1. Czy korzystacie z najnowszego Launchera, który to wymagany jest do pobrania najnowszej wersji symulatora (2022.2.1)? (
https://l0stfake7.td2.info.pl/td2-setup.exe)
2. Czy uruchamiacie Launcher z uprawnieniami administratora? ("Uruchom jako administrator")
3. Czy wykluczacie możliwość, że jakiś antywirus (np. Avast lub Windows Defender) blokuje wam prawidłowe działanie Launchera? Jeśli nie, to zalecam spróbować uruchomić/pobrać najnowszą wersję TD2 z wyłączonym antywirusem.
4. Czy wasze łącze internetowe jest odpowiednio szybkie? (
https://www.speedtest.pl/)
5. Czy podczas próby uruchomiania Launchera macie uruchomione jeszcze jakieś inne aplikacje (np. Spotify, przeglądarka, itp.) - mogą się one potencjalnie gryźć ze sobą (choć nie powinny, ale cóż). Lepiej odpalić Launcher "na czysto".