Autor Wątek: Info: Changelog  (Przeczytany 27256 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MarcinW

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 269
  • Siła reputacji: 12
  • MarcinW dróżnik obchodowyMarcinW dróżnik obchodowy
Changelog
« dnia: 27 Lipca 2015, 13:42:25 »
0.5.8b
  • Poprawiłem wstawianie słupów trakcji przy torach.
  • Ze względu na ostatnie, tajemnicze znikania graczy, pomieszałem trochę z logiką łaczenia i wprowadziłem sensowniejsze komunikaty, jak kogoś rozłączy.
  • Dorobiłem 'na pałę' przechyłki na zakrętach na szlakach. Pewnie są niedobre, poprawię, jak ktoś napisze, jakie powinny być :)
  • Poprawiłem słupy trakcji na szlakach. Powinny być teraz takie same, jak na stacji.

0.5.8a
  • Już wcale nie buja, bo nie mam czasu na razie tego samemu dopracować.

0.5.8
  • uż tak nie buja ;)
  • Poprawiłem problem z Rail Contactem, który w niektórych konfiguracjach się gubił i resetował, zanim cały skład przez niego przejechał.
  • Wywaliłem kolizję z wajchami w nastawni, coby więcej nie wbijały nas w podłogę.
  • Trochę rzeczy pod impulsa, między innymi dźwięki (dzięki Xoov, nawet fajnie brzmi) tudzież porządki w fizyce, niemniej jeszcze się go nie da uruchomić.

0.5.7
  • Na próbę dodałem takie wstępne bujanie. Aktualnie jest losowe, zależy tylko od prędkości i jest chyba nieco przesadzone... Niemniej Tusik dostał zadanie bojowe, aby się parametrami bujania pobawić i dopasować tak, aby było dobrze (ja już nie pamietam, jak to było na prawdziwej lokomotywie). Dajcie znać, jak byście to ostatecznie widzieli, to się będzie sukcesywnie dopieszczać. Aktualnie buja zarówno pudłem lokomotywy, jak i samym mechanikiem na krzesełku.
  • Ktoś chciał, aby zwiększyć zakres kamery w edytorze, więc zwiększyłem :)
  • Są też jakieś poprawki w edytorze przy wstawianiu torów, powinno się np. dać krzyżować tory bez konieczności uruchamiania starej wersji edytora ;) Dajcie znać, czy działą, bo to nie ja robiłem, więc nie wiem.
  • W edytorze dorobiłem scrollbary do list wyboru obiektów do wstawiania, więc już rozmiar ekranu nie powinien ograniczać ich liczby.
  • Dalsza część przygotowań do uruchomienia impulsa, której efektem aktualnie może być co najwyżej popsucie czegoś, więc dajcie znać, jeśli coś przestało działać...

0.5.6
  • Dodałem wstępną obsługę t3d. W edytorze można dodać obiekt #T3dModel, któremu w nazwie wpisuje się plik modelu (ze ścieżką, bez rozszerzenia, np. 'pkp/szlab_d_60') i jak mu się uda go wgrać, to go wyświetli. Obsługa tylko podstawowa, działają tylko statyczne, oteksturowane obiekty, bez bajerów. Modele i tekstury wrzuca się do katalogu custom, dla przyładu wrzuciłem tam jakieś dwa modeliki z MaSzyny. Generalnie powinno być bezpieczne, tzn. jeśli ktoś tych modeli nie będzie miał a podłączy się do naszej stacji, to się po prostu nie wyświetlą, ale nic się wywalić nie powinno. Mam nadzieję, że da to Wam większą dowolność w ozdabianiu zarówno stacji jak i nastawni :)
  • Mateusz coś tam jeszcze ulepszył w klawiaturowej obsłudze :)
  • Spacja już nie powinna uaktywniać konsoli.
  • Tajny sposób na definiowanie składu. Tusik powie co i jak jeśli uzna, że to bezpieczne ;)
  • Poprawiłem suwaczek od kranu głównego zgodnie z sugestiami Xoov.

0.5.5a
  • Xoov zrobił parę poprawek do hamulca. Nie powinien już wariować, gdy lokomotywa ma ustawiony na R, no i towary powinny lepiej luzować.
  • Mateusz dorobił obsługę klawiatury dla hamulców oraz nadmiarowego
  • Suwaczek od kranu głównego działa teraz płynnie, zamiast skokowo.

0.5.5
  • Dodałem nastawę hamulca P do 111a
  • Mateusz dorzucił możliwość sterowania nastawnikiem i bocznikiem z klawiatury oraz poprawił nawrotnik.
  • Limit RGMMSów i węglarek zwiększyłem do 25
  • Zmieniłem działanie Rail Contactów (te wichajsterki do resetowania przebiegów). Teraz powinny się resetować dopiero, jak skład z nich zjedzie, więc na istniejących stacjach trzeba je odpowiednio poprzesuwać (sam przerobiłem  Cis).
  • Na szybko dorobiłem wyłączanie przetwornicy z pulpitu, coby nie hałasowała, jak chcecie sobie loka gdzieś odstawić. Nie jest to jeszcze podłączone do fizyki, tylko do samego dźwięku.

0.5.4
  • Dodałem możliwość zmiany nastawy hamulca. Do klawisza podpięte nie jest, więc trzeba klikać z pulpitu. Tymczasowo stara się ustawić nastawę dla całego składu (jeśli się da). Dodatkowo nad paseczkiem kranu głównego wyświetla nastawę hamulca w lokomotywie oraz w ostatnim wagonie.
  • Mateusz zawetował 25 RGMMSów i zmniejszył ich ilość do 20. Jakby co to bluzgać na niego, ja z tym nic wspólnego nie miałem ;)
  • Dodałem dwa inne malowania EU07, które gdzieś tam mieliśmy w projekcie od jakiegoś czasu. Nie ma jeszcze możliwości wyboru w menu, więc wybiera sam losowo...
Taka uwaga, bo jestem w trakcie uruchamiania impulsa, i jeśli przypadkiem coś popsułem w EU07, to dajcie znać.

0.5.3
  • Kolejne poprawki co do łączenia. Sprawdźcie proszę, czy można się łączyć do składu w różnych konfiguracjach, tzn. z przodu, z tyłu tudzież wtedy, kiedy lokomotywa jest obrócona (czyli w sumie 4 przypadki)
  • Mateuszowi się znudziły rgmmsy i dodał węglarki ;)
  • Chatbox i obsługa pojazdu nie powinny już ze sobą kolidować.

