Train Driver 2

Dział ogólny => Ogłoszenia => Wątek zaczęty przez: UAZownik w 30 Październik 2017, 18:11:22

Tytuł: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 30 Październik 2017, 18:11:22
Jako, że ostatnimi czasy pojawiły się głosy, że postępów nie ma, chciałbym przedstawić wątek, w którym na bieżąca prezentowane będą wszystkie zmiany i nowości, jakie trafiają na symulatorowe repozytorium. W zależności od ilości nowych commitów postaram się opisywać je conajmniej raz na tydzień.

Prezentowane tu zmiany są w formie mocno streszczonej, jeżeli ktoś pragnie bardziej szczegółowych informacji takich jak np. zawartość poszczególnych commitów, listy zaktualizowanych czy dodanych plików - udostępnię je na PW.


4.06.2017 - 27 commitów (uetam, l0stfake, hammer) - testy po przejściu z hg na git,
5.06.2017 - 3 commity (uetam) - testy c.d,
6.06.2017 - 17 commitów (uetam, l0stfake, hammer) - dalsze testy, drobne poprawki plików,
8.06.2017 - 1 commit (uetam) - scalenie gałęzi,
9.06.2017 - 2 commity (hammer) - zmiana nazwy kilku plików, scalenie gałęzi,
19.06.2017 - 1 commit (hammer) - aktualizacja pliku README.md,
29.06.2017 - 1 commit (hammer) - aktualizacja pliku bug.md,
25.07.2017 - 17 commitów (uetam, l0stfake) - drobne poprawki w kodzie, aktualizacja plików .meta,
26.07.2017 - 2 commity (uetam, l0stfake) - poprawki kodu,
30.07.2017 - 5 commitów (uetam) - poprawki, aktualizacje plików, usunięcie zbędnych scen i wycofanie zmian MrDyrektora,
31.07.2017 - 1 commit (uetam) - scalenie gałęzi,
1.08.2017 - 1 commit (uetam) - poprawka edytora,
10.08.2017 - 1 commit (UAZownik) - dodany dworzec Smolno,
15.08.2017 - 12 commitów (l0stfake, UAZownik) - dodane biblioteki NLog, poprawki plików, dodane nowe elementy sieci trakcyjnej,
16.08.2017 - 10 commitów (uetam, l0stfake, UAZownik) - poprawki kodu, nowe elementy sieci trakcyjnej, aktualizacja .NET,
17.08.2017 - 1 commit (UAZownik) - nowe elementy sieci trakcyjnej, podmiana kilku wskaźników,
22.08.2017 - 1 commit (UAZownik) - nowe dźwięki nastawni,
23.08.2017 - 1 commit (UAZownik) - nowy model silosu, podmiana modelu studzienki Pitka,
24.08.2017 - 1 commit (UAZownik) - dodane na repo bramki sygnałowe,
28.08.2017 - 2 commity (l0stfake) - poprawki kodu,
30.08.2017 - 1 commit (l0stfake) - poprawki kodu, dodany Logger,
5.09.2017 - 1 commit (l0stfake) - poprawka CONTRIBUTING.md,
10.09.2017 - 1 commit (UAZownik) - dodany garaż Chudya'ego, półbramka semaforowa,
17.09.2017 - 1 commit (hammer) - poprawki plików unity,
18.09.2017 - 1 commit (hammer) - ciąg dalszy poprawek plików,
29.09.2017 - 1 commit (lokol) - poprawka świateł czerwonych w modelu 303E,
5.10.2017 - 1 commit (lokol) - podmiana peronów Pitka z Gorzowa na nowe,
7.10.2017 - 1 commit (lokol) - podmiana wiaty ze św. Katarzyny Pitka na nowy model,
20.10.2017 - 2 commity (UAZownik) - poprawka działania bloku Pu,
23.10.2017 - 3 commity (uetam, UAZownik) - poprawka pliku station.cs, zaczęte prace przy animacji tarczy ostrzegawczej,
24.10.2017 - 1 commit (UAZownik) - podmiana starego modelu W17 na nowy,
25.10.2017 - 7 commitów (l0stfake, UAZownik) - aktualizacja Unity do 2017.2.0f3, dalszy ciąg prac przy tarczy ostrzegawczej mechanicznej, poprawka świetlnych tarcz manewrowych,
29.10.2017 - 2 commity (UAZownik) - koniec prac nad zaprogramowaniem mechanicznej tarczy ostrzegawczej,

CDN.
Tytuł: Odp: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 05 Listopad 2017, 15:30:21
Kolejny tydzień za nam, a co za tym idzie kolejne nowości. Jako, że w ubiegłym tygodniu zmian było dość dużo, postaram się możliwie dokładnie opisać każdą z osobna:

30.10.2017 - 2 commity:
- dodano pięć nowych peronów (lokol),
- dodane wskaźniki pochylenia, poprawki wskaźników W4 (UAZownik),
31.10.2017 - 1 commit:
- scalenie gałęzi (lokol),
1.11.2017 - 3 commity:
- poprawione wyswietlanie zwrotnic LEWYCH (uetam),
- poprawka rozjazdów prawych + krzyżowego (uetam),
- poprawione skrzyżowanie 4.444. Dodane nowe modele toru (uetam),
2.11.2017 - 1 commit:
- test nowego adresu (l0stfake),
3.11.2017 - 5 commitów:
- kolejne poprawki rozjazdów (uetam),
- rozjazdy - ostatnia wersja (uetam),
- poprawka en57 w Globals.prefab (uetam),
- chwilowo przywrócona stara kabina EN57 (uetam),
- kabina en57, wymaga jeszcze troche pracy. (uetam),
4.11.2017 - 9 commitów:
- usunięcie resetu wysokości przy przesuwaniu obiektu (kojonek2),
- wycofanie zmian w skryptach. rozjazdy dzialaja poprawnie. (uetam),
- proba dodania trybu foto. F8 - wlacza UI, F9 - wylacza UI. (uetam),
- działający klawisz F9 w trybie dyżurnego i maszynisty (uetam),
- tok3 + próby z aparatem + poprawki TS2Y (UAZownik),
- scalenie gałęzi (UAZownik),
- dodany semafor SS3 sterowany z nastawni (UAZownik),
- dodane semafory SS4 i SS5 sterowane z nastawni (UAZownik),
- poprawka signal.cs - obsluga SS5,SS4,SS3 (uetam),
Tytuł: Odp: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 11 Listopad 2017, 13:05:43
Chyba trzeba będzie publikować zmiany częściej, nowości przybywa w coraz szybszym tempie ;)

5.11.2017 - 15 commitów:
- poprawki w globals (usuniecie ss5) oraz w scenie dyzurnego (uruchomienie F9) (uetam),
- wymiana loga w paru scenach, dodana reszta torow od coyota, (uetam),
- Merge branch 'Issue_#32' into development (kojonek2),
- błąd #12 naprawiony - przycisk-widmo w edytorze (kojonek2),
- Dłubanina przy sygnalizatorach, dodany SS2, sk12_p, poprawki tarcz (UAZownik),
- sk1_p, sk12_p, nowy prefab i poprawka sk12_p (UAZownik),
- Poprawki modeli (lokol),
- błąd #21 naprawiony - błędne wyświetlanie odległości od toru w edytorze (kojonek2),
- scalenie gałęzi (kojonek2),
- semafory dynamic sterowane z dzwigni (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- dodane opcje Transit,OldSignals oraz EndPoint w Edytorze. Zapisuje + odczytuje scenerie w nowym formacie. Zmiana formatu scenerii na scv008 (uetam).
- revert commita 42532bd05060b25672f43d8469fa36aa3c82f812 (uetam),
- revert commita 18abfd1dfdd12ca92ad5f19d74be354199427a9e (uetam),
- revert commita 2e8c5d79150aaa83c27e1a235e049e397dc1f87b (uetam),

6.11.2017 - 9 commitów:
- Dodano obsługę starej sygnalizacji (ares28),
- Add new directory (ares28),
- dodany nowy station.sc (ares28),
- dodany nowy loggger (kojonek2),
- Poprawka stacji + poprawka opcji w edytorze. (uetam),
- Poprawki w starej sygnalizacji (ares28),
- test commit (ares28),
- Update README.md (uetam),
- Update README.md (uetam),

7.11.2017 - 10 commitów:
- Zaktualizowane wagony od Coyotka. (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- added log rotation (kojonek2),
- scalenie gałęzi (kojonek2),
- Próbny słup trakcyjny od Sabyrynka. Pierwsze kroki w unity sabyrynka (Sabyryn),
- scalenie gałęzi (kojonek2),
- SBN1 słup dodany. Dodano słup betonowy nowy 1 z archiwum TRSa (Sabyryn),
- scalenie gałęzi (Sabyryn),
- Slupy dla Sabyryna (UAZownik),

