Autor Wątek: Solved/Rozwiązane: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS  (Przeczytany 1256 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline YTMarcel

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Siła reputacji: 10
  • YTMarcel dróżnik obchodowyYTMarcel dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 476km
  • Trains Routed: 37
Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« dnia: 17 Luty 2018, 23:57:05 »
Pytanie


Wie ktoś jak rozwiązać błąd #10060 (connection timed out)


Testowałem wylaczenie zapor anty virusa ale nic.


Proszę o pomoc! Z góry dziękuje i pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: 04 Maj 2018, 16:20:13 wysłana przez YTMarcel »

Offline mentorious

  • Moderator
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 236
  • Siła reputacji: 234
  • mentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezesmentorious prezes
  • Distance Travelled: 2584km
  • Trains Routed: 2030
Odp: scs
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Luty 2018, 00:49:11 »
Jestes w 100% pewien, ze wpisales poprawny port, na ktorym zostala uruchomiona sceneria odwolujaca sie do pliku .scs?

Poza tym prosze Cie o zmiane nazwy tematu na adekwatniejsza, np. "Błąd #10060 (connection timed out) w SCS". Umozliwi to innym osobom borykajacym sie w przyszlosci z tym problemem latwiejsze znalezienie tego watku. ;)
« Ostatnia zmiana: 18 Luty 2018, 00:57:43 wysłana przez mentorious »

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 395
  • Siła reputacji: 568
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 19745km
  • Trains Routed: 5019
Odp: scs
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Luty 2018, 09:27:15 »

1. Zmienić nazwę komputera/użytkownika aby była bez polskich znaków ĄĆĘÓŁŃŻŹ i szelskich innych dziwactw które tam można wpisać.
2. Wyłączyć antywirusa/blokadę rodzicielską.
3. Przy uruchamianiu DYŻURNEGO na czarnym tle białe napisy IP 127.0.0.1 i należy patrzeć na Port który się zmienia i zaznaczyć kropkę w okienku TCP/IP oczywiście scs włączamy po tym jak gramy już postacią dyżurnego.
/
4. Włączyć inną scenerie lub inną wersje scs-a gdyż może się coś bugować na tym tle i inne mogą działać poprawnie.

Jeżeli jest to błąd jaki napisałeś bo widzę że inny numer to nie wiem co to się dzieje.

Offline YTMarcel

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Siła reputacji: 10
  • YTMarcel dróżnik obchodowyYTMarcel dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 476km
  • Trains Routed: 37
Odp: scs
« Odpowiedź #3 dnia: 18 Luty 2018, 12:30:06 »
Jestes w 100% pewien, ze wpisales poprawny port, na ktorym zostala uruchomiona sceneria odwolujaca sie do pliku .scs?

Poza tym prosze Cie o zmiane nazwy tematu na adekwatniejsza, np. "Błąd #10060 (connection timed out) w SCS". Umozliwi to innym osobom borykajacym sie w przyszlosci z tym problemem latwiejsze znalezienie tego watku. ;)

Tak jestem pewien

Dodano: 18 Luty 2018, 12:30:50



1. Zmienić nazwę komputera/użytkownika aby była bez polskich znaków ĄĆĘÓŁŃŻŹ i szelskich innych dziwactw które tam można wpisać.
2. Wyłączyć antywirusa/blokadę rodzicielską.
3. Przy uruchamianiu DYŻURNEGO na czarnym tle białe napisy IP 127.0.0.1 i należy patrzeć na Port który się zmienia i zaznaczyć kropkę w okienku TCP/IP oczywiście scs włączamy po tym jak gramy już postacią dyżurnego.
/
4. Włączyć inną scenerie lub inną wersje scs-a gdyż może się coś bugować na tym tle i inne mogą działać poprawnie.

Jeżeli jest to błąd jaki napisałeś bo widzę że inny numer to nie wiem co to się dzieje.


To jest znacznie inny błąd.

Offline krzysiek9825

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Siła reputacji: 253
  • krzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezes
  • Distance Travelled: 3272km
  • Trains Routed: 2181
Odp: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« Odpowiedź #4 dnia: 19 Luty 2018, 12:51:01 »
kilka lat temu miałem taki sam błąd, odpalasz najpierw scs później dyżurnego i dlatego masz ten błąd
Odpal najpierw:
1. Dyżurnego ruchu, jak ci się już załaduje do scenerii to dopiero odpal scs i powiedzmy tam swdr

Offline YTMarcel

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Siła reputacji: 10
  • YTMarcel dróżnik obchodowyYTMarcel dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 476km
  • Trains Routed: 37
Odp: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« Odpowiedź #5 dnia: 19 Luty 2018, 16:09:12 »
kilka lat temu miałem taki sam błąd, odpalasz najpierw scs później dyżurnego i dlatego masz ten błąd
Odpal najpierw:
1. Dyżurnego ruchu, jak ci się już załaduje do scenerii to dopiero odpal scs i powiedzmy tam swdr


Dalej to samo

Offline krzysiek9825

  • Supporter
  • *
  • Pioneer
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Siła reputacji: 253
  • krzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezeskrzysiek9825 prezes
  • Distance Travelled: 3272km
  • Trains Routed: 2181
Odp: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« Odpowiedź #6 dnia: 19 Luty 2018, 16:45:33 »
kilka lat temu miałem taki sam błąd, odpalasz najpierw scs później dyżurnego i dlatego masz ten błąd
Odpal najpierw:
1. Dyżurnego ruchu, jak ci się już załaduje do scenerii to dopiero odpal scs i powiedzmy tam swdr


Dalej to samo
Jaka stacje odpalasz?

