Autor Wątek: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego  (Przeczytany 3379 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline babisz_fajny

  • Naczelnik trenerów
  • Supporter
  • *
  • Trener
  • Wiadomości: 325
  • Siła reputacji: 908
  • babisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezes
  • Głupi ma zawsze szczęście. Wredny "50100" ;)
  • Distance Travelled: 36123 km
  • Trains Routed: 8957
Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« dnia: 09 Maja 2020, 00:32:27 »
Cześć, mam pewien problem z scenerią Chełmik Wołowski. Na wszystkie szlaki pociągi albo cudem sie załaduja, albo ucina je w magicznym lasku. Przykładowo, na szlak RG łączy sie jeden pociąg, a pięc następnych ginie w magicznym lasku, na wszystkich trzech szlakach.Sceneria zostanie jeszcze przejrzana przez speca, jednak jest problem inny: Z logów pociągu który dostał whitescreen i brak odpowiedzi wyciagnelismy taka wiadomość: If you absolutely need to use negative scaling you can use the convex MeshCollider. Scene hierarchy path "SceneLoader/Chełmik Wołowski b99afc3a.sc/Station/Misc/CW/outerDoor" Tak jakby coś było w jakiejś innej skali, przez to załadowanie scenerii powoduje brak odpowiedzi, a w rezultacie zaginiecie pociągu w magicznym lasku. Prosze jakiś speców od kodów o pomoc. Gdyby bylo cos trzeba, pisac na MM lub na forum.
@inomushis @kojonek2 i grono konstruktorów, to pytanie do was ale każda rada sie przyda.
Peter0133 w drugiej wiadomosci załącza ss z zuzyciem pamieci oraz logi.

« Ostatnia zmiana: 09 Maja 2020, 04:19:39 wysłana przez babisz_fajny »
Członek zespołu trenerów. Udzielam prywatnych lekcji.
Projekty: Brzezinka, Chełmik Wołowski, Hetmanice, Wijewo -WYDANE
Wolontariusz i członek KSK Wrocław.

Niemamhamulcy

  • Gość
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Maja 2020, 00:58:26 »
To chyba trzeba wziąć luzaka, albo kibla (chodzi o to, że jeden pojazd, minimalne obciążenie) i na EU2 czy innym testowym w kilka osób się zalogować. Bez rj podawać wyjazdy i zobaczymy jak się to zachowa, czy będą problemy z połączeniem czy inne błędy wysypią. To co mam na myśli to zebrać raporty z błędów jeśli się pojawią. Na razie jest jeden. Przy okazji ktoś z testerów może coś wypatrzy, co może mieć związek z sytuacją. Jak znajdę chwilę to może sam zrobię jakiś test jazdy, jeśli sceneria jest dostępna do pobrania.

