Autor Wątek: Info: Community Manager  (Przeczytany 482 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline _l0stfake7

  • Zarząd
  • Administrator
  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Naczelnik deweloperów
  • Wiadomości: 156
  • Siła reputacji: 84
  • _l0stfake7 prezes_l0stfake7 prezes_l0stfake7 prezes_l0stfake7 prezes_l0stfake7 prezes_l0stfake7 prezes_l0stfake7 prezes_l0stfake7 prezes_l0stfake7 prezes_l0stfake7 prezes_l0stfake7 prezes_l0stfake7 prezes
  • (∩ⴲ ε ⴲ)⊃━☆゚.*
    • kajmanzzaokladki.pl
Community Manager
« dnia: 23 Listopada 2021, 00:55:05 »
Droga Społeczności,
z myślą o polepszeniu komunikacji na linii zespół symulatora - społeczność powołujemy dziś do życia funkcję Community Managera. Dotychczas zadania związane z obsługą social mediów i informowaniem społeczności o wszelkich zmianach pełniły doraźnie poszczególne osoby z grona zespołu. Z czasem zaobserwowaliśmy jednak, że dostępność do informacji i regularność komunikatów jest zbyt mała. Mamy nadzieję, że z dniem dzisiejszym sytuacja ta zacznie ulegać poprawie. Community manager będzie dbał o jakość komunikacji i jej wysoką dostępność. Postaramy się usystematyzować kanały dostępu do informacji i poszerzyć ich zakres. Z pewnością otrzymacie dużo więcej informacji na temat bieżących działań zespołu związanych z rozwojem symulatora i nie tylko. Pomysłodawcą powyższych zmian jest peter0133, dlatego też w jego ręce powierzamy pełnienie tej funkcji.

Skontaktować się z Peterem można w następujący sposób:
Mattermost: kanał @cm
TS3: cm
https://kajmanzzaokladki.pl
"Jaka jest cena kłamstw? Nie chodzi o to, że mylimy je z prawdą, ale o to, że usłyszawszy dość kłamstw, przestajemy rozpoznawać prawdę w ogóle. Co wtedy? Porzucamy nadzieję na poznanie prawdy i zadowalamy się opowieściami"