Szanowni miłośnicy TD2,
na początku był pomysł ...
Pomysł stary jak świat, czyli urządzenia komputerowe MOR. To oczywiście aplikacja tworzona, głównie po nocach, przez Aresa. Prace postępują i wierzymy głęboko, że dzieło to ujrzy światło dzienne.
Kolejny pomysł ... Ares jest tu nieprzebranym źródłem pomysłów, dotyczy usprawnienia działania blokad liniowych pomiędzy sceneriami. Koncepcja jest całkowicie Aresa i została już zaimplementowana w SCS (którego nową odsłonę zobaczycie wraz z nową wersją symulatora ... już niedługo, wielkie podziękowania dla Pawła Okrzesika), jest także zaimplementowana w SPE (to zobaczycie później). Postępują także prace nad implementacją tego pomysłu w SPK (atmosferyczny się nie poddaje i cierpliwie znosi nasze kolejne wizje w ramach koncertu życzeń).
Jednym słowem, szykuje się rewolucja w blokadach.
Początkowo prace w SWDR implementujące pomysł Aresa wprowadził Inomushis. W fazie testów oczywiście pojawiają się kolejne "michałki", które stanowią nie lada wyzwanie dla wszystkich osób zaangażowanych w to zadanie.
Dodatkowo należą się wielkie podziękowania kojonkowi, który poczarował w kodzie SWDRa i zaradził problemowi jaki pojawił się ostatnio (testy już niebawem).
Testy są prowadzone między innymi przez krzys292, stasiu, kacperek754.
O wszystkim donosi uprzejmie, prawie najlepiej poinformowany w tej materii, "Samozwańczy Naczelnik Systemu "Blokowania" Scenerii"
Już niebawem więcej szczegółowych informacji.
Dodano: 09 Maja 2021, 13:09:58
Szanowni TD fani,
Dzisiaj po dłuższej przerwie poszła aktualizacja paczki całościowej. W symulatorze (TOOLS) macie w niej dostarczony najnowszy plik SPK.exe a w paczce scenerii poprawione pulpity SPK uwzględniające zaplombowanie niektórych przycisków przez montera zabezpieczenia.
Wkrótce kolejne nowości.