Autor Wątek: Idea/Pomysł: Poprawka systemu akceptacji scenerii.  (Przeczytany 2247 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline trichlor

  • Community Manager
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 81
  • Siła reputacji: 143
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
  • Distance Travelled: 335km
  • Trains Routed: 1355
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #15 dnia: 07 Kwiecień 2018, 23:24:47 »
Widzisz ... problem w tym np że ja się znam na:

- podkłady z geoportalu

- układ torowy z profilem pionowym

- sygnalizacja i izolacje torowe

- siec trakcyjna i wskaźniki

- SCS i SPK

i wszystko to mogę zrobić na scenerii ale kuźwa otoczenie kanał

i co ja biedny żuczek teraz ...
w sanatorium

Online MaciejakS

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 234
  • Siła reputacji: 50
  • MaciejakS naczelnikMaciejakS naczelnikMaciejakS naczelnikMaciejakS naczelnikMaciejakS naczelnikMaciejakS naczelnikMaciejakS naczelnikMaciejakS naczelnikMaciejakS naczelnikMaciejakS naczelnik
  • Bo mnie szlag (taka ryba) jasny trafi
    • DinnerObrus
  • Distance Travelled: 5064km
  • Trains Routed: 162
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #16 dnia: 07 Kwiecień 2018, 23:27:37 »
Mnie ciekawi jedna rzecz, a mianowicie
W jaki sposób Administracja chce uratować sytuację związaną z ilością scenerii i codziennej ilości 25< mechaników?
Budowanie scenerii tu jest z naszej czystej woli, wszyscy raczej przesiedlili się na nową testówkę, więc tych scenerii będzie coraz mniej, przez co budowa scenerii zostanie w rękach administracji.
Skończy się na tym, że albo ruch się ograniczy do 5 stacji, albo że będziemy jeździć na takich wysrywach jak scenerie mimo dokładności sygnalizacyjnej i infrastrukturalnej będzie miała tmki wystające z ziemi, źdźbełko otoczenia (tylko perony) i latające wykrzykniki, jak to bywało np. na LCS Zduńska Wola czy Łaskv2 (w ogóle nazwy scenerii...). Także jak ogranicza się do tego, że scenerie są poprawiane przez moderatorów z naszą niepewnością, czy zostali oni poinformowani o edytowaniu stacji (może było informowane, lecz nie jestem w stanie potwierdzić tego).
Nie liczę tu na żadną Demokrację, bo od długiego czasu przeradza się to w srogi Autorytaryzm.
Mój fanpage kolejowy: https://www.facebook.com/MaciejakS-1525083427549225/
...::: To jak pan Jezus powiedział? Tak jak Jezus powiedział :::...

Offline trichlor

  • Community Manager
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 81
  • Siła reputacji: 143
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
  • Distance Travelled: 335km
  • Trains Routed: 1355
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #17 dnia: 07 Kwiecień 2018, 23:49:12 »
Wyjaśnię koledze Maciejakowi aby nie błądził więcej w ciemnościach....

Scenerie Łaskv2 i LCS Zduńska Wola uruchamiane były swego czasu w ramach szeroko zakrojonych testów. Przy budowie scenerii z 10 torami szlakowymi jedną stacją i 2 posterunkami odgałęźnymi decyzja o podjęciu dalszych prac typu otoczenie wymagała szczegółowego sprawdzenia infrastruktury.

Od bardzo długiego czasu scenerie te nie pojawiają się już w grze i czekają na ukończenie i opublikowanie.
w sanatorium

Offline Sabyryn

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Siła reputacji: 50
  • Sabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnik
  • Awatar, lata 60, źródło: FB
  • Distance Travelled: 5629km
  • Trains Routed: 363
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #18 dnia: 07 Kwiecień 2018, 23:55:11 »
Kacper9 napisałeś to jakbyś miał problem ze zrobieniem scenerii, która by spełniała wymagania, dziwnym trafem ten system byłby przychylniejszy dla Ciebie, niezłe xD. A ja jak już coś zrobię nie mam problemu z dodaniem scenerii, obecny system mi pasuje, robię, wysyłam, sprawdzona, zatwierdzona, cóż więcej? Jeżeli jestem jedynym przykładem osoby której mogłoby to pomóc, to właśnie straciłeś chyba ostatniego sojusznika :P
Naterki, Kcynia, Hel.

