Train Driver 2
Pozostałe => Multimedia z rozgrywki => Wątek zaczęty przez: mikson w 04 Marca 2016, 22:57:07
-
Cześć,
Wiele osób prosiło, więc oto jest: temat do składania Waszych taśm ze służb. Przed rozpoczęciem zabawy, kilka zasad. Wykresy wrzucamy jako plik graficzny i obowiązkowo w formie załącznika na forum, najlepiej z krótkim opisem. Mile widziany jest również screen np. z zakończenia służby czy z innego dowolnego momentu. Warto również, dla zwiększenia realizmu, opisać taśmę w programie graficznym (jak zrobił to maszynista_94 w poście niżej). ;)
Pozwolę sobie zacząć. :D Dziś służba siedmiowagonowym pośpiechem z EU07-224 na czele, na wykresie dobrze widać przejazd przez Mrozy (vMax = 120) i przez inne scenerie (Kielce, Żory, Dąb i Szklarską Porębę). Nie obyło się bez przygód i wydarzeń nadzwyczajnych, więcej można zauważyć na screenie.
Miłej zabawy. ;)
-
Moja dzisiejsza służba na siedmiowagonowym pociągu TLK 19102/3 z Żor do Mikołowa przez Kielce, Mrozy, Dąb oraz Szklarską Porębę. Wszystkie dane dot. taśmy są na niej zawarte. Prosiłbym o opisywanie taśm w sposób zaprezentowany przeze mnie. W taki sposób robi się to w rzeczywistości. Dziękuję.
(http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-EU07-224_poc._19103.jpg)
-
Poc. 32410 Żory-Żory
Poc. 32411 Żory-Hel
EU07-334+7 wagonów
Wiem, że to nie jest prawidłowo opisana taśma, ale może w ten deseń będziemy je zamieszczać?
-
05.03.2016
Poc. 54000/1 Garsdalice - Hel
Poc. 114098 Hel - Żory (sama lokomotywa)
Lok. EU07-224 [5w]
Manewry w Żorach związane ze ściąganiem wagonów ze szlaku.
(http://eu07.pl/userfiles/4429/priv-EU07-224_poc._54001.jpg)
-
Witam
Wrzucam taśmę z pewnych manewrów na stacji Minkowice lokiem EU06
Czas służby : 3:36 minut
Przebyta droga : 68,8km
v średnia 19km/h
Manewry polegały na posortowaniu zdawki + zabieranie wagonów z sąsiedniej stacji + odjazd z gotowym składem.
Ps. Można by się kiedyś umówić w 2 mechaników + np w/w stacja do tego 2 zdawki i poświecić parę godzin na manewry + przepinki wagonów w przejeżdżających składach.
-
...a gdzie opis taśmy+zaznaczone KH?
-
Ps. Można by się kiedyś umówić w 2 mechaników + np w/w stacja do tego 2 zdawki i poświecić parę godzin na manewry + przepinki wagonów w przejeżdżających składach.
Jestem za!
-
Po dłuższej walce specjalistów z kraszami i disconnectami udało mi się wreszcie zrobić kolejna taśmę z haslera.
Poc.19120 Warszowice-Tomaszów Maz.
EU07-150+7 wagonów, pospieszny
-
fajne te tasiemki :)
Można by było zrobić by rejestrowały jeszcze SHP CA Hamowanie i jazdę poborową :)
-
W rzeczywistości tego nie rejestrują.
-
Jak to nie? :o
-
Rejestrują. mam nadzieję, że po poprawie przejezdności w nowej wersji, więcej mechaników będzie zamieszczało tu swoje taśmy.
EDIT: Kolejna tasiemka TLK Imielin-Tomaszów Mazowiecki-Zawory
EU07-150+7 wagonów
Pośpieszny
-
Rejestrują. mam nadzieję, że po poprawie przejezdności w nowej wersji, więcej mechaników będzie zamieszczało tu swoje taśmy.
EDIT: Kolejna tasiemka TLK Imielin-Tomaszów Mazowiecki-Zawory
EU07-150+7 wagonów
Pośpieszny
Bardzo ładnie opisujesz taśmy :)
-
Normalnie nie opisuje się wszystkich stacji, ale dla TD możemy zrobić wyjątek, żeby było ciekawiej. Dzięki za uznanie Barman;)
EDIT: Poc. TLK Imielin-Cis
EU07-150+7 wagonów
Wjazd do Cisu niestety offline po disconnected.
Taśma nr 2:
Poc. TLK Żory-Grab
EU07-150+7wagonów
Wjazd do Grabu przez Ligotę Zachodnią po dosconnected offline
-
W Warszowicach 120?
-
Przed wjazdem na szlak jest 120, zresztą nie zauważyłem tam wskaźnika żadnego więc jechałem zgodnie z prędkością podaną w RJ.
EDIT:
19121 Grab-Szklarska poręba Górna
EU07-150+7 wagonów
EDIT: screen nr 2: Truskawka-Piwnice Nowe
EU07-150+7 wagonów
-
Dzisiejsza służba na pociągu towarowym Orzesze Jaśkowice - Grab - Lisiczki.
EU06-18, 25 wagonów, długość 350m, brutto 650t, v=80km/h.
-
Odkopię wątek :D
Dzisiejsze REGIO z Grabu do Mrozów ;)
-
To i ja...
TLK 19120 Pruszcz Gdański-Warszowice
EU07-150+7 wagonów
18.10.2016
4 godziny służby. Nawet obyło się bez żadnych trolli na szlakach i na nastawniach.
EU07-150+7 wagonów
Częstochowa Osobowa-Orzesze
-
Pośpieszny 64104 - Tomaszów Mazowiecki - Pruszcz Gdański.