0.5.2
  • Poprawiłem problem z podłączaniem się do wagonów, które były ustawione odwrotnie, niż lokomotywa.
  • Dodałem dźwięki radia zew1, zew2 i radiostop.
  • Bindowane komunikaty można sobie zmieniać w pliczkach .cfg (w katalogu symka)

0.5.1
  • Nie powinno już tajemniczo rozłączać nam wagonów podczas jazdy.
  • Czasami zdarzało się, że same wagony rejestrowały kraksę u kogoś (lokalnie), i potem ten ktoś nie mógł ich odhamować ani ruszyć. Wyłączyłem to i teraz kraksa rejestruje się tylko dla pojazdu gracza.
  • Był taki problem, że jak się spawnował nowy skład i się ruszało nawrotnikiem zanim się podłączył do serwera, to program głupiał i uznawał, że przerżnęliśmy semafor i już nas nie podłączy. Nie powinno już tak być.
  • Zmieniłem domyślne klawisze skrótów na F1-F3 i wywaliłem konieczność trzymania shifta. Można sobie te klawisze w opcjach przedefiniować. Potem dorzucę więcej skrótów i dodam dźwięki do radiostopu itp.
  • Z pierdół - dodałem jakieś tło do paska od hamulca, coby było widać, na jakiej pozycji jesteśmy.
  • Poprawiłem 'wieczny syk' po popełnianiu.

0.5.0
  • Wreszcie zaczęło działać to nieszczęsne podłączanie się do obcych wagonów. Aby zostawić wagony na stacji wystarczy się od nich odłączyć i odjechać na kilka metrów, wtedy nawet jak się wylogujecie z serwera to powinny zostać na stacji i ktoś inny powinien móc je sobie zabrać. Popróbujcie porobić jakieś manewry czy inne cuda i jak wykryjecie jakieś błędy w tym to dajcie znać w odpowiednim wątku :) Oczywiście w dalszym ciągu wagony mogą 'należeć' w danym momencie wyłącznie do jednego gracza, więc jazda 'w tandemie' jest jeszcze niemożliwa.
  • W związku z tym dodałem możliwość zespawnowania się bez wagonów, gdyby ktoś chciał się się tylko w manewry pobawić.
  • Dodałem dodatkowy, najsłabszy poziom szczegółów, który powywala te wszystkie modele drzew i krzaków ze szlaku. Podejrzewam, że te drzewa są przyczyną wykładania się na co słabszych kompach, więc jak komuś się wysypuje to niech spróbuje przełączyć na najniższy poziom detali.
  • Zacząłem robić radiostop i takie 'szybkie komendy' wywoływane poprzez 'shift + numerek', ale w sumie zapomniałem skończyć i nie działa, będzie w następnej wersji ;)

0.4.7
  • Dodałem wyświetlanie następnej stacji (a nie tylko nazwy szlaku) do komunikatu, kiedy ktoś się do nas łączy. Powinno chwilowo pomóc dyżurnym w ogarnięciu ruchu na szlakach
  • Eksperymentalna komenda, dzięki której dyżurny może teraz ustalać rozkład jazdy dla gracza, który jest do jego stacji podłączony. Szczegóły tutaj
  • Dodana pozycja odcięcia.
  • Jak jest zapamiętana nawa użytkownika i hasło to automatycznie podświetla przycisk Login, coby wystarczyło klepnąć enter przy logowaniu.
  • Mrugające światła na semaforach.
  • Tarcze zaporowe (i generalnie sygnalizatory, których nie można zmieniać) nie powinny już tworzyć wajch w nastawni.

0.4.6a
  • Zmieniona fizyka wagonów rgmms zgodnie z sugestiami Xoov. Dodatkowo poprawiłem ilość klocków hamulcowych, również w innych pojazdach, bo z jakiegoś powodu była zbyt duża...
  • Wjazd na Akację i późniejszy wyjazd tym samym szlakiem powinien już działać.
  • Poprawiłem pewien bug, który czasami mógł powodować, że maszyniści nie widzieli wzajemnie swoich wagonów.
  • Zmniejszyłem specular w modelach domków, bo był za duży i były zbyt wypłowiałe. Chociaż teraz się zastanawiam, czy kolory zbyt soczyste nie wyszły...
  • Aby przygotować się do możliwości pozostawiania składów na stacji, musiałem trochę poprzerabiać synchronizację pojazdów pomiędzy klientami podczas łączenia i rozłączania. Pobieżnie sprawdziłem i wydaje się ok, niemniej coś mogło przestać działać, więc zwróćcie proszę uwagę, czy ciągle wszystko pod tym względem działa.

0.4.5
  • Dodałem wybór wagonów (111a albo rgmms) oraz ich liczby wg sugestii Tusika. Rgmms ma trochę lipną fizykę, jak dostanę info co zmienić to będzie lepsza w następnej wersji.
  • Lepsze dźwięki hamulca udostępnione przez Xoov, dzięki :)
  • Detekcja kolizji z innymi lokomotywami powinna już działać.

0.4.4a
Wersja głównie poprawkowa.
  • Składy powinny przestać 'przywozić' ze sobą blokady semaforów z poprzedniej stacji
  • Poprawiłem błąd, gdzie program przestawał się próbować łączyć z serwerem kiedy semafor wjazdowy był za daleko od początku szlaku
  • Poprawiłem logikę łączenia do stacji, teraz jak będą dwie takie same stacje i jedna z nich będzie zablokowana, to powinien się podłączyć do drugiej (albo i do trzeciej, jeśli druga też się zablokuje). Tak więc więcej już nie powinno być problemów z blokadą Cisu przez początkujących dyżurnych. To jeszcze trzeba dopracować, bo te próby połączenia trochę zawalają chatboxa, ale na razie tak zostawiam coby był taki 'stress test'.
  • Wywaliłem trochę zbędnych rzeczy, które robił przy wgrywaniu scenerii w trybie maszynisty. Może to chociaż trochę przyspieszy przełączanie pomiędzy sceneriami.
  • Pantografy i światła zmieniają się w zależności od tego, w której kabinie jesteśmy. Aktualnie jest to automatyczne, ale jak uruchomię pstryczki od świateł/pantografów w kabinie to trzeba będzie przestawiać samemu.
  • Po oblocie składu powinno już się dać podłączyć do kolejnej stacji. Sprawdziłem pobieżnie na Mateuszowej Akacji i było ok, ale sprawdźcie proszę jeszcze sami porządnie z jakąś stacją czołową przy większej liczbie użytkowników.