8.11.2017 - 2 commity:
- lfs zmenił pliki na pointery (kojonek2),
- Bramki stare portalowe (UAZownik),

9.11.2017 - 3 commity:
- lfs zamenił pliki na pointery (kojonek2),
- Podmiana bramek jeza na TRSowe - part 1. Czesc 1 - podmiana testowa bramek ,,zmodernizowanych" (UAZownik),
- Podmiana bramek jeza na TRSowe - part 2. Podmiana zakonczona (UAZownik),

10.11.2017 - 20 commitów:
- Lista zmian: Losowe usterki sygnalizacji. Na czas testów prawdopodobieństwo usterki to 20%. Poprawienie implementacji funkcji Sz. Losowe opóźnienia zmiany sygnału na zezwalający. Przygotowania do implementacji funkcji /Monter. (ares28),
- Naciągi słupów trakcyjnych - test (UAZownik),
- poprawka pustych prefabow (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- Podmiana zwisów + nowe ,,stare" bramki (UAZownik),
- scalenie gałęzi (UAZownik),
- Dodany sygnalizator Sz do kształtów (UAZownik),
- Poprawki do Sz (UAZownik),
- Pierwsza czesc prac nad lista rozwijana w menu edytora. (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- poprawka signal.cs (uetam),
- Poprawka builder.unity (uetam),
- shouts,subss dodane do save/load. (uetam),
- Słupy metalowe 5m v1v2v3. Sabyrynek uploaduje (Sabyryn),
- Podmiana polbramek - part1 + nowy zwis do starych bramek (UAZownik),
- scalenie gałęzi (UAZownik),
- Poprawka SMSz + slupy do polskompensowanej (UAZownik),
- Slupy szkody górnicze (UAZownik),
- Podmiana polbramek - part 2 (UAZownik),
- Bramka stara 30m (UAZownik).

Podsumowując:
- TD2 obsługuje już natywnie starą sygnalizację, semafory świetlne można obsługiwać z nastawni mechanicznej, wprowadzone są (opcjonalne) usterki sygnalizatorów (przepalona żarówka, choinki).
- usuwane są kolejne bugi z edytora i gry, system logów jest udoskonalany tak, by łatwiej było odnajdywać przyczyny błędów,
- dodane zostały nowe wagony od Coyotka,
- sukcesywnie dodawane są do symulatora nowe elementy sieci trakcyjnej a stare, które powodują wolne działanie symulacji, zastępywane są przez inne, lżejsze.
Tytuł: Odp: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 19 Listopad 2017, 20:08:28
Cotygodniowy spis postępów:

11.11.2017 - 8 commitów:
- naprawiono błąd #34 (problem z automatycznym zapisem w edytorze) oraz lfs zamienil pliki na pointery (kojonek2),
- Naprawiono wybieranie czy wczytac autosave czy normalna scenerie (kojonek2)
- poprawka kodowania MechCtrlOptions.cs (uetam),
- Prace nad siecią ciąg dalszy: nowe wysięgniki, nowe odciągi, poprawki (UAZownik),
- scalenie gałęzi (UAZownik),
- naprawiono błąd #35 - zapętlona lista czynności NPC (kojonek2),
- naprawienie checkboxow odnosnie mechanical control w sygnalach (kojonek2),
- Poprawiono nazwy zmiennych (Ares28),

12.11.2017 - 2 commity:
- Naprawiono odswiezanie animacji w edytorze po zmianie animacji npc (kojonek2),
- Wadliwa usterka (Ares28),

13.11.2017 - 10 commitów:
- poprawki w gitigonore, dodane brakujace meta (uetam),
- poprawka sz.png (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- Brakujace meta (Hammer),
- dodane modele wagonow i dworcow z trs. cysterny nadal zbyt male (uetam),
- 401Z dodany do gry. Wymaga jeszcze pracy. (uetam),
- Resolved #36 (Problem z wyborem typu napedu dla rozjazdow) oraz lfs zamienil pliki na pointery (kojonek2),
- scalenie gałęzi (kojonek2),
- Dodano mozliwość naprawy usterek (Ares28),
- Signal.cs do testow (kojonek2),

14.11.2017 - 5 commitów:
- naprawiono bład z naprawą semafora (kojonek2),
- wymiana shadera w drzewach, dodanie wagonu 401Z Eams do symulatora w 3 wersjach (brak miniaturki oraz brak ładunkow) (uetam),
- -||- część 2 (uetam),
- Fixes #38 (uetam),
- Awarie semaforów: Do testów zmieniono czas trwania usterki na losowy od 15 do 45s. Prawdopodobieństwo wystąpienia usterki na poziomie 20% (Ares28),

15.11.2017 - 8 commitów:
- 3x scalenie gałęzi (uetam),
- Nowe dworce cz.1 Dodaje prefaby dw_ostrzeszow i hala_berlin_ostbahnhof. (Lokol),
- Fix #42 Naprawia blad z czerwona tekstura haldy wegla. (Lokol),
- poprawki tekstur w modelach z trs (uetam),
- Resolved #37 (Nie da się stworzyć nowego toru ani wstawić terrain pointa) oraz terrainpointy i trackconnection porusza sie po ziemi (kojonek2),
- scalenie gałęzi (kojonek2),

16.11.2017 - 3 commity:
- Resolved #7 - Problem torami typu flex / krzywe przejściowe (kojonek2),
- Nowe dworce cz.2 Dodaje prefaby dw_wojanow i dw_poznan_zachodni oraz poprawke dla hala_berlin_ostbahnhof. (Lokol),
- scalenie gałęzi (Lokol),

17.11.2017 - 3 commity:
- Poprawki w sygnalizacji. Fundamenty pod implementacje mechanicznej sygnalizacji świetlnej. Usunięto niekompatybilne scenariusze i presety. (Ares28),
- kolejne poprawki usterek semaforow (kojonek2),
- Animacja od nowa sem. kształtowych. Poprawki tego, co sknocił Pitek cz.1 (UAZownik),

18.11.2017 - 3 commity:
- prace nad issue #32 - Reset wysokości przy przesuwaniu obiektu (kojonek2),
- Resolved #32 (kojonek2),
- Slupy dla Sabyryna (UAZownik).

Podsumowując:
- naprawiane są kolejne, uporczywe błędy z edytora,
- kontynuowane są prace nad rozbudową automatyki sterowania ruchem,
- dodane zostało kilka nowych wagonów towarowych,
- w edytorze pojawiają się nowe elementy otoczenia i sieci trakcyjnej.
Tytuł: Odp: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 26 Listopad 2017, 20:25:19
Tydzień minął, pora na dawkę commitów:

19.11.2017 - 1 commit:
- Resolved #46 (brak możliwości zapisania ustawień) oraz poprawki menu, poprawki przy tworzeniu scenarios oraz presets (kojonek2),

20.11.2017 - 1 commit:
- Fixes #49 (Brakujące tekstury w srebrnej kabinie EU/EP07). Poprawiona kabina oraz poprawione wszystkie wagony poza 612a (uetam),

21.11.2017 - 8 commitów:
- Fixes #48 - Brak ścian zewnętrznych wagonu 112a (uetam),
- dodany wagon uacs, dodane ladunki do eamsa (uetam),
- Resolved #47 - Brak możliwości zaznaczenia obiektu ulicy (kojonek2),
- Dodany wagon Sis, poprawki w Eams oraz Uacs. (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- Sk1 i Sk12 gotowe (UAZownik),
- scalenie gałęzi (UAZownik),
- nierówna walka z tok3. (UAZownik),

22.11.2017 - 1 commit:
- Wyczyszczenie repo z plikow NIE UZYWANYCH przez kompilacje - nalezy sprawdzic czy wszystko dziala. (uetam),

23.11.2017 - 13 commitów:
- dodany wagon zaekk, poprawione bufory w paru pozostalych oraz lod w wozkach (uetam),
- kolejne poprawki w wagonach (uetam),
- usuniete zduplikowane sprzegi w lokomotywach/wagonach (uetam),
- poprawki w wagonach (koncowki), obsluga jezykow w player.cs (uetam),
- poprawka gitignore (uetam),
- Tworzenie zrzutów ekranu kombinacją klawiszy lewy shift+lewy alt. Zrzuty ekrany powinny działać prawie wszedzie: menu, edytor, mechanik, dyżurny ruchu. (l0stfake7),
- aktualizacja scenerii (uetam),
- bufory towarowych (uetam),
- Podmiana klawisza zrzutu ekranu na F12 (l0stfake7),
- scalenie gałęzi (l0stfake7),
- naprawa rgmms (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- Fix #15 - Naprawia blad ze slupkami hektometrowymi przenikajacymi przez inne obiekty. (Lokol),

