Train Driver 2

Dział ogólny => Wasza Twórczość => Pozostała twórczość / Warsztaty => Wątek zaczęty przez: xoorbes w 07 Stycznia 2019, 01:42:48

Tytuł: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 07 Stycznia 2019, 01:42:48
W ramach nauki Blendera powstała na razie sama ostoja, ale zima jest długa, dłubiemy dalej :).

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/01/07/25D49---ostoja.png) (https://sketchfab.com/models/e1b0ec0e13ee47939fcfd51ce154b29a)

Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: panmechanik2002 w 07 Stycznia 2019, 07:58:52
Ja pierpapier.... To w ramach nauki blendera?!  :o
Szacun gościu szacun. Tylko pamiętaj o optalizacji obiektu.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: chudya w 07 Stycznia 2019, 08:27:38
28,8 tys. trójkątów... Wystarczy rama, żeby zabić TD-ka :D

Oczywiście model wyjątkowo ładny! Gratuluję :)
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 07 Stycznia 2019, 09:45:20
Ciekawy jestem ile takie ET41 ma poligonów. Da się oczywiście mocno zoptymalizować ten "projekt". Myślę, że na upartego zszedłbym poniżej 2k. Najpierw jednak chcę zrobić wersję full wypas, z pełną waloryzacją, animacjami, teksturami, itp - tak jak jest w oryginale, a potem będziemy się martwić. Łatwiej kijek pocienkować niż go potem pogrubasić  ;D. Może do tej pory procesory kwantowe będą w powszechnym użyciu  :D. Zrobienie samej ramy (jeszcze nie jest skończona) + nauka z 2 kursów online, to jakieś 70h pracy, cały projekt pewnie ok 1000 godzin zajmie (tender + Olka).

Jakby ktoś miał ochotę zacząć z blenderem przygodę, to polecam te trzy kursy (w kolejności):

https://www.udemy.com/learn-blender-3d-modeling-for-unity-video-game-development/learn/v4/overview
https://www.udemy.com/low-poly-vehicle-design-in-blender-for-unity-game-developers/learn/v4/overview
https://www.udemy.com/learn-uv-unwrapping-with-blender-for-unity-3d-game-design/learn/v4/overview <- tego jeszcze nie przerabiałem, czeka w kolejce.

aha, zapomniałem dodać, ze jak się kliknie na obrazek, to otwiera się model 3D 360.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: mentorious w 07 Stycznia 2019, 10:56:44
Rob dalej, nie odchudzaj nic.

Cytuj
Ciekawy jestem ile takie ET41 ma poligonów

Ponad 300tys eu07
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: chudya w 07 Stycznia 2019, 11:36:03
Ponad 300tys eu07

SZOK!!! :D

A ET41, to x2 przecież...
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Coyotek w 07 Stycznia 2019, 12:05:44
Ponad 300tys eu07

SZOK!!! :D

A ET41, to x2 przecież...

Panie, wózek do 1xxA ma 50k poly :D 2 wózki to 100k, razy 12 wagonów średnio - masz spokojnie ponad milion.
A teraz umieść 5 takich składów... :D

@xoorbes - bardzo dobra i dokładna robota :) Nawet w ramach ćwiczeń wyszło to elegancko.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 07 Stycznia 2019, 12:15:51
@Coyotek
Skoro fachowiec na linii, to od razu mam pytanie techniczne. Obecnie robię złożenia z pojedynczych elementów, jednak jak już będę miał cały model i będę pewny że nic mi się nie rozjeżdża w wymiarach (plany z których to robię nie są najlepszej jakości i czasami trzeba zgadywać), to chciałem wszystkie elementy np. takiej ostoi połączyć ze sobą, nie mam na myśli CTRL+J, tylko Add Modifier -> Boolean -> Union. Połączenia miały by być w taki sposób zrobione, aby nie było niewidocznych powierzchni (te które się ze sobą stykają są tak jakby zmarnowane, a w obliczeniach występują). Dodatkowo, wydaje mi się, że taki model, który ma wszystkie face'y połączone jest szybszy w renderowaniu. Co Ty na to?
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Q424 w 07 Stycznia 2019, 12:40:54
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: shafter w 07 Stycznia 2019, 12:46:27
Widać potencjał, brawo !
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: inomushis w 07 Stycznia 2019, 14:30:47
wydaje mi się, że taki model, który ma wszystkie face'y połączone jest szybszy w renderowaniu
Dokładnie, szybciej jest renderować 1 siatkę mającą 1000 trójkątów, niż 1000 siatek po 1 trójkącie.
Miej elementów - mniej "draw calls" = mniejsza ilość instrukcji wysyłanych z CPU do GPU = mniejsze zużycie CPU.
Jednakże modele muszą zachować też swoją funkcjonalność. jako przykład podam dźwignię hamulca ręcznego - jeśli chcemy ją później animować to musi być osobnym elementem modelu.
Tak samo drzwi wagonu, okna - jeśli się otwierają i tak dalej. Kompromis pomiędzy wydajnością, a przyjemnością użytkowania.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 07 Stycznia 2019, 15:24:15
OK, dzięki za potwierdzenie, będę miał to na uwadze.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 07 Stycznia 2019, 16:29:17
No proszę, jeszcze ktoś o czajnikach pamięta ;)