0.4.3
  • Dodałem oblot składu. Można się od swoich wagonów odłączyć (jest od tego button w gui, uaktywni się jak dociśniecie lokiem do wagonów) i przy odrobinie szczęścia podłączyć z drugiej strony. Działa tylko dla własnych wagonów (inne składy ciągle są duchami). Do tego musiałem dorobić zmianę kabiny, hamulec lokomotywy, odluźniacz oraz takie bieda-kraksy (jak zbyt mocno przywalicie w swoje wagony to Was unieruchomi i trzeba się się ze wstydu rozłączyć). Sprawdźcie, czy da się te elementy jakoś popsuć.
  • Przebiegi wrzuci pod jedną wajchę tylko wtedy, kiedy ze sobą kolidują.
  • Przyciski szynowe powinny teraz działać tylko dla swoich przebiegów, a nie na cały blok PU.
  • Mateusz dodał trochę wskaźników i innych obiektów do edytora
  • Wstawianie torów za zwrotnicą w edytorze powinno już działać

0.4.2
  • Wprowadziłem logowanie do symka, dane takie, jak na forum. Zobaczcie proszę, czy Wam to działa, szczególnie tym, którzy mają jakieś dziwne znaki w nazwie użytkownika. W grze użytkowników wyświetla w postaci dowolny_nick@nazwa_użytkownika_z_forum, tak więc od razu widać, z kim mamy do czynienia. Myślę, że dzięki temu możemy rozszerzyć testy o większą ilość użytkowników, bo anonimowo już się trolować nie powinno dać :)
  • Jako taki wstęp do statystyk, dla każdego zapisuje teraz ilość pociągów, które obsłużył jako dyżurny oraz ilość przejechanych kilometrów jako maszynista i jest to widoczne w profilu na forum pod awatarem i ikonkami. Pewnie to potem rozszerzymy o jakieś ciekawsze dane, jak ktoś ma jakiś pomysł, co warto by zapisywać to dajcie znać.
  • Powinno się teraz dać przewijać myszką czat w trybie dyżurnego.

0.4.1
  • Poprawiłem te kosmiczne przycięcia przy zmianie scenerii (z jakiegoś tajemniczego powody program w trybie maszynisty wyznaczał sobie za każdym razem wszystkie przebiegi na stacji, zupełnie niepotrzebnie). Ciągle się trochę przycina, ale już nie tak bardzo.
  • Tarcze ostrzegawcze powinny teraz zawsze coś sensownego pokazywać. Te przy wjazdowych dodatkowo powinny się podawać tylko wtedy, jeśli wjazdowy semafor jest również podany. Mogłem pominąć jakieś przypadki, więc jeśli uda Wam się w jakiś sposób spowodować, aby prawidłowo postawiona tarcza ostrzegawcza pokazała bzdury, to dajcie mi proszę znać, w jaki sposób to zrobiliście - uszczelnię :)

0.4.0b
  • Nie powinno już być dziwnych wyjątków związanych z niezainicjalizowanym SPKSem. Swoją drogą to wydaje mi się, że to generowanie szlaków jest strasznie mało wydajne, a przynajmniej zajęło mi sporo czasu przełączanie się pomiędzy stacjami jako maszynista (no i chyba były jakieś błędy w generowanym szlaku, np dziury w ścianie lasu). Muszę to zbadać

0.4.0p1
  • Wydłużyłem skanowanie przy generowaniu przebiegów do 10km, coby nie było problemów z dłuższymi szlakami dojazdowymi

0.4.0
  • Precz ze starymi hamulcami, SPKS zaczął działać, dzięki Xoov! Z tej okazji podbiłem numer wersji :) Dorobiłem też odluźniacz, ale na razie można uruchomić tylko z pulpitu (muszę się w końcu wziąć za sterowanie klawiaturą)
  • Semafory 'ustawiają' tarcze ostrzegawcze tylko wtedy, jeśli dana tarcza jest dalej, niż 100m. Tak więc już nie trzeba stawiać tarczy ostrzegawczej za semaforem, można spokojnie postawić przed. Poprawiłem to w Cisie, ale jakbyście mogli to poprawić na pozostałych stacjach, to byłoby fajnie. Poprawione.
0.3.6a
  • Zwiększona maksymalna odległość generowania przebiegów do 5km, coby się przebiegi w olszynie generowały
  • Zwiększony maksymalny 'zasięg' tarcz ostrzegawczych do 1.5km
0.3.6
  • Jeśli przerżniemy semafor zanim zostaniemy podłączeni do serwera, to już się do niego nie podłączymy. Wprowadziłem coś takiego, aby dyżurni nie mieli problemu z nagle pojawiającymi się w środku stacji składami. Nie mniej jeśli komuś uda się taki wyczyn, to dajcie znać w jaki sposób, się zabezpieczy
  • Tym razem każdy skład stara się 'blokować' pierwszy semafor, który 'widzi', czyli da się do niego podjechać. Jeśli przestanie go widzieć (bo np. przestawimy zwrotnicę), to go przestawnie blokować. Hmm, teraz zauważyłem, że to działa tylko 'z przodu', więc jak będziecie cofać to niczego nie będzie blokował i się ktoś może zespawnować w peronie... No nic, w następnej wersji poprawię.
  • F12 to jest teraz posortowana lista blokad semaforów, dobra ściąga dla dyżurnego aby się upewnić, czy coś się znowu dziwnego nie dzieje kiedy ktoś się próbuje podłączyć. Zasad działąnia taka sama, jak poprzednio, czyli jak przy jakimś semaforze jest numer gracza, który jest podłączony, to pod takim semaforem nikt się nie powinien móc zespawnować.
  • Komunikaty o graczach próbujących się podłączyć zawierają teraz semafor, który ich blokuje
  • Pół dnia szukałem i chyba znalazłem takiego wrednego buga, który czasami powodawał przycięcia u wszystkich, jak ktoś się podłączał do serwera. Powinno być lepiej.

0.3.5
  • Uodpornienie na niektóre błędne wpisy w scenerii
  • Dodane info o semaforze, który nas blokuje przy wjeździe
  • Spawnowanie na tarczach manewrowych powinno być już bezproblemowe i odblokowywać się po zwolnieniu odcinka przed nimi.
  • Pod klawiszem F12 jest takie debugowe okienko, które między innymi pokaże, czy ktoś blokuje któreś semafory (nie można wtedy wjechać od ich strony) i przy okazji zapisze to info do loga. Jeśli coś dziwnego na stacji się stanie (np jakiś skład się nagle pojawi na zajętym torze), to wciśnijcie F12 i wyślijcie mi loga z opisem, co się stało. Będzie mi łatwiej dopracować logikę, która ma nie dopuszczać do takich sytuacji
  • Nowa wersja biblioteki sieciowej, której używam. Przy odrobinie szczęścia trochę poprawi lagi przy łączeniu (ale pewnie jeszcze nie do końca, muszę to jakoś całościowo poprowadzić do porządku, bo coś tu jest nie tak)
« Ostatnia zmiana: 05 Lutego 2016, 17:15:37 wysłana przez Söderåsens »

Offline kamads

  • Zasłużony
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 48
  • Siła reputacji: 8
  • kamads pracownik torowy
Changelog
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Lutego 2016, 17:12:50 »
http://eu07.kolej.org.pl/index.php?action=post;topic=4.0;last_msg=4482
0.8.0f
  • Swiatła semaforów powinny być już lepiej widoczne.
  • Poprawki w menu
  • Poprawki Matka co do przesyłania info o stanie offline dla rozkładu jazdy
  • Bipy w malowaniu żółto-pomarańczowym oraz żółto-niebieskim dla supporterów (bhp_4_pr1 oraz bhp_4_pr2)

0.8.0e
  • Ekranik od ładowania wyświetli, co aktualnie robi, zapisze również to info w logu, łącznie z czasem. Powinno to pomóc w znalezieniu przyczyny powolnego ładowania się scenerii (u siebie tego jakoś uzyskać nie mogę). Dajcie znać, która część ładowania scenerii wam zamula.
  • 111a i 112a powinny się dać znowu podłączyć po rozłączeniu
  • Poprawiłem bounding boxy dla hotelu i mostów. Dajcie znać, gdzie jeszcze trzeba poprawić.
  • Kilka drobnych poprawek błędów, które czasami mogły powodować spadek wydajności.

