Autor Wątek: Issue/Problem: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)  (Przeczytany 3626 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline szatan

  • Weteran
  • Wiadomości: 56
  • Siła reputacji: 133
  • szatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezes
Odp: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)
« Odpowiedź #15 dnia: 05 Czerwca 2020, 14:49:13 »
Z moich obserwacji TD2 przede wszystkim lubuje się w procesorach, a RAMu to weźmie tyle ile da radę zassać
Rozumiem i w porządku, tylko czy 8 GRamów na TD2 to za mało ?

Offline Atmosferyczny

  • Zasłużony
  • Wiadomości: 176
  • Siła reputacji: 65
  • Atmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezesAtmosferyczny prezes
Odp: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)
« Odpowiedź #16 dnia: 05 Czerwca 2020, 16:34:58 »
To naprawdę niedużo

Offline Igoreq

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 154
  • Siła reputacji: 260
  • Igoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezes
Odp: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)
« Odpowiedź #17 dnia: 05 Czerwca 2020, 16:39:05 »
a tam. Ja do kwietnia grałam na typowym biurowcu 4 giga, i spokojnie na normalu 20-30 fpsów było

Offline Tomaszek_Lodz

  • Weteran
  • Pioneer
  • *
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 561
  • Siła reputacji: 342
  • Tomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezes
Odp: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)
« Odpowiedź #18 dnia: 05 Czerwca 2020, 16:50:35 »
Ja też mam 8 giga RAMU, bardziej wymagające gry itd...dają radę. Maciej nie ma się co przejmować. Takie zacięcia były i będą. Przez kilkanaście ostatnich miesięcy Tedek przeszedł i tak bardzo dużo zmian w kwestii optymalizacji na lepsze, także takie jednorazowe zacięcia to nie problem.
Zacięcia mogą jeszcze powodować zbyt długie składy jakie znajdują się na scenerii, dekoracje w postaci długich zestawień wagonów itd (jak gadam głupoty proszę poprawić).
Na jakich ustawieniach grafiki korzystasz?
« Ostatnia zmiana: 05 Czerwca 2020, 16:52:07 wysłana przez Tomaszek_Lodz »

Offline SzybkiWiewiór

  • User
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Siła reputacji: 107
  • SzybkiWiewiór prezesSzybkiWiewiór prezesSzybkiWiewiór prezesSzybkiWiewiór prezesSzybkiWiewiór prezesSzybkiWiewiór prezesSzybkiWiewiór prezesSzybkiWiewiór prezesSzybkiWiewiór prezesSzybkiWiewiór prezesSzybkiWiewiór prezesSzybkiWiewiór prezes
  • Exploooosiooon!!!!
Odp: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)
« Odpowiedź #19 dnia: 05 Czerwca 2020, 16:53:38 »
Na niskich ustawieniach nie mam żadnych ścinek, czy to jeżdżąc czy dyżurując.
8) UwU UwO OwU OwO 8)
Projekt w budowie - Knot

Offline Tomaszek_Lodz

  • Weteran
  • Pioneer
  • *
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 561
  • Siła reputacji: 342
  • Tomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezesTomaszek_Lodz prezes
Odp: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)
« Odpowiedź #20 dnia: 05 Czerwca 2020, 16:55:07 »
Przy 8 giga RAM proponuję ustawienia "normal".

Offline NieAktywny

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Siła reputacji: 157
  • NieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezesNieAktywny prezes
  • Życie jest jak trytytka - tego nie cofniesz.
    • Kanał YouTube
Odp: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)
« Odpowiedź #21 dnia: 05 Czerwca 2020, 17:11:46 »
Ja bym proponował limiter używania pamięci RAM.

Offline Igoreq

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 154
  • Siła reputacji: 260
  • Igoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezesIgoreq prezes
Odp: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)
« Odpowiedź #22 dnia: 05 Czerwca 2020, 17:28:10 »
Ja używam custom-Normal, ale większa rozdzielczość tekstur, nic to nie zmienia w FPS :)

Offline szatan

  • Weteran
  • Wiadomości: 56
  • Siła reputacji: 133
  • szatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezesszatan prezes
Odp: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)
« Odpowiedź #23 dnia: 05 Czerwca 2020, 23:13:13 »
Ja też mam 8 giga RAMU, bardziej wymagające gry itd...dają radę. Maciej nie ma się co przejmować. Takie zacięcia były i będą. Przez kilkanaście ostatnich miesięcy Tedek przeszedł i tak bardzo dużo zmian w kwestii optymalizacji na lepsze, także takie jednorazowe zacięcia to nie problem.
Zacięcia mogą jeszcze powodować zbyt długie składy jakie znajdują się na scenerii, dekoracje w postaci długich zestawień wagonów itd (jak gadam głupoty proszę poprawić).
Na jakich ustawieniach grafiki korzystasz?
Piętro wyżej niż normal ... ok - zobaczę co będzie na poziomie grafiki normal.

Offline kojonek2

  • Developer
  • Weteran
  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 436
  • Siła reputacji: 153
  • kojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezes
Odp: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)
« Odpowiedź #24 dnia: 06 Czerwca 2020, 13:39:40 »
Ja bym proponował limiter używania pamięci RAM.

Że co? Jak by to miało działać? Wyskakiwał by komunikat "Drogi użytkowniku zbliżono się do limitu pamięci ram. Kontynułuj przekraczając go lub wyłącz program". Skoro program zużywa tyle ramu to oznacza, że tyle potrzebuje do funkcjonowania. Jedyny sposób na zmiejszenie zużycia to zmiany w kodzie programu i lepsze zarządzanie pamięcią

Offline inomushis

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 285
  • Siła reputacji: 149
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
Odp: Problem... Sceneria Aleksandrów Kuj. Tryb wieloosobowy (online)
« Odpowiedź #25 dnia: 06 Czerwca 2020, 14:25:24 »
Model nastawni AK to typowy gruz jakich wiele w TD2 - jeśli czas pozwoli to zostanie zoptymalizowany do kolejnego wydania. Jaki wpływ na wydajność potrafi mieć jeden prefab na scenie nich pokażą Wam te dwa screeny. I to nie jest tak że musi ich być 100 w polu widzenia. Tzw. Bottleneck powoduje już jeden z nich

Przed



Po -  ten sam model (kształt i tekstura)

« Ostatnia zmiana: 06 Czerwca 2020, 14:27:34 wysłana przez inomushis »