Nieprzepisowa sbl w Parzęczewie? Możesz rozjaśnić? A i co ma długość głowicy do szybkości i anglików? Gdyby autorzy chcieli podnieść szybkość do 120 km/h to trzeba by wstawiać dodatkowe ograniczenia do 100. Nie wiem też dlaczego piszesz o wykolejeniach w torze. Gorzej jak jest wykolejenie mniejsze od dozwolonej, wtedy racja jest to błąd. Poza tym w czym przeszkadzają dwa rodzaje sygnalizacji? Kolega się nie spotkał z wymieszaniem sygnalizacji kształtowej z świetlną, Wola pewnie też by tu się znalazła. Co do łuków to nie zawsze jest tak pięknie i zgodnie z kalkulatorem nitro, przepisami itd. Na scenerii realnej musiałem wstawiać wg mapy łuki o wiele mniejszym R od tego najmniejszego dla dozwolonej. Inaczej nie pokryły by się tory. Braki we wskaźnikach też czasem występują. Znowu przykład realnej, gdzie nie ma w11 z dwoma pasami przy torze lewym, w13 nie wszędzie jest, w8 jest z 1010m przed w27 100km/h , a nie przepisowe 1000m... Można by wymieniać. Nic nie jest idealne. Pewnie, to co jest najpoważniejszym błędem należy poprawić.
Zgodnie z §49 ust. 8 Ie-4 8. instalowana wieloodstępowa (samoczynna) blokada liniowa musi być blokadą dwukierunkową, umożliwiającą prowadzenie ruchu po danym torze w obu kierunkach.
Piszę o prędkości wykolejeń, bo tam gdzie wskazałem, to albo ich nie ma albo są w cały świat.
Spotkałem się z wymieszaniem sygnalizacji, ale nie w konfiguracji nowa sbl -> stara sygnalizacja (+ jedna tm kształtowa) -> nowa sbl. Nawet Skierniewice i Kutno nie są tak zamotane. Od strony nowych SBL zamontowano nową sygnalizację, pomimo że w stacji mamy starą, bo jest to naturalne przy modernizacji odcinka pomiędzy stacjami/posterunkami.
Dalej mnie już nie zrozumiałeś... Ja wiem, że normalnie większości tych wskaźników należy szukać z policją, ale problem jest taki, że nie dopuszczą Ci scenerii jak ich wszystkich co do metra nie ustawisz, chyba że pokażesz zdjęcie, że ktoś je ukradł. Tu się zgadzamy w 100%.
Karłowice - niewłaściwe nazewnictwo odcinków izolowanych na szlaku (dziś Wiedenka zwracał mi na to uwagę w przypadku mojego projektu);
Odniosę się do tego. Izolacje zostały uznane za poprawne. Ponadto były wykonane przez specjalistę od tego. Może i są błędy w izolacjach. Ale czy komuś to zagraża? Wszyscy uważają że jest poprawnie, tylko jeden się znalazł aby Karłowice wycofać z użytku, żaden problem tylko potem nie płaczcie, ze nie ma po czym jechać. Po pół roku leżenia skończyłam je, bo żal by leżało, ale teraz widać że nie powinny być dopuszczone, bo złe izolacje. Nie wiem co miałeś ma celu ale Karłowice będą miały cały czas dopuszczenie, ponadto planuję rozbudowę. A to, że rzekomo złe izolacje to nie mój problem.
Shifter, ja Ciebie proszę o czytanie ze zrozumieniem. Mi te izolacje nie przeszkadzają, bo nic nie zmieniają w kwestii praktycznej. Problemem jest stawianie takich wymagań wobec innych, a za chwilę dopuszczanie scenerii z takimi "błędami". Nigdzie nie napisałem, że Karłowice nalezy wycofać. Ja bym się tylko zastanowił nad ustawieniem semaforów w Karłowicach, bo semafory odstępowe obsługiwane należy ustawiać przed miejscem niebezpiecznym w odległości min. 100 m, a tam mamy w4 i semafory postawione 100 m za a nie przed miejscem niebezpiecznym.