Nic już z tego nie rozumiem...
Nie znacie się, dlatego sprawdzamy Wasze scenerie, ale my nie jesteśmy w stanie ich dobrze sprawdzić, dlatego Wy powiedźcie nam, co jest źle
chyba opacznie zrozumiałeś
Nie że się nie znamy, tylko nie zawsze wszystko jesteśmy w stanie wyłapać podczas sprawdzania (czasami coś zostaje) i stąd prośba aby zgłaszać te błędy które zostaną zauważone podczas eksploatacji w czasie rozgrywki.
Zakapował?
CMT
Z całym szacunkiem, ale ilość i charakter tych przeoczeń zdecydowanie przekracza zwykłe gapiostwo.
Może w końcu padną jakieś przykłady? Bo obecnie to przypomina dość słaby trolling.
Kilka stacji i kwiatki w ramach "słabego trollingu":
Szymanki - międzytorze, słupy trakcyjne (z jednego słupa "wyciągnąłem" 3), pulpit, całkowity brak W13 (dziś zwrócono na to uwagę Matzowi), niewpisane prędkości wykolejenia i szlakowe dla torów głównych (!!!) oraz dodatkowych, niewpisane nazwy stacji na tabliach informacycjnych, elementy sieć trakcyjnej wchodzą w konstrukcję hali dworca, słupy kotwowe za blisko kozła oporowego, niewłaściwe konstrukcje wsporcze na słupach krzyżowych, odległość rogatek od skrajnej szyny toru jest mniejsza niż 5 m, brakuje jendej rogatki, drzewa blb przy torze w odległości mniejszej niż 200 m, sieć trakcyjna wchodzi w konstrukcję mostu, vmax na łuku r=1995 to 160 km/h, r powinien wynosic 2197, niewłaściwe nazewnictwo odcinków izolowanych na szlaku, wskaźnik w5 po niewłaściwej stronie, nad rozjazdami
Parzęczewo - ponad dwukrotna droga hamowania bez To, pulpit, nieprzepisowa sbl, całkowity brak W13, wymieszana sygnalizacja stara z nową, ograniczenie do 60 w torze dodatkowym, ktore wykoleja przy 25, lewitujące wiaty peronowe, niewłaściwe konstrukcje wsporcze na słupach krzyżowych, lewitujace we4a, semafory pod przęsłem naprężenia w kuriozalnej odległości od elementów trakcji, słupy kotwowe za blisko kozła oporowego, odcinek obustronnie skompensowany pomimo, że nie ma nawet 500 m, lewitujące konstrukcje wsporcze, 300 metrowa głowica rozjazdowa (szlakowa 100 kmh wiec mozna spokojnie uzyc anglikow),
Skrzynki - armia drzew blb przy torach, niewpisane prędkości wykolejenia i szlakowe dla torów dodatkowych, a dla torów głównych w cały świat (raz wykolejenie 100, a odcinek dalej 120, a na następnym znowu 100), słupy sieci trakcyjnej w odległości mniejszej niż 2,5 m od toru, tutaj też w większości W13 ukradli, niewłaściwe konstrukcje wsporcze na słupach krzyżowych, 100 metrowy odcinek obustronnie skompensowany!!!;
Blaszki - kotwienia ciężarowe do sieci półskompensowanej, a konstrukcje wsporcze do skompensowanej, niewłaściwe konstrukcje wsporcze na słupach krzyżowych;
Karłowice - niewłaściwe nazewnictwo odcinków izolowanych na szlaku (dziś Wiedenka zwracał mi na to uwagę w przypadku mojego projektu);
Buk 2018 - kotwienia ciężarowe do sieci półskompensowanej, a konstrukcje wsporcze do skompensowanej, niewłaściwe nazewnictwo odcinków izolowanych na szlaku, sieć trakcyjna wchodzi w konstrukcję mostu (zwrócono na to uwagę Frugo w przypadku jego scenerii),
Karszynek - kotwienia ciężarowe do sieci półskompensowanej, a konstrukcje wsporcze do skompensowanej, niewłaściwe nazewnictwo odcinków izolowanych na szlaku, elementy sygnalizacji świetlnej za blisko nieizolowanych elementów sieci trakcyjnej.
Mam nadzieję, że nie będziemy traktowani wybiórczo i błędy tego typu będziemy mogli poprawić już po dopuszczeniu scenerii do SWDR. Jeżeli chcecie bezbłędnych scenerii, to niestety ale w takim przypadku nie mamy po czym jeździć. Zejdźmy wszyscy na ziemię. Tu chodzi o jeżdżenie pociągiem na komputerze. To ma być zabawa zbliżona do rzeczywistości, a nie dokładne odtworzenie świata. Sam zespół sprawdzający nie jest w stanie sprostać wymaganiom, które stawia.