Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Warsztat Dariuszka.  (Przeczytany 50506 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dariuszek

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Zasłużony
  • Wiadomości: 347
  • Siła reputacji: 31
  • Dariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchu
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #45 dnia: 29 Marca 2016, 01:57:34 »
Pantograf trochę pogrzebałem. Ślizgacz jeszcze poprawie. Kabli raczej nie wymodeluje, bo o ile jeszcze by to wyglądało gdy będzie złożony, to po rozłożeniu kable się nie rozciągną  :-\

Offline Tolek

  • Zasłużony
  • Wiadomości: 96
  • Siła reputacji: 6
  • Tolek pracownik torowy
  • Przecinki też ludzie
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #46 dnia: 29 Marca 2016, 09:07:53 »
W kwestii kabli, to chyba trzeba będzie pomyśleć nad jakimś systemowym rozwiązaniem, bo ten sam problem, tak podejrzewam, się pojawi przy przewodach od wózków, szczególnie przy wózkach Jacobsa. Można by też pokminić nad wspólnym rozwiązaniem dla siłowników, czy tłumików, poduszek, etc. przy wózkach, czy przewodów sprzęgających układy pneumatyczne/elektryczne wagonów.

Offline Ahmed

  • Weteran
  • Wiadomości: 47
  • Siła reputacji: 4
  • Ahmed pracownik torowy
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #47 dnia: 30 Marca 2016, 23:24:04 »
Ślizgacz na pewno jest do poprawki i do tego jeszcze brakuje parę elementów typu te sprężynki i zamocowania mechanizmu napędu na ramie wsporczej.

Offline Dariuszek

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Zasłużony
  • Wiadomości: 347
  • Siła reputacji: 31
  • Dariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchu
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #48 dnia: 30 Marca 2016, 23:40:17 »
Sprężynek nie będzie z tego samego powodu z którego nie będzie kabli. Mocowanie napędu? Jest zamocowany - chyba, że ja nie wiem o czymś jeszcze. Pokaż fote jak możesz bo ja nie wiem o co chodzi zbytnio.

Offline Ahmed

  • Weteran
  • Wiadomości: 47
  • Siła reputacji: 4
  • Ahmed pracownik torowy
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #49 dnia: 31 Marca 2016, 18:31:02 »
Kable rozumiem, ale czemu sprężynki to już nie za bardzo bo one są u góry.

Offline Dariuszek

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Zasłużony
  • Wiadomości: 347
  • Siła reputacji: 31
  • Dariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchu
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #50 dnia: 31 Marca 2016, 18:41:50 »
Serio juz nie wiem o jakie sprężynki chodzi.

Offline Ahmed

  • Weteran
  • Wiadomości: 47
  • Siła reputacji: 4
  • Ahmed pracownik torowy
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #51 dnia: 31 Marca 2016, 18:51:43 »
Zatem objaśniam, że rozchodzi mi się o sprężynki widoczne na ślizgaczu. Te, które dobrze widać na modelu Tolka.

Offline Dariuszek

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Zasłużony
  • Wiadomości: 347
  • Siła reputacji: 31
  • Dariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchu
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #52 dnia: 31 Marca 2016, 18:55:29 »
Nie widziałem modelu Tolka. Później poszukam fot ślizgacza i zobacze co tam sie wyprawia.

Offline Ahmed

  • Weteran
  • Wiadomości: 47
  • Siła reputacji: 4
  • Ahmed pracownik torowy
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #53 dnia: 31 Marca 2016, 19:00:24 »

Offline Dariuszek

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Zasłużony
  • Wiadomości: 347
  • Siła reputacji: 31
  • Dariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchu
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #54 dnia: 31 Marca 2016, 19:41:21 »
Aa juz wszystko jasne.

Offline Ahmed

  • Weteran
  • Wiadomości: 47
  • Siła reputacji: 4
  • Ahmed pracownik torowy
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #55 dnia: 01 Kwietnia 2016, 01:37:39 »
Najlepiej dogadajcie się między sobą co do tego ślizgacza, bo jak widać ten od Tolka jest dość szczegółowy. Nie ma co dublować roboty.

Offline Dariuszek

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Zasłużony
  • Wiadomości: 347
  • Siła reputacji: 31
  • Dariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchu
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #56 dnia: 12 Maja 2016, 03:44:57 »
Delikatnie dłubię też Z1A

Offline Ahmed

  • Weteran
  • Wiadomości: 47
  • Siła reputacji: 4
  • Ahmed pracownik torowy
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #57 dnia: 12 Maja 2016, 16:48:25 »
No i tak trzymaj. Wygląda obiecująco.

Offline Dariuszek

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Zasłużony
  • Wiadomości: 347
  • Siła reputacji: 31
  • Dariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchu
Re: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #58 dnia: 20 Października 2016, 06:02:34 »
Dla odświeżenia tematu, bo mnie gdzieś na drugą stronę zepchnęli...

Offline Dariuszek

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Zasłużony
  • Wiadomości: 347
  • Siła reputacji: 31
  • Dariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchuDariuszek dyżurny ruchu
Odp: Warsztat Dariuszka.
« Odpowiedź #59 dnia: 14 Lutego 2017, 02:13:25 »
Troche oteksturowałem pantograf. Może kabelki dorobie, bo wiem jak rozciągać przy podnoszeniu.