Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Post processing assets - Czyli jak upiększyć w pewien sposób wygląd TD2  (Przeczytany 8605 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Torti

  • Sponsor
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 158
  • Siła reputacji: 344
  • Torti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezes
  • Discord: letommi


Cześć, znów się pojawiam tym razem z dyskusją dot. post processingu. W zamyśle ma być to wątek przeznaczony dla wszystkich, będziecie mogli wrzucać tutaj swoje ustawienia post processing aby inne osoby zainteresowane mogły skorzystać i upiększyć swojego TD2, oraz upiększyć przyszłe screeny które wylądują na galerii screenów 8) (Niestety, nie wszystkie komputery mogą posiadać daną ilość bloomu, rozmycia więc jeśli można prosić to dodawajcie też informacje na jakich ustawieniach graficznych korzystacie z symulatora). Jeśli wątek się nie przyjmie to poproszę o zamknięcie. W takim razie ja zacznę  ;)
(Jeśli jest to na ustawieniach "Custom" to proszę też wypisać jak ustawione jest filtrowanie anizotropowe itd.)

(Dla screena powyżej)
Ustawienia główne: Ultra
Typ nieba: 5
Moc słońca: 1.34
Post processing: Camera1_High Profile
Brak Motion Blura
Bloom: 17.02
"To win one hundred victories in one hundred battles is not the acme of skill. To subdue the enemy without fighting is the acme of skill." - Sun Tzu, The Art of War.

Offline JanekYT

  • Weteran
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 207
  • Siła reputacji: 161
  • JanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezes
  • Dzban jakich mało
    • Kanał na YouTube ~ Kolejowy Dzban
no to teraz coś ode mnie,
Typ nieba: 4
Post procesing assets: Movie2_Low
Moc słońca: 1,64
Bloom Intensity: 2,65

Maczałem paluszki w LCS Głowno, Tarnowie Górnym, Grabinach, Strykowie, Zgierzu, Obornej, Borowym, Łaskarzewie, Rozwadowie Towarowym, Borku, Gryfowie Śląskim, Oświęcinach i Błotach.

Offline NieAktywny

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Siła reputacji: 155
  • NieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezes
  • Życie jest jak trytytka - tego nie cofniesz.
    • Kanał YouTube
Może ja też:
Predefiniowane ustawienia: Ultra
Niebo: 0
Post-procesing asset: Camera BW High Profile
Bloom: ~6
Moc słońca: 1.25
Motion blur: OFF

« Ostatnia zmiana: 29 Lutego 2020, 20:55:26 wysłana przez NieAktywny »

Offline Torti

  • Sponsor
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 158
  • Siła reputacji: 344
  • Torti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezes
  • Discord: letommi
Pora na nowe ustawienie ;)
Pochmurna pogoda
Ustawienia ogólne : High
Typ nieba: 2
Moc słońca: 0.6
Post processing: Dark_High
Bloom: 3.357
Screen:



Idealny moment aby włączyć sobie oświetlenie w kabinie ;) Skoro działa, to korzystajmy!
« Ostatnia zmiana: 01 Marca 2020, 16:53:03 wysłana przez Torti »
"To win one hundred victories in one hundred battles is not the acme of skill. To subdue the enemy without fighting is the acme of skill." - Sun Tzu, The Art of War.

Offline BJ07

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 166
  • Siła reputacji: 124
  • BJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezesBJ07 prezes
Niebo przed burzą


Ustawienia
Typ nieba - 4
Moc słońca - najmniejsza (0.60)
Post processing asset - standard
Bloom - 5.153
Motion Blur - brak
« Ostatnia zmiana: 07 Marca 2020, 21:43:03 wysłana przez BJ07 »

Offline JanekYT

  • Weteran
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 207
  • Siła reputacji: 161
  • JanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezesJanekYT prezes
  • Dzban jakich mało
    • Kanał na YouTube ~ Kolejowy Dzban
noc w TD2!
Typ nieba: 1
Post processing asset: Horror2_Low
Moc słońca: 1,8
i tyle
Maczałem paluszki w LCS Głowno, Tarnowie Górnym, Grabinach, Strykowie, Zgierzu, Obornej, Borowym, Łaskarzewie, Rozwadowie Towarowym, Borku, Gryfowie Śląskim, Oświęcinach i Błotach.