Offline ED161

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 98
  • Siła reputacji: 94
  • ED161 prezesED161 prezesED161 prezesED161 prezesED161 prezesED161 prezesED161 prezesED161 prezesED161 prezesED161 prezesED161 prezesED161 prezes
  • Distance Travelled: 5880km
  • Trains Routed: 1062
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #19 dnia: 08 Kwiecień 2018, 01:49:58 »
Wreszcie ktoś poruszył ten temat.
Dodam od siebie 2 grosze.
Mianowicie dla mnie warunki akceptacji scenerii w takiej formie to strzał twórców symulatora w stopę. Obecnie od dłuższego czasu ŻADNA nowa sceneria nie została dodana. Ciągle tylko ten Tomaszów,Skrzynki,Wielichowo,Przemęt itp. Brak powiewu świeżości. Szczególnie odrzucanie scenerii z powodu nie takich wysięgników,albo innych wielu drobiazgów,których mógłbym przytoczyć to dla mnie jest wielkie nieporozumienie. Rozumiem,żeby nie akceptować scenerii gdzie nie ma zachowanych dróg hamowania,są ubytki sieci trakcyjnej,za ostre łuki,całkowity brak otoczenia,albo nawet sieć 1-1 na szlaku zamiast 2-1,ale odrzucacie stacje,gdzie jest zrobione w 90% otoczenie,wszystkie parametry torów są zgodne z przepisami PLK,wskaźników nie brakuje,ale oczywiście sceneria musi wylecieć,bo np złe sekcjonowanie.
Druga sprawa,że administracja często opisuje ubytki w scenerii bardzo pobieżnie,np "syf w drutach","złe wysięgniki w stacji". Jeżeli chcecie,żebyśmy my użytkownicy naprawiali błędy,to opisujcie konkretnie o co chodzi. Jak już przedmówcy nadmieniali specjalistów od sieci można liczyć na palcach u jednej ręki,a i tak oni w 95% przypadków nie pomogą,albo nie wytłumaczą jak należy budować. Zapewne będziecie zasłaniali się swoim "poradnikiem",lecz sam twórca nadmienił mi,iż jest on mierny. (Jak maszynista jedzie,to nie skupia się na tym czy jest zygzak na sieci,czy też wysięgnik rurowy,tylko obserwuje szlak,patrzy na semafory i wskaźniki i podziwia otoczenie.)
Tak czytam posty,tych którym tak bardzo pasuje system zgłoszeń scenerii i tak się zastanawiam,czemu obecnie żadna ich sceneria nie znajduje się w SWDR? Przecież przed zmianami to było ich bardzo dużo. :) Więc co za problem dostosować je do obecnych wymagań? xD

Więc reasumując,jeżeli chcecie by pojawiały się nowe stacje,to dajcie możliwości dla graczy ku temu. Wystarczy zobaczyć,że większość budowniczych nie jest w stanie podołać waszym niektórym absurdalnym wymaganiom. Wystarczy trochę zdrowego rozsądku i dyskusji pomiędzy użytkownikami a administracją. (No chyba,że nie chcecie aby TD2 się rozwijało i zdobywało nowych wirtualnych maszynistów,dyżurnych i budowniczych ;)   ).
Sądzę,że jeżeli nic nie zmienicie w sprawie wymagań na dodanie stacji do SWDR,to TeDek szybko się znudzi graczom,jeżdżąc ciągle po tej niewielkiej ilości scenerii i jak tylko powstanie symulator konkurencji to większość tam się zmyje.

Z Bożym błogosławieństwem,
ED161
Projekt "Siódemka" - 15%
Mińsk Mazowiecki - 55%

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 210
  • Siła reputacji: 86
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 3905km
  • Trains Routed: 997
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #20 dnia: 08 Kwiecień 2018, 04:56:59 »
Puszczać wszystko z automatu i niech wypada dopiero zgłoszone to się skończy tak: pociąg ze stacji Wielokrotkniki główne w kierunku Halusowa, przez Księżyc wjedzie na tor minus ósmy przy peronie RADIOSTOP. Scenerie odpadają jednak często z głupich powodów, najgorszy jest flex. Czasem trzeba połączyć dwa tory ustawione dziwnie i system wylicza to tak, że się słyszy "ten łuk jest jakiś połamany" i sceneria odrzuca przez błędy w układzie torowym. Niestety nie dysponujemy narzędziem do tworzenia krzywych przejściowych, tylko proteza poprzez klejenie ich z łuków o różnych promieniach, które często mają parametry, że pociąg by nie przejechał (za ostre na przykład), ale na kilku metrach tego tak nie widać i po złożeniu takich w całość jest coś a'la krzywa przejściowa. Nadal jednak to jest tylko imitacja. Poprawne i dobre układy torowe będziemy mieć dopiero gdy edytor zostanie naprawiony, więc skreślanie scenerii za drobne uchybienia jak błędy w trakcji (na przykład zły typ wysięgnika) to ukręcanie często dobrych pomysłów, tylko wymagających poprawy. No i robienie scenerii trwa: otoczenie dla małej stacji fachowcom zajmuje miesiąc(!). Włożyć tyle wysiłku i usłyszeć "do kosza", bezcenne.

