Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Sajgon na stacjach  (Przeczytany 5718 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 340
  • Siła reputacji: 88
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 5395 km
  • Trains Routed: 1199
Sajgon na stacjach
« dnia: 16 Kwietnia 2018, 05:00:11 »
Wczoraj to co się działo przeszło wszelkie wyobrażenia. Pokazuje to jak słaby jest system. Duże obciążenie ruchowe, bardzo słabi mechanicy, którzy nie znają nawet sygnałów, a na polecenie "spychaj" nie wiedzą czy mają jechać do przodu czy do tyłu, do tego dyżurni puszczający składy na pałę lub  "huuuura eSBeeLka" i z miną kota ze Shreka reagujący "ale jak to zapchana, bo on już pojechał" (to jest ten moment kiedy pada "KURWA", 6 składów stoi na szlaku, pierwszy w dodatku unieruchomiony przez awarię usiłuje jednak ruszyć, S1 przewalone co 3 minuty, awaria SSP i alarm przy prawie każdym przebiegu, wywoływany co chwilę i jeszcze wtargnięcie do kompletu). Nie wiem jakim cudem obyło się bez RS i bez kolizji. Ilość raportów z dnia na dzień rośnie, sam napisałem chyba połowę ze wszystkich złożonych w ciągu ostatnich 72 godzin. Niektórzy wiedzą, że jestem leniwą bułą i wolę opieprzyć niż stracić kwadrans na zbieranie screenów, pisanie zgłoszenia, robię to jak już mi ktoś podniesie konkretnie ciśnienie lub jest wyjątkowo uciążliwy dla osób używających programu godnie z zasadami. Dyżurując na Białobrzegu przez około 5 godzin miałem 5 czy 6 wtargnięć. Czasem się to zdarzyło, ale nie co godzinę. Ogólny poziom upadł. Chcemy mieć więcej użytkowników, ale czy to jest właściwa droga? Chyba naprawa komendy K jest teraz najpilniejsza i naprawa regulaminu, który jest martwy, źle skonstruowany i zbyt relatywny. Tyle moich przemyśleń. Jak się nie podoba-rzucać kamieniami, pomidorem czy co tam macie, byle merytorycznie.

Offline sz045

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 81
  • Siła reputacji: 93
  • sz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezessz045 prezes
  • EP09-013
  • Distance Travelled: 4373 km
  • Trains Routed: 785
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #1 dnia: 16 Kwietnia 2018, 06:35:12 »
     Duże obciążenie ruchowe - za ilość wpuszczonych maszynistów odpowiadają dyżurni, zwłaszcza z tych większych stacji, gdzie jest sporo spawnów. Coż tu poradzić? Wprowadzić limit otwierania spawnów raz na 1h? Kto to ma sprawdzać? Nie bardzo jak dla mnie.
     Bardzo słabi mechanicy - temat egzaminów był wałkowany wielokrotnie i nic. Jest sporo użytkowników, którzy zarejestrują się (,,Oo pociągi, fajna gra, zobaczę jak się w to gra") , przejadą 2-3 scenerie ledwo znając choćby sygnalizację, po czym przestają jeździć.
     Składy na pałę - problem faktycznie, gdy nie ma sbl. Widzimy, że zdarza się użytkownik bez TSa, ślący na pałę. Z tego co wiem jest komenda dla adminów na usunięcie takiego delikwenta z dyżurki. Co do sbl  to nie raz słyszę, gdy pytam się o szlak ,,To sblka można śmiało puszczać tylko podaj numer". Jeśli każą śmiało puszczać to sami trochę są sobie winni, że mają korki i pociąg w każdym odstępie ( jak dodać nieogarów do tego to rany...). Na ich miejscu dopisałbym w nicku ,,Wr <- pytać" czy coś takiego. Jeśli dwa pierwsze odstępy wolne to daję zgodzę.
     Takie jest moje zdanie.
http://sz09013.flog.pl
,,Przestańcie pisać skargi na siebie wzajemnie. Więcej uśmiechu, empatii. Zyskujmy wirtualnych przyjaciół a wyjdzie to nam i Train Driver 2 na dobre." ~ Andy

