Autor Wątek: Issue/Problem: I znów żółtodziób w edytorze...  (Przeczytany 847 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ezio258

  • Supporter
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 17
  • Siła reputacji: 96
  • Ezio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezes
  • Lubię pociągi
  • Distance Travelled: 2093km
  • Trains Routed: 751
I znów żółtodziób w edytorze...
« dnia: 04 Luty 2018, 12:16:42 »
Z góry piszę, jeżeli odpowiedź na moje pytanie już gdzieś się znajduję to proszę o link ;)
- Jak przemieszczać ''magiczny las''?
- Jak usunąć, bądź zakończyć trakcję, która znajduję się w ''magicznym lesie''?
- Co zrobić, jeśli chcę wczytać zapisaną scenerię, a wyskakuje mi błąd?
- Jak powiększyć scenerię (jej obszar)?
Proszę o pomoc  :-\


Pozdrawiam Mateusz K. [Ezio258] :)

Offline Mr_bar

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 134
  • Siła reputacji: 143
  • Mr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezes
  • RadioStop TRU TRU TRU!
    • Mój kanał YT
  • Distance Travelled: 8484km
  • Trains Routed: 1172
Odp: I znów żółtodziób w edytorze...
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Luty 2018, 12:22:19 »
Z góry piszę, jeżeli odpowiedź na moje pytanie już gdzieś się znajduję to proszę o link ;)
- Jak przemieszczać ''magiczny las''?
- Jak usunąć, bądź zakończyć trakcję, która znajduję się w ''magicznym lesie''?
- Co zrobić, jeśli chcę wczytać zapisaną scenerię, a wyskakuje mi błąd?
- Jak powiększyć scenerię (jej obszar)?
Proszę o pomoc  :-\
1. Lasku jeżeli chodzi mi o to samo to nie da się przemieszczać
2. Nie da się usunąć trakcji w lasku. Aby ją zakończyć musisz wstawić w ostatni słup, pierwszy, który ty możesz edytować
3. Błąd ? Wyślij loga
4. Terrapointami
Projekty : Wrocław, LCS Dziwnowice
Pomogę z pulpitem SCS. Pomogę ogarnąć maszynistę i dyżurnego ruchu
Kanał YT https://www.youtube.com/channel/UCDehFbGf28AH5ZRFnWdwcPQ

Offline Ezio258

  • Supporter
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 17
  • Siła reputacji: 96
  • Ezio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezes
  • Lubię pociągi
  • Distance Travelled: 2093km
  • Trains Routed: 751
Odp: I znów żółtodziób w edytorze...
« Odpowiedź #2 dnia: 04 Luty 2018, 12:31:28 »
I znów mam pytania.
- Jeśli nie da się przemieszczać to jak mam zrobić scenerię?
- Co to są Terrapoint'y?
Pozdrawiam Mateusz K. [Ezio258] :)

Offline Mr_bar

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 134
  • Siła reputacji: 143
  • Mr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezesMr_bar prezes
  • RadioStop TRU TRU TRU!
    • Mój kanał YT
  • Distance Travelled: 8484km
  • Trains Routed: 1172
Odp: I znów żółtodziób w edytorze...
« Odpowiedź #3 dnia: 04 Luty 2018, 12:44:38 »
I znów mam pytania.
- Jeśli nie da się przemieszczać to jak mam zrobić scenerię?
- Co to są Terrapoint'y?
Lasek możesz usunąć
Terrapointy masz w inkonce w górką
Projekty : Wrocław, LCS Dziwnowice
Pomogę z pulpitem SCS. Pomogę ogarnąć maszynistę i dyżurnego ruchu
Kanał YT https://www.youtube.com/channel/UCDehFbGf28AH5ZRFnWdwcPQ

