W sumie wersje Lite jakbym robił to jej bym tak nie nazywał, a raczej "wersja nie chce mi się robić więcej otoczenia" lub "Mam za słaby komp, żeby robić więcej otoczenia" hehe
A ja bym to nazwał "ma porządnie wyglądać, ale nie marnować bezsensownie zasobów obliczeniowych tylko dlatego że autor ma szybkiego kompa i mu wszystko jedno".
No ok skoro stawiacie na wydajność i na komputery z przed 10 lat to spoko, nie będę się wtrącać. Chociaż pewnie wszystkie moje skończone projekty polecą bo jest za dużo drzewek i obiektów i ludzie będą pisać, że mają 5 fps-ów i nie da się grać. Gdzie do mojego otoczenia wystarczy średniej klasy komp z i5 i jakąś grafiką z min 2gb vram-u + 8gb RAM, groszowe sprawy.
Jeszcze odnosząc się do kwesti: "że autor ma szybkiego kompa i mu wszystko jedno" to z mojej strony to wygląda tak, że jak za coś się biorę i pomagam mimo, że nie muszę to daje z mojej pracy 150% we wkład projektu, dlatego nie mam zamiaru oszczędzać na elementach i wykorzystuje edytor na maksa na tyle na ile mi pozwala. Bo skoro on jest i ma te elementy to jest znak dla twórcy, że mogą one zostać wykorzystane. A jak nie mogą to ekipa od spraw technicznych powinna takie obiekty od razu z edytora wyrzucić żeby nie wprowadzać zamieszania dla przyszłych twórców stacji.
I jeszcze sprawa wydajności, to już jest kwestia Unity a nie obiektów, ten silnik zawsze ma jakieś problemy gdzie się z nim nie zetknę. I według mnie to on powinien już dawno zniknąć z rynku. No to tyle
Sorki za offtop