EDIT1: Z uwagi na błąd w konfiguracji, osoby bez żadnej dodatkowej grupy (sponsor, weteran, itp) niestety nie mogą uruchomić tej kompilacji. Jutro to zostanie naprawione.EDIT2: Został odkryty bardzo istotny błąd w rozgrywce multiplayer. Poprawka dostępności zostanie wrzucona od razu z poprawką tego błędu. Jak ktoś ma słabe łącze, albo płaci za transfer, to proszę się wstrzymać do kolejnego komunikatu z pobieraniem symulatora. Pozostałe osoby mogą testować w tym czasie porównanie wydajności.EDIT3: Najnowsza wersja z poprawionymi błędami dostępu i zacinania się gracza, trafiła na mirrory. Adresy zostały zmienione w dokumencie opisującym jak testować.
EDIT4: Z uwagi na znaczny spadek FPS na wersji testowej związany z chmurami wolumetrycznymi, proszę podczas testów porównawczych, wyłączyć tę opcję, zarówno w wersji stabilnej, jak i testowej. Osoby, które wykonały już pomiary, nie muszą robić ich ponownie, przeliczę zmianę FPS na podstawie kolejnych pomiarów innych użytkowników.
Wydanie najnowszej wersji zaplanowane jest na najbliższy weekend (6-7 stycznia), o ile w trakcie testów nie zostaną wykryte krytyczne błędy.
W ramach prezentu na 2024 publikujemy wersję testową symulatora i zwracamy się z prośbą do
wszystkich użytkowników o wykonanie dwóch testów:
- Multiplayer - ważniejszy, wykrywający błędy
- Singleplayer - nie jest konieczny, choć da nam obraz jak wprowadzone zmiany faktycznie wpływają na rozgrywkę.
Wszystkie niezbędne informacje znajdują się w
tym dokumencie. Aby zminimalizować ilość tekstu niezbędnego do przeczytania, część informacji, która może dla niektórych z Was być zbyt szczegółowa, została przeniesiona na koniec dokumentu do FAQ. Jeżeli opis skrócony, jest jednak zbyt skrócony, wszystkie szczegóły znajdziesz w części FAQ. Zastosowałem też odnośniki w dokumencie, aby łatwiej się w nim poruszać.
Do komunikacji został utworzony dedykowany kanał na MM, szczegóły w podlinkowanym wyżej dokumencie.
Bawcie się dobrze na Sylwestra, a jutro bawcie się dobrze przy testach najnowszej wersji!
Happy New Year!