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 351
  • Siła reputacji: 563
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 18786km
  • Trains Routed: 5006
Odp: I znów żółtodziób w edytorze...
« Odpowiedź #4 dnia: 04 Luty 2018, 12:45:45 »
1. Magiczny las się buduje jak tory na końcu torów niebieską kulką więc początkowy las jeden który nie potrzebujesz możesz usunąć i od niego budować.
2. Magiczne laski mają wbudowaną sieć trakcyjną i jej się nie da ruszać jeżeli tworzysz scenerie spalinową to zrób nowy słup w słupie od lasku i postaw następny słup naciągu ale w stronę twojej scenerii a nie końca lasku bo pociąg jadący do następnej scenerii będzie miał kolejny magiczny lasek z siecią trakcyjną.
3. Robisz to coś na nowej wersji testowe? Bo żeby wejść na dyżurkę musisz ją odpalić w edytorze i zapisać do nowej wersji gry. Gdy nie możesz otworzyć sceneri w edytorze polecam w jeszcze teraz używanej oficjalnej wersji zapisać scenerie w edytorze i dopiero ją wrzucić do wersji testowej i jeszcze raz ją w testowej zapisać.
4. Aby powiększyć powierzchnię ziemi jest wiele możliwości ale polecam wejść całkiem u góry po prawej w taki obrazek GÓRY i tam wyszukać żółte krzyżyki które da się stawiać na mapie tak zwane TERAINPOINTY i w nich można wprowadzać współrzędne mapy lub strzałkami je przesuwać i one poszerzają tą trawę powodzenia.
« Ostatnia zmiana: 04 Luty 2018, 12:53:20 wysłana przez Drozda32 »

Offline Ezio258

  • Supporter
  • *
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 17
  • Siła reputacji: 96
  • Ezio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezesEzio258 prezes
  • Lubię pociągi
  • Distance Travelled: 2093km
  • Trains Routed: 751
Odp: I znów żółtodziób w edytorze...
« Odpowiedź #5 dnia: 04 Luty 2018, 12:48:50 »
Ok, dzięki. Jak będę mieć jeszcze jakieś pytania to się odezwę  :D

Dodano: 04 Luty 2018, 17:58:15


A teraz coś takiego...  :-\ Jak chcę odpalić scenerię w edytorze to wywala mi błąd -.-

Dodano: 05 Luty 2018, 11:27:50


Initialize engine version: 5.5.2f1 (3829d7f588f3)
GfxDevice: creating device client; threaded=1
Direct3D:
    Version:  Direct3D 11.0 [level 10.0]
    Renderer: NVIDIA GeForce GTX 260 (ID=0x5e2)
    Vendor:   NVIDIA
    VRAM:     879 MB
    Driver:   21.21.13.4201
Begin MonoManager ReloadAssembly
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.dll (this message is harmless)
Loading D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Assembly-CSharp-firstpass.dll (this message is harmless)
Loading D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Assembly-CSharp-firstpass.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Assembly-CSharp.dll (this message is harmless)
Loading D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Assembly-CSharp.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.UI.dll (this message is harmless)
Loading D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.UI.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.Networking.dll (this message is harmless)
Loading D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.Networking.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.PlaymodeTestsRunner.dll (this message is harmless)
Loading D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\UnityEngine.PlaymodeTestsRunner.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\C5.dll (this message is harmless)
Loading D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\C5.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\gzip.dll (this message is harmless)
Loading D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\gzip.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Newtonsoft.Json.dll (this message is harmless)
Loading D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Newtonsoft.Json.dll into Unity Child Domain
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Photon3Unity3D.dll (this message is harmless)
Loading D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\Photon3Unity3D.dll into Unity Child Domain
- Completed reload, in  0.081 seconds
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\System.Core.dll (this message is harmless)
Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\System.dll (this message is harmless)
OnLevelWasLoaded was found on T3dLoader
This message has been deprecated and will be removed in a later version of Unity.
Add a delegate to SceneManager.sceneLoaded instead to get notifications after scene loading has completed
 
(Filename:  Line: 382)

OnLevelWasLoaded was found on PhotonHandler
This message has been deprecated and will be removed in a later version of Unity.
Add a delegate to SceneManager.sceneLoaded instead to get notifications after scene loading has completed
 
(Filename:  Line: 382)

OnLevelWasLoaded was found on Globals
This message has been deprecated and will be removed in a later version of Unity.
Add a delegate to SceneManager.sceneLoaded instead to get notifications after scene loading has completed
 
(Filename:  Line: 382)

desktop: 1440x900 60Hz; virtual: 1440x900 at 0,0
<RI> Initializing input.