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 743
  • Siła reputacji: 742
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Ja nie szukam błędów tylko ONE MNIE ZNAJDUJĄ
  • Distance Travelled: 42646 km
  • Trains Routed: 5812
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #2 dnia: 16 Kwietnia 2018, 09:10:53 »
Mówiłem już.
1. Brak stacji dużych i scenerii które są wstanie przyjąć większe ilości pociągów jak i je przytrzymać.
2. Scenerie większości są za krótkie i przelotowe to paraliżuje ruch każdy pociąg staje wszędzie.
3. Sama gra nie ma samouczka a singleplayer jest zbugowany i nie ma tam czego szukać.
4. SBL należy łączyć z SBL a jak nie ma to należ zapowiadać pociągi normalnie i nie odpowiadać:
"SAMOCZYNNA BLOKADA LINIOWA" czyli sbl daj numer i puszczaj bo potem są crashe albo robione rj tylko na SBL.
5. Tak jak są nie ogarnięci Mechanicy bo chcą se ciuchcią pojeździć jak po makiecie to i dyżurni się podobni trafiają.
6. Dyżurni podczas tworzenia rozkład ustawiają szlaki pierwsze z listy robiąc w tym momencie korki na dane szlaki.
7. Dyżurni tworząc rj nie zwracają uwagi na to żeby łączyć scenerie na zmianę stacja przelotówka stacja odgałęźny itd.
8. Dyżurni robią sobie szablony zapisywane do wysyłania masowo każdemu ten sam rozkład tak samo ułożonych stacji...
9. Dyżurni tworzą chore blokady liniowe bezmyślnie łączą co się da i 160 z 30 szlakowe tworząc zamieszanie podczas układania rj.
10. Mechanicy większości to porażka więc ich nie będę punktował.
11. Youtuberzy nam zrobili psikusa albo ktoś bezmyślnie ich tu zaprosił nie zdając sobie sprawy że jest tu tyle braków.
12. MAGICZNE LASKI POWINNY BYĆ IZOLOWANE ABY ZAPOBIEC WALNIĘCIA W COŚ CO STOI W LASKU.
13. Selekcja scenerii jest zbyt duża i odpadają z powodu trawy w skrajni a inne babole przechodzą nie wiadomo czemu.
14. W miejscu DYŻURNY nigdy nie powinno być stacji na początku osoba zanim usiądzie na dyżurkę musi przejść test/szkolenie.
15. Do puki nie zostaną dodane godziny RJ jak i więcej scenerii które mogą pomóc w płynniejszym ruchu no to tak to będzie jak jest.
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2018, 09:34:43 wysłana przez Drozda32 »
Pozdrawiam

Offline Mistrzu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 33
  • Siła reputacji: 210
  • Mistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezesMistrzu prezes
  • Distance Travelled: 7177 km
  • Trains Routed: 1375
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #3 dnia: 16 Kwietnia 2018, 09:51:43 »
Mi sie wydaje ze potrzebna jest większa ilość także małych stacji

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 340
  • Siła reputacji: 88
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 5395 km
  • Trains Routed: 1199
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #4 dnia: 16 Kwietnia 2018, 11:58:25 »
@sz045 właśnie siedząc na dużej stacji nie uruchamiam zbyt wielu składów, bo jestem zajęty. Mam pociąg pod opieką przez nawet i 20 kilometrów, do tego nie jeden, a do 10ciu. Brak mi uwagi na manewr, pisanie rj i pilnowanie następnego gagatka. Wspomniana sytuacja z SBL: na każdym odstępie może być jeden skład. Gdy mam zator przez awarię lokomotywy to w tym momencie nie przyjmę na ten szlak więcej pociągów niż mam odstępów do pierwszego semafora. OBOWIĄZKIEM dyżurnego jest uzyskać zgodę na szlak, nawet na SBL. Jeśli kilki czempionów wypuszcza skład, a potem szuka na TS właściwego dyżurnego na następnej stacji to może się zdarzyć "ups". Na szlakach z blokadą samoczynną łączenie jest pod zakopana Tm, czyli pierwszy skład jest nieosłonięty to mamy kolejne wtargnięcie, gdy taki coś puści. Wczoraj się wpieniłem, będę pisał więcej raportów niż Matz jeśli trzeba.

