Train Driver 2
Dział pomocy => Pomoc merytoryczna => Wątek zaczęty przez: Ptaku w 10 Listopada 2021, 00:10:52
-
Witajcie.
Mam do Was pytanie, dzisiaj znów wpadło mi wykolejenie lecz tym razem moim zdaniem nie było ono spowodowane moją winą. Zostałem skierowany na tor w którym nagle skończyła się trakcja. Nie miałem szans na zatrzymanie składu znak We 4a był umieszczony za późno. Czy wina leży po mojej stronie czy też dyżurnego ruchu ? .
-
Wrzuć logi, bo z opisu to jedynie możemy sobie gdybać.
-
Jeśli to dyżurny ruchu Cię skierował na ten tor, to jest wtedy jego wina (jeśli też Ty jechałeś ze zbyt dużą prędkością by zareagować). Logi pozwolą to potwierdzić na 100%.
Poza tym nie przejmuj się statystykami, nikt Ciebie z nich nie rozlicza :)
-
Dyżurny ruchu ma obowiązek poinformować elektryka o jeździe na tor częściowo zamknięty albo częściowo bez sieci. Daj więcej informacji: na jakiej scenerii i na jakim torze do tego doszło, no i oczywiście log.
-
Maszynista ma obowiązek obserwować drogę przebiegu. Wina leży po 2 stronach, ewentualnie można komuś przypisać większą część winy, ale zawsze po 2 stronach wina ;)
-
Miałem bardzo podobną sytuację, pod koniec RJ, zostałem skierowany na tor który się kończył. W moim przypadku wyhamowałem, ale dystans który został był prawie zerowy. Jednak przydałoby się to naprawić. Można by na takich torach ustawić ograniczenie prędkości do np. 30km/h. Pozdrawiam
-
Każdy przebieg pociągowy na tor ślepy jest okraszony ograniczeniem prędkości do 40km/h. Wystarczy wyglądać semaforów z komorą światła czerwonego na końcu torów lub odpowiednich wskaźników.