Autor Wątek: Issue/Problem: awaria  (Przeczytany 786 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline MichaelBagietka

  • User
  • Zbanowany!
  • Wiadomości: 0
  • Siła reputacji: 1
  • MichaelBagietka pracownik torowy
  • nie jestem prawdziwy
awaria
« dnia: 27 Kwietnia 2023, 21:07:51 »
dzień dobry po włączeniu luncher robi sie awaria i błąd o treści odwołanie obiektu nie zostało włączone na żądanie obiektu co mam zrobić jak włączyć to czekam na pomoc pozdrawiam

Offline jasieleczeq

  • Sponsor
  • Grupa I
  • *
  • Wiadomości: 43
  • Siła reputacji: 86
  • jasieleczeq prezesjasieleczeq prezesjasieleczeq prezesjasieleczeq prezesjasieleczeq prezesjasieleczeq prezesjasieleczeq prezesjasieleczeq prezesjasieleczeq prezesjasieleczeq prezesjasieleczeq prezesjasieleczeq prezes
  • Nie smarować prowadnic.
Odp: awaria
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Kwietnia 2023, 21:33:24 »
https://td2.info.pl/pomoc-techniczna/obowiazkowo-przeczytaj-zanim-utworzysz-nowy-watek!/
https://td2.info.pl/pomoc-techniczna/(watek-zbiorczy)-najczestsze-bledy-zwiazane-z-launcherem-rozwiazania/
Cytuj
Gdy zobaczymy taki błąd należy sprawdzić czy nasz Antywirus (typu Avast) nie jest tutaj problemem. Należy dodać katalog TD2 do wyjątków, Kwarantanny (w różnych antywirusach jest różnie nazwane). Blokować poprawne uruchomienie symulatora może również bariera systemu Windows - na czas uruchamiania TD2 należy ją całkowicie wyłączyć. Gdy po dodaniu katalogu TD2 błąd dalej będzie występował należy odinstalować całego TD2 (najczęściej w C:\programdata\TTSK) oraz konfigurację całego Launchera (\users\twoja_nazwa\appdata\local\TTSK). Następnie należy pobrać Launcher i TD2 'od zera".