Autor Wątek: Info: (MOD) noc w TD2!  (Przeczytany 7720 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Leniusz

  • User
  • Wiadomości: 13
  • Siła reputacji: 35
  • Leniusz toromistrzLeniusz toromistrzLeniusz toromistrzLeniusz toromistrzLeniusz toromistrzLeniusz toromistrzLeniusz toromistrz
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #15 dnia: 14 Października 2022, 19:29:05 »
i po co mi mod? https://git.ttsk.ngo/td2dev/simulator/-/issues/116
jak na razie prace są z tego co widze ;)

Te prace może dojdą (o ile w ogóle) za xx lat. MOD będzie zdecydowanie szybciej.

Offline masuo_

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Siła reputacji: 73
  • masuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezes
    • maseuka
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #16 dnia: 15 Października 2022, 00:22:31 »




widoczność semaforów kształtowych w trybie nocnym (sceneria Sulechów). Nie jest tak źle jak myślałem

Offline kapiok

  • User
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Siła reputacji: 219
  • kapiok prezeskapiok prezeskapiok prezeskapiok prezeskapiok prezeskapiok prezeskapiok prezeskapiok prezeskapiok prezeskapiok prezeskapiok prezeskapiok prezes
  • We Can't Change What's Done, We Can Only Move On.
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #17 dnia: 15 Października 2022, 00:57:36 »
Masz odpalony jakiś post processing asset na tym ss z sulechowa?

Offline masuo_

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Siła reputacji: 73
  • masuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezes
    • maseuka
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #18 dnia: 15 Października 2022, 03:46:34 »
Masz odpalony jakiś post processing asset na tym ss z sulechowa?

nie, poza modem wszystko czysciutkie
ten od sceneriomatu i TWR'ów z fosforem
https://maseuko.pl/

Offline ISEDR_GCA

  • Sponsor
  • Weteran
  • Zasłużony
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 401
  • Siła reputacji: 664
  • ISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezesISEDR_GCA prezes
  • WARS S.A. Oddział Północ
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #19 dnia: 15 Października 2022, 22:42:52 »
widoczność semaforów kształtowych w trybie nocnym (sceneria Sulechów). Nie jest tak źle jak myślałem

Widoczność świateł na semaforach kształtowych jest jak najbardziej dobra. Dla porównania poniżej rzeczywisty widok z kabiny SA136 w porze nocnej:
Spoiler: pokaż


« Ostatnia zmiana: 15 Października 2022, 22:44:24 wysłana przez ISEDR_GCA »

Offline masuo_

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Siła reputacji: 73
  • masuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezes
    • maseuka
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #20 dnia: 16 Października 2022, 00:04:20 »
Trzentrzlog wersji 1.4:
- usunięto świeciące drzewka
- światła innych pojazdów są dużo ładniejsze
- automatyczna "latarka" po wyjściu z kabiny maszynisty i w trybie dyżurnego
- każdy nowozespawnowany pojazd będzie miał dostosowane światła do trybu nocnego
- mod wymaga znacznie mniej dodatkowych bibliotek do działania
- mod samoistnie ładuje się od razu po uruchomieniu gry bez potrzeby każdorazowego kompilowania kodu
- na ekranie głównym obok wersji symulatora pokazuje się wersja moda

Screeny
Przykładowa jazda przez stację: (pozdrowienia dla @naczelny)


Latarka w trybie pierwszoosobowym:
ten od sceneriomatu i TWR'ów z fosforem
https://maseuko.pl/

Offline Krzysiek009

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa IV
  • *
  • Wiadomości: 194
  • Siła reputacji: 22
  • Krzysiek009 dróżnik przejazdowyKrzysiek009 dróżnik przejazdowyKrzysiek009 dróżnik przejazdowyKrzysiek009 dróżnik przejazdowy
  • Dla chcącego nic trudnego
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #21 dnia: 16 Października 2022, 00:22:13 »
Wydaje mi się jakby światła były zbyt bardzo żółte, widać to bardzo na podkładach.
"I met a girl under a full-bloomed cherry blossoms
            and my fate has begun to change."

                             My Truth

Offline Pepsi2026

  • Global Moderator
  • Weteran
  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 724
  • Siła reputacji: 1466
  • Pepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezes
  • Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #22 dnia: 16 Października 2022, 17:31:53 »
Czy dodana przez Ciebie masuo latarka będzie współgrała z podawanymi sygnałami ręcznymi?