Offline peter0133

  • Global Moderator
  • Supporter
  • *
  • Trener
  • Wiadomości: 28
  • Siła reputacji: 352
  • peter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezespeter0133 prezes
  • Distance Travelled: 10990 km
  • Trains Routed: 4323
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Maja 2020, 01:59:17 »
W trakcie testu przejazdu z innej scenerii do scenerii Chełmik Wołowski pojawia się biały ekran oraz crash TD2
zapis w logach:
[05/09/2020 01:45:00][Log]: ChatMessage: Ładowanie kolejnej scenerii...
[05/09/2020 01:45:01][Log]: 01:45:01.37 Pobieranie scenerii: Chełmik Wołowski 00cf1d15.sc
[05/09/2020 01:45:01][Log]: 01:45:01.65 Ładowanie scenerii: Chełmik Wołowski 00cf1d15.sc ...
[05/09/2020 01:45:01][Log]: Loading C:\Users\peter\AppData\Local\Temp\OnRailTeam\TrainDriver2\Cache\Scenery\Chełmik Wołowski 00cf1d15.sc
[05/09/2020 01:45:02][Warning]: Duplicate id found 868 TrackHQ(Clone) *
[05/09/2020 01:45:02][Warning]: Duplicate id found 67 TrackHQ(Clone) *
[05/09/2020 01:45:03][Warning]: Duplicate id found 1320 sign_w27_5(Clone) TrackHQ(Clone)
[05/09/2020 01:45:04][Warning]: BoxColliders does not support negative scale or size.
The effective box size has been forced positive and is likely to give unexpected collision geometry.
If you absolutely need to use negative scaling you can use the convex MeshCollider. Scene hierarchy path "SceneLoader/Chełmik Wołowski 00cf1d15.sc/Station/Misc/CW/outerDoor"
[05/09/2020 01:45:13][Log]: 48 unique tracks in cache, 158 tracks reused
[05/09/2020 01:45:13][Log]: 01:45:13.73 Przygotowywanie scenerii
[05/09/2020 01:45:13][Warning]: All colliders found 24127
[05/09/2020 01:45:13][Warning]: Disable 23993 from 24127 colliders
[05/09/2020 01:45:14][Log]: Wrong number of tracks in message! RemoteAxleCounterAdder
[05/09/2020 01:45:15][Log]: Recreating terrain mesh
[05/09/2020 01:45:15][Log]: 01:45:15.29 Inicjalizacja obiektów
[05/09/2020 01:45:15][Log]: Look rotation viewing vector is zero
[05/09/2020 01:45:15][Log]: 01:45:15.75 Inicjalizacja pojazdu gracza
[05/09/2020 01:45:15][Log]: 01:45:15.83 Łączenie siatek obiektów
[05/09/2020 01:45:16][Log]: 01:45:16.69 Uruchamianie symulacji...
[05/09/2020 01:45:16][Log]: Found on route RG track 0: W27 speed 100 km/h, Signal CW_G, circuits: CW_RG_it1
[05/09/2020 01:45:16][Log]: Hide: Automatic W8 on route RG track 0
[05/09/2020 01:45:16][Log]: Found on route RG track 1: W27 speed 100 km/h, Signal CW_H, circuits: CW_RG_it2
[05/09/2020 01:45:16][Log]: Hide: Automatic W8 on route RG track 1
[05/09/2020 01:45:16][Log]: Found on route SC track 0: W27 speed 70 km/h, Signal CW_A, circuits: SC_CW_it2
[05/09/2020 01:45:16][Log]: Hide: Automatic W8 on route SC track 0
[05/09/2020 01:45:16][Log]: Found on route SC track 1: W27 speed 70 km/h, Signal CW_B, circuits: SC_CW_it1
[05/09/2020 01:45:16][Log]: Hide: Automatic W8 on route SC track 1
[05/09/2020 01:45:16][Log]: Found on route Ko track 0: W27 speed 50 km/h, Signal CW_C, circuits: Ko_CW_it2
[05/09/2020 01:45:16][Log]: Hide: Automatic W8 on route Ko track 0
[05/09/2020 01:45:16][Log]: Finished Loading Scenery
[05/09/2020 01:46:19][Log]: ChatMessage: Rozłączono z serwerem; ServerTimeout
[05/09/2020 01:46:20][Log]: Rozłączono z serwerem; ServerTimeout
[05/09/2020 01:46:20][Log]: Leaving room for some reason...
[05/09/2020 01:46:20][Log]: ChatMessage: Opuszczanie scenerii...
[05/09/2020 01:46:21][Log]: Update() was called by Unity. Scene is loaded. Let's connect to the Photon Master Server. Calling: PhotonNetwork.ConnectUsingSettings();
[05/09/2020 01:46:21][Log]: Received your UserID from server. Updating local value to: 52d9c2f6-929f-4b7b-9699-4db9ff197e89

plus ogromne zużycie procesora i pamięci (około 90%)  screenshot w załaczonym pliku.
Członek zespołu trenerów. Udzielam prywatnych lekcji.

Projekty: HETMANICE-wydane

Offline inomushis

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Administrator SWDR
  • Wiadomości: 309
  • Siła reputacji: 148
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
  • Distance Travelled: 3628 km
  • Trains Routed: 881
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Maja 2020, 09:25:01 »
If you absolutely need to use negative scaling you can use the convex MeshCollider. Scene hierarchy path "SceneLoader/Chełmik Wołowski b99afc3a.sc/Station/Misc/CW/outerDoor" Tak jakby coś było w jakiejś innej skali, przez to załadowanie scenerii powoduje brak odpowiedzi

Nie ma powinno mieć znaczenia, wiele obiektów w TD2 jest wstawionych w ujemnej skali, co powoduje odbicie ich poziomo lub pionowo, np. płyty Mirosław na przejazdach. Nie jest to zalecane rozwiązanie, przez co w logu zgłasza się w/w sugestia, ale możesz sprawdzić usuwając ze scenerii obiekt o nazwie CW, domyślam się, że to nastawnia.

Staramy się zmienić sposób ładowania kolejnej scenerii, a w zasadzie usuwania poprzedniej dla lepszego zarządzania pamięcią, ale do tego potrzeba jeszcze trochę czasu oraz kolejnego wydania TD2.

W ramach testu spróbujcie wjechać do Chełmika z malutkiej scenerii, np. z SRK_Test - wystawiając rozkład ręcznie przez komendę /tt, której składnia jest następująca - podmieńcie nazwy i hashe scenerii:
/tt NumerPociągu ,Piaskowo 06323f45.sc,CzP;MA,Arkadia Zdrój 2012 e85e14d9.sc,ES;Wr,LCS Gdańsk 700571cd.sc,PrG;SBk,Parzęczewo a7d464d4.sc,

Offline kojonek2

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 403
  • Siła reputacji: 135
  • kojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezes
  • Distance Travelled: 7124 km
  • Trains Routed: 1489
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #4 dnia: 09 Maja 2020, 10:09:18 »
Kluczowe będą logi pociągu, który zaginął w lasku. Jeżeli coś jest nie tak to powinno zostać to tam zapisane.

EDIT:
Widzę że do góry jest log i nic w nim nadzwyczajnego nie ma.
« Ostatnia zmiana: 09 Maja 2020, 10:12:22 wysłana przez kojonek2 »

Offline Ares28

  • Moderator
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 788
  • Siła reputacji: 616
  • Ares28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezesAres28 prezes
  • Distance Travelled: 11258 km
  • Trains Routed: 6308
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #5 dnia: 09 Maja 2020, 12:05:57 »
Spróbuj poprawić wpis remote axel counter, albo całkowicie usunąć je ze scenerii. W obecnej wersji potrafią one scrashowac klienta w momencie gdy są nieprawidłowo wstawione albo skonfigurowane.

[05/09/2020 01:45:14][Log]: Wrong number of tracks in message! RemoteAxleCounterAdder
Z powodu ogólnokrajowej kwarantanny nie dotarła do nas dostawa szklanych kuli umożliwiających czytanie w myślach - proszę jaśniej opisać czego dotyczy problem.

Offline babisz_fajny

  • Naczelnik trenerów
  • Supporter
  • *
  • Trener
  • Wiadomości: 325
  • Siła reputacji: 908
  • babisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezes
  • Głupi ma zawsze szczęście. Wredny "50100" ;)
  • Distance Travelled: 36123 km
  • Trains Routed: 8957
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #6 dnia: 09 Maja 2020, 12:20:24 »
Spróbuj poprawić wpis remote axel counter, albo całkowicie usunąć je ze scenerii. W obecnej wersji potrafią one scrashowac klienta w momencie gdy są nieprawidłowo wstawione albo skonfigurowane.

[05/09/2020 01:45:14][Log]: Wrong number of tracks in message! RemoteAxleCounterAdder

Znajdę to w notatniku?

