Pozostałe > Hyde Park

Chciałbym pomóc przy projekcie, ale...

(1/1)

skorakora:
Witam.
Od czasu kiedy ostatnio coś tutaj napisałem mineły kolejne miesiące, od mojego porzucenia projektu ponad 4 lata temu. Jednak sporo się zmieniło.
Co mnie zachęciło do ponownego zainteresowania się projektem?
2 rzeczy:
Pierwsza najważniejsza, to że osoby które mi się "nie podobały" już tutaj sie nie udzielają, oraz fakt że ogólna atmofsera w projekcie z tego co widzę się poprawiła.
Druga, widzę że pojawiły się jakieś znaczące postępy nad trybem nocnym. Trochę szkoda mi się robi projektu widząc jak dopiero po 4 latach martwy branch doczekał sie "merga" do  "mastera" (devy będą wiedziały o czym mówię  ;)  ).

Ale do rzeczy.
Często chcę odbiec od swoich prac związanych z nauką i inżynierią (studia i praca naukowa) by chociaż ograniczyć postępujące szaleństwo od zawodu jaki (niestety) wykonuję.
Chciałbym zrobić coś bardziej namacalnego niż tony dokumentacji którą rozumiem w większości przypadków tylko ja.

Chciałbym coś dodać od siebie w kodzie symulatora, ale też chciałbym zaznaczyć że to będzie wyglądało podobnie jak jest w Maszynie. Czyli że dłubię sobie coś w kodzie, developerzy mnie kojarzą, ale ani rangi developera, ani oficjalnie developerem nie jestem. Czasami gdy chcę odreagować to zrobię jakąś pierdołę typu: latarka, proceduralne meshy albo dłubię przy shaderach by zmienić metodę renderowania scenerii (by można było dynamiczne światła na scenerii w końcu dodać).

Maszyna od td2 różni się tym że jest... Dziwna. Kod jest przejżysty, ale jest on w pełni autorski. Moje doświadczenia z unity i ogólne wypaczenie z programowania doprowadziły do tego, że zacząłem tworzyć w kodzie szamyny funkcje które są kopiój-wklejką z unity (dodanie obiektu game_object, mesh itp.) Trochę się śmieją ze mnie, no ale cóż - takie moje wypaczenie   :)

Piszę to jako wątek publiczny bo sam nie wiem do kogo mam napisać. Symulator odkąd go porzuciłem zmienił się mocno, i praktycznie wszyscy którzy mnie jakoś kojarzyli już w projekcie się nie udzielają, albo po prostu o mnie zapomnieli.

Tym razem nie mam jakiegoś konkretnego celu jeśli chodzi o dodanie czegoś do symulatora. Raczej powiedziałbym że dodam od siebie to co mi akurat przyjdzie do głowy.
Coś poprawię, coś dodam, coś usprawnię. Bardziej tak. Też nie chcę obiecywać nie wiadomo czego, bo mam za mało czasu.
Chcę ogólnie pomóc w kodzie, optymalizacji i graficę, bo na tym się najlepiej znam.

Ares28:

--- Cytat: skorakora w 21 Listopada 2022, 06:08:28 ---Druga, widzę że pojawiły się jakieś znaczące postępy nad trybem nocnym. Trochę szkoda mi się robi projektu widząc jak dopiero po 4 latach martwy branch doczekał sie "merga" do  "mastera" (devy będą wiedziały o czym mówię  ;)  ).

--- Koniec cytatu ---

Chyba musisz być lepiej poinformowany od wszystkich developerów i całego zarządu symulatora, skoro twierdzisz, że zmiany dot. trybu nocnego wykonane od podstaw na przestrzeni ostatnich tygodni przez najbardziej uzdolnionych i zawziętych programistów z zespołu to jakiś odgrzewany kotlet gałęzi sprzed czterech lat.

Krzys292:
https://td2.info.pl/ogloszenia/zgloszenia-do-kooperacji-w-projekcie-traindriver2/

skorakora:

--- Cytat: Krzys292 w 21 Listopada 2022, 17:08:19 ---https://td2.info.pl/ogloszenia/zgloszenia-do-kooperacji-w-projekcie-traindriver2/

--- Koniec cytatu ---

Właśnie dla takich osób tutaj przyszedłem.
Prosto do rzeczy, a nie się wyrzywać na bogu ducha winnej osobie, by tylko ją znowu zrazić do projektu.
Jakbym był bardzo wredny to bym powiedział że nad trybem nocnym to jeszcze była mowa długo zanim przyszedłeś do projektu drogi @ares28
Jak sobje spojżysz na datę rejestracji to w projekcie siedzę o ponad rok dłużej, po prostu wiem trochę więcej o historii tego przybytku.

Nie chcę już wypisywać swoich opini i co mnie tu drażni bo prędzęj się znowu zrażę do tego niż na serio coś mi sie uda z wami uzgodnić, więc tutaj zakończę.
Liczę na to tylko że po 4 latach atmosfera choć trochę się zmieniła.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod