Dział pomocy > Pomoc techniczna

Mocny spadek wydajności przy wczytanych podrozjazdnicach

(1/1)

KMSzczecin:
Hejka, przychodzę z małym problemem, który jest dla mnie dość sporawym i irytującym zaskoczeniem. Grając sobie ostatnio w tedeka na laptopie, zauważyłem znaczne spadki wydajności podczas przejazdu przez stacje - dziś udało mi się w końcu dojść, że gdy renderują mi się podrozjazdnice z kabiny (tuż przed wjazdem na głowicę), symulator zaczyna strasznie klatkować, szczególnie przy ich większej ilości. Kiedy zacząłem opuszczać rejon z rozjazdami (tzn. przestałem je widzieć na kamerze) lagi ustały momentalnie i fpsy wróciły do wartości wysokich. Problem taki miałem na obu głowicach m.in. w Tomysłowie czy Ligocie Trzeszczach. Przybliżanie kamery (a więc wymuszenie wczytania większej ilości podrozjazdnic przy tym) tylko potęgowało ten efekt. Jakieś rady, ktoś się z tym spotkał? Takiego problemu nie mam na PC lub nie dojrzałem go aż tak mocno ;)

Specyfikacja laptopa: i5-11320H, RTX 3050 laptopowy, 16GB RAM, Ideapad Gaming 3 15IHU6, ustawienia TDka domyślne ultra, ustawienia z panelu nvidia w galerii niżej (myślę, że szkopuł może być gdzieś tutaj). Sterowniki aktualizowane.







~KMS

trainfun09:
Jesteś pewien, że podrozjazdnice, a nie na przykład ogólne nagromadzenie obiektów na głowicach? Puszki, eory, osprzęt rozjazdów, dużo odcinków torów, sieć, semafory, tego wszystkiego największe zagęszczenie jest właśnie na głowicach.

KMSzczecin:
Z obserwacji wynikało bardziej na podrozjazdnice - jak one znikały z pola widzenia całkowicie, to wtedy był najwyraźniejszy skok. Nie było już żadnych eorów czy innych przytorowych puszków.

A17PL:
Jeżeli twierdzisz że może być coś z modelem podrozjazdnic, to wydaje mi się że powinieneś opisać problem i obserwację na Gitlabie. Jest on do zgłaszania błędów i bugów. :)

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej
Powered by SMFPacks Likes Pro Mod