Dodano: 09 Maja 2020, 12:21:05


If you absolutely need to use negative scaling you can use the convex MeshCollider. Scene hierarchy path "SceneLoader/Chełmik Wołowski b99afc3a.sc/Station/Misc/CW/outerDoor" Tak jakby coś było w jakiejś innej skali, przez to załadowanie scenerii powoduje brak odpowiedzi

Nie ma powinno mieć znaczenia, wiele obiektów w TD2 jest wstawionych w ujemnej skali, co powoduje odbicie ich poziomo lub pionowo, np. płyty Mirosław na przejazdach. Nie jest to zalecane rozwiązanie, przez co w logu zgłasza się w/w sugestia, ale możesz sprawdzić usuwając ze scenerii obiekt o nazwie CW, domyślam się, że to nastawnia.

Staramy się zmienić sposób ładowania kolejnej scenerii, a w zasadzie usuwania poprzedniej dla lepszego zarządzania pamięcią, ale do tego potrzeba jeszcze trochę czasu oraz kolejnego wydania TD2.

W ramach testu spróbujcie wjechać do Chełmika z malutkiej scenerii, np. z SRK_Test - wystawiając rozkład ręcznie przez komendę /tt, której składnia jest następująca - podmieńcie nazwy i hashe scenerii:
/tt NumerPociągu ,Piaskowo 06323f45.sc,CzP;MA,Arkadia Zdrój 2012 e85e14d9.sc,ES;Wr,LCS Gdańsk 700571cd.sc,PrG;SBk,Parzęczewo a7d464d4.sc,

Po usunieciu nastawni - sprobojemy - bede pisał tutaj. Jeśli nic się nie zmieni - spróbujemy działać "indywidualnie"
« Ostatnia zmiana: 09 Maja 2020, 12:24:10 wysłana przez babisz_fajny »
Członek zespołu trenerów. Udzielam prywatnych lekcji.
Projekty: Brzezinka, Chełmik Wołowski, Hetmanice, Wijewo -WYDANE
Wolontariusz i członek KSK Wrocław.

Offline kojonek2

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 403
  • Siła reputacji: 135
  • kojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezes
  • Distance Travelled: 7124 km
  • Trains Routed: 1489
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #7 dnia: 09 Maja 2020, 13:30:49 »
Spróbuj poprawić wpis remote axel counter, albo całkowicie usunąć je ze scenerii. W obecnej wersji potrafią one scrashowac klienta w momencie gdy są nieprawidłowo wstawione albo skonfigurowane.

[05/09/2020 01:45:14][Log]: Wrong number of tracks in message! RemoteAxleCounterAdder

To czemu nikt tego nie zgłaszał? Z tego co wiadomo to co najwyżej mogą spowodować nie załadowanie scenerii a nie zawieszenie td2. Plus ten log tutaj nie powinien zawiesić klienta bo jest czysto informacyjny i zabespieczony.

Offline kots10

  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 21
  • Siła reputacji: 134
  • kots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezeskots10 prezes
  • cóż, miłego dnia każdemu, kto przeczyta:)
  • Distance Travelled: 3758 km
  • Trains Routed: 2093
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #8 dnia: 09 Maja 2020, 13:57:58 »
Nie wiem czy to coś pomoże, czy coś wniesie, ale załączam kawałek swojego loga, gdy z Grzybowa miałem właśnie wjechać na ową scenerię. Włączył mi się ekran ładowania na kilka minut, później zrobił się czarny ekran i amen.