0.8.0d
  • Wszystkie pojazdy ze śrubowymi sprzęgami powinny być ze sobą kompatybilne, czyli można już np. ciufcię podłączyć do 111a czy też eu07 do bhp_4
  • Dzięki modelarskim umiejętnościom kolegi Jeżyk mamy wstępną wersję torów z podkładami 3d (IIIB i PS93)
  • Bardzo podstawowy zaczątek wychodzenia z kabiny jak i z nastawni. Z nastawni wychodzimy przez kliknięcie w drzwi, z kabiny tymczasowo przez klawisz F11
  • Zwrotnice ręczne. Aktualnie nie da się ich wstawić z edytora, ale można wyedytować plik scenerii i pozamieniać te, które chcemy, dodając '_m' do typu, np. 'Switch34r300r_m'
  • Sprzęgi podłączać i rozłączać można tylko z zewnątrz podchodząc do nich, tak więc albo samemu trzeba się pofatygować, albo poprosić kogoś o pomoc (mogą to robić zarówno inni maszyniści jak i dyżurny).
  • Światła jak i pantografy w eu07 obsługujemy teraz pstryczkami z kabiny. Pantografy są aktualnie tylko 'dekoracyjne' i jeszcze nie mają wpływu na nic.
  • Podstawowa wersja impulsa ma otwieralne drzwi przyciskami w kabinie (ale to mogło być już we wcześniejszej wersji, nie pamiętam).
  • Kick będzie teraz działał jako tymczasowy 'ban', tzn wykopany maszynista nie powinien móc się połączyć z naszą stacją do końca naszej aktualnej sesji.
  • Dużo dodatkowych obiektów dodanych przez kolegę Pitek.
  • Nowe słupy i wysięgniki dodane przez uetam.
  • Prosty system oceny dyżurnych/stacji. Po podłączeniu się do kogoś możemy wystawić ocenę (+1/0/-1, przyciski do tego są nad listą użytkowników). Sumaryczne oceny można podejrzeć na http://eu07.kolej.org.pl/api/sessions.php, widać tam również, kto aktualnie jest aktywny
  • Ze względu na to, że czasami darmowy serwer się zapycha, wprowadzamy możliwość wykupienia konta 'Premium' (na początek priorytet podczas łączenia i dodatkowe skórki pojazdów), coby zdobyć środki na większy serwer tudzież na rozwój projektu. Szczegóły podam w osobnym wątku.
  • Rzeczy, o których zapomniałem ;)

0.7.9d
  • Kilka poprawek zgłoszonych błędów

0.7.9
  • API nasłuchuje teraz na pierwszym wolnym porcie z zakresu 7424-7434
  • poprawa grubości przewodów w sieci trakcyjnej
  • poprawki świateł na semaforach (powinny być lepiej widoczne)
  • możliwość zmiany ksywy w menu pauzy
  • support dla wskaźników W19,W20 oraz pasów świetlnych
  • nowe modele dodane do edytora (Pitek)
  • możliwość wyjścia z Impulsa podczas postoju - klawisz L

0.7.6a
0.7.5
0.7.4a
  • Słupy sieci trkacyjnej przyklejają się (znowu) do torów w edytorze.
  • Zmieniony sposób wyszukiwania przebiegów dla przejazdów offline. Teraz pierwsze są szukane przebiegi na wprost.
  • Zmniejszona liczba komunikatów przy niepołączeniu się ze stacją.
  • Dodany punkt wolnego końca torów w edytorze – można budować stację od środka, a nie od szlaku.
  • Zmiana opcji Connect na Auto z dynamicznym podglądem toru.
  • Ograniczenie nazwy wyświetlanej na tabliczce semafora – pomijanie wszystkiego przed ostatnim znakiem "_".
0.7.4
  • Poprawka ruchu po bezzierach, nie powinno już powodować crashy składów.
  • Dodany prefab od 45WE w malowaniu mazowieckim (KM).
  • Możliwość nadawania rozkładów przez dyżurnego z czasami jazdy między posterunkami. Początek rozkładu jest w chwili jego nadania przez dyżurnego.
  • Podgląd na bieżąco przy wstawianiu terrainpointa.
0.7.3 (z uwzględnieniem 0.7.2)
  • Poprawki prefabów dla semaforów świetlnych sterowanych zdalnie (w tym W24).
  • Poszerzenie ruchu kamery w edytorze do 5000 metrów od środka.
  • Zmiana czcionki i formatowania rozkładu jazdy. Scenariusz demonstracyjny dodatkowo zawiera czasy jazdy.
  • Drobne poprawki w edytorze. Dodane kilka modeli: tablice stacyjne, wiaty, ekrany akustyczne. Dodana możliwość ustawiania ścian lasu ręcznie.
  • Drobne poprawki w teksturowaniu kabiny EU07.
  • Zmiana sposobu włączania i wyłączania ekranu w Impulsach. Obecnie trzeba nacisnąć i przytrzymać ekran przez ok. 1 sekundę
0.7.1
  • Ulepszenia Xoov do impulsów w fizyce i dźwiękach
  • Dodałem możliwość lokalnej zmiany tekstur w terenie. Można je ustawiać za pomocą terrain pointów (i ewentualnie torów). Zasada działania podobna, jak w przypadku wysokości, czyli tekstura jednego terrain pointa płynnie przejdzie w teksturę sąsiadów. Aktualnie jest tylko jedna dodatkowa tekstura testowa, niemniej jakby ktoś jakiejś innej potrzebował to dajcie znać, dorzucimy.
  • Poprawiłem rozłączanie się przy ucieczce dyżurnego, gracze nie powinni już 'dziedziczyć' nieswoich składów.
  • Sygnały, które są zajęte, powinny ewentualnie zniknąć z listy dostępnych do spawnu.

0.7.0a
  • Ciąg dalszy supertajnych zmiany by Xoov. Dotyczy 36WEa, 37WE oraz 31WE (kliknąć w ekran od monitoringu)
  • Poprawiłem naliczanie kilometrów, bo działało tylko dla eu07 i tylko jak się jechało w jednym kierunku

0.7.0
  • Supertajne zmiany by Xoov.
  • Ja tylko poprawiłem, aby podanie S1 resetowało blokadę semafora, tak samo, jak Sr1 (Matkowi się nie mogli ludzie do scenerii przez to podłączyć).

0.6.9
  • Zaczątek zestawiania składów - można się łączyć do innych wagonów również wtedy, kiedy już jakieś podłączone mamy.
  • Trochę poprawek w edytorze, takich jak usuwanie obiektów pod klawiszem delete, poprawione wybieranie końcówek torów, możliwość wstawienia rozjazdu w innej orientacji, dodałem szlaban (niestety jeszcze niedziałający), automatyczne łączenie nulltracków przy ładowaniu scenerii do edytora.

0.6.8
  • Dodałem wajchy od tarcz manewrowych
  • Osobne wajchy od sygnałów Sr2 i Sr3
  • Zmniejszyłem rozstaw wajch, więc powinny ciągle się mieścić w nastawni
  • Poprawiłem błąd, gdzie impuls i inne 'nowe' pojazdy nie odblokowywały torów przy opuszczaniu scenerii. Czasami powodowało to blokadę semaforów oraz zwrotnic.

0.6.7
  • Xoov poprawił zakres kontrolera w impulsie w przypadku użycia joya
  • W ramach testów dźwięków 'zewnętrznych', dodałem do ty2 taki paskudny dźwięk cufania. Powinien być słyszalny przez wszystkich, którzy są wystarczająco blisko, również z nastawni.
  • Uruchomiłem w końcu stary model SM42, praktycznie bez fizyki i dźwięków, ciągle jako 'duszek' jak ty2, więc manewrów jeszcze nie ma
  • Dorobiłem sprzęgi do nowego systemu pojazdów, usprzęgowione są ty2, SM42 oraz wagony bhp_4. Aktualnie tylko sprzęg fizyczny, więc nie podłączać za dużo bip, bo to co podłączycie i tak nie będzie hamować. Oczywiście takich luksusów, jak odłączanie, podłączanie czy nawet detekcja kolizji jeszcze nie ma (będę sukcesywnie przenosił ze starego systemu, aż się da eu07 przenieść), niemniej sprawdźcie proszę, czy da się przejechać trasę onlinowo jako "ty2;bhp_4" czy też "SM42;bhp_4"
  • Przeniosłem server scenerii na Mateuszowego liska, więc powinno być bardziej stabilnie.
  • Poprawiłem łączenie torów z pierwszymi torami na szlaku.
  • Wstawianie trakcji, powinno się teraz dać dołączyć do istniejących.
  • Po zmianie parametrów toru marker połączenia powinien się teraz odświeżać.
  • Connect łączy teraz końce torów za pomocą flexa (tor bezierowy), więc powinien działać znacznie lepiej.
  • Kamerę w edytorze można obracać i pochylać strzałkami na klawiaturze.
  • (zapomniałęm dopisać) Na próbę zrobiłem taki myk, że jak dacie /zew1 albo /zew2 zanim Was do serwera podłączy, to się przestanie próbować podłączyć i postara się przeprowadzić Was przez stacje w trybie offline. Może być przydatne, jeśli dyżurny nagle zniknie i nie ma się gdzie podłączyć.

0.6.6
  • Xoov zupgradował impulsa, coby lepiej brzmiał, lepiej hamował i gorzej przyspieszał.
  • Usunąłem tę testową ciufcię z losowanych loków, niemniej jak ktoś bardzo chce, zawsze może ją sobie dodać w default.con
  • Dodałem nawrotnik do ciufci, dzięki czemu po 'zmianie kabiny' można jechać do tyłu.
  • Dodałem liczenie prędkości w obcych pojazdach w trybie sieciowym, dzięki czemu ciufcia będzie kręcić kołami dla każdego, nie tylko dla 'właściciela'
  • Czasami jak ktoś szybko jechał, to debug log u innych użytkowników na serwerze był spamowany zbędnymi komunikatami i to powodowało lekkie przycięcia. Powinno być lepiej.

0.6.5
  • Poprawiłem błąd, przez który nie usuwał przejechanych scenerii i czasami je nam wstawiał na środku aktualnej scenerii.
  • Dodałem tryb offline, w którym powinno dać się używać edytora tudzież używać tych predefiniowanych 'scenariuszy'
  • Dodałem możliwość tworzenie sesji 'prywatnych' przy logowaniu.
  • Poprawiłem, coby 'switch left side' nie psuł scenerii
  • W rozkładach jazdy można dać nazwę użytkownika przy nazwie pliku stacji, dzięki czemu można kontrolować, do czyjej stacji wysyłamy pociągi. Szczegóły w wątku o rozkładach.

0.6.4
  • dodałem wagon 1 klasy, jego identyfikator to 111a_1 (można wrzucić w definicji własnego składu w default.con)
  • Ze względu na sporą liczbę nowych użytkowników, dodałem domyślny plik default.con z impulsem, bo to się banalnie prowadzi. Jeśli ktoś chce mieć z powrotem możliwość wybrania eu07 ze składem, może ten pliczek usunąć lub z ręki wpisać w nim skład, jaki chce (info, jak to zrobić: http://eu07.kolej.org.pl/index.php/topic,53.0.html)
  • Dodałem słupy energetyczne, powinny się połączyć drutami, jeśli wstawicie nowy mając wybrany poprzedni (jak w przypadku trakcji).
  • Tym razem naprawdę odwróciłem obsługę joya w impulsie, bo działała odwrotnie.

0.6.3
  • W scenerii można wstawić na tor obiekt 'Direction' (wygląda tak samo, jak 'Rail Contact'), który dla swojego toru pozwoli generować przebiegi jedynie zgodnie ze swoim kierunkiem. Dzięki niemu powinno dać się uniknąć generowania nadmiarowych przebiegów, chociażby przy trapezach.
  • Przycisk 'Join Random' (dawny 'Driver') powinien teraz prawidłowo nas ustawiać przy losowym semaforze, zamiast bez sensu gdzieś przy wjazdowym.
  • Wyprostowałem niektóre obiekty (np kontenery) wstawiane do scenerii.
  • Odwróciłem obsługę joya w impulsie, bo działała odwrotnie.

0.6.2a
  • Poprawiłem brakujący prefab ławeczki, który psuł scenerie z ławeczkami
  • Dodałem jakieś biedne stukanie na rozjazdach. Jak ktoś ma pomysł, jak to zrobić lepiej, to dajcie znać :)

0.6.2
  • W końcu dodałem połowę (tylko 2 człony na razie, wstępny model kabiny) tego nieszczęsnego impulsa. Nic w nim nie działa poza nastawnikiem, czuwakiem i tymi magicznymi guziczkami od kierunku jazdy, niemniej powinno dać się jechać. Polecam jazdę na joju lub padzie, całkiem przyjemne. Fizyka 'na pałę', jak Xoov kazał ;) Jedna uwaga, to jest nowa implementacja pojazdu, zupełnie oddzielna niż aktualne eu07 czy wagony, tak więc nawet nie próbować się podłączać do niczego, bo się pewnie wysypie, a jeśli się nie wysypie, to i tak przez siebie przenikną. Stopniowo będę przenosił resztę na tę nową implementację, więc za jakiś czas będzie możliwa jakaś interakcja.
  • Kumpel trochę zmasakrował edytor, czego efektem są podświetlane niektóre statyczne obiekty (np. domki). Jeśli przez to coś przestało działać, to dajcie znać.
  • Z myślą o podłączeniu pod ISDRa dodałem możliwość sterowania scenerią z zewnętrznego programu. Szczegóły techniczne, jakby kogoś interesowały, będą w innym wątku.

0.6.1
  • Umożliwiłem przejazd offline przez stacje, na których da się zrobić przelot, dzięki temu można uruchomić tryb maszynisty nawet wtedy, kiedy nie ma dyżurnego. Zobaczcie, czy działa sensownie na Waszych stacjach oraz czy to czasem czegoś nie popsuło w normalnej, sieciowej grze. Przy okazji to główne menu zrobiło się jeszcze bardziej bajzlowate i nieczytelne, zdecydowanie będę musiał je w końcu zrobić sensownie i jakoś to wszystko porozdzielać...
  • Podłubałem trochę w ustawieniach i teraz okienko z ustawianiami zawsze się włącza przy starcie, w trybie okienkowym można zmienić rozmiar okna tudzież dodatkowo nie powinien się wysypywać, jak mu zrobimy alt-taba na pełnym ekranie
  • Na części szlaku można wyłączyć las, coby dało się wstawić coś ciekawszego. Jak to się robi można podejrzeć na załączonym Cisie, powinno być dosyć oczywiste.

0.6.0
  • Uruchomiłem taką wstępną edycję terenu. Szczegóły w wątku o instrukcji do edytora, której nie ma ;)
  • Edytowalne przechyłki tudzież profil pionowy z poziomu edytora
  • Dyżurny może teraz kogoś wywalić z serwera komendą /k NazwaTrola
  • Jest trochę więcej obiektów do wstawiania w scenerii
  • Tarcza ostrzegawcza powinna teraz 'widzieć' swój semafor (i dzięki temu się podawać zgodnie z jego wskazaniem) z dalszej odległości.
« Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2017, 14:02:16 wysłana przez _l0stfake7 »
Można całe życie walczyć z wiatrakami...ale może jednak lepiej wykorzystać je do zrobienia mąki?

Offline uetam

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 462
  • Siła reputacji: 115
  • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
  • Administrator Techniczny
Re: Changelog
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Lutego 2016, 13:22:02 »

0.8.1h
  • Pogmerałem trochę przy blokowaniu semaforów przez pociągi, nie powinny już się semafory blokować permanentnie
  • Dodałem w dolnym pasku dyżurnego listę semaforów, które można samemu blokować do spawnu klikając na nie. Powinno się przydać przy manewrach 'na słowo' tudzież przy obsłudze z SCSa, bo SCS generalnie nie potrafi blokować. Przy okazji jest też podgląd, które są zablokowane (na zielono - odblokowane, żółto - zablokowane przez pociąg gracza, na czerwono - zablokowane przez dyżurnego)
  • Jeżu dorzucił wypasiony model kół do bdhpumna
  • Drobne poprawki typu zreperowanie TS2 czy też poprawienie generowania 'podswietleń i colliderów' w edytorze, aby nie było obrócone.

0.8.1g
  • Taki szybki patch - przy odrobinie szczęścia nie powinno już być takich problemów przy wjeździe na stację, ale gdyby było gorzej, to dajcie znać, bo już późno i mogłem coś pomieszać ;)

0.8.1f
  • Trochę bugfixów z UI, np zmiana nicka powinna w miarę działać, ciufcia już też powinna być zreperowana.
  • Kręcące się koła. Ciekawe, w ilu pojazdach nie zadziała ;)
  • Ze względu na to, że Photon daje niezależne serwery w kilku regionach, dodałem wybór regionu przy logowaniu. Aktualnie opcja przydatna raczej wyłącznie dla sknerusów, którzy zamiast czekać na wolnego slota lub popartycypować w kosztach symka, mogą sobie przełączyć region i tam się dyżurnym pobawić.
  • Wywaliłem stary sposób wybierania składu bo był bez sensu, teraz jest lista wyboru plików .con. Domyślnie są tylko dwa, ale jak macie jakieś pomysły na ciekawe składy to wrzućcie gdzieś na forum, dorzucę.
  • Kabina SM42-284 pozwala na zapalanie z pulpitu świateł zewnętrznych oraz podświetlać przyrządy.

0.8.1e
  • Dzięki wsparciu Tolka i Jeża powoli zaczyna działać system, który umożliwi tworzenie w miarę dowolnych rozjazdów (promienie, skosy a w przyszłości i rozstaw szyn), czego pierwszym efektem jest rozjazd krzyżowy r190 1:9. Trochę jeszcze niedorobiony, dziurawy w kilku miejscach, krzyżownica trochę krzywa, kierownica tymczasowa, ale przy odrobinie szczęścia pojedziemy tam, gdzie poprowadzą iglice. Ze względu na to, że jest generowany automatycznie, jego wygląd będzie się polepszał wraz z rozwojem systemu rozjazdów. Pozostałe rozjazdy są jeszcze po staremu.
  • Szyny mają teraz sensowny profil (by Tolek) i teksturę (by Jeż). Dla poziomu szczegółowości faster i fastest zostały po staremu, coby nie zamulać.
  • Strzeż się pociągu!
  • Nowe modele wagonów i lokomotyw - dostępny tabor można sprawdzić tutaj: http://eu07.kolej.org.pl/wiki/index.php/Sklady
  • Dodanie pierwszych tablic peronowych LED @matek__9292
  • Pitek powoli uruchamia kabinę w SM42 oraz jak zwykle dorzucił miliony modeli.
  • Trochę różnych bugfixów i, co ważniejsze, wprowadzone nowe, świeże bugi ;)
  • Pitek i Uetam pozmieniali nazwy niektórych modeli, więc starsze scenerie używające najnowszych ficzerów mogą się przestać wgrywać. Wystarczy zrobić replace i podmienić na prawidłowe nazwy:
bramka-2t-new = bramka-2t-nowa
bramka-3t-new = bramka-3t-nowa
bramka-4t-new = bramka-4t-nowa
bramka-6t-new = bramka-6t-nowa
dynamic_wire = dynamic_wires2 lub dynamic_wires3
lamp_station = lamp_station_v1
wszystkie wpisy znaków typu We proszę usunąć i ustawić w edytorze na nowo
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

Offline uetam

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 462
  • Siła reputacji: 115
  • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
  • Administrator Techniczny
Re: Changelog
« Odpowiedź #3 dnia: 01 Marca 2016, 15:54:51 »

0.8.1k
  • Jakieś poprawki związane z tymi drganiami. Zobaczcie, czy pomogło.
  • Kick nie powinien już generować takich problemów ze stacjami.
  • Pierdoły, typu zoom w kabinie (kółko myszy) czy też odluźniacz sterowany z Num6.
  • Na próbę dodałem rozjazd symetryczny r190 aby aby zobaczyć, jak bardzo będą się sypać te generowane rozjazdy.