Dodano: 08 Kwiecień 2018, 05:02:39


Edit: jeszcze jedna sprawa: chcieliby sprawdzać gotowe scenerie. NIE, NIE i NIE. Gdybym był na tyle dobry, żeby robić od razu całość z pewnością, ze będzie dobrze, to sprawdzenie byłoby formalnością. Położę tory, wyjdzie błąd to albo jest naprawialny i go szybko ogarnę, albo nie i wtedy mam tylko gołe tory, strata nieduża. Wyobraźcie sobie nienaprawialny błąd w torach gdy już nad nimi rozciągnę drut, zrobię izolacje, otoczenie. Kilka tygodni pracy, żeby dowiedzieć się, że sceneria jest nie do uratowania. Chcę mieć możliwość weryfikacji tego co robię, na poszczególnych etapach, bo nie ma sensu iść dalej i marnować czasu, zaangażowania i sił na coś co ma dyskwalifikujący błąd na początku, który jest nie do usunięcia.
« Ostatnia zmiana: 08 Kwiecień 2018, 05:02:39 wysłana przez Trepan »

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 922
  • Siła reputacji: 303
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 11629km
  • Trains Routed: 3637
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #21 dnia: 08 Kwiecień 2018, 06:42:25 »
Kacper9 napisałeś to jakbyś miał problem ze zrobieniem scenerii, która by spełniała wymagania, dziwnym trafem ten system byłby przychylniejszy dla Ciebie, niezłe xD. A ja jak już coś zrobię nie mam problemu z dodaniem scenerii, obecny system mi pasuje, robię, wysyłam, sprawdzona, zatwierdzona, cóż więcej? Jeżeli jestem jedynym przykładem osoby której mogłoby to pomóc, to właśnie straciłeś chyba ostatniego sojusznika :P
Korzystniejszy dla mnie? A z poprawką pod postem Marcina się zaznajomiłeś? UAZ robi ładne scenerie, Ares, Marcin, Mentorious, MeGusta, więc nie tylko Ty ;).
Poruszyłem problemy: Zbyt małej ilości scenerii, braku możliwości szybkiej zmiany numeru .sc, by np wprowadzić zamknięcie toru (D1 itd.), czy jego remont i nei jest to zarzut w stronę sprawdzających, bo w pełni rozumiem brak czasu (życie służbowe, prywatne itd.).

Trepan jak robić ładne krzywe masz opisane tu: http://www.kontrakt-bhp.com.pl/paul/projektowanie/1_luki.html na samym dole - sam go stosuje ;), ale wychodzą długie odcinki flexa, gdzie nijak nie podzielisz izolacji (ile bym dał za punkty, które dzieliłyby obwód torowy tak jak jest to w rzeczywistości).

Pytanie: Czy układ zoptymalizowany pod kątem cena/funkcjonalność (mówimy o odniesieniu do prawdziwych układów) zostanie uznany za ułańską fantazje, czyli czy jeśli coś ma zarówno uzasadnienie ekonomiczne (nie przesadzona ilość rozjazdów) i uzasadnienie funkcjonalne (duża przepustowość węzła) to mamy fantazję, czy nie?
« Ostatnia zmiana: 08 Kwiecień 2018, 06:46:26 wysłana przez Kacper9 »
Wypadkowa TD2.

Offline shafter

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 461
  • Siła reputacji: 201
  • shafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezesshafter prezes
  • Distance Travelled: 5517km
  • Trains Routed: 1501
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #22 dnia: 08 Kwiecień 2018, 08:22:05 »
Dodawanie kolejnych numerow .sc bez sprawdzania chcialem przeforsowac ale niestety odbilem sie od sciany.

