Autor Wątek: Solved/Rozwiązane: Najczęstsze błędy związane z Launcherem - Rozwiązania  (Przeczytany 39577 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Pepsi2026

  • Global Moderator
  • Weteran
  • Sponsor
  • *
  • Wiadomości: 724
  • Siła reputacji: 1466
  • Pepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezesPepsi2026 prezes
  • Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść niepokonanym
Najczęstsze błędy związane z Launcherem - Rozwiązania
« dnia: 31 Sierpnia 2019, 17:06:00 »
Witajcie! W celu zmniejszenia ilości wątków o tematyce "Yyy, no bo gra mi nie działa. Pomocy!!!" postanowiłem zrobić ten o to wątek, w którym wypiszę wszystkie znane mi (lub znalezione gdzieś na forum) błędy wraz z ich rozwiązaniem. Rozwiązania zostały ukryte w spoilerach. Aby zobaczyć rozwiązanie danego problemu należy użyć przycisku POKAŻ przy danym błędzie. Zapraszam do lektury!

UWAGA! W PIERWSZEJ KOLEJNOŚCI UPEWNIJ SIĘ, ŻE POSIADASZ
NAJNOWSZY LAUNCHER TD2


W przypadku, gdy rozwiązanie z tego wątku nie przyniosło żądanego efektu zadaj pytanie TUTAJ (logowanie za pomocą "GitLab").


Launcher FAQ

A second instance of the launcher has been detected. This program will be closed.
Spoiler: pokaż



Błąd przedstawiony na screenie powyżej pojawia się tylko w sytuacji, gdy chcemy uruchomić drugą instancję Launchera. Automatycznie jest to wykrywane, ponieważ uruchomienie dwóch Launcherów jednocześnie jest zbędne. Jeśli nie widzisz żadnego Launchera, a komunikat dalej się pojawia są dwa wyjścia. Pierwsze to po prostu ponowne uruchomienie laptopa, czy tez komputera. Natomiast drugim wyjściem jest przejście w Menedżer Zadań za pomocą skrótu klawiszowego Ctrl + Shift + Escape. Nie jest ważne, czy użyjemy Ctrl oraz Shift po prawej, czy lewej stronie klawiatury.



Po przejściu w owy Menedżer należy należy nacisnąć prawym przyciskiem myszy na Launcher, a następnie użyć opcji "Zakończ zadanie". (ORYGINAŁ: KLIK)

Odwołanie do obiektu nie zostało ustawione na wystąpienie obiektu / Object reference not set to an instance of an object
Spoiler: pokaż



Gdy zobaczymy taki błąd należy sprawdzić czy nasz Antywirus (typu Avast) nie jest tutaj problemem. Należy dodać katalog TD2 do wyjątków, Kwarantanny (w różnych antywirusach jest różnie nazwane). Blokować poprawne uruchomienie symulatora może również bariera systemu Windows - na czas uruchamiania TD2 należy ją całkowicie wyłączyć. Gdy po dodaniu katalogu TD2 błąd dalej będzie występował należy odinstalować całego TD2 (najczęściej w C:\programdata\TTSK) oraz konfigurację całego Launchera (\users\twoja_nazwa\appdata\local\TTSK). Następnie należy pobrać Launcher i TD2 'od zera". (ORYGINAŁ: KLIK)

Nie można zainicjować systemu konfiguracji
Spoiler: pokaż



Jeśli pokazuje się owy komunikat należy usunąć katalog \Users\(Twoja_nazwa)\AppData\Local\TTSK. Następnie należy ponownie zainstalować Launcher. (ORYGINAŁ: KLIK)

W magazynie brak miejsca dla wykonania tej operacji
Spoiler: pokaż



Błąd ten najprawdopodobniej jest powodem braku wolnego miejsca w pamięci RAM lub na dysku twardym. (ORYGINAŁ: KLIK)

Odmowa dostępu do ścieżki "UnityCrashHandler64.exe".
Spoiler: pokaż



Jest to prawdopodobnie spowodowane, tym że jesteś zalogowany na użytkowniku x, a grę próbujesz instalować na innym użytkowniku systemu windows y.  Przez co system odmawia dostępu. (ORYGINAŁ: KLIK)

Nieprawidłowe hasło / Incorrect password
Spoiler: pokaż



Pamiętaj, by w sekcji login wpisać swój nick z forum, którego użyłeś przy rejestracji. Nie może być to adres e-mail, ponieważ wtedy pokaże się powyższy komunikat. Jeśli wpisałeś swój prawidłowy nick w sekcji login, a złe jest samo hasło możliwa jest konieczność zresetowania hasła.