Brak stacji, owszem, ale brak mi czegoś bliższego Szymankom, Białobrzegowi. To są scenerie wysoko przepustowe, z dobrą pojemnością. No i puszczając skład na Wr czy czterotorem on ma gdzie jeździć jeszcze dobrych kilka(naście kilometrów). Mechanik zadowolony bo ma same S2, DR ma względny spokój, bo poda raz i kilka minut przynajmniej nie musi poświęcać uwagi. Jedyny mankament tych dwóch scenerii to znaczna większość wjazdów na jeden szlak (Wr/EVO), ale to nie jest problem samych scenerii, a pacjentów z tytułem DR.

Offline trainfun09

  • Supporter
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 575
  • Siła reputacji: 39
  • trainfun09 toromistrztrainfun09 toromistrztrainfun09 toromistrztrainfun09 toromistrztrainfun09 toromistrztrainfun09 toromistrztrainfun09 toromistrz
  • Gang wesołych kitków
  • Distance Travelled: 4558 km
  • Trains Routed: 320
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #5 dnia: 16 Kwietnia 2018, 12:07:16 »
A ja proponuję nie budować sk-CENZURA-ynisko wielkich scenerii, tylko naprawić komendę /kick. To rozwiąże wszystko. Ew. stworzyć podobną komendę /ban, która wyrzuca do końca dnia gracza z serwera. Dyżurka powinna być dostępna dla graczy od 4lvl. Dzięki za wypowiedź.
Just be yourself.
Współautor "Zakopianki" - LK97/8/9. Aktualnie prace nad: Sucha Beskidzka.

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 743
  • Siła reputacji: 742
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Ja nie szukam błędów tylko ONE MNIE ZNAJDUJĄ
  • Distance Travelled: 42646 km
  • Trains Routed: 5812
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #6 dnia: 16 Kwietnia 2018, 12:15:21 »
A wy teraz nie dyskutujcie co i jak na SBL bo jak prowadzimy ruch na białobrzegu parzęczewie i wrocławiu to prawadzimy go zgodnie z przepisami a jak prowadzicie ruch gdzie jest białobrzeg i ślecie na SBL ze zwykłych szlaków to powinno się pytać o szlak i trzymać kolejność bo chyba nigdzie tak nie ma że SBL zaczyna się tak nagle a od stacji bądz jakiegoś posterunku.
Pozdrawiam

Offline Dulson

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 188
  • Siła reputacji: 252
  • Dulson prezesDulson prezesDulson prezesDulson prezesDulson prezesDulson prezesDulson prezesDulson prezesDulson prezesDulson prezesDulson prezesDulson prezes
  • ISEDR/N
    • Train Driver 2
  • Distance Travelled: 14540 km
  • Trains Routed: 3029
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Kwietnia 2018, 12:23:14 »
6. Dyżurni podczas tworzenia rozkład ustawiają szlaki pierwsze z listy robiąc w tym momencie korki na dane szlaki.
7. Dyżurni tworząc rj nie zwracają uwagi na to żeby łączyć scenerie na zmianę stacja przelotówka stacja odgałęźny itd.
Ja jestem początkującym DR, ale staram się dopierać szlaki jeśli takowe można po prędkości, na zasadzie np. 140-120-100-120-140-160-100-80-60-70-30, a nie żeby było np. 140-30-100-140-160-70-90-120-30. No, ale patrząc na kolejny punkt to ciężko mi jest nie za bardzo pamiętając po nazwie stacji jak wygląda(4 level jazdy), co to za rodzaj stacji jest, informacja taka powinna być w SWDR.
Dlaczego życie tak kruche jest... 1995-2020


Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 340
  • Siła reputacji: 88
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 5395 km
  • Trains Routed: 1199
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Kwietnia 2018, 12:30:32 »
Mając połączenie SBL-SBL zajęty odstęp jest zawsze osłonięty S1. W przypadku wysyłania na pałę, gdy pod pierwszym semaforem stoi skład, następny połączy się pod zakopaną Tm, przed tym samym semaforem i wjedzie pierwszemu w dupę. To jest celowe wysyłanie składów na kolizję i za takie coś nie widzę innej możliwości jak postarać się o bana dla pacjenta.

Offline Wojtas

  • Supporter
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 143
  • Siła reputacji: 202
  • Wojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezes
  • Distance Travelled: 13014 km
  • Trains Routed: 2666
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Kwietnia 2018, 12:35:13 »
Każdy popełnia dużo błędów jednak praktyka czyni mistrzem. W większości przypadków za korki odpowiadają dyżurni wystawiający nowe rozkłady. Bo zamiast przy każdym nowym rozkładzie pomieszać stacje lub szlaki to jak wspomniał o tym Drozda dyżurny korzysta z formułki i 20 pociągów jedzie na Przemęt na WL. Do tego dochodzi nieznajomość szlaków. Nie powinno się wystawiać dla ekspresu na szymankach szlaku wjazdowego/wyjazdowego LOL. Tam powinny latać tylko osobowe i towary moim zdaniem. SBL to jest wygoda i rozleniwienie dyżurnych. Bo jak w sobotę miałem prace techniczne na wjeździe do Białobrzegu o czym poinformowałem WR -->OFF każdego dyżurnego to momentalnie liczba wystawianych rj spadła do minimum a kilku dyżurnych pytało się "Czemu WR OFF??". W przypadku jak ktoś się rozkraczy na SBL dyżurny powinien wezwać albo do szybkiego uruchomienia albo do wyjścia i ponownego wejścia już na bocznicy i kontynuacji jazdy. Ja w chwili obecnej nie mam problemów z Białobrzegiem i nie miałem sytuacji gdy "zapchałem tą stację". Prosta zasada. Wpuszczamy pociąg, wjeżdża w stację i wysyłamy go żeby to szło. A jak widzę i słyszę nie raz że ktoś stoi po kilkanaście minut to pytam się "Po co?" Wjazd -> Postój (1-2 min) -> Wyjazd.
Stałe blokady są wygodne ale żeby one miały sens. Jak np Białobrzeg > Parzęczewo > Wrocław. Bo łączenie Szymanki - Imielin to porażka.
Więc niech dyżurni podczas układania rozkładów wysilą się trochę i przestaną korzystać z tych formułek. Po prostu raz Szymanki, raz Wielichowo, raz Przemęt. A nie każdy Rk>WL>Pb>WR>We>A>H>WTF>EVO>Mk>Tm>SK. Bo niektóre stacje mają po 4,5 szlaków a nie tylko 2 te same.

Offline hulek

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 300
  • Siła reputacji: 88
  • hulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezeshulek prezes
  • Idziemy na osobistą rewizje
  • Distance Travelled: 4579 km
  • Trains Routed: 798
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Kwietnia 2018, 13:12:44 »
Weszlismy na temat RJ i SBLek a moze wejdzmy na tego sajgonu. Jak wczoraj widzialem gdy mechanik ma podac analize daje binda gotow do odjazdu to zalamac sie mozna i jeszcze pytanie czy da wyjazd. Dac to mozna kopa w dupe i wypad ze stacji. Za duzy przyrost ludzi ktorzy nawet nie racza przeczytac regulaminu bo nie wiedza ze jak placa za supportera to jest darowizna a potem zwrot kosztow wymagaja. Czytanie instrukcji to juz inna para kaloszy ale no i tak polowa nowych uzytkownikow mysli ze to fajna ciapongowa gierka gdzie jedziesz na pale. Ja bym sie nie paczytkowal nie wiesz jak prowadzic pociag czytac instrukcje od deski do deski a potem jezdzic. Ja daje kicki i mam w dupie czy taka elka napisze skarge na moj temat. Dostala kicka to napewno nie zbyle powodu.
Projekty: Graniewo 2010, LCS Karczyce
꧁  Ⅰ Oddział Kolanoskopi dr rehab. n. penetracji ꧂