Jakbyś potrzebował jakichś materiałów to wal śmiało, się zajdzie do parowozowni.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek009 w 19 Stycznia 2019, 14:38:10
Jakby było potrzeba jakichś zdjęć to mów, mam wolny dostęp do Ol49 w Chełmie z właśnie takim tendrem :)
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 19 Stycznia 2019, 20:16:18
Dzięki za info, będę pamiętał. Kojarzysz w jakim malowaniu jest? Bo z tego co się orientuje to są dwa: czarny i zielony. Nie wiem jeszcze jaka u mnie stoi w muzeum (w-wa), przyjdzie wiosna, to się wybiorę z aparatem na polowanie teksturkowe.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek009 w 19 Stycznia 2019, 20:47:17
W Chełmie stoi zielony, Ol49-34 w dobrym jak nie bardzo dobrym stanie, na torze w peronie jako pomnik z możliwością wejścia do środka (Kompletny, nikt nic nie rozkradł, jest otwierany w określonych godzinach i dniach)
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 19 Stycznia 2019, 20:56:26
Dzięki za info, a orientuje się ktoś, czy poza Wolsztynem, jest jeszcze gdzieś pod parą Ol49?

Dodano: 19 Stycznia 2019, 20:59:55


I przy okazji bonusowe pytanie, czy ktokolwiek robił profesjonalnym sprzętem (jak już ma statyw, to często traktowany jest jako profesjonalny ;-) ). W Warszawie w muzeum zdjęcia i obsługa faktury nie wystawiła za to?
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Q424 w 23 Stycznia 2019, 10:25:00
Jakie zdjecia potrzeba? Pogladowe i na tekstury? Tylko tender czy wszystko? Na przedwczoraj?
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 23 Stycznia 2019, 10:33:45
Wszystkie :), ale to na spokojnie przyjdzie wiosna będziemy się martwić, na razie nie ma jeszcze na co tekstur nakładać. Zdjęcia z zewnątrz w większości przypadków zrobię w Warszawie o ile Ol-ki nie wywieźli, dawno w muzeum nie byłem. Co do wnętrza, to nie wiem, czy będę miał możliwość wejść do środka z aparatem, jak nie to wtedy będę szukał rozwiązania przez forum, może się okaże, że ktoś ma tam znajomości :D

Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Q424 w 23 Stycznia 2019, 10:43:00
Badz za godzine na mattermoscie.


Dodano: 23 Stycznia 2019, 12:11:12


No kaman men

Dodano: 23 Stycznia 2019, 12:15:28


Zostaw ten pulpet kostkowy, dawaj na mattermosta na krzykoskrzynke
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: QazMati w 23 Stycznia 2019, 12:27:12
Dzięki za info, a orientuje się ktoś, czy poza Wolsztynem, jest jeszcze gdzieś pod parą Ol49?

Ol'ka jeździła swego czasu codziennie, wg rozkładu na trasie Wolsztyn-Leszno, Leszno-Wolsztyn oraz Wolsztyn-Poznań, Poznań-Wolsztyn. Ale nie jestem pewien, czy po aktualizacji rozkładu, już tego nie zmieniono :)
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: frugo4321 w 26 Stycznia 2019, 00:00:31
Jeśli chodzi o dźwięki to mam nadzieję że u mnie się coś znajdzie ale jest to z Ty42 107.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 26 Stycznia 2019, 00:41:27
Dzięki za info, a orientuje się ktoś, czy poza Wolsztynem, jest jeszcze gdzieś pod parą Ol49?

