Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Post processing assets - Czyli jak upiększyć w pewien sposób wygląd TD2  (Przeczytany 2554 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Torti

  • User
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 160
  • Torti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezes
  • ジューゴくん
    • Youtube
  • Distance Travelled: 3762 km
  • Trains Routed: 711


Cześć, znów się pojawiam tym razem z dyskusją dot. post processingu. W zamyśle ma być to wątek przeznaczony dla wszystkich, będziecie mogli wrzucać tutaj swoje ustawienia post processing aby inne osoby zainteresowane mogły skorzystać i upiększyć swojego TD2, oraz upiększyć przyszłe screeny które wylądują na galerii screenów 8) (Niestety, nie wszystkie komputery mogą posiadać daną ilość bloomu, rozmycia więc jeśli można prosić to dodawajcie też informacje na jakich ustawieniach graficznych korzystacie z symulatora). Jeśli wątek się nie przyjmie to poproszę o zamknięcie. W takim razie ja zacznę  ;)
(Jeśli jest to na ustawieniach "Custom" to proszę też wypisać jak ustawione jest filtrowanie anizotropowe itd.)

(Dla screena powyżej)
Ustawienia główne: Ultra
Typ nieba: 5
Moc słońca: 1.34
Post processing: Camera1_High Profile
Brak Motion Blura
Bloom: 17.02
Projekty
[Korbki - Etap I], [Uchacz Zamek - Etap I]

Offline JanekYT

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 224
  • Siła reputacji: 144
  • JanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezes
  • Dzban jakich mało
    • Kanał na YouTube ~ Kolejowy Dzban
  • Distance Travelled: 8599 km
  • Trains Routed: 3153
no to teraz coś ode mnie,
Typ nieba: 4
Post procesing assets: Movie2_Low
Moc słońca: 1,64
Bloom Intensity: 2,65

Maczałem paluszki w LCS Głowno, Tarnowie Górnym, Grabinach, Strykowie, Zgierzu, Obornej, Borowym, Łaskarzewie, Rozwadowie Towarowym, Borku, Gryfowie Śląskim, Oświęcinach i Błotach.

Offline NieAktywny

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 67
  • Siła reputacji: 17
  • NieAktywny zwrotniczyNieAktywny zwrotniczyNieAktywny zwrotniczy
  • NieAktywny sp. z o.o.
  • Distance Travelled: 1873 km
  • Trains Routed: 193
Może ja też:
Predefiniowane ustawienia: Ultra
Niebo: 0
Post-procesing asset: Camera BW High Profile
Bloom: ~6
Moc słońca: 1.25
Motion blur: OFF

« Ostatnia zmiana: 29 Lutego 2020, 20:55:26 wysłana przez NieAktywny »
Wronowice - etap 2

Offline Torti

  • User
  • Wiadomości: 141
  • Siła reputacji: 160
  • Torti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezes
  • ジューゴくん
    • Youtube
  • Distance Travelled: 3762 km
  • Trains Routed: 711
Pora na nowe ustawienie ;)
Pochmurna pogoda
Ustawienia ogólne : High
Typ nieba: 2
Moc słońca: 0.6
Post processing: Dark_High
Bloom: 3.357
Screen:



Idealny moment aby włączyć sobie oświetlenie w kabinie ;) Skoro działa, to korzystajmy!
« Ostatnia zmiana: 01 Marca 2020, 16:53:03 wysłana przez Torti »
Projekty
[Korbki - Etap I], [Uchacz Zamek - Etap I]

Online BJ07

  • User
  • Wiadomości: 139
  • Siła reputacji: 96
  • BJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezes
  • Przelot przez Tunel podany!
  • Distance Travelled: 5908 km
  • Trains Routed: 548
Niebo przed burzą


Ustawienia
Typ nieba - 4
Moc słońca - najmniejsza (0.60)
Post processing asset - standard
Bloom - 5.153
Motion Blur - brak
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2020, 21:43:03 wysłana przez BJ07 »
Tworzy się linia od Kozłowa do Bukowna
 ̶P̶o̶r̶a̶d̶n̶i̶k̶ ̶S̶P̶K̶ ̶-̶ ̶w̶ ̶p̶r̶z̶y̶g̶o̶t̶o̶w̶a̶n̶i̶u̶
Nie będzie przez pewną osobę

Offline JanekYT

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 224
  • Siła reputacji: 144
  • JanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezes
  • Dzban jakich mało
    • Kanał na YouTube ~ Kolejowy Dzban
  • Distance Travelled: 8599 km
  • Trains Routed: 3153
noc w TD2!
Typ nieba: 1
Post processing asset: Horror2_Low
Moc słońca: 1,8
i tyle
Maczałem paluszki w LCS Głowno, Tarnowie Górnym, Grabinach, Strykowie, Zgierzu, Obornej, Borowym, Łaskarzewie, Rozwadowie Towarowym, Borku, Gryfowie Śląskim, Oświęcinach i Błotach.

Offline MateuszKolejarz

  • User
  • Wiadomości: 108
  • Siła reputacji: 69
  • MateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezes
  • Nic mi o tym nie wiadomo...
  • Distance Travelled: 2653 km
  • Trains Routed: 554
Pochmurny poranek :)
Post processing: Standard
Typ nieba: 2
Moc słońca: 0.60
Motion Blur: off
Bloom: 4
A oto efekty:

Ten od SA134   

Offline kolejara

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Siła reputacji: 89
  • kolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezes
    • YouTube
  • Distance Travelled: 10440 km
Jesienny poranek - dla tych co lubią jazdę po ciemku ale nie odpowiada im post processing dark i horror
Post Processing: autumn_low
Typ nieba: 2
Moc Słońca: 0.6
Brak Motion Blur










« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2020, 18:07:03 wysłana przez kolejara »
IG: kolejaraa
YT: kolejara
Discord: https://discord.gg/EQFenQD - zrzeszamy miłośników symulatorów, promujemy kanały YT naszej społeczności i wiele więcej. Zapraszamy <3

Offline kolejara

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Siła reputacji: 89
  • kolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezes
    • YouTube
  • Distance Travelled: 10440 km
Odp: Post processing assets - Czyli jak upiększyć w pewien sposób wygląd TD2
« Odpowiedź #8 dnia: 01 Czerwca 2020, 12:25:48 »
Mglisty poranek
Post Processing: movie2_low
Typ nieba: 2
Moc Słońca: 1.0
Motion Blur i Bloom bez znaczenia
« Ostatnia zmiana: 01 Czerwca 2020, 12:32:47 wysłana przez kolejara »
IG: kolejaraa
YT: kolejara
Discord: https://discord.gg/EQFenQD - zrzeszamy miłośników symulatorów, promujemy kanały YT naszej społeczności i wiele więcej. Zapraszamy <3

Offline Cargulec160

  • User
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 14
  • Siła reputacji: 108
  • Cargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezes
  • Panie mechu, wjazd na Sz, wyjazd na rozkazik!
    • Instagram (_cargipl_)
  • Distance Travelled: 13549 km
Odp: Post processing assets - Czyli jak upiększyć w pewien sposób wygląd TD2
« Odpowiedź #9 dnia: 01 Czerwca 2020, 22:22:55 »
Uhhhhhh, nazwijmy to TD2 na dropsach :D

typ nieba: 1
moc słońca: maximum (1.80)
post processing asset: crazy_high_profile
motion blur: wszystko maximum
Bloom: 18.20

Wiem, że to nie upiększenie, ale ciekawostka
Instagram: https://www.instagram.com/_cargipl_/

Nie lubię eLek, co ja na to poradzę.....  ¯\_ (ツ) _/¯