log:
[05/08/2020 23:19:33][Log]: ChatMessage: Ładowanie kolejnej scenerii...
[05/08/2020 23:19:34][Log]: 23:19:34.04 Pobieranie scenerii: Chełmik Wołowski b99afc3a.sc
[05/08/2020 23:19:35][Log]: 23:19:35.25 Ładowanie scenerii: Chełmik Wołowski b99afc3a.sc ...
[05/08/2020 23:19:35][Log]: Loading C:\Users\iwonu\AppData\Local\Temp\OnRailTeam\TrainDriver2\Cache\Scenery\Chełmik Wołowski b99afc3a.sc
[05/08/2020 23:19:35][Log]: ChatMessage: (23:19) 556253@kots10: papa
[05/08/2020 23:19:35][Warning]: Duplicate id found 868 TrackHQ(Clone) *
[05/08/2020 23:19:35][Warning]: Duplicate id found 67 TrackHQ(Clone) *
[05/08/2020 23:19:35][Warning]: Duplicate id found 1081 TrackHQ(Clone) TrackHQ(Clone)
[05/08/2020 23:19:36][Warning]: Duplicate id found 1082 sign_w27_5(Clone) TrackHQ(Clone)
[05/08/2020 23:19:36][Warning]: Duplicate id found 1083 sign_w8_0(Clone) TrackHQ(Clone)
[05/08/2020 23:19:36][Warning]: BoxColliders does not support negative scale or size.
The effective box size has been forced positive and is likely to give unexpected collision geometry.
If you absolutely need to use negative scaling you can use the convex MeshCollider. Scene hierarchy path "SceneLoader/Chełmik Wołowski b99afc3a.sc/Station/Misc/CW/outerDoor"
[05/08/2020 23:19:40][Log]: 45 unique tracks in cache, 157 tracks reused
[05/08/2020 23:19:40][Log]: 23:19:40.58 Przygotowywanie scenerii
[05/08/2020 23:19:40][Warning]: All colliders found 24027
[05/08/2020 23:19:40][Warning]: Disable 23893 from 24027 colliders
[05/08/2020 23:19:40][Log]: Wrong number of tracks in message! RemoteAxleCounterAdder
[05/08/2020 23:19:40][Log]: Wrong number of tracks in message! RemoteAxleCounterAdder
[05/08/2020 23:19:40][Log]: ChatMessage: (23:19) Gw@Konduktor321: pap
[05/08/2020 23:19:41][Log]: Recreating terrain mesh
[05/08/2020 23:19:41][Log]: 23:19:41.87 Inicjalizacja obiektów
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Look rotation viewing vector is zero
[05/08/2020 23:19:42][Log]: 23:19:42.12 Inicjalizacja pojazdu gracza
[05/08/2020 23:19:42][Log]: 23:19:42.24 Łączenie siatek obiektów
[05/08/2020 23:19:42][Log]: 23:19:42.43 Uruchamianie symulacji...
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Found on route Ko track 0: W27 speed 50 km/h, Signal CW_C, circuits: Ko_CW_it2
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Hide: Automatic W8 on route Ko track 0
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Found on route RG track 0: W27 speed 100 km/h, Signal CW_G, circuits: CW_RG_it1
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Hide: Automatic W8 on route RG track 0
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Found on route RG track 1: W27 speed 100 km/h, Signal CW_H, circuits: CW_RG_it2
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Hide: Automatic W8 on route RG track 1
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Found on route SC track 0: W27 speed 70 km/h, Signal CW_A, circuits: SC_CW_it2
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Hide: Automatic W8 on route SC track 0
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Found on route SC track 1: W27 speed 70 km/h, Signal CW_B, circuits: SC_CW_it1
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Hide: Automatic W8 on route SC track 1
[05/08/2020 23:19:42][Log]: Finished Loading Scenery
[05/08/2020 23:20:01][Exception]: OutOfMemoryException: Out of memory
Assets.External.Triangle.Mesh.MakeTriangle (Assets.External.Triangle.Topology.Otri& newotri) (at <03650722956241448b7283c3fe574738>:0)
Assets.External.Triangle.Mesh.InsertVertex (Assets.External.Triangle.Geometry.Vertex newvertex, Assets.External.Triangle.Topology.Otri& searchtri, Assets.External.Triangle.Topology.Osub& splitseg, System.Boolean segmentflaws, System.Boolean triflaws) (at <03650722956241448b7283c3fe574738>:0)
Assets.External.Triangle.Meshing.QualityMesher.SplitEncSegs (System.Boolean triflaws) (at <03650722956241448b7283c3fe574738>:0)
Assets.External.Triangle.Meshing.QualityMesher.EnforceQuality () (at <03650722956241448b7283c3fe574738>:0)
Assets.External.Triangle.Mesh.ApplyConstraints (Assets.External.Triangle.Geometry.IPolygon input, Assets.External.Triangle.Meshing.ConstraintOptions options, Assets.External.Triangle.Meshing.QualityOptions quality) (at <03650722956241448b7283c3fe574738>:0)
Assets.External.Triangle.Meshing.GenericMesher.Triangulate (Assets.External.Triangle.Geometry.IPolygon polygon, Assets.External.Triangle.Meshing.ConstraintOptions options, Assets.External.Triangle.Meshing.QualityOptions quality) (at <03650722956241448b7283c3fe574738>:0)
Assets.External.Triangle.Meshing.GenericMesher.Triangulate (Assets.External.Triangle.Geometry.IPolygon polygon, Assets.External.Triangle.Meshing.ConstraintOptions options) (at <03650722956241448b7283c3fe574738>:0)
Assets.Scripts.Scenery.Terrain.DelanuayTerrain.DelanuayMesh+<RecreateMesh>d__33.MoveNext () (at <03650722956241448b7283c3fe574738>:0)
UnityEngine.SetupCoroutine.InvokeMoveNext (System.Collections.IEnumerator enumerator, System.IntPtr returnValueAddress) (at <9b3b6573bfb64614aa7ee01c0905dc79>:0)

