Autor Wątek: Info: Prace w USRK  (Przeczytany 1480 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline trichlor

  • Konstruktor
  • Weteran
  • Konstruktor
  • Sponsor
  • Grupa XI
  • *
  • Wiadomości: 374
  • Siła reputacji: 653
  • trichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezestrichlor prezes
  • w sanatorium
Prace w USRK
« dnia: 06 Maja 2021, 23:55:11 »
Szanowni miłośnicy TD2,

na początku był pomysł ...

Pomysł stary jak świat, czyli urządzenia komputerowe MOR. To oczywiście aplikacja tworzona, głównie po nocach, przez Aresa. Prace postępują i wierzymy głęboko, że dzieło to ujrzy światło dzienne.

Kolejny pomysł ... Ares jest tu nieprzebranym źródłem pomysłów, dotyczy usprawnienia działania blokad liniowych pomiędzy sceneriami. Koncepcja jest całkowicie Aresa i została już zaimplementowana w SCS (którego nową odsłonę zobaczycie wraz z nową wersją symulatora ... już niedługo, wielkie podziękowania dla Pawła Okrzesika), jest także zaimplementowana w SPE (to zobaczycie później). Postępują także prace nad implementacją tego pomysłu w SPK (atmosferyczny się nie poddaje i cierpliwie znosi nasze  kolejne wizje w ramach koncertu życzeń).

Jednym słowem, szykuje się rewolucja w blokadach.

Początkowo prace w SWDR implementujące pomysł Aresa wprowadził Inomushis. W fazie testów oczywiście pojawiają się kolejne "michałki", które stanowią nie lada wyzwanie dla wszystkich osób zaangażowanych w to zadanie.

Dodatkowo należą się wielkie podziękowania kojonkowi, który poczarował w kodzie SWDRa i zaradził problemowi jaki pojawił się ostatnio (testy już niebawem).

Testy są prowadzone między innymi przez krzys292, stasiu, kacperek754.

O wszystkim donosi uprzejmie, prawie najlepiej poinformowany w tej materii, "Samozwańczy Naczelnik Systemu "Blokowania" Scenerii"  ;)

Już niebawem więcej szczegółowych informacji.

Dodano: 09 Maja 2021, 13:09:58


Szanowni TD fani,

Dzisiaj po dłuższej przerwie poszła aktualizacja paczki całościowej. W symulatorze (TOOLS) macie w niej dostarczony najnowszy plik SPK.exe a w paczce scenerii poprawione pulpity SPK uwzględniające zaplombowanie niektórych przycisków przez montera zabezpieczenia.

Wkrótce kolejne nowości.
« Ostatnia zmiana: 09 Maja 2021, 13:09:58 wysłana przez trichlor »
"znafaca" od SPK wg Matz32