na której takie ruchy manewrowe wykonał z +90. Osobną kwestią jest, czy następne stacje biegu poc. będą po takim czasie czynne.
I nie, nie chodzi o wpisywanie do uwag, że ktoś ma wykonać ruchy manewrowe polegające na odłączeniu, czy dołączeniu wagonu/ów, tylko o rzeczywistą pracę manewrową, chęć z dwu stron do jej wykonania.
No i jeszcze jedna kwestia. Czy na prawdę to naliczanie km./wyprawionych poc. na ruchach manewrowych jest istotne? Jeżeli ktoś chce mieć wysoki lvl to polecam kat. EX, tam się szybko robi lvl., a dla DR duże stacje lub odpalenie kilku na raz.