 
[05/08/2020 23:20:48][Warning]: scenery_eapunlock Signal:
[05/08/2020 23:20:48][Warning]: scenery_eaplock Signal:
[05/08/2020 23:20:49][Warning]: scenery_eapunlock Signal:
[05/08/2020 23:21:12][Warning]: scenery_eaplock Signal:
[05/08/2020 23:21:13][Warning]: scenery_eapunlock Signal:
[05/08/2020 23:21:13][Warning]: scenery_eaplock Signal:
[05/08/2020 23:23:25][Log]: ChatMessage: (23:23) 652688@malawista: to ja może pomalutku będę odpalał. czy jeszcze nie?
[05/08/2020 23:23:28][Log]: Sending signal Sr2 to Gw_F
[05/08/2020 23:23:28][Log]: Sending signal Os2 to Gw_ToF
[05/08/2020 23:23:32][Log]: ChatMessage: (23:23) Gw@Konduktor321: podane
[05/08/2020 23:23:38][Log]: ChatMessage: (23:23) 652688@malawista: czyli już
[05/08/2020 23:23:41][Log]: ChatMessage: (23:23) Gw@Konduktor321: tak]
[05/08/2020 23:23:54][Log]: ChatMessage: (23:23) 652688@malawista: chwilkę to zajmie
[05/08/2020 23:24:11][Log]: ChatMessage: (23:24) 652688@malawista: rozpałka mi się skończyła, eh
[05/08/2020 23:24:59][Log]: Saved screenshot to: C:\Users\iwonu\Documents\OnRailTeam\TrainDriver2\Screenshots\Screenshot_2020-05-08_23-24-59_driverGrzybowo.png
[05/08/2020 23:24:59][Log]: Saved screenshot to: C:\Users\iwonu\Documents\OnRailTeam\TrainDriver2\Screenshots\Screenshot_2020-05-08_23-24-59_driverGrzybowo.png
[05/08/2020 23:25:14][Log]: ChatMessage: (23:25) 652688@malawista: zanim te wagony odhamują....
[05/08/2020 23:25:51][Log]: Leaving room for some reason...
[05/08/2020 23:25:51][Log]: ChatMessage: Opuszczanie scenerii...
[05/08/2020 23:25:52][Log]: Update() was called by Unity. Scene is loaded. Let's connect to the Photon Master Server. Calling: PhotonNetwork.ConnectUsingSettings();
[05/08/2020 23:25:52][Log]: Received your UserID from server. Updating local value to: 916fc690-939a-4270-a2f5-25abaa1ccc06
[05/08/2020 23:25:54][Log]: Update() was called by Unity. Scene is loaded. Let's connect to the Photon Master Server. Calling: PhotonNetwork.ConnectUsingSettings();
[05/08/2020 23:25:54][Log]: Received your UserID from server. Updating local value to: 916fc690-939a-4270-a2f5-25abaa1ccc06
[05/08/2020 23:25:55][Log]: Update() was called by Unity. Scene is loaded. Let's connect to the Photon Master Server. Calling: PhotonNetwork.ConnectUsingSettings();
[05/08/2020 23:25:55][Log]: Received your UserID from server. Updating local value to: 916fc690-939a-4270-a2f5-25abaa1ccc06
[05/08/2020 23:25:57][Error]: Could not allocate memory: System out of memory!
Trying to allocate: 1891583B with 16 alignment. MemoryLabel: TempOverflow
Allocation happened at: Line:309 in
Memory overview

