Autor Wątek: Idea/Pomysł: Skargi - Rozpatrywanie  (Przeczytany 1025 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Pepsi2026

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 159
  • Siła reputacji: 222
  • Pepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezes
  • Kiedyś to było...a nie...kiedyś to mnie nie bylo..
  • Distance Travelled: 3034 km
  • Trains Routed: 4049
Skargi - Rozpatrywanie
« dnia: 08 Grudzień 2018, 22:42:45 »
Witajcie! Jako iż skarg przybywa a rozwiązań ich brak, przychodzę z propozycją. Możeby "otworzyć" jakiś "nabór" na stanowisko, które ogarnia owe skargi? Ja rozumiem praca,obowiązki,dom..ale ile można czekać na rozpatrzenie..?

Pozdrawiam ;)
Poszukuję osób, które nauczą mnie obsługi edytora scs oraz obsługi edytora scenerii! Z góry dziękuję, jeśli ktoś zechce pomóc :)

Uczę obsługi scs, spk, urządzeń mechanicznych orwz urządzeń mechanicznie scentralizowanych. Chętnych zapraszam na pw.

Offline badcookie66

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Tester
  • Wiadomości: 289
  • Siła reputacji: 78
  • badcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezes
  • Zły, niedobry, zgryźliwy ciastek.
  • Distance Travelled: 6050 km
  • Trains Routed: 737
Odp: Skargi - Rozpatrywanie
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Grudzień 2018, 22:52:03 »
A czy przeczytałeś regulamin TD2?
Punkt 5 podpunkt 6.
Cytuj
Oskarżony ma obowiązek w ciągu 72 godzin od ostatniego zalogowania na forum po wpłynięciu skargi ustosunkować się do skargi, w przeciwnym wypadku uznaje się za winnego zarzutów.

Po co zatem administracja tak na prawdę się od razu udzielać, skoro najpierw powinien się oskarżony wytłumaczyć. Wiele takich skarg wisi, do tego skargi przypisane są konkretnym administratorom i to oni później za to odpowiadają.
Nie widzę sensu aby "zatrudniać" innych osób zwłaszcza że skarg bez przypisania administratora jest kilka. Jeśli złożyłeś jakąś skargę i czekasz na rozpatrzenie, to bądź pewny że jeśli oskarżony złamał regulamin to zostanie ukarany, prędzej lub później ale jednak kara go nie ominie.
« Ostatnia zmiana: 08 Grudzień 2018, 22:54:25 wysłana przez badcookie66 »

Działam w projekcie ŁKA. Pracuję nad liniami 3,14,15,16 na podkładach z profilem pionowym.
Pomogę z edytorem SCS.

Offline stasiu29011

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 275
  • Siła reputacji: 137
  • stasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezesstasiu29011 prezes
  • Taka sobie przeciętna Olga
  • Distance Travelled: 7267 km
  • Trains Routed: 1062
Odp: Skargi - Rozpatrywanie
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Grudzień 2018, 00:18:04 »
A czy przeczytałeś regulamin TD2?
Punkt 5 podpunkt 6.
Cytuj
Oskarżony ma obowiązek w ciągu 72 godzin od ostatniego zalogowania na forum po wpłynięciu skargi ustosunkować się do skargi, w przeciwnym wypadku uznaje się za winnego zarzutów.

Po co zatem administracja tak na prawdę się od razu udzielać, skoro najpierw powinien się oskarżony wytłumaczyć. Wiele takich skarg wisi, do tego skargi przypisane są konkretnym administratorom i to oni później za to odpowiadają.
Nie widzę sensu aby "zatrudniać" innych osób zwłaszcza że skarg bez przypisania administratora jest kilka. Jeśli złożyłeś jakąś skargę i czekasz na rozpatrzenie, to bądź pewny że jeśli oskarżony złamał regulamin to zostanie ukarany, prędzej lub później ale jednak kara go nie ominie.

Takiego absurdalnego zapisu nie było nawet w Związku Radzieckim w czasach wielkich czystek...
Całkowicie rozmija się chociażby z zasadami "qui accusare volunt, probationes habere debent" czy "quisque praesumitur bonus, donec probetur contrarium"...

Ale cóż... Taki zapis obowiązuje i musimy się do niego stosować, choćby był całkowicie bezsensowny. 72 godziny to nie jest szmat czasu, warto czekać.
Na życzenie na PW przeprowadzę szkolenie z prowadzenia ruchu kolejowego.
12 202 kHz

Offline Mikosek

  • User
  • Wiadomości: 179
  • Siła reputacji: 156
  • Mikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezes
  • Uwielbiam ludzi którzy czegoś chcą...
  • Distance Travelled: 5190 km
  • Trains Routed: 2566
Odp: Skargi - Rozpatrywanie
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Grudzień 2018, 10:18:42 »
Dobra. 72 h. Ale na dzień dzisiejszy wiszą skargi z 30 listopada, a zbliża się połowa grudnia. Badcookie nadao utrzymujesz swoje zdanie?
Projekty:
Lęborg - wątek, Janikowice, Mogilno
Zapraszam po sieć :)