Offline Sunsie

  • Sponsor
  • Weteran
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Siła reputacji: 120
  • Sunsie prezesSunsie prezesSunsie prezesSunsie prezesSunsie prezesSunsie prezesSunsie prezesSunsie prezesSunsie prezesSunsie prezesSunsie prezesSunsie prezes
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #23 dnia: 16 Października 2022, 19:47:04 »
Przykro mi się robi, jak na to patrzę

Offline masuo_

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Siła reputacji: 73
  • masuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezes
    • maseuka
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #24 dnia: 17 Października 2022, 00:11:50 »
dzien dobry

spoiler: zarząd mnie nie porwał i nie zakopal w lesie, dostałem bana za cos innego XD

Dodano: 17 Października 2022, 13:14:03


Stanowisko zarządu w sprawie moda: https://td2.info.pl/ogloszenia/cykl-dobowy-i-mody-w-td2-wyjasnienie/

Niestety nie mogę zgodzić się z niektórymi częściami wypowiedzi _l0stfake7, ale to pominę. Tak czy inaczej mod zostanie na dniach wydany, ale jego użytkowanie zostanie dozwolone tylko w trybie singleplayer. Miejmy nadzieję, że faktycznie szybko stanie się on niepotrzebny i TD2 dostanie pełnoprawny tryb nocny :>
« Ostatnia zmiana: 17 Października 2022, 13:17:51 wysłana przez masuo_ »
ten od sceneriomatu i TWR'ów z fosforem
https://maseuko.pl/

Offline chinczyk

  • Weteran
  • Wiadomości: 240
  • Siła reputacji: 313
  • chinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezeschinczyk prezes
  • am Strand in Misdroy.
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #25 dnia: 17 Października 2022, 14:48:56 »
Zabrakło mi informacji, czy mod odzwierciedla stan rzeczywisty (noc za oknem, noc w symulatorze), czy własnoręcznie trzeba noc sprowokować.

Nic sie w tej Polsce nie zmieni, POPiS wiecznie żywy.
Od pięciu lat w symulatorze.

Offline masuo_

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Siła reputacji: 73
  • masuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezes
    • maseuka
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #26 dnia: 17 Października 2022, 15:03:15 »
Nie cytujemy posta pod postem.
//deemixx


Przed rozpoczęciem gry będzie można wybrać, czy używać trybu nocnego (nie można wtedy wchodzić na publiczne serwery multiplayer), czy pozostać w trybie dziennym
« Ostatnia zmiana: 17 Października 2022, 17:12:59 wysłana przez deemixx »
ten od sceneriomatu i TWR'ów z fosforem
https://maseuko.pl/

Offline panmechanik2002

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa III
  • *
  • Wiadomości: 183
  • Siła reputacji: 0
  • panmechanik2002 Kaźnik
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #27 dnia: 17 Października 2022, 21:02:11 »
Nie cytujemy posta pod postem.
//deemixx


Przed rozpoczęciem gry będzie można wybrać, czy używać trybu nocnego (nie można wtedy wchodzić na publiczne serwery multiplayer), czy pozostać w trybie dziennym.
Pytanie natury technicznej, czemu w zasadzie nie będzie można grać na MP? Jak to wpływa na rozgrywkę?


I w taki to oto sposób otrzymujesz 40% za naruszenie regulaminu forum pkt 3.3
//deemixx
« Ostatnia zmiana: 17 Października 2022, 21:24:39 wysłana przez deemixx »

Offline FluffyArmchairAdmiral

  • Sponsor
  • Weteran
  • Grupa IX
  • *
  • Wiadomości: 45
  • Siła reputacji: 62
  • FluffyArmchairAdmiral prezesFluffyArmchairAdmiral prezesFluffyArmchairAdmiral prezesFluffyArmchairAdmiral prezesFluffyArmchairAdmiral prezesFluffyArmchairAdmiral prezesFluffyArmchairAdmiral prezesFluffyArmchairAdmiral prezesFluffyArmchairAdmiral prezesFluffyArmchairAdmiral prezesFluffyArmchairAdmiral prezesFluffyArmchairAdmiral prezes
    • Youtube Channel
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #28 dnia: 17 Października 2022, 23:40:48 »
widoczność semaforów kształtowych w trybie nocnym (sceneria Sulechów). Nie jest tak źle jak myślałem

Dramatu nie ma ale ze względu na to, że ekran bądź co bądź daje nieco pomniejszony obraz to było by dobrze zwiększyć widoczność latarni na semaforach kształtowych (O ile masz taką możliwość aby takowe latarnie dodać tam gdzie być powinny).
In case of emergency:
During darkness or in poor visibility
You must show a red light to the driver or wave any light violently.

Offline masuo_

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 23
  • Siła reputacji: 73
  • masuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezesmasuo_ prezes
    • maseuka
Odp: (MOD) noc w TD2!
« Odpowiedź #29 dnia: 19 Października 2022, 01:23:41 »
Dziś (19.10.2022) o 17:00 premiera moda (oczywiście z linkiem do pobrania dla każdego), zapraszam do śledzenia wątku i kanału YouTube :3

Film z premierą:
https://www.youtube.com/watch?v=cwQzAxWKXsw

Link do pobrania moda:
https://maseuko.pl/soft/td2night3d/
« Ostatnia zmiana: 19 Października 2022, 17:03:29 wysłana przez masuo_ »
ten od sceneriomatu i TWR'ów z fosforem
https://maseuko.pl/