Tylko Wolsztyn.

Ol'ka jeździła swego czasu codziennie, wg rozkładu na trasie Wolsztyn-Leszno, Leszno-Wolsztyn oraz Wolsztyn-Poznań, Poznań-Wolsztyn. Ale nie jestem pewien, czy po aktualizacji rozkładu, już tego nie zmieniono :)

Cały czas jeździ, aktualnie w planie 69.

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/01/26/IMG_20190125_114508.md.jpg) (https://img.ttsk.ngo/image/XOEXm)
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 15 Lutego 2019, 09:25:22
Jak się okazało zrobienie ostoi - to był banał - same prostokątne blachy i kilka ceowników - nic skomplikowanego. Wymodelowanie tego sprzęgu zajęło mi więcej czasu niż zrobienie ostoi i nie jestem całkowicie zadowolony z efektu. Gdzieś jednak trzeba zatrzymać się w tym szaleństwie i przejść do kolejnych elementów, do sprzęgu pewnie kiedyś wrócę - jak mi skill wzrośnie :). Tekstura nie jest docelowa, brakuje waloryzacji i gwintu, ale to jeszcze nie ten etap.

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/15/sprzeg-srubowy.png) (https://sketchfab.com/3d-models/sprzeg-srubowy-f2dfaeb2f65041e8a36f71cc037845cb)

po kliknięciu w obrazek otworzy się model 360o

Waloryzacja modelu - definicja:
Spoiler: pokaż
Naniesienie na gotowy model modyfikacji, których celem jest maksymalne urealnienie modelu. Przykładowo, plamy rdzy, zarysowania i wgniecenia, itp
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: panmechanik2002 w 15 Lutego 2019, 11:15:10
Ty sobie chyba jaja robisz że zadowolony z tego nie jesteś!!!!! Sam sprzęg wyszedł genialnie!
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Drozda32 w 15 Lutego 2019, 11:53:10
Panie ten sprzęg gites teraz do wszystkich loków i wagonów poproszę dodać bo jest misz masz i dramat w tym taborze co mamy.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 15 Lutego 2019, 11:54:49
Ty sobie chyba jaja robisz że zadowolony z tego nie jesteś!!!!! Sam sprzęg wyszedł genialnie!

Jak robisz model, to chcesz, żeby to był model, a nie wyrób modelo-podobny. Prawdą jest, że nie widać na pierwszy rzut oka, tego co nie wyszło tak jak powinno i nie przeszkadza to ostatecznym w odbiorze - ale autor widzi :). Problemem jest ten nieszczęsny hak. Krzywizna jego jest różna w rożnych częściach (przekroje nie są takie same) i nie umiem tego poprawnie odwzorować, więc jest zrobiony na oko. Kolejny problem z którym bardzo długo walczyłem, to siatka modelu. Dobrze zrobiona siatka, pozwoli w posty sposób odchudzić model wyjściowy i zrobić z niego kilka modeli o coraz mniejszej złożoności, które silnik gry będzie dynamicznie zmieniał w zależności od tego, jak blisko jest gracz i ile detali trzeba mu pokazać.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 21 Lutego 2019, 10:12:12
@chudya - w kontekście naszej ostatniej dyskusji i LOD, na przykładzie bardzo prostym, ale pokazującym jak w łatwy sposób można przejść od złożonej siatki, do uproszczonej (redukcja zajęła dosłownie kilkanaście sekund, zaznaczasz pętle i kasujesz).

Pierwszy screen, model w pełni "wygładzony", wyglądający przyzwoicie. 1216 trójkątów. Na prawym ekranie już widać zaznaczone pętle do usunięcia.

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/21/25D49_ostoja_zderzak.blend-21.02.2019-09_50_03.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZXWgu)

Efekt po usunięciu połowy pętli. Wygląda nadal ok, trójkątów już tylko 608

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/21/25D49_ostoja_zderzak.blend-21.02.2019-09_50_44.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZXpNh)


Kolejna połowa pętli wyleciała, wygląda już koślawo, ale z daleka nie będzie widać :). 304 trójkąty.