[ ALLOC_DEFAULT ] used: 1219179659B | peak: 0B | reserved: 3326125211B
[ ALLOC_TEMP_JOB ] used: 2211877B | peak: 0B | reserved: 67108864B
[ ALLOC_TEMP_BACKGROUND_JOB ] used: 0B | peak: 0B | reserved: 1048576B
[ ALLOC_GFX ] used: 213964256B | peak: 0B | reserved: 368278672B
[ ALLOC_CACHEOBJECTS ] used: 303676452B | peak: 0B | reserved: 369795668B
[ ALLOC_TYPETREE ] used: 0B | peak: 0B | reserved: 0B
[ ALLOC_TEMP_THREAD ] used: 32768B | peak: 0B | reserved: 3768320B


 
[05/08/2020 23:25:57][Error]: Could not allocate memory: System out of memory!
Trying to allocate: 1891552B with 16 alignment. MemoryLabel: TempJobAlloc
Allocation happened at: Line:75 in
Memory overview

[ ALLOC_DEFAULT ] used: 1219179659B | peak: 0B | reserved: 3326125211B
[ ALLOC_TEMP_JOB ] used: 2211877B | peak: 0B | reserved: 67108864B
[ ALLOC_TEMP_BACKGROUND_JOB ] used: 0B | peak: 0B | reserved: 1048576B
[ ALLOC_GFX ] used: 213964256B | peak: 0B | reserved: 368278672B
[ ALLOC_CACHEOBJECTS ] used: 303676452B | peak: 0B | reserved: 369795668B
[ ALLOC_TYPETREE ] used: 0B | peak: 0B | reserved: 0B
[ ALLOC_TEMP_THREAD ] used: 32768B | peak: 0B | reserved: 3768320B
Projekty: Sieluń [PL1 + PL2] Etap 3
              Kruczków [PL1 + PL2] Etap 2

Offline kojonek2

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Wiadomości: 403
  • Siła reputacji: 135
  • kojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezeskojonek2 prezes
  • Distance Travelled: 7124 km
  • Trains Routed: 1489
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Maja 2020, 14:16:55 »
O i ostatni log wniósł coś więcej. Psuje się algorytm do generowania terenu. Nie ma czasem gdzieś dwóch bardzo bliskich terrain pointów? BO chyba jak jest jeden nad drugim to algorytm się psuje (tutaj nie jestem pewien, osoby robiące scenerie by musiały się wypowiedzieć, ale na 100% problem z terenem). A pewnie można wjechać raz na jakiś czas przez błędy zaokrągleń.

Niemamhamulcy

  • Gość
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #10 dnia: 09 Maja 2020, 14:25:23 »
Cytuj
[05/08/2020 23:20:01][Exception]: OutOfMemoryException: Out of memory

Log na tym się nie kończy, ale wydaje mi się, że coś jest na tej scenerii, co ujawnia jakiś niewychwycony wcześniej błąd. Jak kropla, która sprawia, że w końcu się przelało i dalej tej pamięci finalnie zabrakło.