EP07-424 + 7 wagonów typu 11xA
Nie udało się zrobić pełnej służby ze względu na przyspawanie wagonów w Warszawie Wileńskiej.
-
Pociąg osobowy numer 64404 ze stacji Zakopane, do stacji Warszowice. Skład: EU07-515 + 2x bdhpumn + 111A
-> Zakopane - (rozkładowo odjazd o 17:45) - odjazd rzeczywisty 17:48.
-> LCS Zaworek - (rozkładowo przyjazd o 17:54, odjazd o 18:09), szlakowa 60km/h, po drodze RADIOSTOP. Przyjazd w perony o 18:12. W peronach oblot. Odjazd rzeczywisty o 18:19.
-> Ruda Talubksa - (rozkładowo przyjazd o 18:15, odjazd o 18:31), szlakowa 120km/h. W peronach o 18:38. Oblot. Odjazd rzeczywisty o 18:48.
-> Częstochowa Osobowa - (rozkładowo przyjazd o 18:41 i odjazd o 18:42) - szlakowa 125km/h w peronach o 18:56, odjazd rzeczywisty o 18:57.
-> Warszowice - (18:52 przyjazd, szlakowa 50km/h) w peronach o 19:04. Koniec służby.
-
jak robic te tasmy??
-
Ściągnij sobie Hasler Tape Viewer (HTV), w Settings zaznacz "Zapisywanie taśmy". Po każdej służbie w głównym katalogu z symulatorem zapisze Ci się plik, który otwierasz za pomocą HTV.
-
Dodajmy, że zapisywane pliki są w formacie .dat. To tak informacyjnie, żeby kolega nie szukał.
-
Pociąg towarowy 783004 ze stacji Karszynek do Pruszcza Gdańskiego. Udało się przejechać planowo, w Dąbie oblot. Nie połączyłem się z Graby Podgr, a przejazd na offline skończył się wysłaniem na zły szlak, stąd zakończyłem służbę w Graby.
-
EIC rel Dąbie-Kowale-Piwnice Nowe z manewrami w Kowalach:)
-
I tylko tak wspomnę że na taśmie opisujemy postoje nieplanowane (dot. pociągów pasażerskich).
-
Napisał przecież, że manewry.
-
w paint ciezko to sensownie opisac:P
-
Napisał przecież, że manewry.
Gdybym się odnosił do powyższego postu zacytowałbym go. Miałem na myśli cały wątek.
-
Tu są warunki TDkowe. Szlaki się zmieniają, więc żeby było wiadomo jaką mapkę przejechaliśmy, opis jest jaki jest.😋
-
Jest już taki temat na forum.
Scaliłem
Pitek
-
1. Brak KH,
2. Brak jakiegokolwiek opisu,
3. Gdzie miałeś szlakową na której rozwinąłeś taką prędkość?
-
Dodatkowo przekroczona predkosc konstrukcyjna pojazdu.
-
No to teraz moje EKG :D
Pociąg Ekspres 3308 relacji Pszemet - Piwnice Nowe.
Skład:
EP07-1039;YB_B10nou_008;YB_B10nou_008;158a_A9mnopuz_044;158a_A9mnopuz_044;158a_A9mnopuz_044;YB_B10nou_008;YB_B10nou_008
Pszemet - oblot i opóźniony wyjazd na tor lewy.
Blaszki - wjazd na Sz, RADIOSTOP - wpuszczenie na zajęty tor, dyżurny twierdził, że jest S1 w SCSie, na semku S13, a zwrotki na wprost. Udało się zapobiec zderzeniu poprzez użycie przeze mnie sygnału Radiostop. Wyjazd planowo po torze lewym.
Ruda Talubska - planowo wjazd, nakaz odjazdu przed planem, 22:31 odjazd.
Ligota - przyjazd 22:39, Piwnice skończyły pracę, więc służbę kończę w Ligocie.
-
Pociąg towarowy 325172 relacji Stróże - Przemęt
Skład: ET41-072 (w zamian za zdefektowaną ET42-001) i 40 Eaos'ów załadowanych węglem
Na Podg. Boguszów-Gorczyce Wschód tyle postoi spowodowane trudnościami przy rozruchu. Od miejsca, w którym ruszałem do miejsca z przejazdem bez poboru prądu było jakieś 40 metrów, a prędkość składu w tym miejscu wyniosła lekko ponad 10km/h, udało się na szczęście po zatrzymaniu zjechać z miejsca bez poboru prądu przy użyciu przednich pantografów :)
EDIT: Wkradła się mała literówka (a raczej cyfrówka ;)) przy opisywaniu stacji Przemęt - powinno być 22:06, anie 21:06
-
Odkurzam temat.
EU07-324+7 wag Vmax 125km/h
poc. 19121 Wielichowo-Lisiczki
Z dzisiejszej służby 04.03.2018
poc.19123 Wielichowo-Tomaszów Maz.
EU07-327, 7 wagonów V125 km/h
-
Odkopywanko czas zacząć. ;)
Dziszejsza służba na kiblu :P
EN57-001
Arkadia Zdrój-Aleksandrów Kujawski postój
W Tłokach postój przed semaforem, postój na p.o Widzim
W Aleksandrowie krótki postój przed semaforem po czym wjazd na perony, po sprawdzeniu czy wszyscy wysiedli, jazda na tor postojowy, po wjeździe na tor postojowy koniec służby.
-
No to jak odkopywanko było tak dawno, to ja robię odwiert:)
RPJ 90550
skład: EN57-1914 Vmax 110
Gdańsk Główny-Aleksandrów Kujawski
(taśma ze względu na długość podzielona na dwie części)
-
Otwarto na prośbę Tomaszek_Lodz
-
Służba z 23.11.2020
Poc. 90550 EN57-1953
V110
rel. Drzewko-Wola