Jak dla mnie kalkulator Aresa jest po
1. Nie czytelny
2. Też są w nim błędy nie raz przechyłka wyliczona przeze mnie i kilka innych osób wykraczała ponad wszelkie normy.
3. Przez to że jest to stworzone na arkuszu google można przez przypadek coś usunąć co zmusza do restartu strony.
A gdyby dodać więcej opcji do gry aby np do podanej prędkości na łuku przechyłka robiła się automatycznie? Według mnie bez sensu utrudniamy tworzenie scenerii przez co jeździmy po czym jeździmy zamiast po takim np. Wrocławiu czy Białobrzegu.
3. Nie co można usunąć tylko jak już dodać coś aby wyglądało to np jak pomocnik nitro który jest czytelniejszy bo nie jest zrobiony w arkuszu Googla.Jak dla mnie kalkulator Aresa jest po
1. Nie czytelny
2. Też są w nim błędy nie raz przechyłka wyliczona przeze mnie i kilka innych osób wykraczała ponad wszelkie normy.
3. Przez to że jest to stworzone na arkuszu google można przez przypadek coś usunąć co zmusza do restartu strony.
A gdyby dodać więcej opcji do gry aby np do podanej prędkości na łuku przechyłka robiła się automatycznie? Według mnie bez sensu utrudniamy tworzenie scenerii przez co jeździmy po czym jeździmy zamiast po takim np. Wrocławiu czy Białobrzegu.
1. Jeżeli jest nieczytelny to nie masz widocznie pojęcia o tym jakie parametry i zmienne dotyczą ustalania przechyłki.
2. Podaj konkretne przykłady.
3. Nie wiem co można tam usunąć poza danymi, które samemu się wprowadza.
Nie można czegoś takiego zrobić, bo tworząc łuk miałbyś X opcji do uzupełnienia, których znaczenia większość i tak by nie rozumiała. Przechyłka to nie tylko promień łuku i prędkość z jaką ma być pokonany. Stąd też te kalkulatory. Po więcej szczegółów zapraszam do załącznika ST-T1-A6 z dokumentacji Standardy Techniczne - Szczegółowe warunki techniczne dla modernizacji lub odbudowy linii kolejowych do prędkości Vmax < 200km/h (dla taboru konwencjonalnego) / 250km/h (dla taboru z wychylnym pudłem).
Jak dla mnie kalkulator Aresa jest po
1. Nie czytelny
2. Też są w nim błędy nie raz przechyłka wyliczona przeze mnie i kilka innych osób wykraczała ponad wszelkie normy.
3. Przez to że jest to stworzone na arkuszu google można przez przypadek coś usunąć co zmusza do restartu strony.
A gdyby dodać więcej opcji do gry aby np do podanej prędkości na łuku przechyłka robiła się automatycznie? Według mnie bez sensu utrudniamy tworzenie scenerii przez co jeździmy po czym jeździmy zamiast po takim np. Wrocławiu czy Białobrzegu.
Jak dla mnie kalkulator Aresa jest po
1. Nie czytelny
2. Też są w nim błędy nie raz przechyłka wyliczona przeze mnie i kilka innych osób wykraczała ponad wszelkie normy.
3. Przez to że jest to stworzone na arkuszu google można przez przypadek coś usunąć co zmusza do restartu strony.