Odmowa dostępu do ścieżki logów
Spoiler: pokaż



Gdy pojawia się owy komunikat należy dodać Launcher do listy wyjątków antywirusa. W czerwonym polu znajduje się indywidualna nazwa użytkownika.
Dodawanie wyjątku w usłudze Zabezpieczenia Windows (Orignał: KLIK)

Musisz być zalogowany
Spoiler: pokaż



Możliwe, że nie można skomunikować się z serwerem który jak posiada informacje na temat kompilacji oraz źródeł pobierania kompilacji.
Należy sprawdzić czy żaden program nie blokuje dostępu do internetu. Konkretniej: VPN,PROXY (które MUSI być wyłączone) oraz program antywirusowy który może zablokować połączenie z serwerem. (ORYGINAŁ: KLIK)

Jesteś zbanowany / You are banned
Spoiler: pokaż



1. Posiadasz VPNa. Należy go wyłączyć (najlepiej usunąć), oraz łączyć się z prywatnych sieci (żadne hotspoty miejskie).
2. Odinstaluj Launcher oraz usuń pliki z katalogów %AppData% oraz "moich dokumentów" (foldery TTSK), po czym zainstaluj go ponownie.
3. Jeżeli dwa pierwsze rozwiązania zawiodły, oznacza to iż zostałeś zablokowany za poważne nadużycie Regulaminu. Pozostaje wtedy kontakt z Administracją za pośrednictwem skrzynki e-mail: odwolania@ttsk.ngo

No download mirror available
Spoiler: pokaż



Obecnie nie ma możliwości pobrania danej wersji symulatora. Spróbuj pobrać ponownie później. W ostateczności w przypadku gdy minęło już sporo czasu, a błąd dalej się pojawia skontaktuj się z administratorem.

Obiekt docelowy wywołania zgłosił wyjątek
Spoiler: pokaż



Jeśli pokazuje się owy komunikat sprawdź:
1. Czy uruchamiasz Launcher z uprawnieniami administratora? ("Uruchom jako administrator")
2. Czy na czas instalacji dodałeś Launcher do wyjątków/kwarantanny w swoim antywirusie oraz wyłączyłeś Windows Defender?
3. Czy podczas próby uruchomiania Launchera macie uruchomione jeszcze jakieś inne aplikacje (np. Spotify, przeglądarka, itp.) - mogą się one potencjalnie gryźć ze sobą (choć nie powinny, ale cóż).
4. Czy na dysku, na którym próbujesz zainstalować symulator masz odpowiednią ilość miejsca do zainstalowania go? (ORYGINAŁ: KLIK)

Wyjątków zadania nie zaobserwowano
Spoiler: pokaż



Jeśli pokazuje się owy komunikat sprawdź:
1. Czy korzystasz z najnowszego Launchera, który to wymagany jest do pobrania najnowszej wersji symulatora (2022.2.1)? (INSTALATOR)
2. Czy uruchamiasz Launcher z uprawnieniami administratora? ("Uruchom jako administrator")
3. Czy wykluczasz możliwość, że jakiś antywirus (np. Avast lub Windows Defender) blokuje wam prawidłowe działanie Launchera? Jeśli nie, to zalecam spróbować uruchomić/pobrać najnowszą wersję TD2 z wyłączonym antywirusem.
4. Czy Twoje łącze internetowe jest odpowiednio szybkie i odpowiada wymaganiom sprzętowym TD2? (https://www.speedtest.pl/)
5. Czy podczas próby uruchomiania Launchera masz uruchomione jeszcze jakieś inne aplikacje (np. Spotify, przeglądarka, itp.) - mogą się one potencjalnie gryźć ze sobą (choć nie powinny, ale cóż). (ORYGINAŁ: KLIK)

Brak połączenia z serwerem
Spoiler: pokaż


Jeśli pokazuje się owy komunikat:
1. Wyłącz VPN-a (jeśli z niego korzystasz).
2. Wykonaj test szybkości łącza (https://www.speedtest.pl/) oraz sprawdź, czy Twoje łącze "łapie się" w granicach Wymagan sprzętowych TD2.
3. Wyklucz możliwość, że jakiś antywirus (np. Avast lub Windows Defender) blokuje wam prawidłowe działanie Launchera. Zalecam spróbować uruchomić/pobrać najnowszą wersję TD2 z wyłączonym antywirusem.


UWAGA!

Nie każde rozwiązanie błędu rozwiąże błąd 1:1 u każdej osoby. Jeśli znalazłeś/aś błąd, który z jakiegoś powodu nie został wymieniony wyżej, a uważasz, że powinien napisz o tym w swoim poście! Mile widziane rozwiązanie tego błędu.


Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: 07 Października 2023, 19:42:49 wysłana przez Pepsi2026 »