24.11.2017 - 5 commitów:
- reverted from commit e000db0433157f5117c0b08208b25ed1dcefe1d9 (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- scalenia gałęzi (UAZownik),
- Fixes #39 Fixes #40 Poprawa trawy i SHP (uetam),
- brakujacy trackmagnet (uetam),

25.11.2017 - 24 commity:
- podmiana grafik w menu na te nowe od kamads - czesc 1 (uetam),
- Resolved #52 - Problemy z torami w edytorze (kojonek2),
- Update CONTRIBUTING.md (uetam),
- Update README.md (uetam),
- Update README.md (uetam),
- Fixes #43. Poprawka kabiny EN57, poprawka polozenia shp (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- wskazowki (uetam),
- podwyzszonny maszynista (uetam),
- poprawiona wysokosc isdr (uetam),
- Dodano tłumaczenie usterek, dodano możliwośc podania powodu kicku (Ares28),
- Słupy betonowe miniaturki (Sabyryn),
- poprawka wysokosci isdr (uetam),
- wysiegniki rurowe 1-1 dla Sabryna (uetam),
- scalenia gałęzi (uetam),
- Nastawnia bez ścian (UAZownik),
- 3x scalenie gałęzi (Ares28, UAZownik),
- Słupy Szkody górnicze(nawet z miniaturkami), roboczo nazwane SMSg_v1...v5 TEST działania (Sabyryn),
- Temporary fix (l0stfake7),
- Testowa sceneria. Dodaje testowa scenerie z wykorzystaniem nowej hali peronowej. (Lokol),
- Poprawki modeli. Usuwa cien w prefabie 'koronowice_wiata7m' i naprawia tekstury uzyte w moich modelach peronow. (Lokol)

Podsumowanie:
- znikają kolejne błędy z edytora, poprawiane są wyłapane bugi w obiektach i taborze,
- do TD2 trafiają nowe wagony towarowe,
- menu główne otrzymało nowe grafiki przycisków,
- dodawane są nowe elementy sieci trakcyjnej.
Tytuł: Odp: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 03 Grudzień 2017, 20:13:28
Jak co tydzień, spis co nowego:

26.11.2017 - 8 commitów:
- Wysięgniki sieci półskompensowanej (UAZownik),
- Slupy metalowe dla Sabyryna (UAZownik),
- Poprawka globals.prefab (UAZownik),
- Dodawania sieci, wysięgniki półskompensowanej łukowe, słup specjalny do ww. wysięgników, poprawki w anchor (UAZownik),
- Wysięgniki półskompensowanej bramowe (UAZownik),
- Słupy metal-normalne-fullHD(+poprawki szkodników). Sabyryn jest król sieci jak lew jest król dżungli (Sabyryn),
- dodana obsluga napedow w rozjedzie krzyzowym, niestety nie da sie jeszcze sterowac recznie (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),

27.11.2017 - 7 commitów:
- Poprawka obsługi w napędzie krzyżowym, dodaję brakujący typ w Assets/Scripts/Prefabs:CompoundCategory (l0stfake7)
- Polbramki stary typ + próba LFS (UAZownik),
- 24 nowe słupy metalowe (z miniaturkoma) Dodatek do wczorajszych ośmiu. Dodatkowo Poprawiony babol UAZa z wysięgnikiem :) (Sabyryn),
- scalenie gałęzi (Sabyryn),
- Kolejne zmiany przy zrzutach ekranu (l0stfake7),
- Naprawa problemu ze ścieżką folderu zawierającego zrzuty ekranu (l0stfake7),
- scalenie gałęzi (l0stfake7),

28.11.2017 - 17 commitów:
- Kolejna porcja brakujących tłumaczeń w menu, pozostało jeszcze kilka elementów do zrobienia. Wymagany jest również przegląd plików językowych pod kątem brakujących tłumaczeń(pliki mają różne ilości wierszy). (l0stfake7),
- Uzupełnienie brakujących wyrażeń dla tłumaczenia w języku niemieckim. Proszę przejrzeć i przetłumaczyć z angielskiego na niemiecki (l0stfake7),
- Uzupełnienie brakujących wyrażeń dla tłumaczenia w języku polskim. Proszę przejrzeć i przetłumaczyć z angielskiego na polski (l0stfake7),
- Uzupełnienie brakujących wyrażeń dla tłumaczenia w języku czeskim. Proszę przejrzeć i przetłumaczyć z angielskiego na czeski (l0stfake7),
- Ciąg dalszy tłumaczenia menu, odkryto zakładkę "Profil" w menu głównym. (l0stfake7),
- double sided shaders dodane (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- Dodano obsługę języka czeskiego (ikonka w kontrolce dropdown list) (l0stfake7),
- test nowego shadera - podmienia AlphaTest (uetam),
- scalenie gałęzi (uetam),
- poprawka rozmiaru listy rozwijanej jezykow (uetam),
- poprawka rozmiaru przyciskow w glownym menu (uetam),
- jeszcze troche poprawek w Main_menu (uetam),
- test mgly (uetam),
- poprawka main_menu (uetam),
- Półskompensowane cd. (UAZownik),
- scalenie gałęzi (UAZownik),

29.11.2017 - 3 commity:
- Kolejne poprawki i tłumaczenia w menu (l0stfake7),
- cd zmian kolorystyki w menu glownym, rozpoczecie prac nad dopasowaniem tekstow tlumaczen do wielkosci okien (uetam),
- menu w edytorze i grze na szybko przystosowane do nowych grafik, bedzie poprawiane (uetam),

30.11.2017 - 5 commitów:
- aktualizacja dobule sided shaders (uetam),
- drzewa tekstury (uetam),
- zmiana loga, zmiana ustawien playera, zmiana zakresu kolorow na linear (uetam),
- dodane na probe napedy XXX (uetam),
- kolejne zmiany w menu (uetam),

1.12.2017 - 4 commity:
- kolejne zmiany w menu (uetam),
- zmiany w menu, zmiany shadera drzew (uetam),
- uzupełniono brakujące tłumaczenia w grze. do przetłumaczenia pozostał edytor. (uetam),
- poprawnie zeskalowany predkosciomierz w en57 (uetam),


Podsumowanie:
- dodane zostały elementy sieci półskompensowanej oraz spora ilość słupów metalowych,
- w rozjeździe krzyżowym podwójnym można już wstawiać napędy,
- doszło sporo poprawek w tłumaczeniach,
- menu główne TD2 jest już w nowej szacie graficznej,
- drzewa 2D zostały wzbogacone o nowy, specjalnie zmodyfikowany shader by poprawić ich wygląd w grze i umożliwić im rzucanie cieni,

Listopad za nami, przez cały miesiąc udało się nam wzbogacić repozytorium o 212 nowych commitów. To średnio 7 wysłanych zmian dziennie ;)
Tytuł: Odp: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 23 Grudzień 2017, 19:50:25
Przepraszam za tę dłuższą przerwę, ale za to będzie więcej treści ;) Dodatkowo od teraz nie wliczam do całości i nie wymieniam wszelkich scaleń, szkoda miejsca.

2.12.2017 - 3 commity:
- Resolved #19 dodano do menu w grze opcję VSync która włącza Vsync (kojonek2),
- Zmiany po rebase (UAZownik),
- Obiekty z Trainza cz.1. Dodaje prefab locomotive_shed_Elk. (Lokol),

3.12.2017 - 13 commitów:
- Poprawka do zrzutów ekranu (kombinacja klawiszy lewy shift i lewy alt) (l0stfake7),
- Aktualizacja .gitignore (l0stfake7),
- Ujednolicone nazewnictwo folderów w paczce symulatora (l0stfake7),
- Usunięcie niepotrzebnych tymczasowych plików (l0stfake7),
- Przywrócenie zawartości i aktualizacja pliku .gitignore (l0stfake7),
- Jeszcze jedna aktualizacja pliku .gitignore (l0stfake7),
- Aktualizacja zawartości folderów z paczki symulatora (l0stfake7),
- Kolejna aktualizacja plików (l0stfake7),
- Jeszcze jedna aktualizacja :) (l0stfake7),
- Aktualizacja pliku .gitignore (l0stfake7),
- Git na windzie jest case-insensitive? (l0stfake7),
- Usuwam test.txt (l0stfake7),
- Obiekty z Trainza cz.2 Dodaje prefaby relay_box_01 i kaufland_shop. (Lokol),

4.12.2017 - 2 commity:
- dodany input manager (uetam),
- Poprawiono błędy SBL znalezione przez Uazownika, Dodano finalne wartości prawdopodobieństwa i czasu naprawy usterki, Dodano brakujące implementacje sygnałów SS6, S7, S8 i S9 dla semaforów świetlnych sterowanych mechanicznie (Ares28),

5.12.2017 - 22 commity:
- Fixes #64. Zmiana shaderow trawy. (uetam),
- Fixes #62. Naprawa tekstur w wagonie 154a. (uetam),
- Fixes #61. Poprawa tekstury 112a_Awxz (uetam),
- Fixes #59. Poprawa colliderow w rozjazdach. (uetam),
- Fixes #63. Poprawia bufory w weglarkach. (uetam),
- zablokowane przesuwanie pojazdow za pomoca [ i ] (uetam),
- Fixes #60. (uetam),
- tlumaczenie 1 linijki (uetam),
- zapomnialem odkomentowac (uetam),
- poprawka koloru tekstu w menu edycji skladu (uetam),
- Poprawka szgnalizacyji świetlnej mechanicznie scentralizowanej. (Ares28),
- ostatnie podejscie do shadera drzew? (uetam),
- Te shadery mnie do jakiegoś jobla doprowadzą + scalenie (UAZownik),
- wymiana http na https w kodzie (uetam),
- poprawa widocznosci tekstu w menu logowania + merge (uetam),
- reverted 11fa2a194b8be8ed2afd604e84c0a10b7ee38eae (uetam),
- shadery drzew (w koncu???) (uetam),
- Testy dispatchera (Ares28),
- dodanie opcji mechanical control dla rozjazdow (nie podpiete pod nic) + merge (uetam),
- nieskonczona implemetnacja (uetam),
- edytor.scene (uetam),
- Dalsze poprawki dispatchera. Powinien wskazać Vmax na wyjeździe na szlak. (Ares28),

6.12.2017 - 8 commitów:
- Virtual dispatcher już poprawnie wyswietla sygnały na semaforach świetlnych. (Ares28),
- wymiana nastawni sk, dodana nastawnia jarocin - nadal wymaga pracy (uetam),
- Działający Dispatcher (Ares28),
- Zmiany w klasie Login: porządki i nowe parametry przesyłane z launchera (l0stfake7),
- AKtualizacja ustawień Player'a (domyślnie schowane okno unity do wyboru rozdzielczości i jakości grafiki) (l0stfake7),
- poprawki nastawni sw katarzyna oraz jarocin (uetam),
- poprawki w menu, poprawki w shaderach krzakow + merge (uetam),
- poprawka koloru strzalki w menu wyboru jezyka (uetam),

7.12.2017 - 2 commity:
- ToN + merge (UAZownik),
- okodowano mechanical control dla rozjazdów oraz zmeniono versję zapisu sceneri na 010 + merge (kojonek2),

8.12.2017 - 5 commitów:
- Zepsuty dispatcher, zepsute dźwignie, zepsute sygnały WSZYSTKO jest zepsute! + merge (Ares28),
- reverted from commit 81c5b407b5a3fd7c1e82407ff41bf1db616e92ba + merge (Ares28),
- reverted from commit 7bba5e150b2a9b1ce43ce764c38c89cf0e605d9f (uetam),
- dodano zapisywanie allowTransit oraz poprawiono shunting w signal.cs + merge (kojonek2),
- poprawka menu (uetam),

9.12.2017 - 14 commitów:
- dodany skrypt do wyszukiwania materialow z podanym shaderem (uetam),
- poprawa wartosci smoothnees w teksturach pojazdow. (nie beda sie juz tak swiecic) (uetam),
- dodano sprawdzenie przed uruchomieniem singlePlayer czy istnije stacja z aktualna wersją oraz lfs zamenił pliki na poitery (kojonek2),
- dodano opcję mechanical control do tarcz manewrowych (kojonek2),
- poprawiono wyświetlania odległości od toru semafora (kojonek2),
- poprawiono problem z usuwaniem rozjazdu Y opisany w problemie #58 (kojonek2),
- zamek uze02 oraz dzwignia do sem swietlnych (uetam),
- brakujace pliki (uetam),
- Animacja dźwigni sygnałowej grupowej (UAZownik),
- przeskalowana barierka w SK (uetam),
- poprawka wyboru skladu w trybie multi (uetam),
- kolorki i main_menu (uetam),
- usuniecie fmws (uetam),
- Karzełki (UAZownik),

10.12.2017 - 5 commitów:
- usunięto generowanie dźwigni dla urządzeń bez mechanical control (kojonek2),
- dodano obsługę listy sygnałów w CtrlLever (kojonek2),
- Wrocławska hala peronowa Dodaje prefab station_hall_02. + merge (Lokol),
- poprawki w SM42 (uetam),
- Wroclawska hala peronowa - poprawka. Dodaje neony do hali oraz modele wybranych liter do repo. (Lokol),

11.12.2017 - 1 commit:
- wstępnie działające dźwignie grupowe syngalizacji świetlnej (kojonek2),

12.12.2017 - imieniny miesiąca, urlop ;D

13.12.2017 - 4 commity:
- Dodano funkcję SzOff wygaszającą sygnał zastępczy (Ares28),
- Fixes #70 Fixes #68 (Peron platform_concrete_3m_1S nie ma kolizji oraz Błędna ikonka szyn Rail2 i Rail3) (uetam),
- brakujace pliki (uetam),
- male zmiany w skryptach sieci trakcyjnej (odleglosc miedzy wieszakami, grubosc, maksymalny spadek) (uetam),

14.12.2017 - zimno, tylko się grzać przy kominku, urlop 8)

15.12.2017 - 3 commity:
- Dodano grupowe spwanowanie wagonów. (Ares28),
- poprawka podawania sygnału oraz w nastawni mechanicznej podanie syngału zmenia poprzedni sygnał świetlny (kojonek2),
- UWAGA! Zmiana adresu API - prace w trakcie, mogą być problemy z logowaniem. + merge (uetam),

16.12.2017 - 9 commitów:
- Dodano losowanie wagonów. (Ares28),
- dalsze poprawki przy mechanicznych świetlnych (kojonek2),
- dodano przywrocenie semafora do stanu zasadniczego po zwolnieniu przebiegu (kojonek2),
- Aktualizacja German.xml (mentorious),
- Działa losowanie wagonów :) (Ares28),
- dźwignia grupowa - poprawka + merge (UAZownik),
- zmiana prefabu dźwigni dla sygnalizatorów grupowych (kojonek2),
- cis2.sc - nowa wesrja, poprawka edycji skladu w main_menu, dodanie nowego ladunku dla cystern (uetam),
- dodanie altname dla pojazdow w globals (uetam),

17.12.2017 - 4 commity:
- aktualizacja prefabs.cs (uetam),
- zmniejszono skale dzwigni oraz odstęp pomiędzy dźwigniami (kojonek2),
- drobne poprawki w RouteLock (kojonek2),
- dodanie fukcjonalności allow transit dla semaforów (kojonek2),

18.12.2017 - 1 commit:
- drobna poprawka przy znajdowaniu transit lock'ów (kojonek2),

19.12.2017 - 5 commitów:
- Zmieniono standard nazw wagonów pasażerskich. Dopracowano i dopasowano losowanie wagonów do nowych nazw. (Ares28),
- poprawka szerokosci aparatu blokowego + merge (uetam),
- powrot do starego api, nowe w branchu nowe_api (uetam),
- nowe api, pierwszy commit (uetam),
- aktualizacja scenerii (uetam),

20.12.2017 - 1 commit:
- Poprawiono VD. Zmieniono nazwy wagonów towarowych do nowego standardu (Ares28),

21.12.2017 - 1 commit:
- Poprawiono zasadnicze stany To, Sp, Wk i Tz. Poprawiono błędy podczas spawnowania wagonów typu Zaexx (Ares28),

22.12.2017 - 5 commitów:
- Fixes #75. Dostosowanie rozmiaru tekstu do dlugosci nazwy pojazdu. (uetam),
- Próba dodania niewidzialnych ladunkow do wagonow towarowych. (uetam),
- Fixes #74. Dodanie ladunkow do wagonow krytych. (uetam),
- Fixes #72 (SM42 Nie świeci SHP na tylnej ścianie kabiny) (uetam),
- Przystosowano usterki do multiplayer'a + merge (kojonek2),

Podsumowanie:
- dodana została opcja VSync.
- kilka nowych obiektów w edytorze,
- poprawione zostają kolejne błędy,
- poprawione shadery roślinności,
- dummy dispatcher zyskuje na funkcjonalności,
- przekonstruowano sterowanie semaforami świetlnymi, dodano drążki grupowe,
- dodano losowe spawnowanie wagonów,
- zastosowany został nowy standard nazewnictwa wagonów
Tytuł: Odp: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 06 Styczeń 2018, 14:01:27
Nowy rok - nowe wyzwania i cele. A tym czasem krótka lista tego, co już było:

23.12.2017 - 2 commity:
- Poprawka błedu w parse consist (kojonek2),
- Po kicku wywala mechanika do menu. próba poprawy #20 (kojonek2),

24-27.12.2017 - wolne, przerwa świąteczna.

28.12.2017 - 1 commit:
- EP23 od Coyota (UAZownik),

29-30.12.2017 - wolne, przerwa poświąteczna.

31.12.2017 - 5 commitów:
- Fixes #84 - VD nie załącza się na sceneriach z wkopanymi Tm (Ares28),
- Podstawowe efekty graficzne + nowe skyboxy (UAZownik)
- Tory od Samplaire'a (UAZownik),
- Próbna podmiana podkładów + przefolderowania (UAZownik),
- Zabawa z oświetleniem w TD2 (UAZownik),

2018

1.01.2018 - 12 commitów:
- Zmodyfikowana kamera w builder (UAZownik)
- Podkład IIIB, zmiany w oświetleniu + nowa, scena robocza (UAZownik),
- Fixes #89. Naprawia blad zwiazany ze zle zeskalowanymi obiektami. Naprawione zostaly obiekty wskazane w BugTrackerze + merge (Lokol),
- Fixes #93. Naprawia blad zwiazany z brakujacymi obiektami w edytorze. (Lokol)
- Poprawka W4 (UAZownik),
- Fixes #94. Usunięcie błędu we wpisie W4. (UAZownik),
- Nowe wskaźniki + Sz_W24 (UAZownik),
- Wstęp do automatycznego budowania exe'ka: prosty przycisk w edytorze do kompilacji wszystkich scen (l0stfake7),
- Aktualizacja reguł w pliku .gitignore: ignorowanie zmian w plikach konfiguracyjnych dla Visual Studio Code. (l0stfake7),
- Zmiany w ustawieniach budowania: usunięcie nieistniejącej sceny: EN57_cab_old (l0stfake7),
- Podmiana wskaźników + parę nowych (UAZownik),
- Słupy metalowe końcowe (UAZownik),

2.01.2018 - 3 commity:
- dodano scene dla ustawien graficznych edytora (uetam),
- naprawka bledu w globals (uetam),
- Resolves #80 Brak możliwości zaznaczenia / usunięcia obiektów Sidewalk_xx (kojonek2),

3.01.2018 - 7 commitów:
- poprawione polozenia rozjazdow prawych (uetam),
- poprawki polozenia iglic w 190 i 300 (uetam),
- iglice dla 500,760, 1200 (uetam),
- Poprawka rozjazdów sterowanych mechanicznie (kojonek2),
- reverted from commit 6bddf4b43cd4ca2c7d8b6a88dbb6efab3e829bf0 (uetam),
- finalna (mam nadzieję) poprawka skryptu iglic (kojonek2),
- dwa nowe rozjazdy (jeszcze nie gotowe i nie wrzucone do globals) (uetam),

4.01.2018 - 2 commity:
- Umożliwenie edycji scenariuszy - Poprawka (kojonek2),
- mała poprawka przy znajdowaniu tarcz ostrzegawczych (kojonek2),

5.01.2018 - 1 commit:
- Dodano możliwość logowania z pominięciem launchera przy pomocy podwójnego kliknięcia przycisku Login dla grupy CommunityContributor (l0stfake7)

W grudniu wysłanych zostało 120 commitów, średnio 4 dziennie.

Ogólnie, licząc od czasu przestawienia repo na GIT do końca roku, wysłanych zostało 464 commitów
Tytuł: Odp: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 21 Styczeń 2018, 12:40:13
Nadszedł ten post, na który chyba wiele osób czekało, strzelam, że prawie wszyscy... ;)

6.01.2018 - 7 commitów:
- Main logo change on splash screen, Changed splash screen logo to new (dotted) (Barterbly),
- Fixes #99 Poprawiono system wyszukiwania tarcz i poptarzaczy oraz podawania sygnału na nich (kojonek2),
- Wroclawska hala peronowa - poprawki. Dokonuje poprawek w prefabie station_hall_02. (lokol),
- Droga asfalt v1 + meta (UAZownik),
- UI Graphics. Changed UI graphics in loading screen (Barterbly),
- Update ElectricEngine.cs (uetam),
- Update NetworkVehicle.cs (uetam),

7.01.2018 - 15 commitów:
- zmiana w networkvechicle (uetam),
- porawka szyb w wagonach pas. (uetam),
- Fixes #82 (drzewa do podmiany) prawdopodobnie (uetam),
- Fixes #102 (Nie działają wył. nadmiarowe) + naprawiony pantograf nie jest juz podwojny (uetam),
- #Fixes 101 - nowy magiczny lasek (uetam),
- Zgaszenie jasnych, wściekłych i walących w oczy jak rów hydraulika linii (UAZownik),
- dodanie routeconnection 1 i 2 torowych bez sieci trakcyjnej (liczba torow 11 oraz 12) (uetam),
- poprawka Fixes #101 (uetam),
- Poprawa widoczności wagonów z zaznaczoną flagą "Premium Only" dla trybu singleplayer(niezależnie czy online czy offline) Close #100 (l0stfake7),
- poprawa pozycji lasku (l0stfake7),
- przywrocenie loga onrail w splash (nowe sie nie ladowalo/bylo znieksztalcone) (uetam),
- Nowe obiekty + poprawki obecnych. Nowe: platform_old_alt_stripe, sign_d1_no_awers. Poprawki: Road_2_5m_width_old, inne_smietnik_02, sign_w13_L_WP, sign_slope, TZ2, SPI (mentorious),
- poprawka alphy w drabinkach (uetam),
- Fixes #105 poprawka widocznosci tekstów w menu (uetam),

8.01.2018 - 3 commity:
- Dodano logowanie crashów na sprzęgach (inomushis),
- poprawka Coupler.cs (uetam),
- Poprawa literówki (l0stfake7),

9.01.2018 - 2 commity:
- Poprawka loga TrainDriver2 w scenie Splash (l0stfake7),
- splash.unity revert (uetam),

10.01.2018 - 11 commitów:
- Zmiana parametrów właściciela wagonów - próba eliminacji wystrzałów. (inomushis),
- Podstawy obsługi nowego api: parametr wejściowy od launchera, metody w klasie launcher i adres do api (l0tsfake7),
- Brakująca meta do klasy API (l0stfake7),
- Kolejna proba poprawek na sprzegach (inomushis),
- Poprawka w klasie API: obecna wersja Unity nie obsługuje typu "dynamic". (l0stfake7),
- Kolejna proba poprawek na sprzegach (inomushis),
- Debugowanie komendy /recover (inomushis),
- Zmiana miejsca w ktorym wagony dostaja nowego wlasciciela (inomushis),
- Zmiana miejsca w ktorym wagony dostaja nowego wlasciciela - ponownie + zmiana sily (inomushis),
- Update CameraController.cs (uetam),
- TRYB WIDEO - limit przesuwania kamery w kabinie ustawiony na 20m, za pomoca klawiszy space oraz backspace mozna przesuwac sie w gore/dol. FreeFly w trybie dyżrunego (space aby uruchomić) oraz w trybie maszynsity poza kabiną (space aby uruchomić). (uetam),

11.01.2018 - 4 commity:
- Hamowanie wagonów na czas odzyskiwania - próba eliminacji wystrzałów (inomushis),
- testowa aktualizacja bibliotek photona do wersji 1.88 (uetam),
- Kolejna próba zmiany ownera wagonu po sprzęganiu (inomushis),
- Szafy elektryczne i eorów (UAZownik),

12.01.2018 - 3 commity:
- Próbne wyłączenie sił na sprzęgach (inomushis),
- Próbne wyłączenie sił na sprzęgach vol. 2 (inomushis),
- generowanie lasku dodanie opcji Electric (kojonek2),

13.01.2018 - 4 commity:
- Dodane pliki fizyki Rg. i pliki postprocessingu (skorakora),
- dodanie plików materiałów (skorakora),
- W4 - nie ruszać (UAZownik),
- Globals, drobna poprawka usytuowania W1 (UAZownik),

14-15.01.2018 - WOLNE, debaty nad naprawą wystrzałów.

16.01.2018 - 8 commitów:
- Dodaję klase Observer (l0stfake7),
- Przykładowe wykorzystanie klasy Observer (l0stfkae7),
- przywrocenie liczenia sily sprzegow do coupler.cs (uetam),
- Aktualizacja .gitignore: reguły ignorowania plików eclipse ide  i języka java (l0stfake7),
- Źródła programu do odbierania danych wysyłanych przez klasę Observer (autor: Siewca). (l0stfkae7),
- Dodaję port jako opcjonalny parametr podczas uruchomienia Receiver'a. (l0stfkae7),
- Dodaję instrukcję uruchomienia Observer'a (l0stfake7),
- Logowanie różnych wartości sprzęgów z Coupler.cs (l0stfkae7),

17.01.2018 - URLOP, a co, należy się.

18.01.2018 - 4 commity:
- Dodanie do logowania sprzęgów wartości służących do obliczania dystansu (atmosferyczny),
- Przyciski do akcji: cofnij, ponów w dolnym pasku edytora (l0tfake7),
- Eventy zdarzeń kliknięć przycisków (l0stfake7),
- Poprawenie podawania Z2 oraz M2 na tarczach manewrowych i zaporowych (kojonek2),

19.01.2018 - 3 commity:
- Naprawa wystrzału przy podczepianiu (jak bóg da to może zostały naprawione zwykłe wystzrały) (kojonek2),
- Update PhotonView.cs (uetam),
- Update NetworkVehiclesManager.cs (uetam),

20.01.2018 - 6 commitów:
- Poprawki przy wystrzałach (kojonek2),
- Wskazniki W32 - poprawka. Zmienia czcionke i czyni obiekty klikalnymi. (lokol).
- Rogatka EG-20 + zamiana electric_box_02 oraz poprawka jetty (UAZownik),
- Wysięgniki rurowe 1-1 (UAZownik),
- Kotwy stałe + poprawki zygzakowania (UAZownik),
- SMk słupy po raz 2, bo ktoś usunął, łobuz jakiś wstrętny (UAZownik).

Podsumowanie:
- kolejne poprawki zbugowanych obiektów, wyłapanych na testach choinki,
- trochę nowych modeli, podmiana starych,
- całkiem nowe magiczne laski, dodany wariant bez sieci trakcyjnej,
- zmiany w API symulatora,
- dodany tryb wolnej kamery,
- dodane wysięgniki rurowe sieci 1-1,
- zaawansowane prace nad likwidacją wystrzałów, problem praktycznie naprawiony.
Tytuł: Odp: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: UAZownik w 04 Luty 2018, 12:20:29
Żeby nie było, że nic się nie dzieje ;D

21.01.2018 - 7 commitów:
- próba naprawy wystrzałów (ścięcie po crashu nadal nie naprawione) (kojonek2),
- Wyłączam Observera (l0tsfake7),
- wylaczenie logowania do output_log.txt (uetam),
- poprawka w brakujacych W4, wylaczenie mgly w edytorze (uetam),
- aktualizacja scenerii (uetam),
- zabezpieczenie przed null zwracane z tablicy parametrów użytkownika w updateInfo UserInfo.cs (atmosferyczny),
- naprawa w13 (uetam),

22.01.2018 - 8 commitów:
- Zastępuje przestarzałe zdarzenie OnLevelWasLoaded przez delegatę SceneManager.sceneLoaded do metody OnLevelFinishedLoading. (l0stfake7),
- Odporność na brak plików: scenerii w folderze,  (atmosferyczny),
- Brakująca zmiana z poprzedniego commita (l0stfake7),
- Próba rozwiązania crasha przy respieniu oraz zmiana komentarzy (kojonek2),
- Pozbycie się irytującego loga (kojonek2),
- Naciągi do dynamic_wires (UAZownik),
- TESTOWE wygladzenie ruchu kamery dla dyzurnego/maszynisty poza pojazdem. (uetam),
- Poprawa tarczy zaporowej sterowanej mechanicznie. Podaje się Ms2 (kojonek2),

23.01.2018 - 6 commitów:
- Tymczasowo przywracam okienko wyboru jakości grafiki i monitora oraz wyłączam domyślny system logów z Unity. (l0stfake7),
- poprawki wysokosci maszynisty w kabinach, dodanie opcji smooth w kabinach. (uetam),
- poprawki wysokosci dyzurnego (kamera na 1.6m) (uetam),
- testowa poprawka pozycji wysiadania w kabinach 4e (uetam),
- poprawka w13 (rozowy) (uetam),
- Fixes #106. Podmienia prefaby z rodziny "lighting_tower_0x" na "light_tower_Lublin_01". (Lokol),

24.01.2018 - 2 commity:
- Poprawka kukurydzy. Przeskalowuje pola kukurydzy i czyni je klikalnymi. (Lokol),
- Naprawienie odebrania własności wagonów przy spawnie (kojonek2),

25.01.2018 - 1 commit:
- Finalna wersja zapobieganie przekazania właściciela przy spawnie (kojonek2),

26.01.2018 - 2 commity:
- Kolejne przeciążenie metody GetResponseFromApi w klasie API (l0stfake7),
- Usuwam stary system weryfikacji sposobu włączenia symulatora przez launcher (l0stfake7),

27-28.01.2018 - URLOP

29.01.2018 - 2 commity:
- Obiekty od Q cz.1. Podmienia prefab building_old_zebice. (Lokol),
- nowy rozjazd krzyzowy (dlugosc 33.230 m), zablokowana mozliwosc wstawiania starego anglika. dodano do menu edytora dwa nowe roajzdy (r205 oraz r265) (uetam),

30.01.2018 - 5 commitów:
- Obiekty od Q cz.2. Podmienia prefaby building_factory_silo_04 oraz gate_ZNTK tymczasowo bez animacji. (Lokol),
- Fixes #109. Blokada wysiadania przy predkosci wiekszej niz 10km/h (uetam),
- poprawka (umozliwienie wsiadania przy kazdej predkosci, wysiadanie tylko do 10km/h) (uetam),
- mozliwosc teleportowania sie do wnetrza nastawni z dowolnej pozycji na scenerii (uetam),
- cd zabawy z teleportem (uetam),

31.01.2018 - WOLNE

1.02.2018 - 5 commitów:
- Zamek UZE-02 + animacja (UAZownik),
- Teleportowanie dyzurnego tylko w trybie distpatchera (przedtem probowal teleportowac tez maszyniste do nastawni :)) (uetam),
- dodanie tagu na drzwiach nastawni (przygotowanie do teleportów). Nalezy jeszcze w jakis sposob oznaczyc glowna nastawnie w ktorej maja sie urzadzenia srk generowac. (uetam),
- jeszcze ten (uetam),
- Teleport pomiędzy nastawniami (ObjectTag DrzwiNastawni) pod F11 dla dyżurnego (inomushis),

2.02.2018 - 1 commit:
- pierwsza rozklekotana wersja en57 coyotka (uetam),

3.02.2018 - 7 commitów:
- Obiekty od Q cz.3. Podmienia prefaby station_polish_village_27 oraz lpn_v1, a takze poprawia położenie przewodów w prefabie pole_01. (Lokol),
- Poprawki przy mechanicznych świetlnych i generowaniu PU (kojonek2),
- dzwignia mechaniczna dla manewrow (uetam),
- dyzurny chodzi z v=4 a biega z v=16 (uetam),
- Obiekty od Q cz.4. Podmienia prefaby pole_02 i pole_03, ten ostatni wymaga poprawek. (Lokol),
- Dźwignia zwrotnicowa + animacja (UAZownik),
- nowa dzwignia zwrotnicowa - do naprawy (uetam),

Podsumowanie:
- naprawione wystrzały,
- dodanie naciągów słupa jako osobnej podkategorii sieci trakcyjnej,
- naprawione tarcze manewrowe mechaniczne,
- podmiana kolejnych modeli do wywalenia na nowe od Q424,
- maszynista może teraz wychodzić z kabiny tylko przy prędkości mniejszej niż 10km/h,
- powrót dyżurnego do nastawni po kliknięciu F11,
- nowy EN57 od Coyotka,
- umożliwienie wjazdu i wyjazdu na tor lewy w urządzeniach mechanicznych,
- zamek UZE-2 i nowa dźwignia zwrotnicowa od Coyotka.

W styczniu wysłane zostało 128 commitów, co daje średnio 4 commity dziennie.
Tytuł: Odp: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: Lokol w 24 Marzec 2018, 16:15:21
Trochę czasu minęło od opublikowania ostatniego posta w tym wątku, co bynajmniej nie oznacza, że w kwestii rozwoju symulatora nic się nie dzieje. Ciężko będzie nadrobić wszystkie zaległości, bo od 4 lutego do dzisiaj zostało wysłanych 455 commitów. Wszystkiego nie dam rady opracować, ale zaprezentuję chociaż to, co zostało dodane, usunięte lub naprawione do tej pory po wydaniu wersji testowej z dnia 3 marca.

4.03.2018 - 2 commity:
- Poprawki do tablic peronowych (Lokol)
- Poprawki do wiat peronowych (Lokol)

5.03.2018 - 4 commity:
- dodane pantografy do en57 w scenie main_menu (uetam)
- Naprawiony problem z EN57 niewidocznym u DR. Blad byl spowodowany przez skrypt Drzwi/bzyczka ktory nie posiadal podpietych submodeli. (uetam)
- obsluga jezykow w komunikatach o przejechnaniu S1,przekroczeniu predkosci. wylaczenie skryptu wheel w main_menu. (uetam)
- naprawa wielokrotnego w EP07-480 (uetam)

6.03.2018 - 4 commity:
- Zmiana konstrukcji else-if na switch podczas odbioru wiadomości websocketa (_l0stfake7)
- Nowe metody w klasie API (_l0stfake7)
- Obsługa websocketa od api: połączenie, automatyczny reconnect, częściowe odczytywanie odpowiedzi od api na niektóre metody (_l0stfake7)
- In progress #76 (_l0stfake7)
- Obiekty dla WGT cz.1 (Lokol)

7.03.2018 - 9 commitów:
- Asynchroniczna obsługa komunikacja z serwerem api (_l0stfake7)
- Tz uzależniana + meta (UAZownik)
- Usunięcie metody Swdr.cs:GetTime i Globals.cs:SetDelay. Implementacja singletona dla klasy Api. Przełączenie synchronizacji czasu serwera ze skryptu time.php na api. (_l0stfake7)
- Troszkę porządków w pliku Globals.cs (_l0stfake7)
- Przywracam pierwotną wersję .gitignore (_l0stfake7)
- Blabla... [poprawka scenariuszy singleplayer - dop.] (_l0stfake7)
- Usunięcie nieużywanych folderów w zdalnym repozytorium (_l0stfake7)
- Chwilowa zmiana .gitignore (_l0stfake7)
- Obiekty dla WGT cz.2 (Lokol)

8.03.2018 - 5 commitów:
- Temat pracy "ApiResponse" odłożony (atmosferyczny)
- null reference (atmosferyczny)
- Poprawki null reference (atmosferyczny)
- Wstępna wersja metody Authenticate, kilka przydatnych metod do klasy Utility (_l0stfake7)
- Zapobieganie wystrzałom. Wersja usuwająca skutki, a nie przyczynę (kojonek2)

9.03.2018 - 9 commitów:
- Zmieniona formuła stosowania metody EnumName. (_l0stfake7)
- Poprawka do przetwarzania enumów, troszkę lukru składniowego w nowej klasie Extensions :) (_l0stfake7)
- Zapisanie dostępnych metod z Api w typie wyliczeniowym i zastąpienie nim ciągów jako parametrów w metodach Api (_l0stfake7)
- Pola do klasy User (_l0stfake7)
- Zmiana nazwy klasy Users na User. Ta klasa ma za zadanie gromadzić podstawe dane o użytkowniku, głównie na potrzeby Api (więkość to przeniesione pola z klasy BackendCommunication.cs) (_l0stfake7)
- Działająca metoda Authentication bazująca na nowym API (_l0stfake7)
- Kosmetyczne zmiany w drukowaniu błędów w dwóch klasach (_l0stfake7)
- Mono żąda, by weryfikować certyfikat serwera więc dodaję stosowną metodę podczas uruchamiania skryptu Api (_l0stfake7)
- Token dla testów z Unity (atmosferyczny)

10.03.2018 - 9 commitów:
- Tymczasowe wyłączenie sprawdzania slotów dla użytkowników bez premium, które powodowało problemy przy uruchamianiu scenerii i wchodzeniu na scenerie jako maszynista (nagły powrót do menu) (_l0stfake7)
- Przywracam eu07-077 wraz z poprawioną miniaturką (_l0stfake7)
- Prawidłowe zakończenie połączania ISDR (_l0stfake7)
- Fixes #162. Dodane sprzegi jazdy wielokrotnej. (Lokol)
- Zmiana wersji w Connection.cs (_l0stfake7)
- Przywracam wpisy do globals.prefab: wgt_automatycy, wgt_biuro_wschod, wgt_biuro_zach, wgt_barak, tzk-uzaleziona (_l0stfake7)
- Dodanie informacji na czacie o zapobieganiu wystrzałom (kojonek2)
- Działający globals.prefab, scenerie wczytują się poprawnie (_l0stfake7)
- Przygotowanie do wysyłania informacji o scenerii to api (_l0stfake7)

11.03.2018 - 3 commity:
- Implementacja metody setStationData z api, na razie wykonywana co 5 sekund (_l0stfake7)
- Dodaję do wyboru regionów serwer testowy (ru) (_l0stfake7)
- w27_2 (MeGusta)

12.03.2018 - 13 commitów:
- Poprawka poprawki, wybaczcie. (_l0stfake7)
- wyzerowane umieszczenie obiektow w 303e (uetam)
- Brakujący średnik :) (_l0stfake7)
- Poprawka do logowania. (_l0stfake7)
- Fixes #172 [naprawa błędów w wagonach towarowych - dop.] (uetam)
- Drobne zmiany w klasie User (_l0stfake7)
- Usunięcie niepotrzebnych parametrów (login, hasło, adres nasłuchiwania) odbieranych z launchera (_l0stfake7)
- Mniejsza częstotliwość komunikatów o ilości fps podczas korzystania z edytora unity. (_l0stfake7)
- Obsługa logowania bez launchera dla suppów i devów - przyjemne oczekiwanie na pobranie grup (atmosferyczny)
- Token "aaaaaaa do testów (atmosferyczny)
- Poprawka przestrzeni nazw w kilku skryptach, które wyrzucają lub przechwytują standardowe wyjątki. (_l0stfake7)
- Weryfikowanie poprawności Tokena podczas jego ustawiania i ewentualne wyrzucenie wyjątku gdy coś jest nie tak. Nie mam pewności czy takie rozwiązanie jest słuszne w tym konkretnym wypadku, ale tak udało mi się sensownie z innej klasy zbadać w prosty sposób czy dany Token jest poprawny. (_l0stfake7)
- Podstawowe klasy do zaawansowanej obsługi własnych wyjątków w symulatorze.(_l0stfake7)

13.03.2018 - 1 commit:
- Testowo dodaję kilka kamer możliwych do przełączenia przez kliknięcie klawiszy 1-9. Podczas przełączania kamery zapisywana jest wcześniejsza modyfikacja pozycji aktualnej kamery. Przy okazji tego ticketa można jeszcze przypisać jakieś klawisze do poruszania pozycją w kabinie w góra/dół i inne ciekawe rzeczy, które wymyślicie :). W nawiązaniu do #175. (_l0stfake7)

14.03.2018 - 4 commity:
- Mała przebudowa logiki w klasie API, niepotrzebny jest już token do testów, tokeny generują się poprawnie po każdym logowaniu (a domyślnie będą odbierane z launchera) (_l0stfake7)
- Poprawka w scenie Splash (_l0stfake7)
- Poprawka pozycji domyślnych kamer. (_l0stfake7)
- Usuwam EU07-503 (_l0stfake7)

15.03.2018 - 1 commit:
- Usuwam zdublowany wpis EU07-1518 (_l0stfake7)

16.03.2018 - 8 commitów:
- Implementacja API w skrypcie FreeUsersCounter, zmiana logiki pobierania danych w klasie Login.cs. Kilka kosmetycznych zmian. (_l0stfake7)
- Zmiana zestawu danych ciąg dalszy (_l0stfake7)
- Zmieniam zestaw danych na te z klasy User.cs (_l0stfake7)
- Zmiany w klasie User: dodaję grupę "Normal" dla zwykłego użytkownika. (_l0stfake7)
- Usuwam nieużywaną klasę LimitedRelease.cs (_l0stfake7)
- Pobieranie grup z forum po udanym zalogowaniu. (_l0stfake7)
- Przywrocenie prawidlowego nazewnictwa rozjazdow krzyzowych (ab/cd) (Lokol)
- Obiekty dla WGT cz.3 (Lokol)

17.03.2018 - 9 commitów:
- Dodano wagon 612a do Globals (Lokol)
- Dodanie możliwości wybierania podkładów pod rozjazdami. (kojonek2)
- odcienie swiatel na semaforach (uetam)
- poprawki bdhpumn (uetam)
- podmiana modelu bdhpumn (uetam)
- materialy do 120a (uetam)
- dodaje wagon 120a (uetam)
- #Fixes 178 bledny wpis w Globals (uetam)
- Dodano możliwość wyciszenia dźwięków czatu. Fixes #181 (kojon1464)

