Dział ogólny > Ogłoszenia

Zgłoszenia do kooperacji w projekcie TrainDriver2

(1/30) > >>

_l0stfake7:
Drodzy użytkownicy,

W związku z ciągłym rozwojem symulatora poszukujemy osób, które chciałyby poświęcić swój prywatny czas i w ramach wolontariatu dołączyć do zespołu w jednej z ról:

* Deweloper
* Konstruktor
* Moderator
* Redaktor
* TrenerZ uwagi na konieczność podpisania dokumentów: umowy o zachowaniu poufności i umowy o przeniesienie autorskich praw majątkowych do wykonanych utworów, osoby które zdecydują się zgłosić, powinny posiadać pełną zdolność do czynności prawnych.

Osoby pracujące w Zespole TD2 będą miały możliwość zwiększenia swoich kompetencji miękkich i kwalifikacji zawodowych. W szczególności nabycia, bądź rozwinięcia:

Umiejętności miękkich:

* pracy w grupie,
* pracy zdalnej,
* współpracy z ludźmi,
* unikania i rozwiązywania konfliktów,
* komunikacji,
* kreatywności.Rozwoju kompetencji:

* programowania,
* testowania,
* modelowania 3D,
* tworzenia dokumentacji technicznej i funkcjonalnej,
* tworzenia poradników, filmów wideo, itp.Każda z osób pracujących w zespole dłużej niż pół roku, będzie mogła otrzymać opinię, którą będzie mogła dołączyć do swojego CV przy ubieganiu się o pracę. Co będzie miało znaczny wpływ na postrzeganie takiego kandydata u rekruterów.

Osoby pracujące w Zespole dłużej niż rok, będą miały możliwość kandydowania na stanowiska Naczelników poszczególnych sekcji.

Ogólny zarys poszczególnych stanowisk opisany jest w tym dokumencie.

Poza stanowiskami wymienionymi w powyższym dokumencie, poszukujemy kreatywnej osoby która opracuje i wykona szablon wordpressa do nowej strony symulatora, oraz będzie tworzyła elementy multimedialne do tej strony, jak i kanałów społecznych. Osoba ta dołączyłaby  do zespołu w randze Dewelopera.
Posty w tym wątku są moderowane.

emik:
Damian L:30
Aplikowane stanowisko: Konstruktor/Trener

Mimo, iż moje pulpity SCS jeszcze do końca nie wyglądają jak należy to jednak wiem jak działają, co zrobić, żeby osiągnąć dany efekt oraz odpowiednio je przygotować, aby pokazywały faktyczny stan zgodny ze scenerią, w której są uruchomione. Gdyby istniała taka możliwość chciałbym zająć stanowisko Konstruktora, sprawdzającego pulpity SCS nowo powstałych scenerii, który będzie chętny, aby dostosować obecne pulpity do nowych wymagań oraz je ujednolicić. Ponadto (jak Trener) mógłbym zająć się szkoleniem nowych osób z obsługi pulpitów SCS zarówno podczas dyżuru jak i wyjaśniać "zawiłości" dokumentacji technicznej edytora.

Kilka słów o mnie:
Kolejarz amator - hobbysta. Ostatni raz w jakimkolwiek składzie przebywałem ponad 10 lat temu. Lubię zagłębiać wiedzę kolejową, uwielbiam kruczki prawne, bywam cierpliwy jednak czasem ironiczny.

EmiK

frugo4321:
Zgłaszam swoją kandydaturę na stanowisko ''Trenera''.
Jestem w symulatorze od 30 czerwca 2017 roku. Często przebywam na TS symulatora i mam dobry kontakt z osobami przebywającymi na tym komunikatorze. W Symulatorze brałem udział w/zrobiłem:
- byłem mechanikiem w wirtualnej spółce PKP Cargo
- stworzyłem scenerię ''Kadzidełko'', która przez pewien okres była dopuszczona do ruchu i została wpisana do SWDR4, tworzyłem scenerię ''Czaniecko'' ale ona nie została dopuszczona.
- pomagałem przy otoczeniu użytkownikowi deletet
- zdarza się że zgłoszę błąd na GitLabie
- brałem udział w dwóch sesjach (w pierwszej jako mechanik a w drugiej jako dyżurny ruchu na stacji Redlin Sudecki)
Nazywam się Tadeusz Florczyk, mam 17 lat (6 września wybije mi już 18) i jestem członkiem Nowosądeckiego Stowarzyszenia Miłośników Kolei. Mam duże doświadczenie z koleją w prawdziwym życiu. Biorę udział jako organizator pociągów retro z projektu Małopolskie Szlaki Turystyki Kolejowej, gdzie mam spory kontakt z pasażerami (sprawdzanie biletów, pomoc podróżnym, wodowanie parowozu)
Zgłaszam moja kandydaturę na to stanowisko, ponieważ chciałbym zaangażować się w projekt jeszcze bardziej i pomóc w jego realizacji oraz rozwoju. Mogę zając się szkoleniem nowych użytkowników jak i tworzeniem instrukcji oraz wykonywaniem innych zadań zleconych przez wyższych rangą.

eeRBii:
Konstruktor / Kontroler / Kreator.

Większość mnie zna. Mam na imię Robert, wiek no cóż już zaawansowany. Moje projekty i prace dla innych użytkowników nie są tajemnicą i są ogolno dostępne np w stopce. Mój styl pracy i sumienność jest znany w gronie Dev'sów

Pozdrawiam
Robert - eeRBii

Kacper9:
Stanowiska: Developer (Unity, Web), Konstruktor, Trener (UBase, SCS)

Nazywam się Kacper i interesuje się nowoczesnymi urządzeniami sterowania ruchem kolejowym, szczególnie od strony technicznej i tak zwanego w branży programistycznej "mięsa", czyli tego co leży u podstaw i jest skrzętnie skrywane przed oczami użytkownika końcowego.

W życiu choć dość krótkim miałem do czynienia z kilkoma językami programowania (Java, Javascript, Typescript, PHP, C++, C#), ostatnio aktywnie programuje w technologiach webowych (node.js i typescript) wykorzystując wzorce TDD i DDD (a raczej starając się je wykorzystać w jak najlepszy sposób), niemniej w pobocznych projektach wykorzystuje C# z .Net Framework.

Nie tak dawno temu miałem krótką przygodę z Unity i Unreal Engine, która zakończyła się uderzeniem w mur braku modeli i czasu ;) .
W wolnych od programowania chwilach bawię się w UI design i jeżdżę na rowerze po malowniczych okolicach dawnych fabryk i pól przecinanych licznymi torami kolei przemysłowej.

Wiedza związana z koleją zdobyta własnymi siłami pozwoliła mi zgłębić tematy ETCS i ASR (Automatyczne Sterowanie Rozrządem) jednak z naciskiem na to pierwsze. Żeby było ciekawiej to miałem przygodę z blenderem, ale niezbyt się polubiliśmy ;) .

Co do dorobku symulatorowego: Generator podkładów Ubase, LCS Zaworek (dawno i nie prawda //Prawda ;) Ryszard-san), Góra Zatorska (obecnie poprawki wiszą w Systemie Sprawdzania) oraz budowany obecnie Kraków.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod