Autor Wątek: Idea/Pomysł: Warunkowe dopuszczenie scenerii.  (Przeczytany 15286 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mentorious

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 286
  • Siła reputacji: 267
  • mentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezes
Odp: Warunkowe dopuszczenie scenerii.
« Odpowiedź #60 dnia: 21 Lipca 2018, 01:01:44 »
Misie kochane. Od bledow na sceneriach jest gitlab i PW do autora danej scenerii. Ja doceniam Wasze w pocie czola produkowane kocopoly, aczkolwiek temat nazywa sie "Warunkowe dopuszczenie scenerii" i tyczy sie wspomnianej w pierwszym poscie propozycji, a nie niesmiesznych obrazkow i blokady liniowej na stacji X.

Offline zolwik

  • Weteran
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Siła reputacji: 13
  • zolwik dróżnik obchodowyzolwik dróżnik obchodowy
  • Dyżurny Ruchu ISE Wr. Brochów
Odp: Warunkowe dopuszczenie scenerii.
« Odpowiedź #61 dnia: 21 Lipca 2018, 01:25:38 »
Semafory grupowe B1 i B2 nie maja W24, poniewaz znajdują się już za głowicą rozjazdową, a zmiana toru następuje wcześniej. W takim wypadku W24 pojawi się na semaforach serii D.

Niestety tutaj jesteś w błędzie, W24 powinien być na semaforze wyjazdowym, więc na ostatnim semaforze w drodze przebiegu. Może być przypadek, że za semaforem wyjazdowym jest semafor wyjazdowy grupowy. W takim przypadku w24 musi być na semaforach wyjazdowych i wyjazdowych grupowych

Podstawa takiego myślenia? Ie-4
§ 11.Semafory wyjazdowe i wyjazdowe grupowe ust.7
« Ostatnia zmiana: 21 Lipca 2018, 01:38:39 wysłana przez zolwik »

Offline Ugulele

  • Konstruktor
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 147
  • Siła reputacji: 503
  • Ugulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezesUgulele prezes
Odp: Warunkowe dopuszczenie scenerii.
« Odpowiedź #62 dnia: 21 Lipca 2018, 01:35:05 »
Wiem, ze ten temat nie jest po to, ale skoro tu i tak już jest wszystko to zarzucę przykładami

Chlastawa.

Kotomierz

Chociaż przy tym drugim widać wskaźnik w24 na torze prawym przy semaforze drogowskazowym, także jak widać - PLK potrafi wszystko.
Gałganotwórca nieudanych scenerii

Offline zolwik

  • Weteran
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Siła reputacji: 13
  • zolwik dróżnik obchodowyzolwik dróżnik obchodowy
  • Dyżurny Ruchu ISE Wr. Brochów
Odp: Warunkowe dopuszczenie scenerii.
« Odpowiedź #63 dnia: 21 Lipca 2018, 01:42:16 »

Chociaż przy tym drugim widać wskaźnik w24 na torze prawym przy semaforze drogowskazowym, także jak widać - PLK potrafi wszystko.

Jest to jak najbardziej prawidłowe osygnalizowanie zgodne z Ie-4

Offline uetam

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 462
  • Siła reputacji: 115
  • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
  • Administrator Techniczny
Odp: Warunkowe dopuszczenie scenerii.
« Odpowiedź #64 dnia: 21 Lipca 2018, 02:23:40 »
Semafory grupowe B1 i B2 nie maja W24, poniewaz znajdują się już za głowicą rozjazdową, a zmiana toru następuje wcześniej. W takim wypadku W24 pojawi się na semaforach serii D.

Niestety tutaj jesteś w błędzie, W24 powinien być na semaforze wyjazdowym, więc na ostatnim semaforze w drodze przebiegu. Może być przypadek, że za semaforem wyjazdowym jest semafor wyjazdowy grupowy. W takim przypadku w24 musi być na semaforach wyjazdowych i wyjazdowych grupowych

Podstawa takiego myślenia? Ie-4
§ 11.Semafory wyjazdowe i wyjazdowe grupowe ust.7
Witamy w realiach PKP PLK :-)
Wbrew pozorom jest to dość często stosowane rozwiązanie:
Szczecin Dąbie: 0:00-0:20
Stargad: do 12m15s
Węgliniec: do 1h23m25s
I żeby nie było, że takie układy spotyka się tylko na stacjach z SRK projektowanymi w latach 70-tych
Grodzisk Mazowiecki: do 15m10s
« Ostatnia zmiana: 21 Lipca 2018, 02:42:02 wysłana przez uetam »
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

Offline gravition

  • Weteran
  • Wiadomości: 324
  • Siła reputacji: 65
  • gravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezesgravition prezes
Odp: Warunkowe dopuszczenie scenerii.
« Odpowiedź #65 dnia: 21 Lipca 2018, 13:13:12 »
Proponuję wydzielić ten śmietnik i wrócić do meritum sprawy, a przepychanki przenieść na PW.
Jeśli chodzi o warunkowe dopuszczenie scenerii jestem za, drobne błędy takie jak zły wysięgnik są praktycznie niewidoczne w trakcie jazdy z kabiny maszynisty, przynajmniej dla mnie bo zamiast na pierdołach skupiam się na wskaźnikach i pilnowaniu rozkładu jazdy i prędkości. Dopuszczenie scenerii z drobnymi błędami i wyznaczonym terminem ich poprawy jest dobrym rozwiązaniem, dzięki któremu odkorkują się obecne stacje i będzie więcej spawnów, a to, czy ktoś poprawił scenerię czy nie będzie widać przecież po unikalnym numerze scenerii odpalanym przez dyżurnego, poza tym można przecież w SWDR dodać opcję "warunkowo dopuszczony" z limitem czasu, po którym odpalenie takiej scenerii będzie niemożliwe.

Offline Kacper9

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Sponsor
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 1099
  • Siła reputacji: 528
  • Kacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezesKacper9 prezes
Odp: Warunkowe dopuszczenie scenerii.
« Odpowiedź #66 dnia: 21 Lipca 2018, 13:43:11 »
Odniosę się: "Skoro sceneria spełnia wszystkie kryteria to jednocześnie nie może nie mieć kompletnego otoczenia. To jest wzajemnie sprzeczne." Chodzi o wszelkie kryteria dot. wskaźników i sygnalizacji, które są niezbędne do bezpiecznego prowadzenia ruchu pociągów. + aktualny wynik: 87,2% osób z 39 głosujących jest za!
« Ostatnia zmiana: 21 Lipca 2018, 13:45:16 wysłana przez Kacper9 »
Wypowiedź jest moją opinią, nie jest zatem to opinia mojego pracodawcy/firmy/innych podmiotów z którymi współpracuję lub w których imieniu występuję, występowałem bądź będę występował w przyszłości.