<RI> Input initialized.

<RI> Initialized touch support.

UnloadTime: 30.798693 ms
Setting up 1 worker threads for Enlighten.
  Thread -> id: f10 -> priority: 1
Serialization depth limit 7 exceeded at 'LDS::Element.inputs'. There may be an object composition cycle in one or more of your serialized classes.

Serialization hierarchy:
8: LDS::Element.inputs
7: LDS::Element.inputs
6: LDS::Element.inputs
5: LDS::Element.inputs
4: LDS::Element.inputs
3: LDS::Element.inputs
2: LDS::Element.inputs
1: IOGroup.elements
0: LDS::Prog.ioGroups

 
(Filename:  Line: 84)

Platform assembly: D:\Games\TD2\Pukeko Technologies\Train Driver 2\TD2\stable\TrainDriver2_Data\Managed\System.Xml.dll (this message is harmless)
PhotonNetwork.room is null. You don't have to call LeaveRoom() when you're not in one. State: PeerCreated
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Not sending leave operation. State is not 'Joined': PeerCreated
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Sceneries cleaned with current.
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Unloading 7 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 0)
Fallback handler could not load library D:/Games/TD2/Pukeko Technologies/Train Driver 2/TD2/stable/TrainDriver2_Data/Mono/libc
Fallback handler could not load library D:/Games/TD2/Pukeko Technologies/Train Driver 2/TD2/stable/TrainDriver2_Data/Mono/.\libc
Fallback handler could not load library D:/Games/TD2/Pukeko Technologies/Train Driver 2/TD2/stable/TrainDriver2_Data/Mono/libc
UnloadTime: 39.150303 ms

Unloading 19 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 226978.
Total: 233.891113 ms (FindLiveObjects: 30.787172 ms CreateObjectMapping: 35.203552 ms MarkObjects: 130.827148 ms  DeleteObjects: 37.071323 ms)

Unloading 0 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 0)

Unloading 0 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 226978.
Total: 195.178192 ms (FindLiveObjects: 40.550747 ms CreateObjectMapping: 39.164894 ms MarkObjects: 114.354324 ms  DeleteObjects: 1.107071 ms)

Update() was called by Unity. Scene is loaded. Let's connect to the Photon Master Server. Calling: PhotonNetwork.ConnectUsingSettings();
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

ConnectToRegion: eu
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

13,4
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Premium login detected. Disabling free users counter.
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Sceneries cleaned with current.
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Unloading 2 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 0)
UnloadTime: 83.491508 ms

Unloading 1 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 245605.
Total: 313.638245 ms (FindLiveObjects: 41.904728 ms CreateObjectMapping: 69.603775 ms MarkObjects: 201.051468 ms  DeleteObjects: 1.077119 ms)

The referenced script on this Behaviour (Game Object 'Publish') is missing!
 
(Filename:  Line: 1754)

11:22:32.60 Loading Rogozno Pom ...
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Loading SavedStations/Rogozno Pom\station.sc
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Błąd ładowania w linii 25, System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
  at WorldGenerator.SetupEndTracks () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at LoadStation.LoadRoute (System.String[] l, System.IO.TextReader sr) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at LoadStation+<Load>c__Iterator1.MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0 .
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Błąd ładowania w linii 25, System.NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
  at WorldGenerator.SetupEndTracks () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at LoadStation.LoadRoute (System.String[] l, System.IO.TextReader sr) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at LoadStation+<Load>c__Iterator1.MoveNext () [0x00000] in <filename unknown>:0 .
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Powrót do głównego menu.
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

