Jakoś tak wyszło, że z modeli które robię, w zasadzie nic nie powstało do tej pory, co trafiło do symulatora
¯\_(ツ)_/¯. Jakiś tam wskaźnik ledowy, ale to tak dawno było, że już nikt nie pamięta pewnie
. W najnowszym wydaniu pojawi się kilka modeli, jednym z nich będzie taki o to interaktywny manipulator.
Model będzie częściowo interaktywny i udźwiękowiony. Tekstura w pełni proceduralna zrobiona w programie Substance Painter, a napisy na płycie czołowej powstały w CorelDraw i zostały w SP odpowiednio "obdrapane".
Podziękowania należą się:
@trichlor - materiały, konsultacje techniczne
@barti66 - podpowiedzi przy światełkach
@kojonek2 - oprogramowanie (co prawda jeszcze nie skończył, ale będzie miał większą presje teraz ;-) )
@marcin_s - możliwość rejestracji dźwięków poszczególnych pstryczków
@l0stfake7 - za przyszłe poskładanie tego wszystkiego razem w unity ;-)
Mała rzecz, a ile osób zaangażowanych.