Offline MateuszKolejarz

  • User
  • Wiadomości: 146
  • Siła reputacji: 95
  • MateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezesMateuszKolejarz prezes
Pochmurny poranek :)
Post processing: Standard
Typ nieba: 2
Moc słońca: 0.60
Motion Blur: off
Bloom: 4
A oto efekty:


Offline kolejara

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Siła reputacji: 489
  • kolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezes
  • Wróg inceli #1
    • YouTube
Jesienny poranek - dla tych co lubią jazdę po ciemku ale nie odpowiada im post processing dark i horror
Post Processing: autumn_low
Typ nieba: 2
Moc Słońca: 0.6
Brak Motion Blur










« Ostatnia zmiana: 23 Maja 2020, 18:07:03 wysłana przez kolejara »
YT: https://www.youtube.com/c/kolejara
Kierownik pociągu BZW

Offline kolejara

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Siła reputacji: 489
  • kolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezes
  • Wróg inceli #1
    • YouTube
Odp: Post processing assets - Czyli jak upiększyć w pewien sposób wygląd TD2
« Odpowiedź #8 dnia: 01 Czerwca 2020, 12:25:48 »
Mglisty poranek
Post Processing: movie2_low
Typ nieba: 2
Moc Słońca: 1.0
Motion Blur i Bloom bez znaczenia
« Ostatnia zmiana: 01 Czerwca 2020, 12:32:47 wysłana przez kolejara »
YT: https://www.youtube.com/c/kolejara
Kierownik pociągu BZW

Offline Cargulec160

  • User
  • Wiadomości: 15
  • Siła reputacji: 247
  • Cargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezesCargulec160 prezes
  • Panie mechu, wjazd na Sz, wyjazd na rozkazik!
    • mój instagram
Odp: Post processing assets - Czyli jak upiększyć w pewien sposób wygląd TD2
« Odpowiedź #9 dnia: 01 Czerwca 2020, 22:22:55 »
Uhhhhhh, nazwijmy to TD2 na dropsach :D

typ nieba: 1
moc słońca: maximum (1.80)
post processing asset: crazy_high_profile
motion blur: wszystko maximum
Bloom: 18.20

Wiem, że to nie upiększenie, ale ciekawostka

Offline kolejara

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Siła reputacji: 489
  • kolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezes
  • Wróg inceli #1
    • YouTube
Odp: Post processing assets - Czyli jak upiększyć w pewien sposób wygląd TD2
« Odpowiedź #10 dnia: 26 Sierpnia 2020, 23:12:31 »
Coś innego
Post Processing: UE_High Profile
Typ nieba: 2
Moc Słońca: 0.6
Motion Blur: obojętnie
Bloom Intensity: 23.15




YT: https://www.youtube.com/c/kolejara
Kierownik pociągu BZW

Offline kolejara

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 34
  • Siła reputacji: 489
  • kolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezeskolejara prezes
  • Wróg inceli #1
    • YouTube
Odp: Post processing assets - Czyli jak upiększyć w pewien sposób wygląd TD2
« Odpowiedź #11 dnia: 13 Listopada 2020, 18:51:19 »
W końcu nowe presety :D
Post Processing: Movie5_Med
Typ nieba: 2
Moc Słońca: 0.6
Motion Blur: obojętnie
Bloom Intensity: 3.3571




Offline Torti

  • Sponsor
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 158
  • Siła reputacji: 344
  • Torti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezesTorti prezes
  • Discord: letommi
Odp: Post processing assets - Czyli jak upiększyć w pewien sposób wygląd TD2
« Odpowiedź #12 dnia: 14 Listopada 2020, 12:08:35 »
Post Processing: Movie_High Profile
Typ nieba: 2
Moc słońca: 0,6
Motion Blur: Jaki tam chcecie
Bloom: 3.3571

« Ostatnia zmiana: 15 Listopada 2020, 11:08:43 wysłana przez Torti »
"To win one hundred victories in one hundred battles is not the acme of skill. To subdue the enemy without fighting is the acme of skill." - Sun Tzu, The Art of War.

Offline OLAFFO

  • User
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Siła reputacji: 188
  • OLAFFO prezesOLAFFO prezesOLAFFO prezesOLAFFO prezesOLAFFO prezesOLAFFO prezesOLAFFO prezesOLAFFO prezesOLAFFO prezesOLAFFO prezesOLAFFO prezesOLAFFO prezes
    • train driver 2
Odp: Post processing assets - Czyli jak upiększyć w pewien sposób wygląd TD2
« Odpowiedź #13 dnia: 17 Listopada 2020, 14:32:15 »
Noc
Post processing-Horror3 Low
Niebo-2
Moc słońca-0.60
Blur- pasek 1-182
        pasek 2-17
Bloom -12.55
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2020, 14:33:55 wysłana przez OLAFFO »