Autor Wątek: Talk/Rozmowa: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.  (Przeczytany 4152 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline KCPR

  • User
  • Wiadomości: 6
  • Siła reputacji: 29
  • KCPR nastawniczyKCPR nastawniczyKCPR nastawniczyKCPR nastawniczyKCPR nastawniczy
Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« dnia: 25 Października 2018, 15:07:21 »
Nauczyłem się obsługiwać tryb DR w scs. Myślałem, że w ten sposób pomogę rozluźnić serwery, ponieważ zazwyczaj nie byłem w stanie pojeździć ze względu na zbyt dużą ilość maszynistów.
Otóż nie tym razem, ponieważ nie istnieje sceneria na której jako "eLka" mogę dyżurować.
Wchodzę na jednotorówki - nie mogę nic wysłać ani odebrać, bo wszyscy są na dwutorach (nie nabiję expa na większe scenerie).
Próbuję wejść na dwutor - zajęta sceneria lub exp za niski.

Cóż mogę uczynić z tym fantem? Poprzednio pisaliście mi, abym nauczył się dyżurować, tak też uczyniłem. Grać nadal nie mogę w żaden sposób.

Warto wspomnieć, iż faktycznie byłem w błędzie i scs jest serio banalny do ogarnięcia.

Offline uetam

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 462
  • Siła reputacji: 115
  • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
  • Administrator Techniczny
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Października 2018, 15:10:05 »
Wola, Blaszki i Karszynek to scenerie dostepne od 0 poziomu DR z dwutorami. Dodatkowo możesz sobie pobrać Łask, Opalniki i pare innych scenerii z tego dzialu: https://td2.info.pl/scenerie/
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

Offline Orzeł

  • User
  • Wiadomości: 62
  • Siła reputacji: 179
  • Orzeł prezesOrzeł prezesOrzeł prezesOrzeł prezesOrzeł prezesOrzeł prezesOrzeł prezesOrzeł prezesOrzeł prezesOrzeł prezesOrzeł prezesOrzeł prezes
  • To skoro było tak dobrze, to dlaczego było tak źle
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Października 2018, 16:35:35 »
Na początek polecam Lisiczki i Cis.
Kto walczy do końca, czasem przegrywa, kto się poddaje, przegrywa zawsze.

Offline sawi88

  • Weteran
  • Wiadomości: 25
  • Siła reputacji: 31
  • sawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchusawi88 dyżurny ruchu
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #3 dnia: 25 Października 2018, 17:15:48 »
Ja dodam jeszcze od siebie, że jednotor najlepiej wybierać jak już jakaś stacja z łącznikiem jednotorowym jest otwarta (typu np. Aleksandrów Kujawski, Centrum, Arkadia), żeby było połączenie ze szlakami dwutorowymi.
Bo jak tego nie ma, to można zapomnieć o ułożeniu sensownych rozkładów ;)

Offline uetam

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 462
  • Siła reputacji: 115
  • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
  • Administrator Techniczny
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Października 2018, 17:30:48 »
Czy Wy w ogóle przeczytaliście pierwszy post czy po prostu nabijacie swoje wiadomości bez czytania całego wątku?
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

Offline wrocseba87

  • Weteran
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 67
  • Siła reputacji: 1758
  • wrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezeswrocseba87 prezes
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #5 dnia: 25 Października 2018, 19:52:27 »
napisze ci tak jezeli chodzi o gre jednotorami to zazwyczaj trzeba byc gotowym ze od godziny 15-16 zaczyna sie wzmozony ruch wiec wtedy zapewne sa tzw. przejsciowki dwutor na jednotor z ktorym moglbys sie laczyc bez problemu :) poczatki niestety sa trudne cos za cos :)

Offline KCPR

  • User
  • Wiadomości: 6
  • Siła reputacji: 29
  • KCPR nastawniczyKCPR nastawniczyKCPR nastawniczyKCPR nastawniczyKCPR nastawniczy
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #6 dnia: 25 Października 2018, 20:02:10 »
Dzisiaj spędziłem dobre 4 godziny na DR i przyznam, że jest lepsza zabawa niż za sterami lokomotywy.

