Dział pomocy > Tryb mechanika / Dyżurnego ruchu

Sposób na wyluzowanie składu

(1/2) > >>

jacekmk:
Witam. Wczoraj miałem zaskakująca sytuację na szlaku. Po tym, że ktoś użył Radio Stopu, zahamował mi skład. Problem pojawił się przy próbie odhamowania i chęci dalszej jazdy, która była niemożliwa ze względu na brak możliwości wyluzowania składu. Czy jest jakaś inna kombinacja do tego celu? Bo danie na pozycję popełnienia i użycie Num 6 nic nie dało, a dodatkowo nagle zniknęła mi wskazówka manometru PG, wcześniej zanim znikła puszczenie klawisza Num 6 powodowało charakterystyczny styl powietrza i wskazówka od razu leciała w dół. Kiedy zniknęła już nie było żadnej możliwości wyluzowania składu i musiałem prosić o usunięcie RJ.

KMSzczecin:
Skrócona instrukcja odhamowania po RSie (której używam jako binda):
1. Wcisnąć klawisz spacja (czuwak) dwukrotnie.
2. W lokomotywach EU/EP07, EP08, ET41, SM42, wcisnąć czerwony przycisk na radiotelefonie (NIE robić tego w jednostkach EN57/71, spowoduje to uruchomienie kolejnego radiostopu).
3. Odhamować skład klawiszem Num. (kropka na klawiaturze numerycznej), a potem Num6 (6 na klawiaturze numerycznej).
4. Zgłosić gotowość do kontynuowania jazdy.

kowbojYT:
Polecam również poradnik który jest na oficjalnym kanale Train driver 2
//www.youtube.com/watch?v=udTlIX4lzzs

PilotHN:
Najistotniejsze jest kliknięcie myszem czerwony przycisk na radiu, bez tego nie da się popełnić przewodu. Reszta jest standardowa jak przy uruchamianiu.
Postulowałem, aby ten czerwony guzik był podpięty pod jakiś klawisz i udźwiękowiony a informacja o tym poszła na Wiki. Być może w przyszłej edycji 'tedeka' go ujrzymy...?

SuperMaszynista:
Witam wczoraj miałem tam sam problem. Rozumiem że ten przycisk na radiu co trzeba wcisnąć to jest od radio stopu ?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod