Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Modele różne - kwadratowe i podłużne by XoorbeS  (Przeczytany 4157 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline xoorbes

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Weteran
  • Naczelnik administratorów
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 693
  • Siła reputacji: 395
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
Modele różne - kwadratowe i podłużne by XoorbeS
« dnia: 27 Sierpnia 2020, 17:54:33 »
Jakoś tak wyszło, że z modeli które robię, w zasadzie nic nie powstało do tej pory, co trafiło do symulatora ¯\_(ツ)_/¯. Jakiś tam wskaźnik ledowy, ale to tak dawno było, że już nikt nie pamięta pewnie :). W najnowszym wydaniu pojawi się kilka modeli, jednym z nich będzie taki o to interaktywny manipulator.






Model będzie częściowo interaktywny i udźwiękowiony. Tekstura w pełni proceduralna zrobiona w programie Substance Painter, a napisy na płycie czołowej powstały w CorelDraw i zostały w SP odpowiednio "obdrapane".

Podziękowania należą się:
@trichlor - materiały, konsultacje techniczne
@barti66 - podpowiedzi przy światełkach
@kojonek2 - oprogramowanie (co prawda jeszcze nie skończył, ale będzie miał większą presje teraz ;-) )
@marcin_s - możliwość rejestracji dźwięków poszczególnych pstryczków
@l0stfake7 - za przyszłe poskładanie tego wszystkiego razem w unity ;-)

Mała rzecz, a ile osób zaangażowanych.





Offline xoorbes

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Weteran
  • Naczelnik administratorów
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 693
  • Siła reputacji: 395
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
Odp: Modele różne - kwadratowe i podłużne by XoorbeS
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Grudnia 2020, 21:37:49 »
Przyszedł czas na poprawienie mojego pierwszego modelu istniejącego w symulatorze. Udało mi się kiedyś sklecić wskaźnik LEDowy, który z założenia ma pokazywać dowolny obraz, ale sił wystarczyło tylko na W21 :). Dziś dokończyłem - a w zasadzie wykonałem od nowa (z wyjątkiem obudowy) oba wskaźniki, które prezentują się tak:



Model został uproszczony do minimum, zrezygnowałem z dodatkowej szyby przed diodami, ona w praktyce i tak jest niewidoczna.

@Lokol, dzięki za zmobilizowanie mnie do dokończenia tego tematu i za wpakowanie do symulatora nowej wersji :D