Autor Wątek: Issue/Problem: Profilowanie sieci  (Przeczytany 334 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Emoji

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 59
  • Siła reputacji: 3
  • Emoji pracownik torowy
  • Projekty: Trzciniec - Otoczenie
    • Mój Discord
  • Distance Travelled: 600 km
  • Trains Routed: 297
Profilowanie sieci
« dnia: 08 Marzec 2019, 11:52:48 »
Cześć i czołem!
Mam pytanie skierowane do bardziej Wtajemniczonychw tą sprawę.


Chodzi mi konkretnie o problem dot. profilowania sieci trakcyjnej. Czy w Td- eku jest możliwe sprofilowanie sieci pod wiadukt, żeby pantograf "przystosował" się do linii, czy będzie on wbity w konstrukcję usztywniającą wiadukt.


Jeżeli pantograf będzie się wbijał to chyba pozostaje tylko opuszczenie w takiej sytuacji pantografów.
Chętnie zajmę się otoczeniem. Znam się także na UBase, demach i wskaźnikach. Kto chce mnie wypożyczyć zapraszam tutaj: https://discord.gg/tYUytBY

Offline Zdebu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 285
  • Siła reputacji: 131
  • Zdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezes
  • Distance Travelled: 4849 km
  • Trains Routed: 754
Odp: Profilowanie sieci
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Marzec 2019, 14:48:01 »
Sa odpowiednie wysięgniki do obniżania lini nośnej, innym sposobem jest podniesienie przeszkody wyżej, poczytaj: http://www.transportszynowy.pl/trakcja.php, duzo mozna sie stad dowiedziec, No i popatrz jak na innych sceneriach zostało to rozwiązane.
Węzeł Łazowski - Prace wznowione

Offline Emoji

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 59
  • Siła reputacji: 3
  • Emoji pracownik torowy
  • Projekty: Trzciniec - Otoczenie
    • Mój Discord
  • Distance Travelled: 600 km
  • Trains Routed: 297
Odp: Profilowanie sieci
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Marzec 2019, 15:00:21 »
Właśnie stąd Czytałem Ale nie wiem czy by to przeszło Tdku ;D
Chętnie zajmę się otoczeniem. Znam się także na UBase, demach i wskaźnikach. Kto chce mnie wypożyczyć zapraszam tutaj: https://discord.gg/tYUytBY

Offline Zdebu

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 285
  • Siła reputacji: 131
  • Zdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezesZdebu prezes
  • Distance Travelled: 4849 km
  • Trains Routed: 754
Odp: Profilowanie sieci
« Odpowiedź #3 dnia: 08 Marzec 2019, 15:54:39 »
A czemu miało by nie przejść?
Węzeł Łazowski - Prace wznowione

Offline emik

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Siła reputacji: 23
  • emik dróżnik przejazdowyemik dróżnik przejazdowyemik dróżnik przejazdowyemik dróżnik przejazdowy
  • Distance Travelled: 673 km
  • Trains Routed: 249
Odp: Profilowanie sieci
« Odpowiedź #4 dnia: 08 Marzec 2019, 20:13:55 »
W TDku na chwilę obecną pantografy są na stałej wysokości więc jeżeli nie podniesiesz wiaduktu to "wbiją się" w konstrukcję. Wizualnie można całość mocowań obniżyć stosując odpowiednie wysięgniki, które są dostępne.

Docelowo Developerzy pracują nad tym, aby pantograf "szukał" liny w przypadku jej obniżenia/podniesienia, ale opcja ta jeszcze nie jest dostępna.