Train Driver 2
Dział ogólny => Ogłoszenia => Wątek zaczęty przez: Coyotek w 01 Listopada 2020, 00:05:00
-
W związku z obowiązującym od dnia 01.11.2020 nowym taryfikatorem, oraz Systemem Rozliczania Użytkowników, został ustalony nowy zestaw reguł i zasad w Systemie Zgłoszeń.
1. System Zgłoszeń jest integralną częścią forum symulatora Train Driver 2 i podlega pod Regulamin Forum (https://docs.google.com/document/d/1UFCQHCkjXMe-AtPpbMwZStdIi4NRT154YYIUv7nCMu0/edit).
2. System Zgłoszeń podlega pod paragraf 5 "Skargi i kary" określony w Regulamin Symulatora (https://docs.google.com/document/d/1UAAPUtN0d_RoS4RgOzEzllJZJhA0VcizzCzKW4QylbY/edit).
3. Z punktu 5.2 Regulaminu Symulatora, oraz 4.2 Regulaminu Forum, za wszelkie niezbędne informacje, umożliwiające podjęcie działań uznaje się:
- poprawny, logiczny i zrozumiały opis zdarzenia
- prawidłową datę zdarzenia
- świadkowie ODDZIELENI przecinkiem
- PEŁNOEKRANOWE dowody w postaci screenshotów - Z uwagi na posiadanie przez wielu użytkowników więcej niż jednego monitora, zaleca się używania kombinacji Alt+Prntscr, która zachowuje w pamięci zrzut aktywnego okna (nie całego ekranu).
- nagrania wideo wykonane samodzielnie, bądź pobrane z udostępnionego publicznie stream'a/live'a z zaznaczeniem odpowiedniego momentu zdarzenia *dotyczy symulatora TrainDriver 2, *patrz Regulamin TeamSpeak3 (https://docs.google.com/document/d/1gNSumq6_hO5Tua1n6QT5gqjyi53ku6ciAgMf0TuAhZU/edit)
- oryginalne logi symulatora w formie pliku *.txt
4. Z punktu 5.2 Regulaminu Symulatora, oraz 4.2 Regulaminu Forum, za informacje, które uniemożliwią, bądź utrudnią podjęcie działań uznaje się:
- nieskładny, niepoprawny i niezrozumiały opis zdarzenia
- nieprawidłową datę zdarzenia
- wypisani świadkowie jako "wszyscy obecni" , "każdy kto był" , itp.
- ucięte, nieczytelne, niepełne, zatajone częściowo screenshoty,
- nagrania wideo, które nie obejmują zdarzenia, bądź nie jest możliwe wyciągnięcie ich z nagrania - dotyczy zwłaszcza przypadków nagrań o długim czasie
- podrobione, fałszowane pliki logów
5. Na mocy punktu 5.11 Regulaminu Symulatora (https://docs.google.com/document/d/1UAAPUtN0d_RoS4RgOzEzllJZJhA0VcizzCzKW4QylbY/edit), oraz 4.9 Regulaminu Forum (https://docs.google.com/document/d/1UFCQHCkjXMe-AtPpbMwZStdIi4NRT154YYIUv7nCMu0/edit) , osoby postronne i niemające bezpośredniego związku ze skargą, a wypowiadające się, będą karane zgodnie z Taryfikatorem na okres nie dłuższy niż 72h.
6. Przy składaniu zgłoszenia/skargi NALEŻY w miarę możliwości wypełnić WSZYSTKIE dostępne pola, w przeciwnym razie zgłoszenie może nie być rozpatrzone.
Przykładowa skarga:
(https://img.ttsk.ngo/images/2017/11/15/zgloszenie.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/tkMN3)
Aktualizacja: 17.10.2022, wprowadzono poprawki punktów.
-
From 01.11.2020, we want presence a new Penalty Table, and User Accounting System. Therefore, we publish below a set of rules for the Reporting System.
1. Reporting System is a integral part of Train Driver 2 simulator forum and is subject to Forum Rules (https://docs.google.com/document/d/1UFCQHCkjXMe-AtPpbMwZStdIi4NRT154YYIUv7nCMu0/edit#heading=h.p19n33w5qocx).
2. Reporting System is subject to paragraph 5 "Skargi i kary" specified in Simulator Rules (https://docs.google.com/document/d/1UAAPUtN0d_RoS4RgOzEzllJZJhA0VcizzCzKW4QylbY/edit).
3. Due 5.2 of Simulator Rules, and 4.2 of Forum Rules, any necessary information, which enable action to be taken are:
- correct, logic, and understanding situation description
- correct date of situation
- witnesses SEPARATED by comma
- FULL SCREENSHOTS of this situation - Because many users have more than one computer monitor, we recommended to use Alt+Prntscr combine, which saves a screenshot of the active window ( not full screen ) in memory
- video recordings made independently or downloaded from the public stream / live, with the specific moment of the event marked *only Train Driver 2 game, *look TeamSpeak3 Rules (https://docs.google.com/document/d/1gNSumq6_hO5Tua1n6QT5gqjyi53ku6ciAgMf0TuAhZU/edit)
- original game logs in *.txt
4. Due 5.2 of Simulator Rules, and 4.2 Forum Rules, any information, which can't enable action to be taken are:
- chaotic, incorrect and unintelligible situation description,
- incorrect date of situation,
- witnesses like "everyone", "somebody", etc.
- cutted, illegible, incomplete, classified screenshots,
- video recordings that do not include the event or cannot be obtained from the recording - especially for long recordings,
- faked log files
5. Due 5.11 of Simulator Rules (https://docs.google.com/document/d/1UAAPUtN0d_RoS4RgOzEzllJZJhA0VcizzCzKW4QylbY/edit), and 4.9 of Forum Rules (https://docs.google.com/document/d/1UFCQHCkjXMe-AtPpbMwZStdIi4NRT154YYIUv7nCMu0/edit), bystanders and persons not directly related to the complaint, but speaking out, will be punished in accordance with the Penalty Table for a period not longer than 72 hours.
6. Making a complaint, please fill ALL places in as far as possible. Otherwise, the complaint may not be considered.
Template:
(https://img.ttsk.ngo/images/2017/11/15/zgloszenie.th.png) (https://img.ttsk.ngo/image/tkMN3)
-
W ostatnich dniach dodano do Systemu Zgłoszeń nowe obowiązkowe pole do wypełnienia:
punkty / points
Złamane punkty regulaminu / Violated points of the regulations
W związku z tym wskazanie naruszonych punktów Regulaminu Forum lub Regulaminu Symulatora jest traktowane jako obligatoryjne.
==========================
In recent days, a new field has been added to the Reporting System for completion:
punkty / points
Złamane punkty regulaminu / Violated points of the regulations
Therefore, the indication of the violated points of the Forum Rules or Simulator Rules is obligatory.
-
Drodzy Użytkownicy
Od dnia 01.07.2023 dopuszczamy pełnoekranowe zrzuty ekranu ze "STACJOWNIKA" jako dowód w skargach.
Pozdrawiamy
Zespół GM