Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Skarga za skargą, skargą pogania.  (Przeczytany 3131 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Witek

  • Weteran
  • Wiadomości: 77
  • Siła reputacji: 739
  • Witek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezesWitek prezes
Skarga za skargą, skargą pogania.
« dnia: 12 Maja 2018, 14:52:21 »
Odkąd jest ten nowy system zgłaszania skarg, to mam wrażenie, że każdy nad każdym stoi, jak diabeł nad dobrą duszą, i tylko czyha, by napisać skargę o za przeproszeniem bele gówno. A to ktoś wyszedł z jednym rozkładem, a to ktoś o 3 centymetry przejechał W5, albo ktoś kogoś zdenerwował. NO BŁAGAM.
Ja rozumiem, że to jest symulator, ale no właśnie - SYMULATOR, nie prawdziwe życie. Wszyscy wiemy, że symulator opiera się w pewnym sensie na realizmie, ale nim nie jest.
Są rzeczy poważniejsze, jak np wywołanie kolizji po przez tzw. ,,Szczekociny", albo złe zachowanie, wulgaryzmy, nie stosowanie się do poleceń, no ale żeby pisać skargę o to, że DR nie poczekał na ciebie, bo byłeś jego ostatnim pociągiem, a on miał coś innego do roboty? Mechaniku! NIE JESTEŚ PĘPKIEM ŚWIATA, a już tym bardziej Tedeka, bo tak, jak już wcześniej wspominałem - są rzeczy ważne i ważniejsze. O ile TD2 zalicza się do tych ważnych rzeczy, bo fajnie jest pogadać, pośmiać się i razem spędzić czas, o tyle prawdziwe życie jest ważniejsze. Jeżeli każdy z was tu obecnych jest człowiekiem, to powinien to każdy zrozumieć.
Przymknijmy oko na niektóre błahostki, bo inaczej wszyscy się będziemy kłócić, aż w końcu ten symulator się rozpadnie.
Pomyśl sobie, że gdy ty teraz piszesz skargę o to, że np dyżurny nie poczekał aż przejedziesz przez jego stację, w tym samym czasie mógłbyś robić coś ciekawszego.
Reasumując - ,,Nie rób drugiemu, co tobie nie miłe".
To tyle ode mnie.

Offline LisiczekPL

  • Weteran
  • Wiadomości: 221
  • Siła reputacji: 44
  • LisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchuLisiczekPL starszy dyżurny ruchu
  • ET22
Odp: Skarga za skargą, skargą pogania.
« Odpowiedź #1 dnia: 12 Maja 2018, 19:28:49 »
Dosyć często to właśnie osoby które pilnują każdego łamią regulamin, potem składają skargi jeden na drugiego i na odwrót i no... :)
« Ostatnia zmiana: 12 Maja 2018, 19:37:42 wysłana przez LisiczekPL »

Offline Trepan

  • Weteran
  • Wiadomości: 297
  • Siła reputacji: 88
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
Odp: Skarga za skargą, skargą pogania.
« Odpowiedź #2 dnia: 12 Maja 2018, 19:50:26 »
Dlatego jak ktoś jest wyjątkowo uciążliwy to najlepiej pozbawić go możliwości jazdy. Screeny robię sobie w trakcie, jak chce, niech pisze. Zamiast kopa dostanie jeszcze karę administracyjną. Największe dwa plusy: nie tracę czasu na pisanie raportów, czekanie na odpowiedź i drugi to natychmiastowość i nieuchronność. Gość pomija sygnał zabraniający jazdy, szybciej jest go ochrzanić, kliknąć screen i wydać polecenie co dalej niż pisać raporty i kompletować do nich dokumentację. Jak zrobi za chwilę drugi raz to samo to już jest trolling i wylatuje ze scenerii. No i taka kara ma lepszy skutek, inni DR wiedząc co odwalił niechętnie gościa wpuszczą, o ile wcale. Jeśli już to pod szczególnym nadzorem i pierwszy wybryk będzie ostatnim tego dnia.