Offline badcookie66

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Tester
  • Wiadomości: 289
  • Siła reputacji: 78
  • badcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezesbadcookie66 prezes
  • Zły, niedobry, zgryźliwy ciastek.
  • Distance Travelled: 6050 km
  • Trains Routed: 737
Odp: Skargi - Rozpatrywanie
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Grudzień 2018, 11:56:40 »
Tak jak najbardziej utrzymuję swoje zdanie. Wprowadzenie nowych osób które będą rozpatrywały skargi wiąże się z poświęceniem czasu, z odpowiedzialnością, brakiem stronniczości oraz wiedzą z zakresu kolejowego, przepisów oraz polskiego prawa. Ktoś z góry jednak musiałby za takiego gracza odpowiadać przynajmniej przez jakiś czas, aby potwierdzić jego wiedzę czy brak stronniczości.
Jeśli twierdzisz że są osoby które nadają się na takie stanowisko, wskaz je palcem i niech się wypowiedzą czy byłby chętne podjąć się takiego obowiązku. Ja jestem zdania że najpierw ktoś musi się zgłosić a dopiero później trzeba temat popchnąć dalej. Jeśli nie masz propozycji osób i nikt nie jest chętny to jakby odpowiedź jest do przewidzenia.


Podpisując się tutaj jesteś zdania, że należy ilość osób rozpatrujących zwiększyć, a przerasta Cię zainstalowanie launchera i kliknięcie 2 opcji w nim aby pobrać symulator. Jakby o czym rozmawiamy?

Działam w projekcie ŁKA. Pracuję nad liniami 3,14,15,16 na podkładach z profilem pionowym.
Pomogę z edytorem SCS.

Offline Coyotek

  • Global Moderator
  • Developer
  • Pioneer
  • *
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 414
  • Siła reputacji: 131
  • Coyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezesCoyotek prezes
  • Mięso musiało latać ,jakby granat w chlew trafił
  • Distance Travelled: 2799 km
  • Trains Routed: 1528
Odp: Skargi - Rozpatrywanie
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Grudzień 2018, 15:14:13 »
Ale cóż... Taki zapis obowiązuje i musimy się do niego stosować, choćby był całkowicie bezsensowny. 72 godziny to nie jest szmat czasu, warto czekać.

MUSI obowiązywać, bo inaczej moglibyśmy czekać do końca dnia i jeden dzień dłużej, aż dany gracz zechce ruszyć cztery litery na forum. Inaczej jest uznawany za winnego swoich czynów. Nierzadko stosujemy przywilej korzyści i dajemy takim graczom szanse na rehabilitację, rozpatrując skargi trochę później niż po zalecanych 3 dniach. Swoją drogą po to ono ( forum ) jest, aby się zainteresować.
Naczelny Modulator.Bezbecja Forum. Pałuję warnami każdego, kto się opiera zasadom.
Banday, Kickday, Warnday, Timeoutday, Coyotday, Banturday i Spamday
Forumowy Wąchacz

Offline Mikosek

  • User
  • Wiadomości: 179
  • Siła reputacji: 156
  • Mikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezes
  • Uwielbiam ludzi którzy czegoś chcą...
  • Distance Travelled: 5190 km
  • Trains Routed: 2566
Odp: Skargi - Rozpatrywanie
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Grudzień 2018, 20:24:15 »
Uważam, że powinni to być doświadczeni gracze, a test z polskiego prawa łatwo zrobić.
Projekty:
Lęborg - wątek, Janikowice, Mogilno
Zapraszam po sieć :)

Offline Miloes

  • User
  • Wiadomości: 9
  • Siła reputacji: 170
  • Miloes prezesMiloes prezesMiloes prezesMiloes prezesMiloes prezesMiloes prezesMiloes prezesMiloes prezesMiloes prezesMiloes prezesMiloes prezesMiloes prezes
  • Distance Travelled: 4671 km
  • Trains Routed: 1777
Odp: Skargi - Rozpatrywanie
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Grudzień 2018, 21:21:51 »
moja skarga, która wisi od 29.11.2018 też zalicza się do tego "przywileju korzyści"?
 
 

Offline frugo4321

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 92
  • Siła reputacji: 322
  • frugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezesfrugo4321 prezes
  • Distance Travelled: 12771 km
  • Trains Routed: 2604
Odp: Skargi - Rozpatrywanie
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Grudzień 2018, 21:54:08 »
Ahhh @Mikosek jeśli uważasz, że Polskie prawo nie jest trudne to przeczytaj je sobie a potem się wypowiedz. Nie bez powodu studia prawa trwają około 5 lat.
« Ostatnia zmiana: 09 Grudzień 2018, 21:57:34 wysłana przez frugo4321 »
Zapraszam do udziału w Małopolskich Szlakach Turystyki Kolejowej. Więcej szczegółów na www.kolejegalicyjskie.pl

Offline Mikosek

  • User
  • Wiadomości: 179
  • Siła reputacji: 156
  • Mikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezesMikosek prezes
  • Uwielbiam ludzi którzy czegoś chcą...
  • Distance Travelled: 5190 km
  • Trains Routed: 2566
Odp: Skargi - Rozpatrywanie
« Odpowiedź #9 dnia: 10 Grudzień 2018, 05:48:21 »
Tak, masz rację.
Ale przecież nikt nie będzie wymagał tutaj znajomości paragrafów na rzeczy dla naszego symulatora niepotrzebne.
Projekty:
Lęborg - wątek, Janikowice, Mogilno
Zapraszam po sieć :)