Z wiekszoscia przedstawionych tutaj argumentow sie niestety zgadzam, scenerie utykaja na drobnych bledach w elektryfikacji, bledy sa opisywane zbyt lakonicznie a czasami do glosu dochodzi gust sprawdzajacego co nie powinno miec wogle miejsca.

Probowalem rowniez swojego czasu namawiac do systemu pol-otwartego (scenerie bez razacych bledow a np. ze zlymi wysiegnikami) dostaja 30 dni na poprawki i out.

System ktory mamy w tej chwili jest zbyt restrykcyjny i zbyt obciazajacy sprawdzajacych
« Ostatnia zmiana: 08 Kwiecień 2018, 08:24:25 wysłana przez shafter »

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 284
  • Siła reputacji: 430
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • "Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."
  • Distance Travelled: 9086km
  • Trains Routed: 4165
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #23 dnia: 08 Kwiecień 2018, 09:26:36 »
Elektryfikacja to zło okrutne - chyba czas przerzucić się na spaliny. Zgadzam się, że ten etap trzeba uprościć, ponieważ nie ma ludzi, którzy znają się na sieci trakcyjnej.

Warto też pomyśleć o sprawdzaniu etapami, tj. na początku pokazujemy pulpit i/lub szkic danej scenerii, następnie wchodzi układ torowy z sygnalizatorami i wskaźnikami, a dalej cała reszta. Te poszczególne etapy są kolejno zatwierdzane, co pozwala wyeliminować sytuacje, o których pisał Trepan. Chociaż w sumie wrzuciłem taki goły układ torowy i nie doczekałem się odpowiedzi, więc na razie go nie robię, bo szkoda mojego czasu na coś, co zostanie uwalone w 5 minut :P .

Sam jestem za większą fantazją (np. posterunek odgałęźny jako skrzyżowanie torów, bo co to komu szkodzi) i nie odrzucaniem scenerii na zasadzie "bo tak". Poza tym nie może dochodzić do sytuacji, w której jeden sprawdzający coś zatwierdzi, a następnie drugi to podważy.
"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Offline trichlor

  • Community Manager
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 81
  • Siła reputacji: 143
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
  • Distance Travelled: 335km
  • Trains Routed: 1355
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #24 dnia: 08 Kwiecień 2018, 09:32:03 »
Elektryfikacja to zło okrutne - chyba czas przerzucić się na spaliny. Zgadzam się, że ten etap trzeba uprościć, ponieważ nie ma ludzi, którzy znają się na sieci trakcyjnej.

Warto też pomyśleć o sprawdzaniu etapami, tj. na początku pokazujemy pulpit i/lub szkic danej scenerii, następnie wchodzi układ torowy z sygnalizatorami i wskaźnikami, a dalej cała reszta. Te poszczególne etapy są kolejno zatwierdzane, co pozwala wyeliminować sytuacje, o których pisał Trepan. Chociaż w sumie wrzuciłem taki goły układ torowy i nie doczekałem się odpowiedzi, więc na razie go nie robię, bo szkoda mojego czasu na coś, co zostanie uwalone w 5 minut :P .

Sam jestem za większą fantazją (np. posterunek odgałęźny jako skrzyżowanie torów, bo co to komu szkodzi) i nie odrzucaniem scenerii na zasadzie "bo tak". Poza tym nie może dochodzić do sytuacji, w której jeden sprawdzający coś zatwierdzi, a następnie drugi to podważy.

A jaki jest problem aby więcej osób znało się na sieci trakcyjnej niż Sabyryn, Jabol, UAZ i na dokładkę ja. Problem polega na tym że lud chciałby aby wszystko odbyło się jak za dotknięciem czarodziejskiej  różdżki, czyli natychmiast. Otóż zdradzę ludowi sekret. Nabywanie wiedzy i umiejętności to nie czary tylko ciężka praca. Każdy z nas kładących trakcję spędził godziny w edytorze i w necie czytając, podpatrując analizując itd. Jak się zachce komuś podobnie to liczba osób, które rzeczywiście potrafią daną rzecz wykonać poprawnie ulegnie zwiększeniu.

Do pracy ludu, cuda podobno tylko w najbliższej parafii.