Offline zabekkp

  • Weteran
  • Wiadomości: 11
  • Siła reputacji: 179
  • zabekkp prezeszabekkp prezeszabekkp prezeszabekkp prezeszabekkp prezeszabekkp prezeszabekkp prezeszabekkp prezeszabekkp prezeszabekkp prezeszabekkp prezeszabekkp prezes
    • 1977
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #7 dnia: 16 Listopada 2018, 09:29:42 »
Ja osobom rozpoczynającym przygodę z dyżurowaniem na pewno polecałbym dwutory - na jednotorach, które wydają się prostsze dyżurowanie jest obarczone większym ryzykiem spowodowania kolizji, zwłaszcza czołówek, mniejsza jest też przepustowość takich scenerii co może w godzinach szczytu doprowadzić do sytuacji stresowych poprzez "poganianie" przez innych DR i tworzenie się kolejek.
Dlatego zacznijcie sobie raczej od Karszynka czy Blaszek niż od Cisu. A już na pewno nie zaczynajcie od żadnych posterunków odgałęźnych typu Chlastawka czy Tłoki. Powodzenia w dyżurowaniu! :)

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 529
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #8 dnia: 16 Listopada 2018, 10:21:05 »
Akurat chlastawka jest dobra, bo nie martwisz się, czy skład ma postój handlowy i musi stać, czy nie.
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline Coyotek

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 553
  • Siła reputacji: 275
  • Coyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezes
  • Rodzinę oszukasz, ale starego Moda nigdy.
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #9 dnia: 16 Listopada 2018, 10:28:57 »
Gorzej jak niekompetentny dyżurny sklei rozkład z uwzględnieniem godzinnego PT na Chlastawce.
Od 2016 Bezbecja Forum. Pałuję warnami każdego, kto się opiera zasadom.
Mój tydzień to: Banday, Kickday, Warnday, Timeoutday, Coyotday, Bantourday i Spamday.
Forumowy Wąchacz. Mięso musiało latać ,jakby granat w chlew trafił. Uć.

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 529
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Listopada 2018, 10:35:13 »
Coyot wiesz co znaczy pt? Bo ztcw to w wypadku pt skład może lecieć przed czasem.
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.

Offline Matz32

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 932
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #11 dnia: 16 Listopada 2018, 12:36:51 »
A czego nierozumiecie ze ten pt sie  nie bierze z czapy tylko ze zajetosci szlaku przez pociagi ktore dostaly na ten sam szlak rozklad predzej ? Jesli sie spodziewam planowego to nie bede bral skladu przed czasem  - jedynie jesli  wiem ze niemam kolizji z innym skladem co np wyszedl z rozgrywki lub sam jest opoziony przyjmuje takiego z pdog ale u mnie odstoi do planu jesli to pasazerski -  to samo sie tyczy panow siedzacych na podg  nie jestem pewny czy nastepna stacja wezmie predzej jak a u ciebie dluszy pt nie biore tak samo proste - kolejny raz wychodzi ze w takich sytuacjach przydalby sie majace  podglad na wszystko dyspozytor ktory by o tym decydowal. :) Fakt ze niekiedy nie da sie uniknac rj z pt na podg ale nalezy starac sie to minimilizowac , i wiedziec ze nasz SWDR jeszcze duzo sytuacjiruchowo-technicznych nie uzwglednia - samemu trzeba myslec przy ukladaniu RJ.
« Ostatnia zmiana: 16 Listopada 2018, 15:28:22 wysłana przez Matz32 »
Projekt Linia 32 http://img.td2.info.pl/image/XeI3h
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline k_wojak

  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 213
  • Siła reputacji: 133
  • k_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezesk_wojak prezes
  • Wojak
    • Kanał Youtube
Odp: Tryb dyżurnego i linie jednotorowe.
« Odpowiedź #12 dnia: 16 Listopada 2018, 12:44:37 »
Ja osobom rozpoczynającym przygodę z dyżurowaniem na pewno polecałbym dwutory - na jednotorach, które wydają się prostsze dyżurowanie jest obarczone większym ryzykiem spowodowania kolizji, zwłaszcza czołówek, mniejsza jest też przepustowość takich scenerii co może w godzinach szczytu doprowadzić do sytuacji stresowych poprzez "poganianie" przez innych DR i tworzenie się kolejek.
Dlatego zacznijcie sobie raczej od Karszynka czy Blaszek niż od Cisu. A już na pewno nie zaczynajcie od żadnych posterunków odgałęźnych typu Chlastawka czy Tłoki. Powodzenia w dyżurowaniu! :)
Tu się z kolegą zgodzę. Jednak Blaszki dla początkującego to nie najlepszy pomysł, ze względu na sporą ilość spawnów, jak na rozmiar scenerii.
POLREGIO S.A. Zakład Zachodniopomorski