Autor Wątek: WiP/Prace w toku: Client Timeout - rozłączanie symulatora  (Przeczytany 3010 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline xoorbes

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Weteran
  • Naczelnik administratorów
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 720
  • Siła reputacji: 407
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
Client Timeout - rozłączanie symulatora
« dnia: 12 Marca 2022, 22:40:58 »
Niestety osiągnęliśmy limit dostępnego pasma w usłudze Photon Unity Networking. Jesteśmy w kontakcie z dostawcą usługi i szukam optymalnego rozwiązania. Gdy tylko będziemy mieli jakieś konkrety, damy znać.

Offline xoorbes

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Weteran
  • Naczelnik administratorów
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 720
  • Siła reputacji: 407
  • xoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezesxoorbes prezes
    • Blender Development Fund
Odp: Client Timeout - rozłączanie symulatora
« Odpowiedź #1 dnia: 14 Marca 2022, 18:18:15 »
Dostaliśmy info od Photona, że to nie problem z pasmem (mimo, że w statystykach widzę 100%), tylko w weekend mieli problemy z usługodawcą, u którego stoją serwery. Proszę o info, czy dziś również występuje problem z "Client Timeout"