PS. Skrzyżowanie torów jako posterunek odgałęźny to chyba jakiś spóźniony żart z 1 kwietnia.
W imieniu redakcji

Judyta
« Ostatnia zmiana: 08 Kwiecień 2018, 09:33:44 wysłana przez trichlor »
w sanatorium

Offline Ensifer

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 284
  • Siła reputacji: 430
  • Ensifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezesEnsifer prezes
  • "Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."
  • Distance Travelled: 9086km
  • Trains Routed: 4165
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #25 dnia: 08 Kwiecień 2018, 09:39:53 »
Panie, ja nie jestem omnibus - nie mogę i nawet nie mam zamiaru znać wszystkiego. Sieć trakcyjna jest dla mnie nie do pojęcia (czytałem, próbowałem...), zwłaszcza jeśli chodzi o układanie jej nad rozjazdami, na prostej i po łuku może jeszcze to ogarnę, ale w stacji to robi się z tego kosmos. Obecnie jest to zadanie dla fachowców i ja, jako osoba niezbyt techniczna, trzymam się od tego z daleka.

BTW trichlor może trochę odpocznij od forum lub przeczuć się na jazdę - ciśnienie chyba szkodzi i stąd te wszystkie drobne złośliwości.
"Człowiek przywykł, że go zło opada jak robactwo."

Offline trichlor

  • Community Manager
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 81
  • Siła reputacji: 143
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
  • Distance Travelled: 335km
  • Trains Routed: 1355
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #26 dnia: 08 Kwiecień 2018, 09:55:14 »
Panie, ja nie jestem omnibus - nie mogę i nawet nie mam zamiaru znać wszystkiego. Sieć trakcyjna jest dla mnie nie do pojęcia (czytałem, próbowałem...), zwłaszcza jeśli chodzi o układanie jej nad rozjazdami, na prostej i po łuku może jeszcze to ogarnę, ale w stacji to robi się z tego kosmos. Obecnie jest to zadanie dla fachowców i ja, jako osoba niezbyt techniczna, trzymam się od tego z daleka.

BTW trichlor może trochę odpocznij od forum lub przeczuć się na jazdę - ciśnienie chyba szkodzi i stąd te wszystkie drobne złośliwości.

Ja mam jazdę z Wami kochane Gamońki i lepszej mi nie trzeba. Ciśnienie mam jak 20-latek 120/80, ale dziękuję za troskę.
w sanatorium

Offline Sabyryn

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 78
  • Siła reputacji: 50
  • Sabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnikSabyryn naczelnik
  • Awatar, lata 60, źródło: FB
  • Distance Travelled: 5629km
  • Trains Routed: 363
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #27 dnia: 08 Kwiecień 2018, 09:56:53 »
Żadna nowa sceneria nie została dodana, bo większość zrobionych czeka na wyjście nowej wersji. Kacper9 wymieniłeś w sumie w większości administrację, oraz kilku weryfikatorów scenerii, myślę że jakby chcieli sobie ułatwić życie to by to zrobili, bo to oni (UAZ, Marcin, niegdyś Ares) sprawdzają te scenerie. A każda osoba mająca głowę na karku jest wstanie przystosować swoją scenerię pod panujące przepisy. A jak nie, to róbcie realne 1:1 to nie będziecie musieli się o to martwić :P
Naterki, Kcynia, Hel.

Offline Kacper9

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 922
  • Siła reputacji: 303
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
  • Distance Travelled: 11629km
  • Trains Routed: 3637
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #28 dnia: 08 Kwiecień 2018, 10:04:53 »
Zdradzę sekret z siecią w stacji: traktujcie tory jak fragmenty szlaku (tor zwrotny jak łuk, tor prosty jak prosty) i wszystko zadziała.
Wypadkowa TD2.

Offline erap2

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 173
  • Siła reputacji: 35
  • erap2 toromistrzerap2 toromistrzerap2 toromistrzerap2 toromistrzerap2 toromistrzerap2 toromistrzerap2 toromistrz
    • Erap2 - kolej na Facebooku ;)
  • Distance Travelled: 1240km
  • Trains Routed: 597
Odp: Poprawka systemu akceptacji scenerii.
« Odpowiedź #29 dnia: 08 Kwiecień 2018, 10:08:30 »
Ale ten pomysł z możliwością wysyłania do testu scenerii w kolejnych etapach tworzenia to bardzo dobry pomysł i jestem za jego wprowadzeniem. Szczególnie, że sam poświęciłem bardzo dużo czasu na budowę scenerii która nie trzyma założeń, a być może gdyby została wprowadzana weryfikacja etapami to albo zacząłbym budowę układu od nowa, albo przynajmniej bym poprawił.