Autor Wątek: Info: Stare elementy sieci trakcyjnej  (Przeczytany 4395 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Marcin_S

  • Zarząd
  • Global Moderator
  • Developer
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa VIII
  • *
  • Wiadomości: 474
  • Siła reputacji: 372
  • Marcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezesMarcin_S prezes
  • Albo ja ją. Albo ona mnie..
    • Domowy symulator EU07
Stare elementy sieci trakcyjnej
« dnia: 04 Kwietnia 2019, 16:48:14 »
Szanowni użytkownicy!

Ze względu, iż poradnik do budowy sieci trakcyjnej wciąż jest opracowywany i z uwagi na częste pytania odnośnie starych modeli, wrzucam na szybko listę, które modele z czasem będą sukcesywnie usuwane z kolejnymi aktualizacjami symulatora.
Tym samym zaleca się ich wymianę na modele nowego typu.

Spis nazw modeli oczekujących kasacji:
- STS1 (słup metalowy do konstrukcji wsporczych)
- teo-3k
- teo-3kk
- teo-3kkk
- teo-3d
- teo-3dk
- teo-3dkk
- teo-3kl
- teo-3dl
- teo-okd
- teo-okk
- rurowy-3k
- rurowy-3kk
- rurowy-3kkk
- rurowy-3kl
- rurowy-3d
- rurowy-3dk
- rurowy-3dkk
- rurowy-2k
- rurowy-2kk
- rurowy-2kkk
- rurowy-2kl
- rurowy-2d
- rurowy-2dk
- rurowy-2dkk
- teo-2k
- teo-2kk
- teo-2kkk
- teo-2d
- teo-2dk
- teo-2dkk
- teo-2-13d
- teo-2-13dk
- teo-2-13dkk
- teo-2-13k
- teo-2-13kk
- kotwa-2x2
- przewody-odl-s-bramka (zostanie zastąpiony wersją z "elastycznymi" przewodami)
- tab_info
Autoryzacje: EU06, EU07(4E,303E,303Eb), ET41, ET42, ET22(201E,201El), SM42(6D, 6Dg), SP42, SM48/TEM2, ST44, ST44/M62Ko, ST48.

- PKP Cargo S.A. ZT Warszawa Odolany -

Offline uetam

  • Zasłużony
  • *
  • Wiadomości: 462
  • Siła reputacji: 115
  • uetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezesuetam prezes
  • Administrator Techniczny
Odp: Stare elementy sieci trakcyjnej
« Odpowiedź #1 dnia: 06 Kwietnia 2019, 21:26:04 »
Sprostowanie. Modele w początkowym okresie nie zostaną fizycznie usunięte z symulatora a tylko zablokowane zostanie wstawianie ich w edytorze aby zachować kompatybilność dziesiątek istniejących scenerii.
« Ostatnia zmiana: 06 Kwietnia 2019, 21:50:16 wysłana przez uetam »
Nie odpowiadam na wiadomości prywatne dotyczące problemów, które mogą być rozwiązane na forum.