przecie 0,5 jest na zwykłym torze także w Stargardzie lub Choszcznie (od strony Szczecina)
Cóż, zgodnie z Ie-1 do sygnalizowania prędkości poniżej 10km/h stosuje się tarczę D1, PLK jak zwykle w formie.
Wracając do ciekawostek, pozostańmy jednak na chwilę przy wskaźnikach W8 i D6. Jak pewnie większość osób wie, wskaźniki te obecnie jeśli są bez cyfry, informują o ograniczeniu prędkości do 20km/h. Dlaczego jednak po prostu nie wstawia się na nich dwójki? Odpowiedź jest prosta - brak cyfry na w.w. wskaźnikach jeszcze w oinstrukcji E1 z 1998 oznaczał ograniczenie prędkości do 15km/h. Wstawianie cudów w stylu 1,5 było nie do pomyślenia, więc umownie zastosowano brak oznaczenia cyfrowego - dla przejrzystości. Dopiero zarządzenie nr 152 Zarządu PKP z dnia 7 listopada 2000 r. wprowadziło poprawkę, która zwiększyła tę prędkość do obecnych 20km/h, jednak wygląd wskaźnika pozostał bez zmian.