Offline YTMarcel

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Siła reputacji: 10
  • YTMarcel dróżnik obchodowyYTMarcel dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 476km
  • Trains Routed: 37
Odp: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« Odpowiedź #7 dnia: 19 Luty 2018, 17:27:22 »
Wola (do sygnalow zastepczych itp)

Offline YTMarcel

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Siła reputacji: 10
  • YTMarcel dróżnik obchodowyYTMarcel dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 476km
  • Trains Routed: 37
Odp: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« Odpowiedź #8 dnia: 08 Marzec 2018, 12:16:10 »
I ciągle ten sam blad

Offline Trepan

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 271
  • Siła reputacji: 86
  • Trepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezesTrepan prezes
  • Distance Travelled: 4717km
  • Trains Routed: 1125
Odp: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« Odpowiedź #9 dnia: 08 Marzec 2018, 15:54:54 »
Problem z połączeniem jest ewidentny. Jeśli nie blokuje go komputer (system lub antywirus) to może router?

Offline kojonek2

  • Developer
  • Wiadomości: 61
  • Siła reputacji: 24
  • kojonek2 dróżnik przejazdowykojonek2 dróżnik przejazdowykojonek2 dróżnik przejazdowykojonek2 dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 1776km
  • Trains Routed: 92
Odp: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« Odpowiedź #10 dnia: 08 Marzec 2018, 16:50:50 »
Router raczej odpada bo połączenie 127.0.0.1 w ogóle nie opuszcza komputera.

Offline YTMarcel

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Siła reputacji: 10
  • YTMarcel dróżnik obchodowyYTMarcel dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 476km
  • Trains Routed: 37
Odp: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« Odpowiedź #11 dnia: 09 Marzec 2018, 12:40:52 »
czyli co mam posprawdzać w ustawieniach routera?

Offline inomushis

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Administrator SWDR
  • Wiadomości: 39
  • Siła reputacji: 54
  • inomushis naczelnikinomushis naczelnikinomushis naczelnikinomushis naczelnikinomushis naczelnikinomushis naczelnikinomushis naczelnikinomushis naczelnikinomushis naczelnikinomushis naczelnik
  • Distance Travelled: 660km
  • Trains Routed: 345
Odp: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« Odpowiedź #12 dnia: 10 Marzec 2018, 09:53:55 »
1. Spróbuj połączyć się po lokalnym adresie IP, nie po loopbacku (127.0.0.1) - wybierz Start > Uruchom (Win+R), uruchom cmd. Następnie wpisz ipconfig | findstr /R /C:"v4", zatwierdź enterem - otrzymasz listę adresów IP przypisanych do wszystkich kart sieciowych w Twoim komputerze. Sprawdź każdy z nich zamiast 127.0.0.1

2. Sprawdź łączność przez putty - pobierz program https://the.earth.li/~sgtatham/putty/latest/w32/putty.exe
Uruchom, wpisz adres i port. Connection Type ustaw na RAW i kliknij Open - powinna otworzyć się konsola podobna do cmd, jednakże z powitaniem od TD2.

Jeśli żaden z adresów nie odpowie na prawidłowym porcie, to znaczy że port jest zablokowany na Twoim komputerze.
Albo w zaporze windowsa, albo w firewallu w antywirusie. A może używasz firmowego komputera i działają zasady polityki bezpieczeństwa?
Albo jedna z sieci, z którą masz połączenie została przez Ciebie opisana jako "publiczna" zamiast "domowa"?

Ustawień routera nie masz co sprawdzać, bo 127.0.0.1 nie wymaga połączenia sieciowego - to wirtualna karta sieciowa wskazująca na lokalny komputer.

Offline YTMarcel

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Siła reputacji: 10
  • YTMarcel dróżnik obchodowyYTMarcel dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 476km
  • Trains Routed: 37
Odp: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« Odpowiedź #13 dnia: 10 Marzec 2018, 11:27:30 »
Na programie "putty" mam Network Error Connection timed out

Dodano: 10 Marzec 2018, 11:28:34


a sieć mam jako prywatną

Offline YTMarcel

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 24
  • Siła reputacji: 10
  • YTMarcel dróżnik obchodowyYTMarcel dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 476km
  • Trains Routed: 37
Odp: Błąd #10060 (connection timed out) w SCS
« Odpowiedź #14 dnia: 30 Marzec 2018, 17:42:33 »
Proszę o zamknięcie tematu.

Problem rozwiązany, po przejściu na wersję Windows 7.



Pozdrawiam i życzę miłego dnia, YTMarcel!