Autor Wątek: Issue/Problem: Problem po pobraniu paczki  (Przeczytany 319 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline miłosz

  • User
  • Wiadomości: 1
  • Siła reputacji: 1
  • miłosz pracownik torowy
  • Distance Travelled: 49 km
  • Trains Routed: 1
Problem po pobraniu paczki
« dnia: 07 Lipiec 2018, 09:18:00 »
Po pobraniu paczki z launchera (2018.2.3) wyskakuje mi takie oto okno. Po sprawdzeniu w folderze z wersją nie odnalazłem tam żadnych plików.
« Ostatnia zmiana: 07 Lipiec 2018, 09:20:02 wysłana przez miłosz »

Offline badcookie66

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 41
  • Siła reputacji: 6
  • badcookie66 pracownik torowy
  • Distance Travelled: 3417 km
  • Trains Routed: 40
Odp: Problem po pobraniu paczki
« Odpowiedź #1 dnia: 07 Lipiec 2018, 12:14:18 »
W folderze z launcherem jest 7z.dll który wypakowuje całe archiwum. Prawdopodobnie antywirus zablokował ci ten plik. Proponuję wyłączyć antywirusa na czas instalacji launchera i symulatora.

Offline _l0stfake7

  • Administrator
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 92
  • Siła reputacji: 0
  • _l0stfake7 nic
  • (∩ ͯ⍘ ͯ)⊃━☆゚.*
  • Distance Travelled: 2181 km
  • Trains Routed: 49
Odp: Problem po pobraniu paczki
« Odpowiedź #2 dnia: 07 Lipiec 2018, 20:33:12 »
Po pobraniu paczki z launchera (2018.2.3) wyskakuje mi takie oto okno. Po sprawdzeniu w folderze z wersją nie odnalazłem tam żadnych plików.
Jak nie pomoże rozwiązanie @badcookie66 to spróbuj zainstalować launcher w innej partycji niż systemowa i/lub uruchomić go jako administrator i spróbować ponownie pobrać symulator.