PhotonNetwork.room is null. You don't have to call LeaveRoom() when you're not in one. State: JoinedLobby
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Not sending leave operation. State is not 'Joined': JoinedLobby
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Sceneries cleaned with current.
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

0 unique tracks in cache, 0 tracks reused
 
(Filename: C:/buildslave/unity/build/artifacts/generated/common/runtime/DebugBindings.gen.cpp Line: 51)

Unloading 6 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 0)
NullReferenceException: Object reference not set to an instance of an object
  at SceneryConnection.Start () [0x00000] in <filename unknown>:0
 
(Filename:  Line: -1)

UnloadTime: 375.450684 ms

Unloading 297 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 227454.
Total: 340.960968 ms (FindLiveObjects: 36.068703 ms CreateObjectMapping: 64.121796 ms MarkObjects: 200.056519 ms  DeleteObjects: 40.712414 ms)

Unloading 1 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 0)

Unloading 0 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 227454.
Total: 334.166107 ms (FindLiveObjects: 63.399879 ms CreateObjectMapping: 70.948158 ms MarkObjects: 198.560074 ms  DeleteObjects: 1.256830 ms)

Unloading 0 Unused Serialized files (Serialized files now loaded: 0)

Unloading 0 unused Assets to reduce memory usage. Loaded Objects now: 227454.
Total: 332.156250 ms (FindLiveObjects: 62.246727 ms CreateObjectMapping: 53.295692 ms MarkObjects: 215.750198 ms  DeleteObjects: 0.862463 ms)
« Ostatnia zmiana: 05 Luty 2018, 11:33:38 wysłana przez Ezio258 »
Pozdrawiam Mateusz K. [Ezio258] :)

Offline silence

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Siła reputacji: 11
  • silence dróżnik obchodowysilence dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 603km
  • Trains Routed: 69
Odp: I znów żółtodziób w edytorze...
« Odpowiedź #6 dnia: 22 Kwiecień 2018, 14:31:27 »
Przepraszam za post hijacking ale temat widzę ucichł.

Mam dwa pytania odnośnie edytora:
- czy jest funkcja "cofnij", jak ctrl+z ?
- jak można szybko wrócić do punktu centralnego scenerii? Zdarza się, że wskutek manipulacji myszką odjeżdżam od zielonej planszy tak, że znika i nie potrafię do niej wrócić.

Offline Drozda32

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 351
  • Siła reputacji: 563
  • Drozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezesDrozda32 prezes
  • Distance Travelled: 18786km
  • Trains Routed: 5006
Odp: I znów żółtodziób w edytorze...
« Odpowiedź #7 dnia: 22 Kwiecień 2018, 14:49:05 »
Chyba F3 wraca do mapy. Opcji cofnij nie ma.
« Ostatnia zmiana: 22 Kwiecień 2018, 14:51:17 wysłana przez Drozda32 »

Online Ares28

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 252
  • Siła reputacji: 329
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 4968km
  • Trains Routed: 2149
Odp: I znów żółtodziób w edytorze...
« Odpowiedź #8 dnia: 22 Kwiecień 2018, 14:49:21 »
Przepraszam za post hijacking ale temat widzę ucichł.

Mam dwa pytania odnośnie edytora:
- czy jest funkcja "cofnij", jak ctrl+z ?
- jak można szybko wrócić do punktu centralnego scenerii? Zdarza się, że wskutek manipulacji myszką odjeżdżam od zielonej planszy tak, że znika i nie potrafię do niej wrócić.

1. Nie
2. Za pomocą klawisza F3. Klawisz F4 ustala nowy punkt teleportacji.

Offline silence

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 11
  • Siła reputacji: 11
  • silence dróżnik obchodowysilence dróżnik obchodowy
  • Distance Travelled: 603km
  • Trains Routed: 69
Odp: I znów żółtodziób w edytorze...
« Odpowiedź #9 dnia: 22 Kwiecień 2018, 22:31:51 »
Dziękuje za odpowiedzi. Opcja cofnięcia byłaby cenna, ręce się trzęsą przy delete  :-\