Autor Wątek: Idea/Pomysł: Zmiana Regulaminu Symulatora - propozycje  (Przeczytany 10911 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Coyotek

  • Global Moderator
  • Pioneer
  • *
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 553
  • Siła reputacji: 275
  • Coyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezes
  • Rodzinę oszukasz, ale starego Moda nigdy.
Odp: Zmiana Regulaminu Symulatora - propozycje
« Odpowiedź #30 dnia: 22 Sierpnia 2019, 17:25:02 »
No tak, ale najpierw trzeba włączyć przeglądarkę, wekść na td2.info.pl, następnie poszukać regulaminu i zobaczyć te dwa punkty, których nie widzi większość noworejestrujących się ludzi, których ten regulamin w ogóle nie obchodzi.

Bzdura. Przy każdej aktualizacji TD2, jako pierwsze po uruchomieniu wyświetla się okno Regulaminu. I co? Zatwierdzają go na pałę i nie czytają. Mało?
Od 2016 Bezbecja Forum. Pałuję warnami każdego, kto się opiera zasadom.
Mój tydzień to: Banday, Kickday, Warnday, Timeoutday, Coyotday, Bantourday i Spamday.
Forumowy Wąchacz. Mięso musiało latać ,jakby granat w chlew trafił. Uć.

Offline Ciezkip

  • Weteran
  • Wiadomości: 1
  • Siła reputacji: 85
  • Ciezkip prezesCiezkip prezesCiezkip prezesCiezkip prezesCiezkip prezesCiezkip prezesCiezkip prezesCiezkip prezesCiezkip prezesCiezkip prezesCiezkip prezesCiezkip prezes
  • Mechanik-Maszynista-Egzekutor sekcja P-Ń Franowo
Odp: Zmiana Regulaminu Symulatora - propozycje
« Odpowiedź #31 dnia: 22 Sierpnia 2019, 22:45:58 »
Witam, pisze na forum pierwszy raz.. ale spróbuje dać propozycje apropo priorytetów pociągów taki jaki jest stosowany na PKP. Jeśli by ograniczyć ilość pociągów EIE jak i MPE itp. rozwiązało by problem z plagą tzw. Szybkich pociągów. Uzależniłbym to od poziomu jaki dany gracz uzyskał lub ograniczył do ilości graczy którzy aktualnie są online lub stacji, nie wiem co leprze. Wtedy można stosować wyższe priorytety pociągów. Jeśli chodzi o przepustowość miedzy danymi sceneriami myślałem o Posterunkach odstępowych Przed wyjazdem z sceneri, gdzie w czasie wyjazdu ze stacji w planie, dyżurny na spokojnie zakładałby blokadę i mógłby podać s2 do sąsiedniego posterunku dostępowego w następnej scenerii. Nie wiem czy to jest możliwe.. ale taki jest mój plan. W skrócie: Stosować Posterunki Odstępowe przy wyjeździe i wjeździe. Tylko kluczem jest to aby gra w porę połączyła się online z dyżurnym sąsiedniej scenerii gdzie zmierzamy aby nie przewalić s1 jeśli się nie wczyta. Bo moim zdaniem kiedy wjeżdżam na daną scenerie to już powinienem mieć kontakt radiowy z dyżurnym a często tego nie ma. Taki jest moja wizja.. pewnie kijowa bo nie znam się aż tak na "programowaniu" itp. xd   
« Ostatnia zmiana: 22 Sierpnia 2019, 22:49:49 wysłana przez Ciezkip »
Mechu PKPC CTOE-F (Zachodni), Autoryzacje: ET22/201E, ET22/201El , ET41/203E , EU06, EU07 (4E, 303E, 303Eb) , SM42/6D, SP42/101D , SM42/6Dg. Szlaki: Rzepin-Poznań-Kutno / Poznań-Wrocław / Poznań-Ostrów Wlkp