18.03.2018 - brak commitów

19.03.2018 - 6 commitów:
- Wyświetlanie numeru wersji w menu (_l0stfake7)
- Wstępna wersja przesyłania informacji o składzie na scenerii do api. Przetestować po najbliższej kompilacji. (_l0stfake7)
- Poprawa rozszerzeń screnshotów. Fixes #165 (kojonek2)
- Kilka zmian nazw zmiennych, przestawienie kolejnej partii danych z klasy BackendCommunication.cs do User.cs (_l0stfake7)
- Usunięcie nieużywanej metody SWDR.cs:SwdrDatabase (_l0stfake7)
- Poprawki do sprawdzania wolnych slotów. (_l0stfake7)

20.03.2018 - 1 commit:
- Wstępna wersja zakładki profil w menu, niektóre rzeczy wciąż nie działają (awatar), metody do informowania api o przebytym dystanicie i odprawionych składach, kilka mało istotnych zmian i udoskonaleń. (_l0stfake7)

21.03.2018 - 3 commity:
- Trochę dźwięków do sceny w menu, testowo (_l0stfake7)
- Dźwięki w menu, nie traktujcie tego poważnie >.< (_l0stfake7)
- Zakładka profil w ustawieniach prawie gotowa. (_l0stfake7)

22.03.2018 - 1 commit:
- Drobne poprawki w menu i zakładce profil (_l0stfake7)

23.03.2018 - 1 commit:
- Poprawka do logowania po kompilacji projektu, dzięki @kojonek2 :) (_l0stfake7)

Łącznie: 93 commity

Podsumowanie:
- zaawansowane prace nad dostosowaniem do nowego API
- definitywne rozwiązanie problemu wystrzałów
- przywrócenie wagonu 612a
- nowy model wagonu Görlitz89 (Bdhpumn)
- nowy model oraz nowe malowania wagonu 120a
- dopracowanie zakładki Profil w menu głównym
- testy udźwiękowienia menu głównego
- naprawa błędów i realizacja pomysłów zgłoszonych na BugTrackerze

Tytuł: Odp: Postępy w pracach nad TD2
Wiadomość wysłana przez: Lokol w 08 Kwiecień 2018, 11:44:58
Dalszy ciąg prac nad nową wersją (stan na 6 kwietnia wieczorem):

24.03.2018 - 7 commitów:
- Dosłanie brakującego SwitchLever.cs (kojonek2)
- Pozbywam się kolejnych, nieużywanych już metod z klasy BackendCommunication (_l0stfake7)
- Refaktoring metod służących do wysyłania żądań do api (_l0stfake7)
- Refactoring i podział CtrlLever.cs na więcej klas. (kojonek2)
- Poprawki do api (_l0stfake7)
- Poprawka szyb w wagonie IC_YB_B10nou_01 (Lokol)
- Fixes #186. Poprawka sprzegow w bohunie (Lokol)

25.03.2018 - 7 commitów:
- Drobne zmiany (_l0stfake7)
- Poprawki formatu nazw plików dla screenów i logów (_l0stfake7)
- Modyfikacja formatu nazw plików dla taśm z jazdy (_l0stfake7)
- Domyślne nagrywanie taśm z jazdy. (_l0stfake7)
- Przekładam ten issue na milestone 2018.02 #175 (_l0stfake7)
- In progress #170. Poprawka tekstury EU07-1518 (Lokol)
- Fixes #177. Poprawione polozenie jednego z srodkowych wozkow wagonu Bhp (Lokol)

26.03.2018 - 2 commity:
- Nowe miniaturki dla serii 110a i 111a (_l0stfake7)
- Usuwam impulsa (_l0stfake7)

27.03.2018 - 6 commitów:
- Testowy prefab do EN71 (_l0stfake7)
- Fixes #167. In progress #127. Dodanie minaturek podkladow do edytora (Lokol)
- Poprawka tekstur członów sb w EN71 (_l0stfake7)
- Dodaję EN57-001, EN57-765, EN57-880, EN57-1337, EN57-1777, EN71-010, EN71-014, EN71-028(_l0stfake7)
- Zmiany w mojej piaskownicy ;d (_l0stfake7)
- Wpis do globals dla testowego EN71 (_l0stfake7)

28.03.2018 - brak commitów

29.03.2018 - 6 commitów:
- Obiekty dla WGT cz.4. (Lokol)
- Podmiana na fotele skm w EN57-880 (Lokol)
- Fotele skm do EN57-880 - ustawiłem w prefabie, ale nie podmieniają się (_l0stfake7)
- Poprawki długości w globals dla EN71 (_l0stfake7)
- Dodaję EN71-005 i EN71-044 (_l0stfake7)
- Przywrocenie przezroczystosci okien w wagonach YB (Lokol)

30.03.2018 - 3 commity:
- meta (uetam)
- podmiana kabiny w en57 - scena (uetam)
- poprawa modelu nowej kabiny en57 (uetam)

31.03.2018 - 11 commitów:
- Animacja drzwi w EN57, in progress (Lokol)
- Zmiany w menu: nowy dźwięk, dialog opuszczania gry, drobne poprawki. (_l0stfake7)
- 4e_cab_white dla EU07-167, EU07-150, EU07-145, EU07-141 i EU07-088 (_l0stfake7)
- 4e_cab_white dla EU07-222 i EU07-234 (_l0stfake7)
- 4e_cab_white dla EU07-015 (_l0stfake7)
- Poprawka zasięgu dźwięków w scenie menu (_l0stfake7)
- Poprawka tekstur oeralikona dla 4e_cab_white (_l0stfake7)
- Poprawki do 4E_cab_white (_l0stfake7)
- Proba animacji drzwi w SN81 (Lokol)
- Dodaje scene to budowania, żeby móc testować z poziomu unity (_l0stfake7)
- Kabina 4e_cab_white testowo dla EP07-1002 (_l0stfake7)

1.04.2018 - 5 commitów:
- Naprawa błedu z hornem. Fixes #176 (kojon1464)
- Przywrócenie schowanego hud'a (_l0stfake7)
- Poprawki w kabinie 4e_cab_white (_l0stfake7)
- Animacja drzwi w EN71 (Lokol)
- Animacja drzwi w EN57, done (Lokol)

2.04.2018 - 6 commitów:
- Skrypt do wyszukiwania wybranego skryptu symulatora w prefabach z poziomu edytora unity. (_l0stfake7)
- Poprawki SM42-329 (_l0stfake7)
- Poprawka adresu dla api (_l0stfake7)
- Dodaję teksturę SM42-329 (wymaga jeszcze drobnych poprawek)(_l0stfake7)
- Testowa podmiana dzwieku drzwi w EN57 (Lokol)
- Dodano obsluge swiatel w EN57 oraz EN71 (Lokol)

3.04.2018 - 6 commitów:
- Drobne zmiany odnośnie opuszczania symulatora i odbierania wiadomości od API (_l0stfake7)
- Usunięcie zbędnej funkcji w klasie Conductor.cs (_l0stfake7)
- Dodaję metody Base64Encode i Base64Decode (_l0stfake7)
- wymiana drugiej kabiny w en57 (uetam)
- Brakujący hebelek rozrządu w kabinie B EN57/EN71 (_l0stfake7)
- Oświetlenie kabiny w EN57/EN71 (_l0stfake7)

4.04.2018 - 7 commitów:
- Poprawki referencji (_l0stfake7)
- Nowe klasy FindMissingScripts i FindMissingScriptsRecursively do edytora Unity, porpawka przestrzeni nazw w klasach edytora (_l0stfake7)
- Przeniesienie adresu api (http) z klasy globals do klasy api (_l0stfake7)
- Ukrycie niektórych niepotrzebnych logów do konsoli (_l0stfake7)
- Przeniesienie klas Api do nowego folderu (_l0stfake7)
- Dodaję parametr totalMass do danych przesyłanych do api w metodzie setTrainData (_l0stfake7)
- Ostateczna wersja SM42-329 (_l0stfake7)

5.04.2018 - brak commitów

6.04.2018 - 4 commity:
- Przywaracam zagubioną EP07-1056 (_l0stfake7)
- Fixes #169 zmiana w kabinie nazwy zmiennej z X100KM_H na X10KM_H (uetam)
- aktualizacja photon server settings (uetam)
- zmiana serwera photona dla wersji testowych. NALEZY PRZYWROCIC POPRZEDNIA WARTOSC PRZED WYDANIEM WERSJI - limit 20 slotow. (uetam)

Łącznie: 71 commitów

Podsumowanie:
- dalsze prace nad nowym API
- dodanie EN71 jako oddzielnego pojazdu
- szereg zmian w modelu EN57/71: nowa kabina, animacje drzwi, działające reflektory
- nowe malowania EN57/71
- biała kabina dla lokomotyw 4E w wybranych siódemkach
- nowe malowanie SM42
- naprawa błędów zgłoszonych na BugTrackerze