Dla niewtajemniczonych
https://docs.unity3d.com/Manual/AssetBundlesIntro.htmlRzucam luzna sugestie, zeby scenerie byly tworzone jako assetbundle, a nie jako bezsensowny plik tekstowy.
Dzieki temu gra zyska na wydajnosci, a dla tworcow scenerii bedzie to nieporównywalnie lepsza opcja. Dzieki temu scenerie bedzie mozna budowac w edytorze unity ktory dziala o lata swietlne stabilniej, niz edytor z gry.
Nie wspominając juz o tym, ze da to zdecydowanie wieksze mozliwosci - chociazby budowa wiekszych scenerii i mozliwosc dodawania wlasnych modeli bezposrednio w edytorze. Nie trzeba bedzie czekac na nowy model do nastepnej wersji gry, a dodatkowo dzieki temu gre bedzie mozna znacznie odchudzic, bo modele nie beda wchodzily w sklad samej podstawki, a jedynie ze sceneria.
Plusow jest wiecej, ale nie ma sie co rozwodzic. Proponuje deweloperom przemyslec ten pomysl, gdyz zasadniczo taka zmiana jest i tak nieunikniona jesli gra ma sie w jakikolwiek sposob rozwijac...