Cytuj
[05/08/2020 23:25:57][Error]: Could not allocate memory: System out of memory!

Offline babisz_fajny

  • Naczelnik trenerów
  • Supporter
  • *
  • Trener
  • Wiadomości: 325
  • Siła reputacji: 908
  • babisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezes
  • Głupi ma zawsze szczęście. Wredny "50100" ;)
  • Distance Travelled: 36123 km
  • Trains Routed: 8957
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #11 dnia: 09 Maja 2020, 15:09:27 »
Jeśli to napewno terrapointy, to mogę się przyjrzeć. Myśle, że może być miejsce gdzie dwa są blisko siebie. Jednak zastanawia mnie coś. Ino pisze że coś z "CW" - prawdopodobnie nastawnia, Ares, że collidersy, a teraz mamy coś z terenem. Muszę wiedzieć CO zrobić, by wyeliminować błąd, ewentualnie pomocy indywidualnej na TS3. Nie jestem programistą, i sam sobie z tym "wyjątkowym" błędem nie poradze...
Członek zespołu trenerów. Udzielam prywatnych lekcji.
Projekty: Brzezinka, Chełmik Wołowski, Hetmanice, Wijewo -WYDANE
Wolontariusz i członek KSK Wrocław.

Offline inomushis

  • Developer
  • Supporter
  • *
  • Administrator SWDR
  • Wiadomości: 309
  • Siła reputacji: 148
  • inomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezesinomushis prezes
  • Distance Travelled: 3628 km
  • Trains Routed: 881
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #12 dnia: 09 Maja 2020, 15:47:52 »
Bo z czasem pojawiają się różne logi to i różne mamy punkty zaczepienia. Przeczytaj uważnie - napisałem, że komunikat o negatywnych colliderach raczej nie jest znaczący, ale jeśli chcesz to sprawdzić, to usuń ze scenerii obiekt CW.

Offline babisz_fajny

  • Naczelnik trenerów
  • Supporter
  • *
  • Trener
  • Wiadomości: 325
  • Siła reputacji: 908
  • babisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezesbabisz_fajny prezes
  • Głupi ma zawsze szczęście. Wredny "50100" ;)
  • Distance Travelled: 36123 km
  • Trains Routed: 8957
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #13 dnia: 09 Maja 2020, 15:53:24 »
Bo z czasem pojawiają się różne logi to i różne mamy punkty zaczepienia. Przeczytaj uważnie - napisałem, że komunikat o negatywnych colliderach raczej nie jest znaczący, ale jeśli chcesz to sprawdzić, to usuń ze scenerii obiekt CW.

To napewno zrobie - ale pozostaje jeszcze pytanie zasadnicze. DLACZEGO  akurat tutaj, a nie gdzies indziej, taki błąd sie pojawia. Z czego to może wynikać, gdyż jak sie domyślam, jest to problem dość rzadki.
Członek zespołu trenerów. Udzielam prywatnych lekcji.
Projekty: Brzezinka, Chełmik Wołowski, Hetmanice, Wijewo -WYDANE
Wolontariusz i członek KSK Wrocław.

Niemamhamulcy

  • Gość
Odp: Błąd przy ładowaniu Chełmika Wołowskiego
« Odpowiedź #14 dnia: 09 Maja 2020, 17:44:29 »
Dobrałem się do terrapointów i ciekawą rzecz widzę. Faktycznie chyba część jest w grupach bliżej niż metr od siebie. Do tego masa ma parametr Y zerowy, tak samo ostatni parametr określający typ podłoża, również 0, domyślny. Zabezpieczają krawędzie czy dublują się? Cóż, edytor, serwer testowy i kilka narzędzi do pracy z kodem, może coś z tego wyniknie, ale niestety to jest upierdliwa robota, nawet ze wsparciem i zautomatyzowaniem niektórych czynności, więc chwilkę zajmie. Jak dojdę do czegoś sensownego, będę krzyczeć.