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 340
  • Siła reputacji: 88
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 5395 km
  • Trains Routed: 1199
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #11 dnia: 16 Kwietnia 2018, 13:24:53 »
Tego nie ma, bo nikt nie robi, ale pomysł ciekawy, żeby był dłuższe szlaki PBL. Wjazd na SBL z PBL zawsze wymaga potwierdzenia, że pierwszy odstęp jest wolny, traktujesz go jeszcze jak PBL, ponieważ skład może stanąć przed semaforem i nie jest nim osłonięty, co za tym idzie-następny może na niego najechać.

Dodano: 16 Kwietnia 2018, 13:27:54


Edit: tak samo nie da się podać wyjazdu na SBL mając pierwszy odstęp zajęty. Żaden z systemów sterowania ruchem nie pozwoli podać przebiegu pociągowego na tor zajęty.
« Ostatnia zmiana: 16 Kwietnia 2018, 13:27:54 wysłana przez Trepan »

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 338
  • Siła reputacji: 62
  • gravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezes
  • Distance Travelled: 6956 km
  • Trains Routed: 437
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #12 dnia: 16 Kwietnia 2018, 14:13:58 »
Jeżeli chodzi o łączenie szlaków SBL - SBL, to Paweł swego czasu wspominał o pracach nad sprzężeniem samoczynnych blokad liniowych w scsie między połączonymi stacjami, dzięki czemu ostatni semafor SBL na stacji 1 pokazuje jaki jest stan pierwszego semafora SBL na stacji 2, takie rozwiązanie pozwoliłoby na wysyłanie pociągów na pałę na szlak SBL i nie martwienie się, że jeden drugiemu wjedzie w 4 litery bo spawnuje się na zakopanej Tm. Co do burdelu i sajgonu oraz brakach w scenerii, to również zauważyłem burdel, bo np. taki wrocław w obecnym kształcie z taką ilością syfu i baboli w torach nie powinien być w ogóle dopuszczony do ruchu. Pytanie gdzie są dawne duże scenerie, takie jak np. Deszczów, Branowice? LCS Truskawka? Wszystkie są albo w trakcie prac albo niedopuszczone do ruchu. Dodatkowo dochodzi problem SWDR'a który obecnie jest w fazie rozwojowej więc ruch prowadzony jest po japońsku "jakotako", o częstych sprzeczkach miedzy dyżurnymi na tsie już nie wspomnę. Jak dla mnie na chwilę obecną należałoby się skupić na wydaniu nowej wersji symulatora z naprawionymi bugami, w tym m.in. komendą /kick która bardzo ułatwiłaby sprawę i pozwalała wyrzucać gówniarzerię która rozwala system i powoduje gigantyczny burdel i utrudnienie pracy dyżurnym. Dodatkowo do przemyślenia jest system kolejek na spawny, klikasz np. na spawn POS1 na stacji Tomaszów i ładuje Cię w kolejkę, masz załóżmy 3 miejsce i czekasz aż miejsce się zwolni.

