Często powtarzają się pytania o nowe modele sygnalizatorów, dlatego spieszę z wyjaśnieniem.
Docelowo planowane są trzy typów sygnalizatorów:
- EHA (klasyczne, najczęściej spotykane z tzw. długimi daszkami);
- Ericsson (niestety już coraz rzadziej spotykane, starego typu);
- SK "KOMBUD" (nowe sygnalizatory występujące na liniach zmodernizowanych).
Również planowane jest w nowych modelach, możliwość wyboru poszczególnych elementów sygnalizatora:
- fundament (betonowy/stalowy);
- maszt (wysoki/niski, zwykły/wąski - międzytorze)
- drabinki (różne długości, równoległe/prostopadłe do masztu - ericsson);
- latarnie sygnałowe (1-6 komór, długie/krótkie daszki, komora zaślepiona, nieczynna, zbita/uszkodzona);
- specjalne wersje głowic do mocowania w koszu na bramce sygnałowej.
Wszystko to w różnych wersjach kolorystycznych:
- EHA - odmalowane/nowe, wyblakłe, zardzewiałe, zdewastowane;
- Ericsson - wyblakłe, zardzewiałe, zdewastowane;
- SK - nowe, wyblakłe.
To tak w skrócie. Na deser screen sygnalizatorów EHA w wersjach na wysokich słupach (prostym i z odchyłem), fundamentem betonowym i stalowym oraz latarnia to montażu w koszu.