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/02/21/25D49_ostoja_zderzak.blend-21.02.2019-09_51_49.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZX52A)

Oczywiście więcej pracy trzeba włożyć w podstawowy model i uzyskać poprawną siatkę. No i ten model jest prymitywny wręcz, przy bardziej złożonych bryłach, zabawy jest więcej, ale efekt końcowy jest tego warty.

Dodano: 21 Lutego 2019, 11:06:56


I w gratisie artykuł, na który przed chwilą trafiłem, który dotyczy tematu siatek. https://topologyguides.com/
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Atmosferyczny w 21 Lutego 2019, 14:49:30
przypominam sobie też, że można zrobić w ogóle kwadrat a tylko teksturą i przejrzystością okrągły zderzak uzyskać
ktoś już w TD2 taki patent stosuje i opisywał :)
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 10 Marca 2019, 03:17:56
Miałem już przy nim nie dłubać, ale... padła propozycja żeby zrobić porządny sprzęg i przenieść go do symulatora, no to jak miałem nie dłubać :). Zrobiłem w zasadzie cały sprzęg od nowa, ale poszło tym razem znacznie szybciej :). Musze przyznać, ze te dwa miesiące dłubania przy tym sprzęgu, to była niezła szkoła panowania nad geometrią. Polecam każdemu kto chce uczyć się modelowania - zrobić to samo, jak ktoś chce dokumentację sprzęgu (i nie tylko) to jest do pobrania z tego miejsca:

Sprzęg musiałem poprawić również z uwagi na to, że będzie on wprowadzony do symulatora ze wsparciem dla LOD (https://en.wikipedia.org/wiki/Level_of_detail (https://en.wikipedia.org/wiki/Level_of_detail)). Poniżej kilka screenów: jak wygląda przyzwoicie zrobiona siatka, oraz jak zmienia się wygląd obiektu, wraz ze zmniejszaniem się ilości detali (trójkątów) z których jest zbudowany. Unity będzie automatycznie podmieniało model na coraz mniej dokładny w zależności od odległości gracza od obiektu.

Siatka:
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-siatka.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZLqhh)

Wersja Hi-RES - na podstawie tej wersji (zawiera 610 tys trójkątów) będzie robiona waloryzacja obiektu, na postawie której powstanie tzw. normalmapa (https://pl.wikipedia.org/wiki/Mapowanie_normalnych (https://pl.wikipedia.org/wiki/Mapowanie_normalnych)).
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-HI-RES.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZL7Te)

Wersja LOD0 - 38 tys trójkątów, tylko na tej wersji będzie nałożona normal mapa, a sam obiekt będzie wyświetlany, podczas animacji sprzęgania/rozsprzęgania składu
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-LOD0.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZLKl3)

Wersja LOD1 - 9.5 tys trójkątów - wyświetlana w niewielkiej odległości gracz - obiekt
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-LOD1.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZLuOt)

Wersja LOD2 - 2384 trójkąty - to jest bazowy model haka na którym pracuję, siatkę którego widać na początku. Na ten model nakładane są operację zwiększenia ilości trójkątów, lub ich zmniejszenia.
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-LOD2.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZL9Xr)


Wszystko poniżej, to modele o obniżonej jakości poprzez usuwanie coraz większej ilości detali. Usuwanie to zrobiłem dwiema metodami:

LOD3 - 1114 trójkątów
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-LOD3.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZLD3H)

LOD3a - 1190 - ta sama operacja, ale wykonana automatycznie.
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-LOD3a.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZLnra)

LOD4 - 626 trójkątów
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-LOD4.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZLEzn)

LOD4a - 594 trójkąty - usunięcie automatyczne
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-LOD4a.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZLpdL)

LOD5 - 250 trójkątów - tutaj już bardzo kombinowałem, aby wyciąć w zasadzie wszystko co nie niszczy całkowicie geometrii
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-LOD5.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZLr9V)

LOD5a - 294 trójkątów - ten sam etap, ale wykonany przez automat
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-LOD5a.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZL5Uu)

LOD6a - 146 trójkątów - nie byłem w stanie ręcznie zrobić nic więcej, automat jednak spróbował
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/03/10/hak-LOD6a.png) (https://img.ttsk.ngo/image/ZLelA)

Efekt końcowy:
hak cięgłowy v3 (https://sketchfab.com/3d-models/hak-ciegowy-v3-12239be7b0934e108f91da1e70d2b329) by xoorbes (https://sketchfab.com/xoorbes) on Sketchfab (https://sketchfab.com)



