Autor Wątek: Modelowanie według Artura  (Przeczytany 121630 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline uetam

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 462
  • Siła reputacji: 115
  • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
  • Administrator Techniczny
Odp: Modelowanie
« Odpowiedź #60 dnia: 02 Września 2018, 18:42:21 »
Zmęczyłem kolejny drobiazg. Można by jeszcze pokusić się o zrobienie linek, ale dziś już mi oczy wysiadają, czego na pewno nie zrozumieją narzekacze...



Link do sketchfab: https://skfb.ly/6B7nv

Obecnie mamy coś takiego - Twoja wersja z betonowym gniazdem na pewno też się przyda :-)
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

Offline chudya

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 506
  • Siła reputacji: 254
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
Odp: Modelowanie
« Odpowiedź #61 dnia: 02 Września 2018, 18:43:53 »
Kruca bomba, gdybym wiedział, że ktoś zrobił fajniejsze, to bym się nie męczył :)

EDIT

ŁO MATKO !!! Toż tam fruwa mój eon !!! :D
« Ostatnia zmiana: 02 Września 2018, 18:47:56 wysłana przez chudya »

Offline uetam

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 462
  • Siła reputacji: 115
  • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
  • Administrator Techniczny
Odp: Modelowanie
« Odpowiedź #62 dnia: 02 Września 2018, 18:50:21 »
Kruca bomba, gdybym wiedział, że ktoś zrobił fajniejsze, to bym się nie męczył :)

EDIT

ŁO MATKO !!! Toż tam fruwa mój eon !!! :D
Wszystkie Twoje obiekty są wrzucone do edytora :-)
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 933
  • Siła reputacji: 728
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Modelowanie
« Odpowiedź #63 dnia: 02 Września 2018, 19:16:34 »
ŁO MATKO !!! Toż tam fruwa mój eon !!! :D

Jej! Będę musiał teraz tylko na nowo je wstawiać wszystkie na Gdańsku. Już raz je wstawiłem, ale na wersji 0.9.2 i podczas przenoszenia scenerii na nową wersję okazało się, że nie ma tam tego modelu i wszystko co wstawiłem zniknęło...  :'(

PS
Szukam chętnego do wstawiania eonow na Gdańsku XD.

Offline uetam

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 462
  • Siła reputacji: 115
  • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
  • Administrator Techniczny
Odp: Modelowanie
« Odpowiedź #64 dnia: 02 Września 2018, 20:55:25 »
Szukam chętnego do wstawiania eonow na Gdańsku XD.
W Gdańsku powinienieć wstawiać coś takiego:
,

To nie jest EON a skrzynka kablowa licznika osi widocznego na zdjęciu (który też by się przydało wykonac).
Łatwo się pomylić :-)
« Ostatnia zmiana: 02 Września 2018, 20:59:19 wysłana przez uetam »
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 933
  • Siła reputacji: 728
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Modelowanie
« Odpowiedź #65 dnia: 02 Września 2018, 21:23:12 »
Szukam chętnego do wstawiania eonow na Gdańsku XD.
W Gdańsku powinienieć wstawiać coś takiego:
,

To nie jest EON a skrzynka kablowa licznika osi widocznego na zdjęciu (który też by się przydało wykonac).
Łatwo się pomylić :-)

Czekaj, a te skrzynki nie są identyczne? jak dla mnie różnice są tak mało widoczne że nikt nie zauważy. A jak zostaną wymodelowane to to tylko zmienię wpisy w pliku sc bez zmian koordynatow obiektów.

Offline chudya

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 506
  • Siła reputacji: 254
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
Odp: Modelowanie
« Odpowiedź #66 dnia: 18 Września 2018, 21:23:37 »
No, to nareszcie skończyłem wspaniały obiekt! Niesamowite dzieło architektury kolejowej! :D Inaczej mówiąc, posterunek zwrotniczego, będącego jednocześnie dróżnikiem, Uh1 w Chełmie. W tej chwili posterunek jest otwierany wyłącznie dla potrzeb obsługi przejazdu w celu wjazdu na rampę, dlatego okiennice są pozamykane, ale można by ew. podmienić teksturę na normalne (odsłonięte) okna. Jako strażnica można chyba stosować śmiało.