Offline Wojtas

  • Supporter
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 143
  • Siła reputacji: 202
  • Wojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezesWojtas prezes
  • Distance Travelled: 13014 km
  • Trains Routed: 2666
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #13 dnia: 16 Kwietnia 2018, 14:19:05 »
Kwestia jest taka że z pociągami nie ma się co bawić tylko przesyłać dalej. Albo dopominać się o wyjazd po lewym jak zasadniczy jest zajęty albo zmieniać Rj jak dany pociąg jest 4-5 w kolejce na dany szlak. Mechanik prosi o 5 min postoju lub kończy bieg to bierzemy go na bok i musi chwilę poczekać. A jak ja widzę że ktoś ma na Białobrzegu 6 pociągów i status "Brak Miejsca" to mnie krew zalewa. Przesył, przesył i jeszcze raz przesył. Siedząc tam podaję wjazd w peron. Gdy pociąg zatrzyma się do 0 km/h pytam o szlak. Gdy jest wolny mechanik od razu dostaje wyjazd. Jeśli jedzie w kierunku SBL można go tam wysłać z informacją że nie ma na razie zgody na opuszczenie scenerii. Zaobserwowałem że wtedy nikt nie gna 100-110 km/h tylko jedzie wolniej i zanim dojedzie do końca szlak się zwalnia i dostaje wyjazd. Sam na początku bałem się Białobrzegu i nie ogarniałem go ale z czasem można się wszystkiego nauczyć.

Co do SBL to jak wspomniałem wcześniej. Dyżurni wystawiając rozkłady używają zazwyczaj 2-3 szlaków. W przypadku Wrocławia który ma ich 9 (8 zelektryfikowanych) każdy praktycznie wystawia WBA -> WZ lub odwrotnie. Pomijam nieumiejętność dostosowania prędkości przez mechaników którzy wjeżdżają na WR. Bo może osoby nowe (eLki) nie znają szlaków i stacji ale doświadczeni powinni wiedzieć że gdy BB nie ma blokady z Wrocławiem czy Parzęczewem to każdy wysyła tam każdy pociąg bo nie trzeba zapowiadać. Wtedy wystarczy wjechać z prędkością 50-60 km/h i nie ma problemu że ktoś komuś wjedzie w tył.

Kwestia braku dużych scenerii to co innego. Obecnie mamy Wrocław, Parzęczewo, Białobrzeg, Wielichowo, Tomaszów i Szymanki. A reszta to małe przelotówki. Niestety obecnie nowe stacje są tworzone pod nową wersję i do czasu premiery (choinki i nowych stacji) będziemy musieli się bawić na tym co mamy.

A tak na koniec to rozumiem jak się robi komuś zator na Wielichowie czy Tomaszowie. Dwutor na jednotor to jest wąskie gardło i wysyła się wahadłowo ale na stacji gdzie jest dwutor <=> dwa jednotowy i dwutor? To znaczy chyba o małych umiejętnościach organizacji ruchu.

Dodatkowo do przemyślenia jest system kolejek na spawny, klikasz np. na spawn POS1 na stacji Tomaszów i ładuje Cię w kolejkę, masz załóżmy 3 miejsce i czekasz aż miejsce się zwolni.

I tak to jest. Ktoś wszedł przed tobą i wyskakuje komunikat "Player 21 blocking signal ..." I wiesz że jak on zjedzie to ciebie wtedy połączy.

Offline gravition

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 338
  • Siła reputacji: 62
  • gravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezes
  • Distance Travelled: 6956 km
  • Trains Routed: 437
Odp: Sajgon na stacjach
« Odpowiedź #14 dnia: 16 Kwietnia 2018, 14:21:28 »
Cytuj
I tak to jest. Ktoś wszedł przed tobą i wyskakuje komunikat "Player 21 blocking signal ..." I wiesz że jak on zjedzie to ciebie wtedy połączy.

No jest tylko niestety w obecnej formie jest to zbugowane i powoduje zawieszanie się symulatora dyżurnemu to raz, a dwa powoduje spam żółtych komunikatów na czacie, zamiast tego mogłoby być zrobione osobne okienko np. "Oczekiwanie na miejsce w kolejce (X miejsce, Y ogółem)".