W rzeczywistości moc żarówki się nie zmienia w zależności od natężenia światła z otoczenia, z wyjątkiem ręcznego przyciemnienia. To, że im więcej światła z zewnątrz, tym słabiej widać światło lampki, wynika z właściwości ludzkiego oka, blender pewnie ma jakąś możliwość symulacji tego, ale pamiętaj ze to będzie w unity działać, a nie w blenderze. Nie upierałem się jakoś bardzo, żeby w nocy była np. jeszcze poświata. Tak na prawdę, to w ogóle jeszcze nie wiadomo, jak unity sobie poradzi z generowaniem światła lampek w czasie rzeczywistym, nie wykluczone, ze skończy się na wypieczeniu tekstur (tak jak jest to teraz realizowane w kabinach), ale nie uprzedzajmy faktów. Po nadchodzącym wydaniu planujemy aktualizację silnika od unity, a tam pojawią się pewne ficzery związane z shaderami, których obecnie nie ma. Pożyjemy zobaczymy. Na pewno będę chciał, żeby sprawdzić chociaż opcję ze świeceniem, zamiast tekstur.