Odpowiadając, na nie zadane jeszcze pytanie: kiedy - myślę, że przed wakacjami :)
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Drozda32 w 10 Marca 2019, 09:04:16
Jak juz tak sie przykladasz moze zrob dwa gwinty na tym elemencie gdzie powinny byc gdzie sie kreci tym drazkiem przy sprzeganiu prawy i lewy gwint.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 10 Marca 2019, 11:12:48
Pokusisz się o animację?  ::)

No raczej :)

Dodano: 10 Marca 2019, 11:13:37


Jak juz tak sie przykladasz moze zrob dwa gwinty na tym elemencie gdzie powinny byc gdzie sie kreci tym drazkiem przy sprzeganiu prawy i lewy gwint.
Nawet będziesz słyszał zgrzytanie przy skręcaniu sprzęgu ;)
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek009 w 10 Marca 2019, 13:22:46
Jestem perfekcjonistą i uważam że niektóre modele w TDku mogły by być bardziej dopracowane ale do Twoich zastrzeżeń nie mam, są po prostu wspaniałe :D
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Drozda32 w 10 Marca 2019, 13:44:15
Tylko potem dopilnuj by ktoś kto będzie te sprzęgi montował nie skopał jak te co teraz są każdy nie połączony poprawnie i dziwnie wiszący.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 07 Maja 2019, 00:02:10
Jako, że mnie @uetam zwerbował do @devsów, to nagle okazało się, że pracy jest już na kilka lat do przodu :D i poza własnym projektem jest równolegle wiele innych tematów, ale po dwóch miesiącach przerwy coś drgnęło i w tym temacie :).

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/05/06/wozek-tendra.png)
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 12 Lipca 2019, 03:54:46
Model wózka skończony.

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/07/12/ostoja.png) (https://img.ttsk.ngo/image/bTgis)

Pierwsze próby teksturowania. Nad tym będę jeszcze pracował, dopiero wgryzam się w temat.

wózek tendra (https://sketchfab.com/3d-models/wozek-tendra-d5861be60667422bbb01ce87c59299e8) by xoorbes (https://sketchfab.com/xoorbes) on Sketchfab (https://sketchfab.com)

Czas na zawieszenie i zestawy kołowe.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek009 w 26 Lipca 2019, 01:09:01
Wiem trochę późno, ale ogromnie Ci dziękuję za wszystko co robisz dla symulatora.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 30 Lipca 2019, 19:10:02
Trochę nie w temacie wątku, ale z okazji zbliżającego się wielkimi krokami wydania Blendera 2.80 trochę marketingu :)


Dodatkowo jakby ktoś chciał wesprzeć finansowo Blendera, to w opisie na YT, lub u mnie w stopce jest link do strony fundacji.

Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 06 Sierpnia 2019, 14:13:17
w ramach eksperymentów z teksturowaniem PBR powstała sobie taka oliwiarka do wózków tendra.

oliwiarka (https://sketchfab.com/3d-models/oliwiarka-2be900398b8e47b38498313196071499) by xoorbes (https://sketchfab.com/xoorbes) on Sketchfab (https://sketchfab.com)
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: PannOlejj w 06 Sierpnia 2019, 14:41:44
Świetna robota, działaj dalej!
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 30 Sierpnia 2019, 19:29:42
Dawno nic nie wrzucałem, a że planuje przerwę w modelowaniu tego tendra (ale nie w modelowaniu dla TD2), to wrzucam na otarcie łez stan na dzień dzisiejszy :)

(https://img.ttsk.ngo/images/2019/08/30/tender-blaszki.png) (https://img.ttsk.ngo/image/bNHDr)

model powoli wchodzi do unity, jest obecnie oskryptowany tak jak wagon, więc daje się już go podczepić i ciągnąć za lokomotywą.
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek009 w 30 Sierpnia 2019, 21:16:33
A co to za wzorki?
(https://img.ttsk.ngo/images/2019/08/30/Ol49.md.png) (https://img.ttsk.ngo/image/bN34n)
Tytuł: Odp: 25D49
Wiadomość wysłana przez: xoorbes w 30 Sierpnia 2019, 21:29:04
To jeszcze nie ma poprawnej mapy UV. Model ostoi tendra był robiony jako pierwszy i jest do gruntownej poprawy przeznaczony.