0.8.1j
  • Chyba udało się przymocować na stałe wędrujące pantografy i wajchy.
  • Generowany teren nie powinien mieć już limitu wielkości. Chociaż ja i tak nie wiem, w jaki sposób udaje wam się edytować takie wielkie scenerie, bo edycja terenu jest całkowicie niezoptymalizowana i przy każdej zmianie przebudowuje go w całości...
  • Kształtowa tarcza zaporowa powinna już się animować i generować wajchę taką, jak do tarcz manewrowych.
  • Utemperowana nadgorliwość klawisza Del w edytorze.
  • Zmiany w sm42 coby Pitek mógł uruchomić w niej światła

0.8.1i
  • Chyba mi się udało znaleźć problem z wagonami losowo porozrzucanymi po mapie. Dajcie znać, czy jest lepiej.
  • Różne drobne poprawki, typu przywrócenie klawisza del w edytorze.
  • Limit na free dyżurnych powinien działać sensowniej. Teraz będzie ograniczenie niezależne od ilości zalogowanych użytkowników, a tylko od ilości zalogowanych dyżurnych.
  • Pitek z Jeżem wrzucili wypasione wózki do EAOSów.
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

Offline uetam

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 462
  • Siła reputacji: 115
  • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
  • Administrator Techniczny
Re: Changelog
« Odpowiedź #4 dnia: 25 Kwietnia 2016, 23:55:17 »
    0.8.2o
    • Dodano nowy kozioł oporowy, (wkrótce będzie więcej wersji, które zastąpią obecne),
    • Dodano ploza hamulcowego, zdjecia kama
    • Zastapiono starą trakcję zupełnie nowymi modelami, modele Tolek oraz Jeżyk
    • nowe modele w kabinie EU07: hasler, lampki, krany hamulca dodatkowego i zasadniczego
    • nowe modele w edytorze autorstwa slimsona oraz Pitka
    • możliwość przesuwania obiektów z poprawką na kąt obrotu
    • możliwość przesuwania i odsuwania od toru obiektów przypisanych do toru (semafory, wskaźniki)
    • uruchomione wykolejnice
    • prędkość maksymalna ustalana w definicji rozkładu
    • kilkanaście poprawek w EN57
    • poprawka RP1 w SM42 (nie zostaje już na miejscu spawnu lokomotywy)
    • nowe radio w kabinie EU07
    • drobne różnice między kabiną A i B w EU07
    • nowy wagon 430W od Coleyorza
    • na każdym wagonie typu eaos można jeździć na stopniu
    • wyłączenie lokomotywy ASF z użytku do czasu pozbycia się bugów
    • EU07 speed challange
    • obiekty w edytorze układają się alfabetycznie

    0.8.2i
    • Płyty przejazdowe CBP autorstwa danniela oraz pierwsza paczka modeli autorstwa slimsona
    • Poprawione menu - nowe grafiki oraz UI
    • Początek prac nad nowymi opcjami dla spawn-pointów
    • /clr - komenda do wyczyszczenia czatu
    • Duża liczba poprawek W EN57
    0.8.2h
    • Jak ktoś będzie grzebał coś przy naszych wagonach to powinniśmy dostać info o tym na czacie
    • Prędkość w km/h dla HTV
    • Syrena powinna już się nie zapętlać z wyłączonym HUDem
    • Czasami teren się źle generował po wjeździe na następną stację (np. w przypadku Kielc Retrato). Już powinno być lepiej.
    • Wychodzenie z kabiny powinno już być bardziej niezawodne.
    • Po kabinie EU07 można się poruszać w 2 kierunkach (było wcześniej, ale zapomniałem)
    • Można przechodzić do drugiej kabiny klikając w tylne drzwi. Tak samo jak w przypadku przycisku na HUD, nawrotnik musi być na 0

    0.8.2g
    • Tylko poprawki błędów, w stylu tego autotracka, modulowania dźwięku silnika EU07.
    • Poprawki wysiadania nie ma, bo nikt mi nie chce powiedzieć, jak to uzyskać. Przejechałem sobie z cisu do cisu i wysiadłem bez problemu
    • dodano drugą syrenę do lokomotyw typu 4E

    0.8.2f
    • poprawa błędu który powodował przyśpieszanie podczas zadziałania radio stopu
    • mała poprawka w działaniu poślizgu
    • wprowadzenie auto-zapisu w edytorze
    • poprawki w działaniu EU07
    • komenda /number zwraca numer scenerii
    • dodano możliwość zapisu parametrów jazdy do pliku dat (odczyt z HTV)
    • aktualizacja strony http://td2.info.pl/wiki/index.php/Sklady

    0.8.2e
    • Dodatkowe EU07, nowa kabina, trochę ulepszona fizyka, nowe dźwięki, przyciemnianie reflektorów.
    • Ludziki mają jakieś wstępne animacje chodzenia oraz sygnałów, w opcjach można też zmienić model.
    • Testowo można sobie wsiąść i się przejechać na stopniu EAOSa, ale to jeszcze nie działa za dobrze, dziwnie wygląda i dla obserwatorów 'lagujemy' za pociągiem :)
    • Jak będziemy się 'gapić' na sprzęg to poda nam aktualne ciśnienie w przewodzie danego pojazdu. Można się w próbę hamulca zabawić, chociaż dopóki nie da się niepodłączyć/popsuć przewodu głównego to jest trochę bezcelowa.
    • Inne zmiany o których nie pamiętam, jak ktoś pamięta to niech tu dopisze ;)
    • Poprawki w kabinie SM42.
    • Nowe modele oraz możliwości w edytorze. Autorzy modeli:
      - Aragok - płotki, murki, słupekWN,
      - Ogon - budynki,
      - Szaqql - budynki,
    • Pojazdy już nie zapadają się w szynach.
    • Wózek 4ANc. Model: Kacu. Poprawki, mapping, tekstury: Jeż.
    • Podkłady betonowe INKB7.
    • Nowe tekstury podsypek i szyn.
    [/list]
    Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

    Offline uetam

    • Zasłużony
    • *
    • Wiadomości: 462
    • Siła reputacji: 115
    • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
    • Administrator Techniczny
    Re: Changelog
    « Odpowiedź #5 dnia: 18 Maja 2016, 15:45:24 »
    0.8.3
    • poprawiony licznik czasu w challenge 0-100 km/h - już nie startuje ponownie przy wejściu ponownie w prędkość stopującą licznik
    • Nowe bramki, półbramki i zwisy autorstwa Jeża i Tolka
    • parędziesiąt nowych budynków i modeli autorstwa Pitka, Simson,  Cooleyorza oraz kolegów z TRS Qdatego oraz Wujka082
    • poprawki w EU07 oraz EN57
    • prawdopodobnie poprawiony bug który powodował problemy przy doczepianiu się do wagonów
    • dodano połączenie łubkowe, poprawiono wygląd podrozjazdnic drewnianych,
    • dodano możliwość wyłączenia podsypki (ustawienia przeźroczystej),
    • poprawka low poly drzew, dodanie nowych modeli drzew,
    • poprawka przeskakującego LODu wagonów serii 154a,
    • wszystkie rozjazdy wyświetlają się prawidłowo,
    • dodano drugi, dłuższy kozioł oporowy,
    • poprawiona obsługa modeli t3d
    • zmiana maksymalnego rozmiaru scenerii na 15x15x15km
    • poprawki w generowaniu terenu
    • Testy schematów drabinkowych (język LD) (lok EU06)
    • wybór tekstury podkładów, tekstury szyny i podsypki niezależnie od siebie dla każdego toru
    • kompresja scenerii pobieranych z serwera + proste sprawdzanie poprawności pobranej paczki (scenerie są około 4 razy mniejsze)
    • poprawione wyświetlanie listy graczy na scenerii
    • poprawione wskaźniki We
    • poprawki niewidocznych nieaktywnych kabin
    • sterta starych podkładów jako ozdoba,
    • prawidłowe ustawienie słupków hektometrowych przy "przyklejaniu" do toru,
    • model EU07-418(Sakorius), typ 303e wraz z kabiną,
    • dodano paczkę nowych dźwięków od użytkownika Synchrocyklotron,
    • wymiana starej węglarki "eaos" na nową - model i tekstura Patrykosa,
    • prawidłowe ustawienie wskaźników We przy "przyklejaniu" do toru,
    « Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2017, 14:03:35 wysłana przez _l0stfake7 »
    Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.