Link do sketchfab: https://skfb.ly/6BGrp

Online mentorious

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Wiadomości: 286
  • Siła reputacji: 267
  • mentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezes
Odp: Modelowanie
« Odpowiedź #67 dnia: 19 Września 2018, 11:25:23 »
Ze zrobieniem przezroczystosci na oknach, nawet zachowujac lekko podsuniete zaluzje nie bedzie zadnego problemu, jesli tylko chcesz :) Ale do tych przezroczystych okien zmienilbym mapowanie w srodku, zeby nie bylo tam rynny czy dzwonka, jak jest teraz i moze jakas podloga z wyluszczonego drewna.
« Ostatnia zmiana: 19 Września 2018, 11:29:04 wysłana przez mentorious »

Offline chudya

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 506
  • Siła reputacji: 254
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
Odp: Modelowanie
« Odpowiedź #68 dnia: 19 Września 2018, 20:32:06 »
Nie wysyłaj mnie od razu na szczyt drabiny, bo jak spadnę, to się potłukę :D
Na razie zrobiłem bez wnętrza. Może innym razem spróbuję zrobić także "zawartość".

Dodano: 22 Września 2018, 09:36:34


Uetam, pytanko: te dławiki na fotce są połączone w pary, ale czy w edytorze będą też pojedyncze? Parami zakłada się je między obwody torowe, natomiast przed obwodem zwrotnicowym będzie tylko jeden, bo w rozjeździe jest jednotokówka.
« Ostatnia zmiana: 22 Września 2018, 09:36:34 wysłana przez chudya »

Offline chudya

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 506
  • Siła reputacji: 254
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
Odp: Modelowanie według Artura
« Odpowiedź #69 dnia: 26 Września 2018, 20:41:49 »
Na prośbę uetam-a, wykonałem model, który pewnie przyda się m. in. Aresowi do Gdańska, czyli licznik osi:



Sketchfab: https://skfb.ly/6BNoT

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 933
  • Siła reputacji: 728
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Modelowanie według Artura
« Odpowiedź #70 dnia: 26 Września 2018, 21:45:18 »
Piekny licznik <3

Jeszcze bym tylko poprosił o repaint eonka na żółto i będziemy mieli komplet urzadzeń srk do Gdańska ;)

« Ostatnia zmiana: 26 Września 2018, 21:54:02 wysłana przez Ares28 »

Offline chudya

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa II
  • *
  • Wiadomości: 506
  • Siła reputacji: 254
  • chudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezeschudya prezes
Odp: Modelowanie według Artura
« Odpowiedź #71 dnia: 26 Września 2018, 21:48:11 »
W wolnej chwili postaram się zrobić taką żółtą puszkę - jak już Ci uetam pisał, to nie są eony, więc sama zmiana tekstury nie pomoże. Trzeba wymodelować całą puchę od nowa.

Dziś lecę na orbitę Kerbinu, aby zadokować dwa statki :D
Dla niewtajemniczonych - Kerbal Space Program.
« Ostatnia zmiana: 26 Września 2018, 21:49:46 wysłana przez chudya »

Offline Ares28

  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Wiadomości: 933
  • Siła reputacji: 728
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Programista systemów SRK
Odp: Modelowanie według Artura
« Odpowiedź #72 dnia: 26 Września 2018, 21:56:47 »
to nie są eony, więc sama zmiana tekstury nie pomoże. Trzeba wymodelować całą puchę od nowa.

Ja nadal uważam, że wystarczyłby zwykly repaint i nikt by nie zauważył różnicy, ale nie będę odbierał Ci hobby ;) Na razie jak już pisałem wstawie zwykłe eonki, potem w notatniku je sie odmieni i po sprawie.

Offline Matz32

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 413
  • Siła reputacji: 932
  • Matz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezesMatz32 prezes
  • Dziadek Mroz i Geograf Tedekowy
    • Moj kanal kolejowy na YT
Odp: Modelowanie według Artura
« Odpowiedź #73 dnia: 26 Września 2018, 22:14:06 »
Taka studzienka jaka zdjeciu tez by sie przydala na niejedna stacje a licznik ladny jak inne twoje modele znajdzie zastosowanaie na wielu  scenerachi  :P
Projekt Linia 32 http://img.td2.info.pl/image/XeI3h
Pomagam przy podkladach satelitarnych, wskaznikach , kilometrazu.,chetni pisac PW

Offline inomushis

  • Zasłużony
  • Weteran
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 285
  • Siła reputacji: 149
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
Odp: Modelowanie według Artura
« Odpowiedź #74 dnia: 26 Września 2018, 22:42:11 »
Chudya, co do tworzenia krągłości (widziałem ten znak zakaz ruchu pieszych) - sprzedam Ci ciekawe rozwiązanie.

To jest plane - zwykły kwadrat, dwa trójkąty:


Na nim tekstura formatu PNG z przeźroczystością, a efekt wygląda tak:


Oszczędność trójkątów duża, a efekt akceptowalny. Cień rzuca tekstura, nie plane :)