    Offline uetam

    • Zasłużony
    • *
    • Wiadomości: 462
    • Siła reputacji: 115
    • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
    • Administrator Techniczny
    Re: Changelog
    « Odpowiedź #6 dnia: 19 Maja 2016, 14:47:11 »
    0.8.3p8
    • naprawa większości małych bugów z wersji 083
    • nowe modele od: Pitka, Jeża oraz od kolegów z TRS: Wujek082 oraz Qdaty
    • poprawki w kabinach EU07 i EN57
    • nowe dźwięki w EU07 autorstwa Pitka i Synchrocyklotrona
    • ujednolicenie dystansu renderowania trakcji i torowiska
    • nowe tekstury podsypek i szyn
    • dodano fazy LOD do trakcji(wysięgników) co powinno zwiększyć wydajność
    • poprawiono przejścia LOD podkładów i modele podkładów
    • dużo zmian w edytorze
    • możliwość automatycznego zalogowania przez wiersz poleceń: eu07.exe -u user -pw hasło
    • opcja dla dyżurnych: manual timetables mode - po jej zaznaczeniu nie będą do was przyjeżdżały pociągi bez wygenerowanych przez SWDR rozkładów
    • naprawiony odluźniacz w 303E
    • automatyczna próba ponownego połączenia w przypadku rozłączenia z serwerem
    • poprawione fleksy - można teraz generować krzywe przejściowe

    0.9.0
    Silnik gry:
    • gwarantowane sloty dla darmowych użytkowników (aktualnie 6 dla mechaników, 1 dla dyżurnego)
    • dynamiczne ładowanie scenerii
    • znaczne przyspieszenie ładowania scenerii
    • przywrócony system tesktowego zapisu scenerii
    • znaczne przyspieszenie renderowania podkładów, mocowań, trakcji i jej elementów
    • poprawione drganie tekstur po przejechaniu kilkunastu kilometrów
    • wyłączenie niepotrzebnych colliderów po załadowaniu scenerii
    • usprawnienia w systemie wykrywania multikont
    • większa ilość danych dla SWDR, przymiarki do SWDR2
    • poprawiony system slotów dla darmowych graczy
    • poprawione szlaki nie łączące się z torami na stacji
    • poprawiono błąd, który uniemożliwiał inicjowanie pociągu w trybie maszynisty
    • poprawione duplikowane ID obiektów, które uniemożliwiało poprawne sterowanie USRK
    • poprawiono różowe odbicia na niektórych GPU
    • wyczyszczono znaczną część komunikatów drukowanych do loga

    Gameplay:
    • start na zimno w lokomotywach ze sterowaniem przez LD (na ten moment 303e i 203e)
    • implementacja baterii i rozrządu dla lokomotyw ze sterowaniem przez LD (na ten moment 303e i 203e)
    • dodano sterowanie myszką
    • dodano dynamiczną zmianę napięcia
    • dodano wybijanie podstacji w specyficznych warunkach
    • funkcjonalne wskaźniki We,
    • liczne poprawki w LD od Ryszard-san
    • możliwość podstawiania wagonów przez komendę /sp <semafor> <skład> i usuwania składu przez /rmcar <nazwa izolacji>
    • możliwość stworzenia pliku autoexec.cm w katalogu stacji, z którego to pliku na starcie stacji wykonają się wpisane komendy
    • dodano możliwość załączania i wyłączania SKP na wagonach
    • dodano nową lokomotywę EP08-006
    • nowy Impuls od Jeż
    • ET41 od Patrykos
    • przywrócenie SHP
    • dodano dźwięki stukotu kół
    • nowe odznaki za poziom gracza
    • nowe dźwięki dla 303e

    Edytor:
    • nowe rozjazdy do 40 i 60km/h
    • dodano animowane ludziki do wstawienia na scenerię
    • nowe napędy do zwrotnic
    • wiele nowych obiektów do użycia na scenerii
    • więcej low-poly drzew - można ich wstawiać o wiele więcej bez obawy o utratę FPS
    • nowe tekstury dla terenu
    • nowe tekstury ekranów drzew
    • zwiększony maksymalny dystans semafora od toru

    Menu i interfejs:
    • od teraz aby szybko skopiować numer pociągu do okna czatu, można kliknąć na nazwę gracza
    • dynamiczna kamera w menu i możliwość jej wyłączenia
    • dodano ikonę online/offline
    • dodano powód na ekranie wykolejenia
    • nowe teksty pomocy
    • spolszczenie części komunikatów
    • poprawki w głównej scenie
    • zmieniona sceneria w menu

    0.9.1p2
    • dodano więcej opcji przy spawnach (elektryczny, spalinowy, EZT)
    • dodano sygnał powtarzający który współpracuje z semaforami kształtowymi
    • poprawiono błąd który powodował "latające" ładunki,
    • usunięto komunikat o przekroczeniu prędkości -  wszystkie informacje są dostępne w oknie informacji o maszynistach,
    • dodano rozpruwanie zwrotnic,
    • poprawiono zapętlający się komunikat o crashu,
    • poprawione kotwienie dynamic_wires2
    • poprawiono błędne liczenie darmowych slotów
    • poprawione znikanie podkładów
    • brak spamu jeśli ktoś probuje się podstawić pod zajętym semaforem
    • w edytorze rozdzielono sieć trakcyjną od bramek (wraz z obsługą warstw powinno to znacznie ułatwić tworzenie sieci trakcyjnej)
    • nowy tabor: ET41-144
      ET41-072
      158a_A9mnopuz_044
      YB_As_024
      YB_B10nou_008
      YB_B10nou_060
      YB_B10nou_842
      YB_B10nou_984

    0.10.1
    ...
    « Ostatnia zmiana: 06 Grudnia 2017, 14:04:11 wysłana przez _l0stfake7 »
    Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.